Файл қосу

Оқушыларға информатиканы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ  БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|Құжат СЖМ  3 деңгейлі    |ПОӘК                     |ПОӘК 042-39.1.25/02-2013 |
|Пәннің оқу-әдістемелік   |Басылым  №1  18.09.2013  |                         |
|кешені                   |                         |                         |
|Пәннің оқытушыға арналған|                         |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |





                  «5В011100» – «Информатика»  мамандығы үшін

                  «Орта мектепте ИОӘ-нің өзекті мәселелері»

                 ПӘНІНІҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                   ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ





























                                    Семей


                                    2014








                                  АЛҒЫ СӨЗ

   1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
       Құрастырған:___________ Абишова А.А., информатика кафедрасының
       аға оқытушысы, информатика магистры.
       «28» тамыз 2014 ж.


 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті,
     информатика   кафедрасының  отырысында талқыланды.
     Хаттама №1, «11» қыркүйек  2014 ж.


        Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к.  ______________ Берикханова Г.Е.


        2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
        отырысында талқыланды.
       Хаттама  №1,  «12» қыркүйек  2014 ж.


        Төрайымы  __________ Батырова Қ.А.


       3. БЕКІТІЛДІ
    Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып,
    баспаға ұсынылды.
       Хаттама  №1  «18» қыркүйек  2014 ж.


       Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы___________ Искакова Г.К.





       4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

Мазмұны.
1. Қолдану саласы
2. Нормативті сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Пән мазмұны,  пәннің модульдік бөлінуі
5. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны
7. Әдебиеттермен қамтамасыз етілуі


    1. Қолданылу аймағы
      Бұл  ПОӘК   5В011100–  Информатика   мамандығы  студенттерінің   «Орта
мектепте ИОӘ-нің өзекті мәселелері» пәнін оқуға арналған.
      Қазақстан Республикасының  жалпыға  міндетті  мемлекеттік  білім  беру
стандартына сәйкес «Орта мектепте ИОӘ-нің өзекті мәселелері» курсы  оқытудың
басты мақсаттарын жүзеге асыруды  қамтамасыз  етеді:  білім  берудің  барлық
баспалдақтарында информатиканы оқытудың теориясына байланысты  жаңа  білімді
үйрену,    ақпараттық    коммуникациялық    технологияларды     пайдаланудың
дидактикалық   мүмкіндіктерін   меңгеру,   арнайы   әдістермен   оқушылардың
қабілеттерін толығырақ  ашу  және  дамыту.  «Орта  мектепте  ИОӘ-нің  өзекті
мәселелері»   пәні   ақпараттандыру   құралдарын   пайдалануға    байланысты
мәселелерді қарастырады, адамның ақпараттық коммуникациялық  технологияларды
меңгеру тәжірибесін түсіндіруді  қамтамасыз  етеді.  Сондай-ақ,  білім  беру
жүйесін ақпараттандыруда толық жетекші роль атқарады.


    2. Нормативтік сілтемелер
    Бұл ПОӘК  төмендегі нормативтік сілтемелер талаптарына сай жасалған:
    –  ҚР  МЖМБС  5.04.019  –  2011.  Жоғары  білім.   Бакалавриат.  Негізгі
      ережелері;
    –  ҚР  МЖМБС  6.08.067-2010   Жоғары   білім.   Бакалавриат.   5В011100-
      Информатика мамандығы;
    – ҚР МЖМБС 5.03.006-2006   ЖОО білімді бақылау мен бағалау;
-     Кредиттік  оқыту  технологиясы  бойынша  оқу  үдерісін  ұйымдастырудың
ережесі.  ҚР БҒМ  20.04.2011 ж. №152 бұйрығы
    – ЖОО ағымдық үлгерімді бақылау, аралық және  қорытынды  аттестациялауды
      жүргізудің типтік ережелері. ҚР БҒМ  16.03.2011 ж. №94 бұйрығы;
    –  Қашықтықтан  оқыту   технологиялары   бойынша   оқытуды   ұйымдастыру
      ережелері Бұйр.01.01.2006.
    –  ҚР  МЖМБС  2.3.4.01-2010  Қашықтықтан  оқыту  технологиялары  бойынша
      оқытуды  ұйымдастыру  ҚР  Үкіметінің  19.01.2012  ж.  №112  қаулысымен
      бекітілген;

    3. Жалпы жағдайы
     «Орта мектепте ИОӘ-нің өзекті мәселелері» пәнін оқытудың міндеттері  –
информатиканы оқытудың әдістемесінің теориялық негіздерін  меңгеру,  болашақ
информатика пәні  мұғалімін  «информатика»  курсын  оқытуға  қажетті  білім,
іскерлік  пен  дағдылармен  қамтамасыз  ету;  сондай-ақ,  студенттерді  озық
педагогикалық  іс-әрекеттің  жалпыланған  тәжірибесі  негізінде  өз  бетімен
сабақты жоспарлауға, тақырыптық жоспар құруға, сабақ  конспектісін  жасауға,
әдістемелік жұмыстар  жасауға  баулу;  оқу  үрдісінде  пайдаланылатын  нақты
қолданбалы программалық қамтамасыз етуді пайдаланатын мамандарды дайындау.


    4. Пәннің мазмұны мен модулге бөлінуі
|Тақырыбы және  мазмұны                                           |дәріс |зертх |
|1 Модуль. Педагогикалық технологиялар                                         |
|1  |Педагогикалық технологиялардың дамуы                         |1     |1     |
|2  |Әлемдік білім беру жүйесіндегі «технология» ұғымы.           |1     |1     |
|   |Педагогикалық технологияны жобалау                           |      |      |
|3  |Білім үрдісіндегі технология мен әдістеменің өзара байланысы |1     |1     |
|4  |Педагогикалық технологиялардың жіктелуі                      |1     |1     |
|5  |Педагогикалық технологиялардың белгілері мен қасиеттері      |1     |1     |
|6  |Оқытудың дәстрлі және инновациялық технологияларының         |1     |1     |
|   |ерекшеліктері                                                |      |      |
|7  |Бағдарламалап оқыту технологиясы                             |1     |1     |
|8  |Бағдарламалап (жоспарлап) оқытуды компьютер көмегімен жүргізу|1     |1     |
|9  |Проблемалық және қарқынды күшейте оқыту технологияларының    |1     |1     |
|   |ерекшеліктері                                                |      |      |
|10 |В.Ф.Шаталовтың қарқынды оқыту технологиясы                   |1     |1     |
|11 |Топтық оқыту мен іскерлік ойындар технологиялары             |1     |1     |
|12 |Оқытудың жаңа инновациялық технологиялары                    |1     |1     |
|2 Модуль. Педагогикалық информатика                                           |
|13 |Ақпараттық технологиялар                                     |1     |1     |
|14 |Қашықтықтан білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары.           |2     |2     |


    5. СӨЖ-дің  тақырыбы мен мазмұны
|№  |Тақырыбы                       |дайындау  |Ұсынылатын  |Балл  |Жұмысты  |
|   |                               |формасы   |әдебиеттер  |      |өткізу   |
|   |                               |          |Негізгі/    |      |уақыты   |
|   |                               |          |қосымша     |      |         |
|1  |Ақпараттық технологияның       |бақылау   |[1-8]       |5     |2-апта   |
|   |қазіргі заманғы қоғам          |          |            |      |         |
|   |өміріндегі  орны               |          |            |      |         |
|2  |Мұғалімдерді дайындау          |Ауызша    |[1-20]      |5     |         |
|   |жүйесінде информатиканы        |          |            |      |4-апта   |
|   |оқыту әдістемесінің орны       |          |            |      |         |
|3  |Электрондық оқулықтар және оны |ауызша    |[1-30]      |5     |         |
|   |жасауда қойылатын дидактикалық |          |            |      |6-апта   |
|   |талаптар                       |          |            |      |         |
|4  |Жаңа педагогикалық             |бақылау   |[1-10]      |5     |         |
|   |технология арқылы оқушы білімін|          |            |      |8-апта   |
|   |бағалау                        |          |            |      |         |
|5  |Бағалау мен бақылаудың         |бақылау   |[31-40]     |5     |         |
|   |тәрбиелік міндеті              |          |            |      |10-апта  |
|6  |Қазіргі заманғы педагогикалық  |реферат   |[1-28]      |3     |3 апта   |
|   |технологиялар                  |қорғау.   |            |      |         |
|7  |Оқушыларға информатиканы       |Электрон-д|[1-15]      |3     |5 апта   |
|   |оқытуда педагогикалық          |ы формада |            |      |         |
|   |бағдарламаларды қолдану        |          |            |      |         |
|   |әдістемесі.                    |          |            |      |         |
|8  |Орта мектеп оқушыларының       |Презента-ц|[1-24]      |3     |7 апта   |
|   |ақпараттық компетенттілігін    |ия        |            |      |         |
|   |қалыптастыру                   |          |            |      |         |
|9  |Информатиканы тереңдетіп оқуға |Электронды|[1-30]      |3     |10 апта  |
|   |бейім оқушыларды оқытудың      |формада   |            |      |         |
|   |негізгі бағыттары.             |          |            |      |         |
|10 |Жаңа оқыту технологиялары және |ауызша    |[1-30]      |3     |13 апта  |
|   |концепциялары дамуының қазіргі |          |            |      |         |
|   |заманғы тенденциялары          |          |            |      |         |
|11 |Оқушылардың  педагогикалық     |ауызша    |[31-40]     |3     |15 апта  |
|   |бағдарламалық құралдарды       |          |            |      |         |
|   |қабылдау аспектісінің          |          |            |      |         |
|   |психологиялық негіздері        |          |            |      |         |

       6.ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
|                          Тақырыбы       |Көрнекі құралдар      |Есеп беру  |
|Дәрістер, зертханалық сабақтар           |                      |           |
|Педагогикалық технологиялардың дамуы     |Компьютер,            |Презентация|
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Әлемдік білім беру жүйесіндегі           |Компьютер,            |Презентация|
|«технология» ұғымы. Педагогикалық        |И                     |           |
|технологияны жобалау                     |интерактивті тақта    |           |
|Білім үрдісіндегі технология мен         |Компьютер,            |конспект   |
|әдістеменің өзара байланысы              |интерактивті тақта    |           |
|Педагогикалық технологиялардың жіктелуі  |Компьютер,            |Презентация|
|                                         |И                     |           |
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Педагогикалық технологиялардың белгілері |Компьютер,            |Презентация|
|мен қасиеттері                           |интерактивті тақта    |           |
|Оқытудың дәстрлі және инновациялық       |Компьютер,            |Презентация|
|технологияларының ерекшеліктері          |И                     |           |
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Бағдарламалап оқыту технологиясы         |Компьютер,            |Презентация|
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Бағдарламалап (жоспарлап) оқытуды        |Компьютер,            |Тапсырмалар|
|компьютер көмегімен жүргізу              |И                     |электронды |
|                                         |интерактивті тақта    |түрде      |
|Проблемалық және қарқынды күшейте оқыту  |Компьютер,            |конспект   |
|технологияларының ерекшеліктері          |интерактивті тақта    |           |
|В.Ф.Шаталовтың қарқынды оқыту            |Компьютер,            |Презентация|
|технологиясы                             |И                     |           |
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Топтық оқыту мен іскерлік ойындар        |Компьютер,            |Тапсырмалар|
|технологиялары                           |интерактивті тақта    |электронды |
|                                         |                      |түрде      |
|Оқытудың жаңа инновациялық технологиялары|Компьютер,            |Тапсырмалар|
|                                         |И                     |электронды |
|                                         |интерактивті тақта    |түрде      |
|Ақпараттық технологиялар                 |Компьютер,            |Презентация|
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Қашықтықтан білім беру жүйесінің негізгі |Компьютер,            |Презентация|
|ұғымдары.                                |интерактивті тақта    |           |




    6. Пайдаланылатын әдебиеттер және ресурстар
Негізгі әдебиеттер
   1. Бидайбеков     Е.Ы.     Подготовка     специалистов     совмещенного с
      информатикой профиля и Республике Казахстан. –А., АГУ им. Абая, 1998.
   2. Бидайбеков   Е.Ы.,  Абдулкаримова   Г.А.    Информатика    и  средства
      информатики  в  начальной  школе;  Учебно-методическое   пособие   для
      студентов педагогического университета. -Алматы, 2002. -80 с.
   3.  Бочкин  А.И.  Методика  преподавания  информатики.  Учебное  пособие.
      Минск.: Высшая школа, 1998 г
   4. Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. Алматы.  2000 жыл
   5. Мұхамбетжанова С.Т.  Мектеп  информатикасын  оқыту  әдістемесі.Алматы,
      2006.
   6. Брыксина О.Ф. Конструктирование урока с использованием средств информа-
      ционных технологий и образовательных  электронных    ресурсов.  ИнфО.-
      2004.-№5.
   7. Гейн А.Г., Липецкий Е.В.,  Санир  М.А.,  Шолохович  М.Ф.  Информатика:
      модели, алгоритмы и исполнители. ИнфО. - 1989.№ 2-4.
   8.   Ершов  А.П.  Компьютеризация  школы  и  математическое  образование.
      Основные направления работ по программе "Информатизация  образования".
      ИнфО. - 1992. -№5,6.
   9.  Жужжалов В.Е. Интеграция   парадигм   программирования      в   курсе
      информатики. ИнфО-2004.-№ 10.
  10. Каймин В.А. Курс информатики: состояние, методика и перспективы.
  11. Кателл Д. Информационные и коммуникационные технологии  для  активного
      обучения. ИнфО. - 2004. - № 3.
  12. Кузнецов  А.А.  О разработке  стандарта   школьного   образования   по
      информатике. ИнфО. - 1994. -№ 1.
  13. Мақамбаев М.Б., Абишова А.А.  “Информатиканы  оқыту  әдістемесі”  пәні
      бойынша зертханалық жұмыстарды орындауға арналған әдістемелік  нұсқау,
      Семей, 2006 жыл
  14. М.П.Ланчик и др.Методика преподавания информатики: Учебное пособие для
      студентов педвузов. Москва «Академия», 2001. - 624 с.
  15. Лапчик М.П. Методика преподавания информатики./Свердловск: СГПИ, 1987.
  16.  Сафронова  Н.В.  Теория  и  методика  обучения  информатике.  Учебное
      пособие. М.: Высш. шк., 2004. -223 с. ил
  17. Семакин И.Г. Основы информатики и  вычислительной  техники  в  базовой
      школе: Пособие для учителя. /Пермь, 1995
  18. Основы информатики и вычислительной техники: Учеб. для  10  —  11  кл.
      сред, школы / В.А.Каймин, А. Г. Щеголев, Е.АЕрохина, Д. П.Федю-шин.  —
      М., Просвещение, 1989.
  19. Радченко Н.П., Козлов  О.  А.  Школьная  информатика:  экзаменационные
      вопросы и ответы. — М.: Финансьд и статистика, 1998.
  20. Семакин И.Г., Вараксин Г.С. Структурированный конспект базового  курса
      информатики. — М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000.
  21. Семакин И. Г., Шеина Т.Ю. Преподавание базового  курса  информатики  в
      средней школе. — М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000.
  22.  Шимина  А.Н.  Логико-гносеологические  основы  процесса  формирования
      понятий в обучении. — М., 1981

Қосымша әдебиеттер
  23. Балапанов Е.Қ.,  Бөрібаев  Б.,  Даулетқұлов  А.Б.  “Информатикадан  30
      сабақ”, Алматы ЖТН-2004 ж.
  24.  Байжұманова  Р.  Есептеу   техникасы   мен   информатиканы   оқытудың
      нәтижелерін бақылаудың негізгі  міндеттері//  Информатика  негіздері.-
      2005 -№2.
  25. Бочкин  А.И.,  Вислобокова  Н.С.  Об  оценке  доли  знаний  с  помощью
      комбинаторных тестов. ИнфО. - 2004. - № 11.
  26. Кузнецов   А.А.,  Бешенков  С.А.,  Ракитина Е.А.   Современный    курс
      информатики: от концепции к содержанию. ИнфО.- 2004. - № 1,2.
  27.  Камардинов О. “Информатика” (Оқу құралы) Екінші басылым. Алматы
      “Қарасай”-2006 ж.
  28. Леднев В.С., Кузнецов А.А.,  Бешенков  С.А.  Состояние  и  перспективы
      курса информатики в общеобразовательной школе. ИнфО. - 1998. № 3.
  29.  Машбиц   Б.И.   Психолого-педагогические   проблемы   компьютеризации
      обучения. -М.: Педагогика, 1988.
  30.  Основные  компоненты  содержание  информатики  в  общеобразовательных
      учреждениях. ИнфО. - 1995. - № 4.
  31.  Талызина  П.Ф.  Формирование  познавательной   деятельности   младших
      школьников. - М.: Просвещение, 1988.
  32. Полат   Е.С.   н   др.   Новые   педагогические    и    информационные
      технологии  в  системе  образования:  Учебное  пособие  для  студентов
      педвузов и системы повышения квалификации педкадров. М.: «Академия».
  33. Семакин И.,  Шеина  Т.  “Преподавание  базового  курса  информатики  в
      средней
школе”, 2000 г
  34. Таңатарова П. Педагогикалық мониторинг.// Қазақстан мектебі.-2004  жыл
      №4
  35. Халықова   К.З.,   Абдулкаримова   Г.А.    Жоғарғы    оқу    орнындағы
      педагогикалық практика.  Алматы, 1999.
  36.  Машбиц   Е.И.   Психолого-педагогические   проблемы   компьютеризации
      обучения. / М.: Педагогика, 1998.
  37. Пейперт С. Переворот в сознании: Дети, компьютеры и плодотворные идеи.
      / М.: Педагогика,1989.
       Журналдар:
38.  “Информатика негіздері”
39. Физика- математикалық журнал “Алгорифм”
       Электрондық ресурстар
40. www.Rambler.ru.
41. http://www.citforum.ru
42. http://www.xpoint.ru.
43. http://www.by.iatp.org.ua
44. http://phpclub.unet.ru
45. http://www.webmasteram.ru
46. http://inftech.webservis.ruhttp://dit.vov.ruhttp://chip.ua


Пәндер