Файл қосу
Оқушыларға информатиканы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |Құжат СЖМ 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК 042-39.1.25/02-2013 | |Пәннің оқу-әдістемелік |Басылым №1 18.09.2013 | | |кешені | | | |Пәннің оқытушыға арналған| | | |бағдарламасы | | | «5В011100» – «Информатика» мамандығы үшін «Орта мектепте ИОӘ-нің өзекті мәселелері» ПӘНІНІҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 АЛҒЫ СӨЗ 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:___________ Абишова А.А., информатика кафедрасының аға оқытушысы, информатика магистры. «28» тамыз 2014 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, информатика кафедрасының отырысында талқыланды. Хаттама №1, «11» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. ______________ Берикханова Г.Е. 2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. Хаттама №1, «12» қыркүйек 2014 ж. Төрайымы __________ Батырова Қ.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды. Хаттама №1 «18» қыркүйек 2014 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы___________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны. 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 5. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 7. Әдебиеттермен қамтамасыз етілуі 1. Қолданылу аймағы Бұл ПОӘК 5В011100– Информатика мамандығы студенттерінің «Орта мектепте ИОӘ-нің өзекті мәселелері» пәнін оқуға арналған. Қазақстан Республикасының жалпыға міндетті мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес «Орта мектепте ИОӘ-нің өзекті мәселелері» курсы оқытудың басты мақсаттарын жүзеге асыруды қамтамасыз етеді: білім берудің барлық баспалдақтарында информатиканы оқытудың теориясына байланысты жаңа білімді үйрену, ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдаланудың дидактикалық мүмкіндіктерін меңгеру, арнайы әдістермен оқушылардың қабілеттерін толығырақ ашу және дамыту. «Орта мектепте ИОӘ-нің өзекті мәселелері» пәні ақпараттандыру құралдарын пайдалануға байланысты мәселелерді қарастырады, адамның ақпараттық коммуникациялық технологияларды меңгеру тәжірибесін түсіндіруді қамтамасыз етеді. Сондай-ақ, білім беру жүйесін ақпараттандыруда толық жетекші роль атқарады. 2. Нормативтік сілтемелер Бұл ПОӘК төмендегі нормативтік сілтемелер талаптарына сай жасалған: – ҚР МЖМБС 5.04.019 – 2011. Жоғары білім. Бакалавриат. Негізгі ережелері; – ҚР МЖМБС 6.08.067-2010 Жоғары білім. Бакалавриат. 5В011100- Информатика мамандығы; – ҚР МЖМБС 5.03.006-2006 ЖОО білімді бақылау мен бағалау; - Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі. ҚР БҒМ 20.04.2011 ж. №152 бұйрығы – ЖОО ағымдық үлгерімді бақылау, аралық және қорытынды аттестациялауды жүргізудің типтік ережелері. ҚР БҒМ 16.03.2011 ж. №94 бұйрығы; – Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқытуды ұйымдастыру ережелері Бұйр.01.01.2006. – ҚР МЖМБС 2.3.4.01-2010 Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқытуды ұйымдастыру ҚР Үкіметінің 19.01.2012 ж. №112 қаулысымен бекітілген; 3. Жалпы жағдайы «Орта мектепте ИОӘ-нің өзекті мәселелері» пәнін оқытудың міндеттері – информатиканы оқытудың әдістемесінің теориялық негіздерін меңгеру, болашақ информатика пәні мұғалімін «информатика» курсын оқытуға қажетті білім, іскерлік пен дағдылармен қамтамасыз ету; сондай-ақ, студенттерді озық педагогикалық іс-әрекеттің жалпыланған тәжірибесі негізінде өз бетімен сабақты жоспарлауға, тақырыптық жоспар құруға, сабақ конспектісін жасауға, әдістемелік жұмыстар жасауға баулу; оқу үрдісінде пайдаланылатын нақты қолданбалы программалық қамтамасыз етуді пайдаланатын мамандарды дайындау. 4. Пәннің мазмұны мен модулге бөлінуі |Тақырыбы және мазмұны |дәріс |зертх | |1 Модуль. Педагогикалық технологиялар | |1 |Педагогикалық технологиялардың дамуы |1 |1 | |2 |Әлемдік білім беру жүйесіндегі «технология» ұғымы. |1 |1 | | |Педагогикалық технологияны жобалау | | | |3 |Білім үрдісіндегі технология мен әдістеменің өзара байланысы |1 |1 | |4 |Педагогикалық технологиялардың жіктелуі |1 |1 | |5 |Педагогикалық технологиялардың белгілері мен қасиеттері |1 |1 | |6 |Оқытудың дәстрлі және инновациялық технологияларының |1 |1 | | |ерекшеліктері | | | |7 |Бағдарламалап оқыту технологиясы |1 |1 | |8 |Бағдарламалап (жоспарлап) оқытуды компьютер көмегімен жүргізу|1 |1 | |9 |Проблемалық және қарқынды күшейте оқыту технологияларының |1 |1 | | |ерекшеліктері | | | |10 |В.Ф.Шаталовтың қарқынды оқыту технологиясы |1 |1 | |11 |Топтық оқыту мен іскерлік ойындар технологиялары |1 |1 | |12 |Оқытудың жаңа инновациялық технологиялары |1 |1 | |2 Модуль. Педагогикалық информатика | |13 |Ақпараттық технологиялар |1 |1 | |14 |Қашықтықтан білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары. |2 |2 | 5. СӨЖ-дің тақырыбы мен мазмұны |№ |Тақырыбы |дайындау |Ұсынылатын |Балл |Жұмысты | | | |формасы |әдебиеттер | |өткізу | | | | |Негізгі/ | |уақыты | | | | |қосымша | | | |1 |Ақпараттық технологияның |бақылау |[1-8] |5 |2-апта | | |қазіргі заманғы қоғам | | | | | | |өміріндегі орны | | | | | |2 |Мұғалімдерді дайындау |Ауызша |[1-20] |5 | | | |жүйесінде информатиканы | | | |4-апта | | |оқыту әдістемесінің орны | | | | | |3 |Электрондық оқулықтар және оны |ауызша |[1-30] |5 | | | |жасауда қойылатын дидактикалық | | | |6-апта | | |талаптар | | | | | |4 |Жаңа педагогикалық |бақылау |[1-10] |5 | | | |технология арқылы оқушы білімін| | | |8-апта | | |бағалау | | | | | |5 |Бағалау мен бақылаудың |бақылау |[31-40] |5 | | | |тәрбиелік міндеті | | | |10-апта | |6 |Қазіргі заманғы педагогикалық |реферат |[1-28] |3 |3 апта | | |технологиялар |қорғау. | | | | |7 |Оқушыларға информатиканы |Электрон-д|[1-15] |3 |5 апта | | |оқытуда педагогикалық |ы формада | | | | | |бағдарламаларды қолдану | | | | | | |әдістемесі. | | | | | |8 |Орта мектеп оқушыларының |Презента-ц|[1-24] |3 |7 апта | | |ақпараттық компетенттілігін |ия | | | | | |қалыптастыру | | | | | |9 |Информатиканы тереңдетіп оқуға |Электронды|[1-30] |3 |10 апта | | |бейім оқушыларды оқытудың |формада | | | | | |негізгі бағыттары. | | | | | |10 |Жаңа оқыту технологиялары және |ауызша |[1-30] |3 |13 апта | | |концепциялары дамуының қазіргі | | | | | | |заманғы тенденциялары | | | | | |11 |Оқушылардың педагогикалық |ауызша |[31-40] |3 |15 апта | | |бағдарламалық құралдарды | | | | | | |қабылдау аспектісінің | | | | | | |психологиялық негіздері | | | | | 6.ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ | Тақырыбы |Көрнекі құралдар |Есеп беру | |Дәрістер, зертханалық сабақтар | | | |Педагогикалық технологиялардың дамуы |Компьютер, |Презентация| | |интерактивті тақта | | |Әлемдік білім беру жүйесіндегі |Компьютер, |Презентация| |«технология» ұғымы. Педагогикалық |И | | |технологияны жобалау |интерактивті тақта | | |Білім үрдісіндегі технология мен |Компьютер, |конспект | |әдістеменің өзара байланысы |интерактивті тақта | | |Педагогикалық технологиялардың жіктелуі |Компьютер, |Презентация| | |И | | | |интерактивті тақта | | |Педагогикалық технологиялардың белгілері |Компьютер, |Презентация| |мен қасиеттері |интерактивті тақта | | |Оқытудың дәстрлі және инновациялық |Компьютер, |Презентация| |технологияларының ерекшеліктері |И | | | |интерактивті тақта | | |Бағдарламалап оқыту технологиясы |Компьютер, |Презентация| | |интерактивті тақта | | |Бағдарламалап (жоспарлап) оқытуды |Компьютер, |Тапсырмалар| |компьютер көмегімен жүргізу |И |электронды | | |интерактивті тақта |түрде | |Проблемалық және қарқынды күшейте оқыту |Компьютер, |конспект | |технологияларының ерекшеліктері |интерактивті тақта | | |В.Ф.Шаталовтың қарқынды оқыту |Компьютер, |Презентация| |технологиясы |И | | | |интерактивті тақта | | |Топтық оқыту мен іскерлік ойындар |Компьютер, |Тапсырмалар| |технологиялары |интерактивті тақта |электронды | | | |түрде | |Оқытудың жаңа инновациялық технологиялары|Компьютер, |Тапсырмалар| | |И |электронды | | |интерактивті тақта |түрде | |Ақпараттық технологиялар |Компьютер, |Презентация| | |интерактивті тақта | | |Қашықтықтан білім беру жүйесінің негізгі |Компьютер, |Презентация| |ұғымдары. |интерактивті тақта | | 6. Пайдаланылатын әдебиеттер және ресурстар Негізгі әдебиеттер 1. Бидайбеков Е.Ы. Подготовка специалистов совмещенного с информатикой профиля и Республике Казахстан. –А., АГУ им. Абая, 1998. 2. Бидайбеков Е.Ы., Абдулкаримова Г.А. Информатика и средства информатики в начальной школе; Учебно-методическое пособие для студентов педагогического университета. -Алматы, 2002. -80 с. 3. Бочкин А.И. Методика преподавания информатики. Учебное пособие. Минск.: Высшая школа, 1998 г 4. Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. Алматы. 2000 жыл 5. Мұхамбетжанова С.Т. Мектеп информатикасын оқыту әдістемесі.Алматы, 2006. 6. Брыксина О.Ф. Конструктирование урока с использованием средств информа- ционных технологий и образовательных электронных ресурсов. ИнфО.- 2004.-№5. 7. Гейн А.Г., Липецкий Е.В., Санир М.А., Шолохович М.Ф. Информатика: модели, алгоритмы и исполнители. ИнфО. - 1989.№ 2-4. 8. Ершов А.П. Компьютеризация школы и математическое образование. Основные направления работ по программе "Информатизация образования". ИнфО. - 1992. -№5,6. 9. Жужжалов В.Е. Интеграция парадигм программирования в курсе информатики. ИнфО-2004.-№ 10. 10. Каймин В.А. Курс информатики: состояние, методика и перспективы. 11. Кателл Д. Информационные и коммуникационные технологии для активного обучения. ИнфО. - 2004. - № 3. 12. Кузнецов А.А. О разработке стандарта школьного образования по информатике. ИнфО. - 1994. -№ 1. 13. Мақамбаев М.Б., Абишова А.А. “Информатиканы оқыту әдістемесі” пәні бойынша зертханалық жұмыстарды орындауға арналған әдістемелік нұсқау, Семей, 2006 жыл 14. М.П.Ланчик и др.Методика преподавания информатики: Учебное пособие для студентов педвузов. Москва «Академия», 2001. - 624 с. 15. Лапчик М.П. Методика преподавания информатики./Свердловск: СГПИ, 1987. 16. Сафронова Н.В. Теория и методика обучения информатике. Учебное пособие. М.: Высш. шк., 2004. -223 с. ил 17. Семакин И.Г. Основы информатики и вычислительной техники в базовой школе: Пособие для учителя. /Пермь, 1995 18. Основы информатики и вычислительной техники: Учеб. для 10 — 11 кл. сред, школы / В.А.Каймин, А. Г. Щеголев, Е.АЕрохина, Д. П.Федю-шин. — М., Просвещение, 1989. 19. Радченко Н.П., Козлов О. А. Школьная информатика: экзаменационные вопросы и ответы. — М.: Финансьд и статистика, 1998. 20. Семакин И.Г., Вараксин Г.С. Структурированный конспект базового курса информатики. — М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000. 21. Семакин И. Г., Шеина Т.Ю. Преподавание базового курса информатики в средней школе. — М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000. 22. Шимина А.Н. Логико-гносеологические основы процесса формирования понятий в обучении. — М., 1981 Қосымша әдебиеттер 23. Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б., Даулетқұлов А.Б. “Информатикадан 30 сабақ”, Алматы ЖТН-2004 ж. 24. Байжұманова Р. Есептеу техникасы мен информатиканы оқытудың нәтижелерін бақылаудың негізгі міндеттері// Информатика негіздері.- 2005 -№2. 25. Бочкин А.И., Вислобокова Н.С. Об оценке доли знаний с помощью комбинаторных тестов. ИнфО. - 2004. - № 11. 26. Кузнецов А.А., Бешенков С.А., Ракитина Е.А. Современный курс информатики: от концепции к содержанию. ИнфО.- 2004. - № 1,2. 27. Камардинов О. “Информатика” (Оқу құралы) Екінші басылым. Алматы “Қарасай”-2006 ж. 28. Леднев В.С., Кузнецов А.А., Бешенков С.А. Состояние и перспективы курса информатики в общеобразовательной школе. ИнфО. - 1998. № 3. 29. Машбиц Б.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. -М.: Педагогика, 1988. 30. Основные компоненты содержание информатики в общеобразовательных учреждениях. ИнфО. - 1995. - № 4. 31. Талызина П.Ф. Формирование познавательной деятельности младших школьников. - М.: Просвещение, 1988. 32. Полат Е.С. н др. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Учебное пособие для студентов педвузов и системы повышения квалификации педкадров. М.: «Академия». 33. Семакин И., Шеина Т. “Преподавание базового курса информатики в средней школе”, 2000 г 34. Таңатарова П. Педагогикалық мониторинг.// Қазақстан мектебі.-2004 жыл №4 35. Халықова К.З., Абдулкаримова Г.А. Жоғарғы оқу орнындағы педагогикалық практика. Алматы, 1999. 36. Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. / М.: Педагогика, 1998. 37. Пейперт С. Переворот в сознании: Дети, компьютеры и плодотворные идеи. / М.: Педагогика,1989. Журналдар: 38. “Информатика негіздері” 39. Физика- математикалық журнал “Алгорифм” Электрондық ресурстар 40. www.Rambler.ru. 41. http://www.citforum.ru 42. http://www.xpoint.ru. 43. http://www.by.iatp.org.ua 44. http://phpclub.unet.ru 45. http://www.webmasteram.ru 46. http://inftech.webservis.ruhttp://dit.vov.ruhttp://chip.ua
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz