Файл қосу
HTML тілінде сілтемелер
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласы ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042.14.2.07.1.20.01/02-2013 | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |03.09.2013ж | | |Оқытушыға арналған |№1 басылым | | |«HTML-технологиялары» пәні | | | |бойынша оқу жұмыс бағдарламасы | | | | | | | «HTML-технологиялары» ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В011100 - «Информатика» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 АЛҒЫ СӨЗ 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:_________ Семей қаласы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік университеті, Информатика кафедрасының аға оқытушысы Рысжанова А.С. «___»__________ 2013ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А. 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама №1 «12» қыркүйек 2013 ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова Қ.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» қыркүйек 2013 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы _____________ Г.К.Искакова БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | | |Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | | |Курс саясаты мен форматы | | |Бағаларды қоюдағы саясат | | |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі | | |СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары | | |Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі | | ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Рысжанова А.С., аға оқытушы Кафедра – Информатика Байланыс жүйелері – тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 102-кабинет Пәннің өтілу орны – 205 аудитория Пән атауы – HTML-технологиялары. Кредит саны -3 1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте). 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық 1 және 7 аптадағы аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |3 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |3 |Ауызша сұрау |15 |СОӨЖ | |4 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |4 |Ауызша сұрау |30 |СӨЖ | |5 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |6 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |6 |Ауызша сұрау |15 |СОӨЖ | |7 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |7 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |7 |Аралық бақылау 1 |60 |АБ | |1 және 7 апта бойынша барлық балдар жиынтығы |300 | | | |Барлық 8 және 15 аптадағы аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |9 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |9 |Ауызша сұрау |20 |СОӨЖ | |10 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |10 |Ауызша сұрау |30 |СӨЖ | |11 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |12 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |12 |Ауызша сұрау |20 |СОӨЖ | |13 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |13 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |14 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |15 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |15 |Аралық бақылау 2 |75 |АБ | | 8 және 15 аптадағы қорытынды балл жиынтығы |300 | | |Емтихан балы |400 | | |Академиялық аралықтағы балдар қорытындысы |1000 | | Мерей А. студенттің рейтингісін есептеу мысалы: Бірінші рейтинг: [pic] Екінші рейтингті есептеу барысында [pic] нәтижесіне студенттің екінші аралықтағы барлық ұпайларын қосу керек. Сонымен қатар Мерей А. студентке зертханалық жұмыс тапсырмалары, машықтану сабағының тапсырмалары және СОӨЖ үшін 9 балл қосылған, себебі ол оны бірінші аралықта орындамағандықтан. Сонда Мерей А. екінші рейтингісі былайша анықталады: [pic]. Егер студент денсаулығының нашарлауына немесе басқа да себепті жағдайлар бойынша межелік бақылауды тапсыра алмаса және ол құжат бойынша дәлелденсе, онда ол межелік бақылауды жеке тапсыруына болады. Студент, пән бойынша қорытынды бақылауға жіберіледі, егер оның рейтингілік ұпайы 50%. Тең немесе одан артық болса. Кесте 3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте 3 - Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу |Тақырып атауы |Дәріс |Зертханал|ОСӨЖ |СӨЖ |Барлық| | |сабақта|ық | | |саны | | |ры |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |HTML тіліне кіріспе |1 | | | |1 | |HTML-құжаттарды көретін |1 | | | |1 | |және құратын бағдарламалар | | | | | | |HTML негіздері. Мəтіндерді өңдеу |1 | | | |1 | |ВЕБ-те графиканы қолдану |2 | | | |1 | |Сурет карталар |1 | | | |1 | |HTML тілінде тізімдер |1 | | | |1 | |HTML тілінде сілтемелер |1 | | | |1 | |Құрал-жабдықтары. Негізгі түсініктері | |2 | | |2 | |Мәтіннің түсін өзгерту | |2 | | |2 | |Фонның түсін өзгерту және параграфтар | |2 | | |2 | |Тақырып және әріптер өлшемі | |2 | | |2 | |Курсив, асты сызылған, | |2 | | |2 | |қоюлатылған шрифтер | | | | | | |Картинкалармен жұмыс | |2 | | |2 | |Сілтемелермен жұмыс. | |2 | | |2 | |Картиналарға сілтеме | | | | | | |СОӨЖ №1. Тексті пішімдеу | | |3 | |3 | |СОӨЖ №2. Сайттың тексін өзгерту | | |3 | |3 | |СОӨЖ №3. Құжатты редақциялау | | |3 | |3 | |СӨЖ №1 | | | |15 |15 | |СӨЖ №2 | | | |15 |15 | |1-рейтинг қорытындысы |8 |14 |9 |30 |60 | |HTML-ге CSS жалғау. |1 | | | |1 | |Сыртқы стильдік кестелер | | | | | | |HTML тіліндегі кестелер |2 | | | |2 | |HTML тіліндегі формалар |1 | | | |1 | |HTML тіліндегі фреймдер |2 | | | |2 | |HTML тіліндегі модуль |1 | | | |1 | |Тізімдермен жұмыс. Сызықтың көп түрлі | |2 | | |2 | |параметрлері | | | | | | |Кестелер тұрғызудың әдістері | |2 | | |2 | |Кестемен жұмыс | |2 | | |2 | |Кестеде тігінен туралау | |2 | | |2 | |Colspan және rowspan параметрлері | |2 | | |2 | |Ішкі кестелермен жұмыс | |2 | | |2 | |Кестелерге рамкалар қою | |2 | | |2 | |Фреймдермен жұмыс | |2 | | |2 | |СОӨЖ №4. Сурет түсіру. | | |4,5 | |4,5 | |Құжатқа гиперсілтеме жасау | | | | | | |СОӨЖ №5. Кестесі бар (таблица) HTML-құжат| | |4,5 | |4,5 | |жасау | | | | | | |СОӨЖ №6. Біріктірілген және бөлінген | | |4,5 | |4,5 | |ұяшықтары бар кесте жасау. Colspan, Rowspan| | | | | | |тегтерін меңгеру | | | | | | |СӨЖ №3 | | | |12,5 |12,5 | |СӨЖ №4 | | | |12,5 |12,5 | |СӨЖ №5 | | | |12,5 |12,5 | |2-ші рейтинг қорытындысы |7 |16 |13,5 |37,5 |75 | | |15 |30 |22,5 |67,5 |135 | СӨЖ тапсырмаларын орындау және өткізу графигі Студенттің өзіндік жұмысы дәpicтiк материалдарды талқылау, тәжірибелік және практикалық сабақтарға дайындалу, Практикалық және тәжірбиелік жұмыстарды қорғау, тест бақылауына дайындалу мен қатар, косымша материалдарды оқуды және курстық жұмысты орындауды қамтиды. Ақпараттар көзі ретінде студент оқулықтарды, оқу құралдарын, компьютерлер мен компьютерлік технологиялар туралы мерзімдік басылымдарды, анықтамалық әдебиеттерді және институт пен кафедра сайттарындағы оқу материалдарын және Интернет қорын пайдаланады. |№ |Іс- тәжірибелік сабақ атаулары |Бал|Тапсырманы |Бақылау | | | |л |орындау уақыты |түрі | | |Өз тобыңыздың HTML-құжатын жасаңыз. Құжатта|30 |4 апта |Электронды| | |тобыңыздағы студенттер тізімі, кесте және | | |түрде және| | |топтың фотосуреті болуы керек. Өз | | |ауызша | | |фамилияңызға гиперсілтеме жасап, өзіңіздің | | |қорғау | | |жеке Web-бетіңізді (яғни, сіздің жеке | | | | | |HTML-құжатыңыз, онда сіз туралы шағын | | | | | |ақпарат болу керек) шақыратындай етіңіз. | | | | | |Өз курсыңызға HTML-құжатын жасаңыз. Құжатта|45 |7 апта |Электронды| | |курстағы топтар тізімі, және сіздің | | |түрде және| | |факультетте 1-курста оқитындардың ішіндегі | | |ауызша | | |Алтын Белгі иегерлері туралы деректер | | |қорғау | | |кестесі болу керек. Өз тобыңыздың атына | | | | | |гиперсілтеме жасап, өзіңіздің тобыңыздың | | | | | |жеке Web-бетін (яғни, сіздің жеке | | | | | |HTML-құжатыңыз, онда сіздің топ туралы | | | | | |шағын ақпарат және топтың фотосуреті болуы | | | | | |керек) шақыратындай етіңіз. | | | | | |Факультеттің HTML-құжатын жасаңыз. Құжатта |30 |10 апта |Электронды| | |факультеттегі мамандықтар тізімі, | | |түрде және| | |кафедралар жайлы дерегі бар кесте (кафедра | | |ауызша | | |аты, қазақ, орыс топтарының саны), | | |қорғау | | |факультетті мамандығын сипаттайтын сурет | | | | | |болуы керек. Мамандықтар тізіміндегі өз | | | | | |мамандығыңызға гиперсілтеме жасаңыз, ол | | | | | |сіздің мамандық жайлы қысқаша ақпараты бар | | | | | |HTML-құжатты шақыруы тиіс. | | | | | |Өз университетіңіздің HTML-құжатын жасаңыз.|45 |13 апта |Электронды| | |Құжатта барлық факультеттер тізімі, | | |түрде және| | |факультеттер жайлы деректері (факультет | | |ауызша | | |аты, кафедра саны) бар кесте және | | |қорғау | | |университет эмблемасы бар сурет болуы тиіс.| | | | | |Өз факультетіңіздің атына гиперсілтеме | | | | | |жасаңыз. Ол факультет жайлы шағын ақпараты | | | | | |бар HTML-құжатын шақыруы тиіс. | | | | | |Сіздің топқа сабақ беретін оқытушылар жайлы| |15 апта |Электронды| | |HTML-құжатын жасаңыз. Құжатта оқытушылар | | |түрде және| | |тізімі, олар жайлы деректері бар кесте | | |ауызша | | |(аты-жөні, сабақ беретін пәні) және | | |қорғау | | |мұғалімге қатысты сурет болуы тиіс. Құжатта| | | | | |өз топ жетекшіңізге (куратор) гиперсілтеме | | | | | |жасаңыз. Гиперсілтеме топ жетекшіңіз жайлы | | | | | |шағын ақпараты бар HTML-құжатын шақыруы | | | | | |тиіс. | | | | СӨЖді орындау және тапсыру графигі СӨЖ үй тапсырмасы ретінде орындалып, оқытушыға тапсырылады. СӨЖ программасы оқытушыға электронды түрде өткізіледі. Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін: – орындалған жұмыстың презентациясы; – өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы; – оқытушының ауызша сұрауы; – жазбаша түрде; Ескерту: Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет. 7. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 1. О.Н.Рева. HTML. Просто как дважды два. Москва: Эксмо, 2009. – 256с. 2. С.Велихов. Справочник по HTML 4.0. Серия книг «Руководство по работе: советы, хитрости, трюки и секреты». Москва: Бук-пресс, 2009. – 412с. 3. Е.Л.Полонская. Язык HTML. Самоучитель.: - М.: Издательский дом «Вильяме», 2003. – 320с. 4. Дронов Владимир, «HTML 5, CSS 3 и Web 2.0. Разработка современных Web- сайтов», М.: Издательский дом «Вильяме», 2003. – 320с. 5. Крайнак Джо, «Создание Web-страниц» Москва: Бук-пресс, 2008. 6. Глушаков С. В., Жакин И. А., Хачиров Т. С., «Программирование Web- страниц. JavaScript. VBScript» 7. Макфедрис, Пол, «Создание Web-страниц. Полное руководство» 8. Айзекс С., «Dynamic HTML. Секреты создания интерактивных Web - страниц» М.: Издательский дом «Вильяме», 2008. 9. Ларсон, Майкл Л., «Создание Web-страниц с помощью Microsoft Office 97. Освой самостоятельно» Москва: Бук-пресс, 2009. 10. Костин С. П., «Самоучитель создания Web-сайтов» 11. Прохоренок Н., «HTML, JavaScript, PHP и MySQL. Джентльменский набор Web- мастера». Москва: Эксмо, 2009. 12. Якобсон Й., «Концепция разработки Web-сайтов. Как успешно разработать Web-сайт с применением мультимедиа-технологий» Москва: Бук-пресс, 2007. 13. Айзенменгер, Р. HTML 3.2/4.0. Справочник, М.: Бином, 2008.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz