Файл қосу

Мемлекет билік



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК  УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты      |ПОӘК                   |                      |
|                           |                       |ПОӘК                  |
|                           |                       |042-14-3-04.104-2009ж |
|ПОӘК                       |№ 1 баспасы            |                      |
|Студентке «Мемлекет және   |30.09.2009ж            |                      |
|бизнес» пәні бойынша       |                       |                      |
|арналған жұмыс             |                       |                      |
|бағдарламасы               |                       |                      |


























                050510 - «Мемлекеттік және жергілікті басқару»
               мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған


                           «МЕМЛЕКЕТ ЖӘНЕ БИЗНЕС»
                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                   СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС  БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                 Семей 2009



                                  Алғы сөз

   1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған  Әлімжанова А.М. ____________ «______»_____________2011 ж.,
«Экономика және бизнес» кафедрасының аға оқытушысы


      2. ҚАЙТА БЕКІТІЛГЕН
2.1. Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  «Экономика  және
бизнес» кафедрасының отырысында.
      «_01__ »___09___ 2011 ж.  №1  хаттама

Кафедра меңгерушісінің м.а., э.ғ.к. __________________Л.З. Паримбекова

2.2.  Экономика  және  бизнес  факультетінің  Оқу-   әдістемелік   Кеңесінің
отырысында.
      «___21__ »__09__ 2011 ж. № 1 хаттама

 ОӘК төрағасы ___________________ М.Х. Айдарханов

Факультеттің Оқу Кеңесінің мәжілісінде талқыланған,
       хаттама № 1, 30 қыркүйек 2011 ж.
      Факультеттің Оқу Кеңесінің төрағасы         ___________
Кожагелдиев Б.К.


      БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу - әдістемелік Кеңесінің отырысында  шығаруға  мақұлданған
және ұсынылған.
      30.09.2009ж  № _1_ хаттама

ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ А.А. Молдажанова


























                                   Мазмұны


     1. Жалпы ережелер
     2. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар
     3. Курстың форматы мен саясаты
     4. Бағаларды қою саясаты
     5. Пәннің мазмұны мен сабақ түрлері бойынша сағаттың бөлінуі
     6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
     7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелі графигі
























































































        1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер

Әлімжанова Арайлым Магашевна,  «Экономика және бизнес» кафедрасының аға
оқытушысы
Байланыс ақпараты – тел. 530316, оқу корпусы № 8, кабинет 206.
Сабақ өту аудиториясы №
Берілген пән бойынша кредит саны – 3

            1.2 Оқу жоспарынан жазылым

   1-Кесте Жұмыс бағдарламасы жоспарынан үзінді
|Курс                             |Маман-дағы         |Семестр            |
|Сабаққа қатысу (әр сабақ үшін)   |0,5                |23                 |
|Семинарларда жауап беру (әр сабақ|4                  |28                 |
|үшін)                            |                   |                   |
|Практикалық есеп шығару (әр      |5                  |40                 |
|тапсырма үшін)                   |                   |                   |
|Үй тапсырмаларын орындау (әр     |5                  |65                 |
|тапсырма үшін)                   |                   |                   |
|Реферат                          |10                 |20                 |
|Қосымша жұмыс үшін (конференцияға|9                  |9                  |
|қатысу, семинарда белсендік      |                   |                   |
|көрсету, қосымша реферат жазу)   |                   |                   |
|Шекті бақылау жұмыстары          |10                 |20                 |
|Соңғы емтихан                    |75                 |75                 |
|Барлығы:                         |                   |280                |

    Егер студент сабақты босатса және межелі бақылауды белгіленген мерзімде
сырқатқа немесе басқа да  себепті жағдайға байланысты тапсыра  алмай  қалса,
ол межелі бақылаудан жеке түрде өтеді. Бұл жағдайда факультет деканаты  және
оқытушы межелі бақылауды тапсырудың жеке  мерзімдерін  белгілейді,  сессияға
дейін магистрантқа жеке рейтинг ведомосі беріледі.
    Магистрант пән бойынша шекті рейтингтік  бақылауға  кіруге  рұқсат  алу
үшін семестр ішінде жалпы рейтингтік баллы 50 %-ке тең не одан  жоғары.  Пән
бойынша жалпы баға келесі шкала бойынша анықталады.
      Студенттердің білімін бағалау шкаласы
|Бағаның әріпті |Баға                                |Балл     |Пайыз (%) |
|эквиваленті    |                                    |         |          |
|A              |Өте жақсы                           |4,00     |95-100    |
|A-             |Өте жақсы                           |3,67     |90.94     |
|B+             |Жақсы                               |3,33     |85-89     |
|B              |Жақсы                               |3,00     |80-84     |
|B-             |Жақсы                               |2,67     |75-79     |
|C+             |Қанағаттандырылған                  |2,33     |70-74     |
|C              |Қанағаттандырылған                  |2,00     |65-69     |
|C-             |Қанағаттандырылған                  |1,67     |60-64     |
|D+             |Өту баллы                           |1,33     |55-59     |
|D              |Ең төмен өту баллы                  |1,00     |50-54     |
|F              |Ең төмен                            |0,00     |0-49      |
|I              |Аяқталмаған                         |NA       |          |
|W              |Оқудан шығарылған                   |NA       |          |
|AW             |Әкімшілік үкім бойынша оқудан       |NA       |          |
|               |шығарылған                          |         |          |
|P              |Өтті (қарытынды тестке ған)         |NA       |0         |


      5  ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАР ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
      Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі
|№  |Тақырып аты                                |Сағат                        |
|   |                                           |Дәріс|Практика|СОӨЖ  |СӨЖ   |
|1  |Мемлекеттің экономикалық ролі              |2    |1       |1,5   |1,5   |
|2  |Мемлекет және бюрократия-лық нарық         |2    |1       |1,5   |1,5   |
|3  |Мемлекет және аяқасты ырықтандыру нарыққа  |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |транформация кезінде                       |     |        |      |      |
|4  |Экономиканың мемлекеттік сектордағы        |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |дәрменсіздігі                              |     |        |      |      |
|5  |Кәсіпкерліктің мәні, оның қазіргі кездегі  |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |қоғамдағы орны.                            |     |        |      |      |
|6  |Жекешелендіру меншік секторды құру ретінде.|2    |1       |1,5   |1,5   |
|7  |Жеке кәсіпкершіліктің эконо-микалық        |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |механизмдегі гүлдену жолдары               |     |        |      |      |
|8  |Мемлекеттік билік пен бизнестің арасындағы |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |байланыс. Этностық, институттықжәне        |     |        |      |      |
|   |ұйым-дастырушылықтық аспектілер            |     |        |      |      |
|9  |Батыс еуропадағы ұлттық, аймақ аралық      |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |айырмашылықтар мемлекет билік бизнеспен    |     |        |      |      |
|   |мемлекеттік әкімшілік анализ үлгісінде.    |     |        |      |      |
|10 |Құқықтың экономикалық анализі. Мемлекеттің |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |шарттары. Құқық және мемлекет.             |     |        |      |      |
|11 |Бөлек бағыттағы жүйені реттеу.             |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |Корпорациялық реттеу.                      |     |        |      |      |
|12 |Кейспен жұмыс кезіндегі негізгі принциптер.|2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |Кейстер: «История метро» «Риверсайд Ламбер»|     |        |      |      |
|13 |Берілген мәселе бойынша мемлекеттік билік  |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |пен бизнесті кейстерге кіргізу             |     |        |      |      |
|14 |АҚШ-тың мемлекет билігін мемлекет шығару   |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |процесі                                    |     |        |      |      |
|15 |«Мемлекет билігі мен бизнес» арасындағы    |2    |1       |1,5   |1,5   |
|   |мәселелер бойынша кейстер                  |     |        |      |      |
|   |Барлығы                                    |30   |15      |22,5  |22,5  |


      6 СОӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ


      Кесте 3 - МОӨЖ жоспары
|Жұмыс   |Тақырып          |Тапсырманың   |Ақтару   |Бал|Бақылаудың|Өткізу  |
|түрі    |                 |мазмұны мен   |уақыты.  |   |нысаны    |мерзімі.|
|        |                 |мақсаты.      |         |   |          |        |
|Модуль 1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің экономикалық аспектілері.           |
|Практика|1.Мемлекеттің    |Тақырыпқа 1-ші|4.09-10.0|5   |Пікір     |4.09-10.|
|        |экономикалық ролі|сұрак         |9        |    |сүрау     |09      |
|        |2.мемлект және   |Тақырыпқа 2-ші|11.09-17.|5   |Пікір     |11.09-17|
|        |бюрократиялық    |сүрақ         |09       |    |сұрау     |.09     |
|        |нарық            |              |         |    |          |        |
|        |3.Мемлекет және  |Тақырыпқа 3-ші|18.09-24.|5   |Пікір     |18.09-24|
|        |аяқасты          |сұрақ         |09       |    |сұрау     |.09     |
|        |ырықтандыру      |              |         |    |          |        |
|        |нарыққа          |              |         |    |          |        |
|        |транформация     |              |         |    |          |        |
|        |кезінде.         |              |         |    |          |        |
|        |4.экономиканың   |1-4           |25.09-1.1|10  |Шығын     |25.09-1.|
|        |мемлекеттік      |тақырыптарына |0        |    |бақылау   |10      |
|        |сектордағы       |бақылау       |         |    |          |        |
|        |дәрменсіздігі    |сұрақтары     |         |    |          |        |
|Модуль 2. жеке кәсіпкерлікті құру.                                          |
|        |5.Кәсіпкерліктің    |Тақырыпқа  |02.10-08.|5   |Пікір     |02.10-08|
|        |мәні, оның қазіргі  |5-ші сұрақ |10       |    |сұрау     |.10     |
|        |кездегі қоғамдағы   |           |         |    |          |        |
|        |орны.               |           |         |    |          |        |
|        |6.Жекешелендіру     |Тақырыпқа  |09.10-15.|5   |Пікір     |09.10-15|
|        |меншік секторды құр |6-шы сұрақ |10       |    |сұрау     |.10     |
|        |ретінде.            |           |         |    |          |        |
|        |7.Жеке              |Тақырыпқа  |16.10-22.|15  |Бақылау   |16.10-22|
|        |кәсіпкершіліктің    |7-шы сұрақ |10       |    |жұмысы    |.10     |
|        |экономикалық        |           |         |    |          |        |
|        |механизмдегі гүлдену|           |         |    |          |        |
|        |жолдары.            |           |         |    |          |        |
|Модуль 3. Мемлекет билікпен бизнестің арасындағы ролі мен мәнінің байланысы.|
|        |8.Мемлекеттік билік |Тақырыпқа  |23.10-29.|5   |Пікір     |23.10-29|
|        |пен бизнестің       |8-ші сұрақ |10       |    |сұрау     |.10     |
|        |арасындағы байланыс.|           |         |    |          |        |
|        |Этностық,           |           |         |    |          |        |
|        |институттықжәне     |           |         |    |          |        |
|        |ұйымдастырушылықтық |           |         |    |          |        |
|        |аспектілер.         |           |         |    |          |        |
|        |9.Батыс еуропадағы  |Тақырыпқа  |30.10-5.1|5   |Пікір     |30.10-5.|
|        |ұлттық, аймақ аралық|8-ші сұрақ |1        |    |сұрау     |1       |
|        |айырмашылықтар      |           |         |    |          |        |
|        |мемлекет билік      |           |         |    |          |        |
|        |бизнеспен           |           |         |    |          |        |
|        |мемлекеттік         |           |         |    |          |        |
|        |әкімшіліканализ     |           |         |    |          |        |
|        |үлгісінде.          |           |         |    |          |        |
|        |10.Құқықтың         |10-шы сұрақ|6.11-12.1|5   |Пікір     |6.11-12.|
|        |экономикалық        |           |1        |    |сұрау     |11      |
|        |анализі. Мемлекеттің|           |         |    |          |        |
|        |шарттары. Құқық және|           |         |    |          |        |
|        |мемлекет.           |           |         |    |          |        |
|        |11.Бөлек бағыттағы  |8-11       |13.11-19.|10  |Шағын     |13.11-19|
|        |жүйені реттеу.      |тақырыптары|11       |    |бақылау   |.11     |
|        |Корпорациялық       |на бақылау |         |    |          |        |
|        |реттеу.             |сұрақтары  |         |    |          |        |
|Модуль 4. «Мемлекет және құқық» жөніндегі проблемалардың кейстері.          |
|«Бизнес мемлекет» басқарудағы байланыс.                                     |
|        |12.Кейспен жұмыс    |12-ші сұрақ|20.11-26.|5   |Пікір     |20.11-26|
|        |кезіндегі негізгі   |           |11       |    |сұрау     |.11     |
|        |принциптер. Кейстер:|           |         |    |          |        |
|        |«История метро»     |           |         |    |          |        |
|        |«Риверсайд Ламбер»  |           |         |    |          |        |
|        |13.Берілген проблема|13-сұрақ   |27.11-03.|5   |Пікір     |27.11-03|
|        |бойынша мемлекет    |           |12       |    |сұрау     |.12     |
|        |биліктің бизнес пен |           |         |    |          |        |
|        |кейстерге кіргізу.  |           |         |    |          |        |
|        |14.АҚШ-тың мемлекет |12-14      |04.12-10.|15  |Бақылау   |04.12-10|
|        |билігіні мемлекет   |тақырыптары|12       |    |жұмысы    |.12     |
|        |шығару процсі.      |на бақылау |         |    |          |        |
|        |                    |сұрақтары  |         |    |          |        |
|        |15. «Мемлекет билік |Жеке       |11.12-17.|30  |Таныстыру |11.12-17|
|        |пен бизнес»         |жұмыстардың|12       |    |рәсімі ЦРС|.12     |
|        |арасындағы          |таныстырылу|         |    |          |        |
|        |проблемалар бойынша |ы және оны |         |    |          |        |
|        |кейстер.            |қоғау      |         |    |          |        |
|        |Барлығы             |           |         |130 |          |        |



      7. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА

      Кесте 4 – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
|Дәріс және          |Көрнекі құрал, |Өздік оқуға арналған     |Бақылау   |
|практикалық сабақ   |ОТҚ, плакаттар |сұрақтар                 |формасы   |
|тақырыбы            |               |                         |          |
|1                   |2              |3                        |4         |
|Мемлекеттің         |Дәрістер       |«Мемлекет» ұғымы нені    |Сұрау     |
|экономикалық ролі   |конспектісі,   |білдіреді? Неге          |          |
|                    |семинар        |мемлекеттің экономикалық |          |
|                    |жоспары, тақта,|рөлі өсуде? Мемлекет     |          |
|                    |бор            |функциясын және          |          |
|                    |               |белгілерін тізіп беріңіз.|          |
|                    |               |Экономикалық саясат      |          |
|                    |               |дегеніміз не? Қоғам      |          |
|                    |               |татулығының негізі және  |          |
|                    |               |рынок конспекциясы неге  |          |
|                    |               |негізделеді? Мемлекеттік |          |
|                    |               |экономикаға араласудың   |          |
|                    |               |әдістері мен тәсілдерін  |          |
|                    |               |атаңыз. Экономикалық     |          |
|                    |               |дерективтік және жанама  |          |
|                    |               |мемлекетті реттеудің     |          |
|                    |               |айырмашылығы             |          |
|Мемлекет және       |Дәрістер       |Қазақстанда бюракратизм  |Сұрау,    |
|бюрократия-лық нарық|конспектісі,   |бар ма?Ол қалай көрініс  |семинар   |
|                    |семинар        |табады?                  |          |
|                    |жоспары, тақта,|Демократия мен           |          |
|                    |бор            |бюракратизмнің           |          |
|                    |               |айырмашылығы.            |          |
|                    |               |Бюрократизмнің негізгі   |          |
|                    |               |тәсілдерін атаңыз.       |          |
|                    |               |Коммерциялық емеас       |          |
|                    |               |ұйымдардың               |          |
|                    |               |бюракратизациясының      |          |
|                    |               |анықтайтын факторларға   |          |
|                    |               |сипаттама беріңіз.       |          |
|                    |               |Ұжымдық әрекеттің        |          |
|                    |               |логикасы дегеніміз не?   |          |
|                    |               |Жалпы сайлау теориясының |          |
|                    |               |басымдығын көрсетіңіз.   |          |
|                    |               |АҚШ және Қазақстандағы   |          |
|                    |               |лоббирования нені        |          |
|                    |               |білдіреді? Қалай көрініс |          |
|                    |               |табады?                  |          |
|Мемлекет және       |Дәрістер       |Экономикалық жүйедегі    |Сұрау.    |
|аяқасты ырықтандыру |конспектісі,   |бұйрықтың және бейберекет|          |
|нарыққа транформация|семинар        |тәртіптің арақатынасын   |          |
|кезінде             |жоспары, тақта,|ашыңыз. Өтімді           |          |
|                    |бор            |экономикалардың          |          |
|                    |               |моделдерін сипаттаңыз.   |          |
|                    |               |Тасымалды экономикадағы  |          |
|                    |               |функциялардың            |          |
|                    |               |модификациясы нені       |          |
|                    |               |білдіреді? Экономиканы   |          |
|                    |               |мемлекеттік реттеудегі   |          |
|                    |               |қандай проблемаларды     |          |
|                    |               |сәтсіз дет атаймыз?      |          |
|                    |               |Ресейлік және            |          |
|                    |               |Қазақстандық саясаттың   |          |
|                    |               |мемлекеттілігі нені      |          |
|                    |               |білдіреді?               |          |
|Экономиканың        |Дәрістер       |Қоғамдық қызмет деген не?|Сұрау.    |
|мемлекеттік         |конспектісі,   |Фрирайдерстваның         |Семинар   |
|сектордағы          |семинар        |проблемасы неден тұрады? |          |
|дәрменсіздігі       |жоспары, тақта,|Мемлекеттік көп саясаттың|          |
|                    |бор            |экономикасының басымдығы |          |
|                    |               |және оның нәтижесін      |          |
|                    |               |анықтаңыз.               |          |
|                    |               |Демонополизация дегеніміз|          |
|                    |               |не? Рынок құрылуы        |          |
|                    |               |шартындағы мемлекет      |          |
|                    |               |иешелігі деп нені        |          |
|                    |               |айтамыз?                 |          |
|                    |               |Мемлекеттік              |          |
|                    |               |кәсіпкерліктің           |          |
|                    |               |басымдылығын атаңыз      |          |
|Кәсіпкерліктің мәні,|Дәрістер       |Жеке меншік              |Сұрау,    |
|оның қазіргі кездегі|конспектісі,   |кәсіпкерліктің заңды     |коллоквиум|
|қоғамдағы орны.     |семинар        |аспектілері неден тұрады?|          |
|                    |жоспары, тақта,|Жеке меншіктің           |          |
|                    |бор            |экономикалық аспектісі   |          |
|                    |               |неден тұрады?            |          |
|                    |               |Қазақстандағы өтімді     |          |
|                    |               |экономикасындағы         |          |
|                    |               |кәсікерліктің топтасуы   |          |
|                    |               |шарттарының ерекшелігін  |          |
|                    |               |ашыңыз.   Кәсіпкерлік    |          |
|                    |               |нәтижелігі қалай         |          |
|                    |               |бағаланады               |          |
|Жекешелендіру меншік|Дәрістер       |Жекешелендіру деген не?Ол|Сұрау,    |
|секторды құру       |конспектісі,   |қалай көрініс            |бақылау   |
|ретінде.            |семинар        |табады?Жекешелендірудің  |жұмысы    |
|                    |жоспары, тақта,|экономика саясатындағы   |          |
|                    |бор            |басымдылығын атаңыз.     |          |
|                    |               |Жекешелендірудің формасын|          |
|                    |               |атаңыз. Жекешелендірудің |          |
|                    |               |теориялық моделдерін     |          |
|                    |               |сипаттаңыз және тізіп    |          |
|                    |               |көрсетіңіз.              |          |
|                    |               |Жекешелендірудің шет     |          |
|                    |               |елдік тәжірбиесі нені    |          |
|                    |               |айтады? Өтпелі           |          |
|                    |               |экономикадағы            |          |
|                    |               |жекешелендірудің         |          |
|                    |               |қажеттілігін             |          |
|                    |               |түсіндіріңіз. ҚР-дағы    |          |
|                    |               |жекешелендірудің         |          |
|                    |               |ерекшелігі неде?         |          |
|Жеке                |Дәрістер       |Кәсіпкерліктің           |Сұрау     |
|кәсіпкершіліктің    |конспектісі,   |экономикалық факторларын |          |
|эконо-микалық       |семинар        |атаңыз?                  |          |
|механизмдегі гүлдену|жоспары, тақта,|Жеке кәсіпкерліктің      |          |
|жолдары             |бор            |мемлекеттік реттеудеуі   |          |
|                    |               |қандай шаралармен жүзеге |          |
|                    |               |асырылады? Шетелдік      |          |
|                    |               |инвестицияның мемлекеттік|          |
|                    |               |реттелуі қалай жүзеге    |          |
|                    |               |асырылады                |          |
|Мемлекеттік билік   |Дәрістер       |Әр түрлі қоғамдық        |Сұрау     |
|пен бизнестің       |конспектісі,   |ғылымдағы Үкімет пен     |          |
|арасындағы байланыс.|семинар        |бизнестің арақатынасының |          |
|Этностық,           |жоспары, тақта,|басымдылығы неде? Үкімет |          |
|институттықжәне     |бор            |пен бизнес арасындағы    |          |
|ұйым-дастырушылықтық|               |этикалық аспектілер неден|          |
|аспектілер          |               |тұрады? Үкімет – бизнес  |          |
|                    |               |арақатынасындағы         |          |
|                    |               |ұйымдастырушылықтын және |          |
|                    |               |институтының аспектілерін|          |
|                    |               |атаңыз.                  |          |
|Батыс еуропадағы    |Дәрістер       |Австрияның әкімшілік     |Сұрау     |
|ұлттық, аймақ аралық|конспектісі,   |саясатының инструкциясын |          |
|айырмашы-лықтар     |семинар        |атаңыз. Белгияның        |          |
|мемлекет билік      |жоспары, тақта,|мемлекеттік әкімшілік    |          |
|бизнеспен           |бор            |жүйесі нені білдіреді?   |          |
|мемлекеттік         |               |Испанияның қоғамдық      |          |
|әкімшілік анализ    |               |әкімшілік жүйесі неден   |          |
|үлгісінде.          |               |тұрады. Францияның       |          |
|                    |               |әкімшілік                |          |
|                    |               |ұйымдастырушылық саясатын|          |
|                    |               |сипаттаңыз. емлекеттік   |          |
|                    |               |басқару функцияларын     |          |
|                    |               |атаңыз. Германия         |          |
|                    |               |мелекетінің басқару      |          |
|                    |               |жүйесін ашыңыз.          |          |
|                    |               |Швейцарияның мемлекттік  |          |
|                    |               |әкімшілік жүйесін        |          |
|                    |               |сипаттаңыз               |          |
|Құқықтың            |Дәрістер       |Сауда құқығы мен         |Сұрау.    |
|экономикалық        |конспектісі,   |шаруашылық құқығының     |Семинар   |
|анализі. Мемлекеттің|семинар        |негізгі принциптері.     |          |
|шарттары. Құқық және|жоспары, тақта,|Халықаралық кәсіпкерлік  |          |
|мемлекет.           |бор            |қызметі,құқығы нені      |          |
|                    |               |білдіреді. Меншік құқығы |          |
|                    |               |неден тұрады? Косо       |          |
|                    |               |теоремасының маңызы мәнін|          |
|                    |               |сипатта. Мемлекеттік     |          |
|                    |               |келісімдер қандай        |          |
|                    |               |әдістермен сипатталады?  |          |
|                    |               |Аномия деген не?         |          |
|Бөлек бағыттағы     |Дәрістер       |Қазақстанның кәсіптік    |Сұрау     |
|жүйені реттеу.      |конспектісі,   |аумағындағы Үкімет пен   |          |
|Корпорация-лық      |семинар        |бизнестің арақатынасының |          |
|реттеу.             |жоспары, тақта,|мәні. Әлеуметтік         |          |
|                    |бор            |сектордағы Үкімет пен    |          |
|                    |               |бизнестің арақатынасы    |          |
|                    |               |қалай қалыптасады? ЛОЗ   |          |
|                    |               |Ломбарды тәжіребилік     |          |
|                    |               |анализі                  |          |
|Кейспен жұмыс       |Дәрістер       |Аталған және с.с.        |Сұрау,    |
|кезіндегі негізгі   |конспектісі,   |фирмалар бойынша кейс    |коллоквиум|
|принциптер. Кейстер:|семинар        |жинақтау                 |          |
|«История метро»     |жоспары, тақта,|                         |          |
|«Риверсайд Ламбер»  |бор            |                         |          |
|Берілген мәселе     |Дәрістер       |Қарастырылатын кейстерге |Сұрау,    |
|бойынша мемлекеттік |конспектісі,   |талқылау жүргізу         |семинар   |
|билік пен бизнесті  |семинар        |                         |          |
|кейстерге кіргізу   |жоспары, тақта,|                         |          |
|                    |бор            |                         |          |
|АҚШ-тың мемлекет    |Дәрістер       |АҚШ ірі компаниялары мен |Сұрау,    |
|билігін мемлекет    |конспектісі,   |үкімет органдары         |коллоквиум|
|шығару процесі      |семинар        |арасындағы               |          |
|                    |жоспары, тақта,|қарым-қатынастарды       |          |
|                    |бор            |зерттеу, талқылау.       |          |
|                    |               |Тәжірибені ҚР-да қолдану |          |
|                    |               |мүмкіндіктері.           |          |
|«Мемлекет билігі мен|               |ҚР-да мемлекеттік        |Сұрау.    |
|бизнес» арасындағы  |               |органдардың бизнестің    |Семинар   |
|мәселелер бойынша   |               |дамуына жасайтын         |          |
|кейстер             |               |кедергілер мен           |          |
|                    |               |жәрдемдерін талқылау.    |          |


      8 Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелі графигі


      Кесте 4 – Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелі графигі


      №Апта1234567891011121314151Бақы-лау түріАБАБАБАБАБАБМБ1АБАБАБАБАБАБАБМБ22Балл4,564,5454,5147,57,54,55454,519,5
Пәндер