Файл қосу
Пәнді оқытудың басты міндеттері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 8 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Мұғалімдерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |_______.2013 ж. | | |«Жаратылыстану ғылыми | | | |пәндер негіздері» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Жаратылыстану - ғылыми пәндер негіздері 5B012000 – «Кәсіптік оқыту» мамандығы бойынша 1-курс студенттеріне арналған. МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 -15 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж,. Жумадилова Р.Ж. Биология кафедрасы. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі қ.а._______Қуанышбаева М.Г. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН МАЗМҰНЫ: 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 5. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 6. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 7. Оқу – әдістемелік әдебиеттер тізімінің қамту кестесі 8. Әдебиет және қорлар 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 2. «Кәсіптік оқыту» «» мамандығының студенттеріне арналған. ПОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Кәсіптік оқыту»» пәнінің оқу-әдістемелік кешені (ПОӘК) берілген пән бойынша ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің __, Республикалық жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім жөніндегі Кеңес жиналысының Хаттама шешімімен Бекітілген және Пайдалануға рұқсат етілген « Кәсіптік оқыту»» типтік оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігінің ___бұйрығына сәйкес шыққан бағдарламаның орнына енгізілген. Типтік оқу бағдарламасы мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына сәйкес жасалған. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Студенттерді казіргі жаратылыстану негіздерімен таныстыру,орта мектеп мұғалімін дайындау жүйесіндегі оның ролі туралы көзқарас қалыптастыру,студенттерге казіргі әлемнің ғылыми негіздерінің игерулеріне қол үшін беру,студенттерінің тұтас дүние танымын қалыптастыру. Жаратылыстанудың және жаратылыс пен гуманитарлық ғылымдарының өзара байланы-сының әлеуметтік ролін - есепке ала отырып, болашақ маманның дүние тану білімдерін қалыптастыру мақсаты көзделеді. Ғылым, өзінің қазіргі постклассикалық емес фазасында, мәдениет контекстіне енгізілген бүтіндей феномен ретінде қарастырылады; бұл жағдайда жаратылыс және гуманитарлық ғылымдардың араларындағы шекара жойылады. Жаратылыс ғылымдарының, ең алдымен физиканың, химияның, биологияның, сонымен қатар синергетиканың жаңа жетістіктерін философиялық жағынан ұғына алмаса гуманитарийлардың эрудициясын, білімін жеткілікті деп санауға болмайды. Ғылымдардың табиғи бірлігінде, олардың концепциялық негізін қарау гуманитарийлардың табиғат және қоғам туралы адекватты көзқарастарын тудыруды талап етеді; онсыз тек табиғи емес, сондай-ақ қоғамдық құбылыстарды да дұрыс бағалау қиындыққа соғады. Жаратылыстану - айтарлықгай дәрежеде кез келген білімдердің - ғылыми жаратылыс, техникалық, гуманитарлық - негізі болып табылады. Бұл салыстырмалы түрде қарағандағы жаңа пәнде қарастырылатын мәселелер: гуманитарлық және жаратылыс -ғылыми типті мамандықтардың ерекшеліктері мен олардың терең ішкі бірлігін танып, ажырата білу; қоршаған дүниеге көзқарасты интеграциялау; дүниенің қазіргі физикалық және астрономиялық бейнесін көз алдына айқын елестете білу, ғылыми түрде тану; табиғаттағы және қоғамдағы өтіп жатқан процестерді талдау үшін әмбебап эволюционизм мен синергетиканың принциптері туралы дұрыс пікір-ойды қалыптастыру. Осы мәселелерді талдауда табиғаттың микро-дүниеден макро-және мега дүниеге дейінгі даму жолдарына, кеңістік пен уакытқа, материяның қарапайым түрінен күрделісіне, жүйелердің хаостан, өзіндік үйымдастыруының нәтижесінде, жоғары реттілікке дейінгі дамуы процестеріне көңіл бөлінеді. Курстың мазмұнында табиғи заңдылықтарды түсіндіруде физика, химия, биология және синергетика тәсілдері, бұл ғылымдардың жаңа жетістіктері және олардың философиялық тұрғыдан жалпы қорытындысы беріледі. 3.3 Пәнді оқытудың басты міндеттері: Келешек мұғалімдер үшін Жаратылыстану ғылыми пәндер негізін оқыту олардың табиғаттану ғылымдарымен танысудың негізгі бір бөлігі. Педагогикалық профильдегі технология пәні мұғалімі үшін Жаратылыстану ғылыми пәндер негіздеріоқып білу,. гуманитарлық және жаратылыс -ғылыми типті мамандықтардың ерекшеліктері мен олардың терең ішкі бірлігін танып, ажырата білу; қоршаған дүниеге көзқарасты интеграциялау; дүниенің қазіргі физикалық және астрономиялық бейнесін көз алдына айқын елестете білу, ғылыми түрде тану; табиғаттағы және қоғамдағы өтіп жатқан процестерді талдау үшін әмбебап эволюционизм мен синергетиканың принциптері туралы дұрыс пікір-ойды қалыптастыру. Осы мәселелерді талдауда табиғаттың микро- дүниеден макро-және мега дүниеге дейінгі даму жолдарына, кеңістік пен уакытқа, материяның қарапайым түрінен күрделісіне, жүйелердің хаостан, өзіндік үйымдастыруының нәтижесінде, жоғары реттілікке дейінгі дамуы процестеріне көңіл бөлінеді. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Курсты оқыту барысында табиғи заңдылықтарды түсіндіруде физика, химия, биология және синергетика тәсілдері, бұл ғылымдардың жаңа жетістіктері және олардың философиялық тұрғыдан жалпы қорытындысы беріледі, табиғаттың микро- дүниеден макро-және мега дүниеге дейінгі даму жолдарына, кеңістік пен уакытқа, материяның қарапайым түрінен күрделісіне, жүйелердің хаостан, өзіндік үйымдастыруының нәтижесінде, жоғары реттілікке дейінгі дамуы процестеріне көңіл бөлінеді. Жаратылыс ғылымдарын тарихи-ғылыми түрінде де, логикалық әдістемелер ретінде де зерттеуге, оларды байланыстырумен студентгердің санасында ғылымдардың негізгі даму бейнесін ғана қалыптастырып қоймай, сонымен бірге ғылымдардағы жаңа көзкарастарды, жеке ғылыми теориялардың пайда болуы және т.б. зандылықтар жөніндегі мәселелерге студенттерді ойландыруға ұмтылдырады. 3.6. Курстың пререквизиттері: биология, физика, химия, география 3.7.Курстың постреквизиттері: Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер табиғатты зерттеудегі негізгі проблемаларды талдаудағы ғылыми зандылықтар бастапқы курс студенттері үшін қысқаша, айқын, дәлелді баяндалады. Сонымен қатар курста зерттелетін жаратылыс ғылымдарының даму кезеңдері түсіндіріледі. Жаратылыс ғылымдарын тарихи-ғылыми түрінде де, логикалық әдістемелер ретінде де зерттеуге, оларды байланыстырумен студентгердің санасында ғылымдардың негізгі даму бейнесін ғана қалыптастырып қоймай, сонымен бірге ғылымдардағы жаңа көзкарастарды, жеке ғылыми теориялардың пайда болуы және т.б. зандылықтар жөніндегі мәселелерге студенттерді ойландыруға ұмтылдырады. 3.7.Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс | |3 |6 |3 |15 |15 | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Модуль 1. Физика, синергетика концепциялары | |Ғылым және |1 |1.Ғылымның пайда болуы. |2 |Сабақ |1,2,3,4,5,6|бейнедәріс | |жаратылыстану | |2.Жаратылыстану дегеніміз не? | |кестесін|,7, |ЭОҚ | |дегеніміз не ? | |3. Мәдени жүйедегі ғылымның орны және эволюциясы. | |е сәйкес|(негізгі) | | | | |4. Ғылыми жаратылыстану және гуманитарлы мәдениет.| | |және | | | | | | | |қосымша | | |Физика |2 |1.Физиканың негізгі міндеттері, мақсаттары |3 |Сабақ |1,2,3,4,5,6|бейнедәріс | |концепциялары | |2.Физикалық заңдылықтар | |кестесін|,7, |ЭОҚ | | | |3.Физиканың келешекте шешетін мәселелері | |е сәйкес|(негізгі) | | | | |4.Күн мен Жер байланысы | | |және | | | | | | | |қосымша | | |Синергетика |3 |1.Орнықсыз ашық системалардағы реттелінген |2 |Сабақ |1,2,3,4,5,6|бейнедәріс | |концепциялары | |құрылымдардың пайда болуы | |кестесін|,7,(негізгі|ЭОҚ | | | |2.Жер өзін-өзі ұйымдастырушы жүйе | |е сәйкес|) және | | | | |3.Әлеуметтік қоғамның өзіндік құрылымы | | |қосымша | | |Модуль 2. Химия, биология концепциялары, биотехнология салалары | | |3 | |Химия |4 |1.Химия дамуының негізгі тарихи кезеңдері |3 |Сабақ |1,2,3,4,5,6| бейнедәріс | |концепциялары | |2.Химияның негізгі заңдары | |кестесіне|,7,(негізгі|ЭОҚ | | | |3.Ең жаңа химияның даму бағыттарының кейбір | |сәйкес |) және | | | | |ерекшеліктері | | |қосымша | | |Биология |5 |1. Биологиялық эволюция және адам |2 |Сабақ |1,2,3,4,5,6| бейнедәріс | |концепсиялары | |2.Сана-сезімнің классикалық моделі | |кестесіне|,7,8 |ЭОҚ | | | |3.Иекмділіктің жаратылыстанушылық негізі | |сәйкес |(негізгі) | | | | | | | |және | | | | | | | |қосымша | | |Биология |6 |1.Өсімдік шаруашылығы |3 |Сабақ |1,2,3,4,5,6|бейнедәріс | |негіздері және | |2.Астық, көкеніс және жеміс- жидек шаруашылығы | |кестесіне|,7,8 |ЭОҚ | |оның салалары | |3.Қазақстан ағаштары мен бұталары, олардың | |сәйкес |(негізгі) | | | | |шаруашылықта қолданылуы | | |және | | | | |4. Астық, көкеніс және жеміс- жидек шаруашылығы | | |қосымша | | | | |өнімдерін сақтау, өңдеу | | | | | | | |Барлығы |15 | | | | Сарамандық сабақтар |Зертханалық |Тақырып |Сағат|әдебиет |Бақылау түрі |ескерту | |жұмыс/апта № | |саны | | | | |№ 1 |Физика концепциялары |3 |1,2,3,4,5,6,7,8 | ауызша, жазбаша зерттеу | | |1-3пта | | |(негізгі) және |жұмысын тексеру |ЭОҚ | | | | |қосымша | | | |№ 2 |Синергетика концепциялары |2 |1,2,3,4,5,6,7, | ауызша, жазбаша зерттеу |бейнедәріс | |4-5пта | | |(негізгі) және |жұмысын тексеру |ЭОҚ | | | | |қосымша | | | |№ 3 |Химия концепциялары |3 |1,2,3,4,5,6,7, | | | |6-9 апта | | |(негізгі) және | | | | | | |қосымша | | | |№ 4 |Биология концепсиялары |3 |1,2,3,4,5,6,7, |ауызша, жазбаша зерттеу |бейнедәріс | |10-12 апта | | |(негізгі) және |жұмысын тексеру |ЭОҚ | | | | |қосымша | | | |№ 5 |Биология негіздері және оның салалары|4 | | | | |13-15 апта | | | | | | Студенттердің өз бетімен жұмыс кестесі |№ |Сабақ тақырыптары |СӨЖ тапсырмасы |Тапсырманың мақсаты мен |Ұсынылаты|Бақылау |өткізу |Жоғ | | | | |мазмұны |н |түрі |мерзімі |балл | | | | | |әдебиетте| | | | | |Модуль1 Модуль 1. Физика, синергетика концепциялары | |1 |Ғылым және |1.Ғылымның пайда болуы. |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,5|Жазбаша |2апта |30 | | |жаратылыстану |2.Жаратылыстану дегеніміз не? |басылымдар, интернет |,6,7,8 |реферат | | | | |дегеніміз не ? |3. Мәдени жүйедегі ғылымның орны|жүйесі материалдарын |(негізгі)| | | | | | |және эволюциясы. |пайдалана отырып, |және | | | | | | |4. Ғылыми жаратылыстану және |тақырыпты пысықтау |қосымша | | | | | | |гуманитарлы мәдениет. | | | | | | |2 |Физика |1.Физиканың негізгі міндеттері, |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,5|Жазбаша |4 апта | | | |концепциялары |мақсаттары |басылымдар, интернет |,6,7, |реферат | | | | | |2.Физикалық заңдылықтар |жүйесі материалдарын |(негізгі)| | | | | | |3.Физиканың келешекте шешетін |пайдалана отырып, |және | | | | | | |мәселелері |тақырыпты пысықтау |қосымша | | | | | | |4.Күн мен Жер байланысы | | | | | | |3 |Синергетика |1.Орнықсыз ашық системалардағы |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,5|Жазбаша |6 апта | | | |концепциялары |реттелінген құрылымдардың пайда |басылымдар, интернет |,6,7, |реферат | | | | | |болуы |жүйесі материалдарын |(негізгі)| | | | | | |2.Жер өзін-өзі ұйымдастырушы |пайдалана отырып, |және | | | | | | |жүйе |тақырыпты пысықтау |қосымша | | | | | | |3.Әлеуметтік қоғамның өзіндік | | | | | | | | |құрылымы | | | | | | |Модуль 2. Химия, биология концепциялары, биотехнология салалары | | | |1,2,3,4,5,6| | | | | |,7, | | | | | |(негізгі) | | | | | |және | | | | | |қосымша | |5 |Химия концепциялары|1.Химия дамуының негізгі тарихи |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,5|Жазбаша |8 апта | | | | |кезеңдері |басылымдар, интернет |,6,7,8 |реферат | | | | | |2.Химияның негізгі заңдары |жүйесі материалдарын |(негізгі)| | | | | | |3.Ең жаңа химияның даму |пайдалана отырып, |және | | | | | | |бағыттарының кейбір |тақырыпты пысықтау |қосымша | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | |6 |Биология |1. Биологиялық эволюция және |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,5|Жазбаша |11 апта | | | |концепсиялары |адам |басылымдар, интернет |,6,7, |реферат | | | | | |2.Сана-сезімнің классикалық |жүйесі материалдарын |(негізгі)| | | | | | |моделі |пайдалана отырып, |және | | | | | | |3.Иекмділіктің |тақырыпты пысықтау |қосымша | | | | | | |жаратылыстанушылық негізі | | | | | | |7 |Биология негіздері |Өсімдік шаруашылығы |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,5|Жазбаша |12 апта | | | |және оның салалары |2.Астық, көкеніс және жеміс- |басылымдар, интернет |,6,7, |реферат | | | | | |жидек шаруашылығы |жүйесі материалдарын |(негізгі)| | | | | | |3.Қазақстан ағаштары мен |пайдалана отырып, |және | | | | | | |бұталары, олардың шаруашылықта |тақырыпты пысықтау |қосымша | | | | | | |қолданылуы | | | | | | | | |4. Астық, көкеніс және жеміс- | | | | | | | | |жидек шаруашылығы өнімдерін | | | | | | | | |сақтау, өңдеу | | | | | | | | | | | | | | | Студенттердің оқытушымен өзіндік жұмыс кестесі |№ | Сабақ тақырыбы | СОӨЖ тапсырмасы | Тапсырманың мақсаты |Ұсынылаты|Бақылау түрі |өткізу|жоғ. | | | | |мен мазмұны |н | |мерзім|балл | | | | | |әдебиетте| |і | | | | | | |р | | | | |1 |Ғылым және жаратылыстану |1.Ғылымның пайда болуы. |Дәрісте және сарамандық |1,2,3,4,(| Ауызша сұрау|Сабақ | | | |дегеніміз не ? |2.Жаратылыстану дегеніміз|сабақтарда алынған |негізгі) | |кестес| | | | |не? |білімдерін бекіту |(қосымш) | |іне | | | | |3. Мәдени жүйедегі | | | |сәйкес| | | | |ғылымның орны және | | | | | | | | |эволюциясы. | | | | | | | | |4. Ғылыми жаратылыстану | | | | | | | | |және гуманитарлы | | | | | | | | |мәдениет. | | | | | | |2 |Физика концепциялары |1.Физиканың негізгі |Дәрісте және сарамандық |1,2,3,4,(|Ауызша сұрау |Сабақ | | | | |міндеттері, мақсаттары |сабақтарда алынған |негізгі) | |кестес| | | | |2.Физикалық заңдылықтар |білімдерін бекіту |(қосымш) | |іне | | | | |3.Физиканың келешекте | | | |сәйкес| | | | |шешетін мәселелері | | | | | | | | |4.Күн мен Жер байланысы | | | | | | |3 |Синергетика концепциялары|1.Орнықсыз ашық |Дәрісте және сарамандық |1,2,3,4,(|Ауызша сұрау |Сабақ | | | | |системалардағы |сабақтарда алынған |негізгі) | |кестес| | | | |реттелінген құрылымдардың|білімдерін бекіту |(қосымш) | |іне | | | | |пайда болуы | | | |сәйкес| | | | |2.Жер өзін-өзі | | | | | | | | |ұйымдастырушы жүйе | | | | | | | | |3.Әлеуметтік қоғамның | | | | | | | | |өзіндік құрылымы | | | | | | | | Аралық бақылау |Ауызша сұрау,|7 апта|30 | | | |жазбаша | | | |9 |Химия концепциялары |1.Химия дамуының негізгі |Дәрісте және сарамандық |1,2,3,4,(| Ауызша, |Сабақ | | | | |тарихи кезеңдері |сабақтарда алынған |негізгі) |жазбаша |кестес| | | | |2.Химияның негізгі |білімдерін бекіту |(қосымш) | |іне | | | | |заңдары | | | |сәйкес| | | | |3.Ең жаңа химияның даму | | | | | | | | |бағыттарының кейбір | | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | |10 |Биология концепсиялары |1. Биологиялық эволюция |Дәрісте және сарамандық |1,2,3,4,(|Ауызша, |Сабақ | | | | |және адам |сабақтарда алынған |негізгі) |жазбаша |кестес| | | | |2.Сана-сезімнің |білімдерін бекіту |(қосымш) | |іне | | | | |классикалық моделі | | | |сәйкес| | | | |3.Иекмділіктің | | | | | | | | |жаратылыстанушылық негізі| | | | | | |11 |Биология негіздері және |1.Өсімдік шаруашылығы |Дәрісте және сарамандық |1,2,3,4,(|Ауызша, |1 | | | |оның салалары |2.Астық, көкеніс және |сабақтарда алынған |негізгі) |жазбаша |Сабақ | | | | |жеміс- жидек шаруашылығы |білімдерін бекіту |(қосымш) | |кестес| | | | |3.Қазақстан ағаштары мен | | | |іне | | | | |бұталары, олардың | | | |сәйкес| | | | |шаруашылықта қолданылуы | | | | | | | | |4. Астық, көкеніс және | | | | | | | | |жеміс- жидек шаруашылығы | | | | | | | | |өнімдерін сақтау, өңдеу | | | | | | | Аралық бақылау | |Коллоквиум, тест тапсыру| |Ауызша сұрау,| |30 | | | | | |жазбаша | | | | | | | | | | | 7. ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІНІҢ ҚАМТУ КЕСТЕСІ 4 кесте |№ |Оқулық және оқу-әдістемелік |Саны |Студент саны|Қамтылу | | |Құралдың атауы | | |пайызы,% | |1 |А.А. Горелов. Концепция | | | | | |современного естествознания. | | | | | |Москва, 2003 | | | | |2 |ААхметов, М.О.Әбілова және т.б. | | | | | |Қазіргі заманғы жаратылыстану | | | | | |концепциялары. Алматы, 20035 | | | | |3 |З.И.Кузнецов, Г.М.Идлис, Гутина | | | | | |В.Н. Естествознание. Москва, 1996 | | | | |4 |. В.И.Вернадский. Биосфера | | | | |5 |. Б.Ф.Поршнев. О начале | | | | | |человеческой истории. Москва, 1974 | | | | |6 |Фрейд З. Психология | | | | | |бессознательного. Москва, 1989 | | | | |7 |Л.Тищенко, Г.К.Гагаев, | | | | | |А.Б.Смаилов. СПИД, проблемы | | | | | |лечения и профилактика. Москва, | | | | | |1989 | | | | Қосымша; 1. Н.Грин, У.Стаут, Д.Тейлор. Биология 1,11,111 том. Москва, «Мир», 1990 2. С.Ж.Стамбеков. Молекулалык биология. Новосибирск, 2003 3. Сәтбаева Х.Қ., Өтепбергенов А.А. Адам физиологиясы. А, 2005 4. Воронцов Н.Н., Сухорукова Л.Н. Эволюция органического мира. Москва, 1991 5. Яблоков А.В., Юсуфов А.Г. Эволюция учения. Москва, 1989
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz