Файл қосу
КУРСТЫҢ САЯСАТЫ. Курс міндеттері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласындағы ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 денгейлі СМЖ құжаты |ОӘК | | | | |УМК 042-18-6.1.81/02-2013| |Студенттерге арналған | | | |«Ядролық энергетикалық |№1 басылым | | |қондырғылардың құрастыруы|«__» _______ 2013 ж. | | |мен автоматты жобалау | | | |жүйесі» пәнінің | | | |бағдарламасы | | | 5В072300 – Техникалық физика мамандығы үшін «Ядролық энергетикалық қондырғылардың құрастыруы мен автоматты жобалау жүйесі» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН ____________ «___» ___________ 2013 ж. Жилгильдинов Ж.С., «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының оқытушысы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында «____» __________ 2013 жыл, № __. хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ О. Степанова. 2.2 Инженерлік - технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «__» _______2013 жылы, № _ хаттама. Төрайым ______________ С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қабылданған және баспадан шығаруға кеңес берді. «__» _______ 2013 жылы, № _ хаттама. ОӘК төрайым, бірінші проректор __________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 ЖАЛПЫ ережелер 4 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы 4 1.3 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны 4 1.5 Курсты оқытуға қойлатын талаптар 5 1.6 Курс пререквизиттері 6 1.7 Курс постреквизиттері 6 2 пән мазмұны. сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 7 3 ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР 10 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ 12 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ 12 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ 12 7 Оқулықтар 13 7.1 Негізгі 13 7.2 Қосымша 14 1 ЖАЛПЫ ережелер 1.1 Оқытушы мен пән жөнінде жалпы мағлұмат Жилгильдинов Жасұлан Серікбосынұлы, аға оқытушы. «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасы Байланыс ақпараттары – тел.: 35-46-02, № 9 оқу ғимараты, № 201 кабинет. Сабақ өтетін орын – № 202 дәрісхана. Осы пән бойынша кредит саны – 2. 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Реакторлардың конструкциясы және олардың маңызды түйіндері қарастырылады, әсіресе зор қарқынмен дамып жатқан, сонымен қатар құрылымдар мен есептеулердің инженерлік негіздерінің әдістері белгіленген. Алдымен берілген типтегі реакторлардың жалпы сипаттамасы, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері беріледі, содан сон бұл сипаттамаларды ашатын құрылымдардың нақты үлгілері келтіріледі. Бөлек бөлімде берілген реакторлардың маңызды түйіндеріне твэлдар және ЖБЖ (ТВС), отын арналары, реттегіш органдар, сонымен қатар бақылау құралдары жатқызылған. Бөлек бөлімде құрылымдар мен есептеулердің негіздерінің инженерлік әдістері қарастырылған, алдымен негізгі заңдылықтары, ал сосын есептеулердің нақты әдістері беріледі. 1.3 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны Берілген курстың мақсаты болып реакторлардың құрылымдары мен олардың маңызды түйіндерінің, сонымен қатар құрылымдар мен есептеулердің негіздерінің инженерлік әдістерімен байланысты студенттерді жұмысқа теориялық және практикалық дайындау табылады. 1.4 Курс міндеттері Тәртіптің оқудың негізгі міндеттері - жоғарыда көрсетілген жұмыс түрлерімен байланысты есептеулерді өндіре алатын ядролық энергетикалық қондырғыларды қауіпсіз жобалау мен құрумен байланысты салаларда кең көлемдегі білімді иеленетін маманды дайындау. 1.5 Курсты оқытуға қойлатын талаптар Тәртіпті оқудың нәтижесінде студент білуі керек: - ядролық реакторлардың энергетикада қолданысын және түрлері туралы; - твэлдардың отынның әртүрлі түрлерімен құрылымы туралы; - ядролық реакторларды мүшелеп реттеудің құрылымы туралы; - реакторлардағы бақылау орталарына қойылатын негізгі талаптар туралы; - беріктікке есептеудің негіздері; - реакторлар жылу физикасының тапсырмалары; - жылулық және гидравликалық есептеулердің тапсырмалары; - реакторлардың сенімділіктерінің сандық көрсеткіштері; - құрылымның түрлік тапсырмалары; иемденуі керек: - жылугидравликалық парметрлерді бақылаудың әдістемелік есептеулерін -бақылау құрылғыларын жасаудың әдісін; - температураны өлшеу әдістемесі; - жылутасымалдағыштың шығынын өлшеу әдістемесі; - сұйықтың мөлшерін бақылау есебінің әдістемесі; - контур айналымының бүтіндігінің бақылау есебінің әдістемесі; меңгеруі керек: - белсенді зонадағы твэлдардың жұмыс шарты және оларға қойылатын талаптарды - негізгі жылугидравликалық параметрлерді басқарудағы рөлін; - ядролық реактордағы жылуөткізгіштіктің тапсырмасының ерекшелігі білуі керек: - температураны стационарлық бөлудің есебін өткізуді - жылутасымалдағыштың орташа параметрлері бойынша жылугидравликалық тексеру есебін жүргізуді, фильтрге атқылау бойынша радиоактивті аэрозольдардың концентрациясын тексеруді - гидравликалық іздеу есебін жүргізуді - эксплуатацияның берілгендері бойынша сенімділік көрсеткіштерін есептеуді - жобалау сатысында реактордың құрылымдық есебін жүргізуді(реактордың сенімділігін болжау) түсінуі керек: - материалдарға реакторлық сәулелену әрекетін - бөлудің тізбекті реакциясын басқару тәсілін - жанама арналар бойынша жылутасымалдағышты бөлуге бұрылыс бұрышының әсерін хабардар болуы керек - конвекцияның жылу беруінің интенсивтілігін анықтайтын факторлар туралы - экранмен бірге шеңбер бойындағы ағынның гидродинамикалық құрылысы туралы ие болуы керек: - Жобалау сатысындағы эксплуатация берілгендері бойынша сенімділік бағасына байланысты білім мен біліктілікті - Жылутасымалдағыш контурының герметиксіздендірілуі және құрылғылардың істен шығуы туралы білім мен біліктілікті 1.6 Курс пререквизиттері Курстың пререквизиттері келесілер: - физика; - математика; - электротехника; - термодинамика және жылумассаалмасу. 1.7 Курс постреквизиттері Курстың постреквизиттері келесілер: - дипломдық жобалау. 2 пән мазмұны. сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1-кестеде көрсетілген. 1 кесте |№ |Дәріс атауы |Сағат саны |Әдебиет | | | |Д |ССС |ЛБ |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |4 |5 |6 |7 |8 |9 | |1.1 |Кіріспе. |1 | | | |2 | | | |Д 1. | | | | | | | | |1 апта | | | | | | | |1.1 |Кіріспе сабақ. | |1 | |2 | | | | |СС 1. | | | | | | | | |1 апта | | | | | | | |1.2 |Ядролық энергетикалық |1 | | | |2 | | | |қон-дырғыларды жобалаудағы | | | | | | | | |негізгі сұрақ-тар. ЯЭҚ | | | | | | | | |құрал–жабдықтарының құрамы мен | | | | | | | | |схемалары. | | | | | | | | |Д 2. | | | | | | | | |2 апта | | | | | | | |1.2 |Жылутасымалдағыштар және ЯЭҚ ның |1 | | |1 |2 | | | |жұмысшы денелері. | | | | | | | | |Д 3. | | | | | | | | |3 апта | | | | | | | |1.2 |Жылулуық схемалардың |2 | | | |4 | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | | |Д 4. | | | | | | | | |4, 5 апталар | | | | | | | |1.2 |Бутурбиналық АЭС тер. | |1 | |2 | | | | |СС 3. | | | | | | | | |4 апта | | | | | | | |1.2 |Газтурбиналық ЯЭҚ. | |1 | |2 | | | | |СС 4. | | | | | | | | |5 апта | | | | | | | |1.2 |Қосарланған ЯЭҚ. | |1 | |2 | | | | |СС 5. | | | | | | | | |6 апта | | | | | | | |1.2 |Ядролық энергиялық қондырғыларды | | | | |2 | | | |жобалаудағы жалпы сұрақтар. | | | | | | | | |СӨЖ 1 | | | | | | | | |6 апта | | | | | | | 1-кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1.2 |Минималды емес режимдегі ЯЭҚ |1 | | | |2 | | | |жұмысы.Д 5. | | | | | | | | |6 апта | | | | | | | |1.3 |ЯЭҚ-ның машиналық жабдықтары |5 | | | |6 | | | |Д 6. | | | | | | | | |7, 8, 9, 10, 11 апталар | | | | | | | |1.3 |Турбиналық сатыдағы жұмысшы | |2 | |2 | | | | |процесс. СС 6. | | | | | | | | |7, 8 апталар | | | | | | | |1.1, |Межелік бақылау. | | | |2 | | | |1.2, |7 апта | | | | | | | |1.,3 | | | | | | | | |1.3 |Жылдамдықтар үшбұ-рышын қол-дану | |2 | |4 | | | | |арқылы булы турби-наны есеп-теу. | | | | | | | | |СС 7. | | | | | | | | |9, 10 апта | | | | | | | |1.3 |Турбина сатысындағы жоғалтулар. | |2 | |2 | | | | |Турбина сатысының пайдалы әсер | | | | | | | | |коэффициенттері. СС 8. | | | | | | | | |11, 12 апталар | | | | | | | |1.3 |Насостар. | |1 | |2 | | | | |СС 9. | | | | | | | | |13 апта | | | | | | | |1.3 |ЯЭҚ-ның жылуалмас-тырғыш |3 | | |4 | | | | |құ-ралдары. | | | | | | | | |Д 7. | | | | | | | | |12, 13, 14 апталар | | | | | | | |1.3 |ЯЭҚ-ның жылуалмас-тырғыш | | | | | | | | |аппараттары | |1 | | |2 | | | |СС 10. | | | | | | | | |14 апта | | | | | | | |1.3 |Құбыр жол-дары, арма-тура және |1 | | | | | | | |қысым ком-пенсаторлары . | | | | | | | | |Д 8. | | | | | | | | |15 апта | | | | | | | |1.3 |Арматура. | |1 | | |2 | | | |СС 11 | | | | | | | | |15 апта | | | | | | | |1.3 |Құралдардың беріктік есептеуі. | | | | |6 | | | |СӨЖ 2. | | | | | | | | |13 апта | | | | | | | | |Қорытынды бақылау. | | | |2 | | | | |15 апта | | | | | | | | |Қорытынды |15 |15 | |30 |30 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Студенттердің берілген пәнді оқып үйренуін қамтамасыз ететін кеңестер мен түсіндірмелер жиынтығы болып саналады. Кеңесті жасаған кезде курстың бір бөлігі дәріс алушының өздік оқып үйренуі мен жүретінің ескеру керек. әдістемелік кеңестің мазмұны: Пәнді оқып үйренуге қажетті уақытты жоспарлауға және оны ұйымдастыруға керекті ақыл-кеңестер. Бұрын пәннің теориялық бөлігіне бөлінген жалпы сағат санының 60-70%-і бөлігі қарастырылса қазір оған небәрі 15-30 % қана, ал қалған 70-85 %-і дәріс алушының оқытушының қадағалауымен жүретін өздік жұмысына (ОСӨЖ) және тек дәріс алушы өзі ғана жасайтын СӨЖ (студенттің өздік жұмысы) жұмсалатының ескерту керек. Дәріс – оқудың ең маңызды түрі. Ғылыми- техникалық ақпараттың көлемі күннен күнге өскендіктен дәрістін мазмұнын кеңейтіп және оған қойылатын талапты да жаңартып, жақсартып отыру керек. Дәрістің дәріс алушының пәнді оқып үйренуін ұйымдастыруға тигізетін пайдасы көп. Бірақ діәріс алушы дәріске иек артып алмауы шарт. Дәріс өздік жұмысты алмастыра алмайды. Сондықтан дәріс алушы дәріске өз бетімен дайындалуы керек. Ол оқулықтан немесе басып шығарылған дәрістер жинағынан дәрістің мазмұнымен танысып, оны ар қарай дамытып конспект жазуы керек. Барлық дәріске дайындалу уақыты кемінде 20-40 минуттан кем болмауы қажет. Бұл уақытты үнемдеуге мүмкіндік береді. Сарамандық сабаққа және зертханалық жұмысқа дайындық пәнді оқып үйренуде дәріс алушының білімінің жетіле беруіне қол жеткізеді. Екі сағаттық сараман сабағына кемінде бір сағат дайындалу керек. Сараман сабағна дайындықты тексеру әр сабақ тың басында болатының дәріс алушы білуі керек. Сараман сабағында көрсетілген өздік жұмыстың шығармашылық элементі ескерусіз қалмайтының дәріс алушы білуі керек. Сараман сабағында есепті әр дәріс алушы оқытушының қадағалауымен өзі жеке шығарады. Дәріс алушының жұмысы аралық үлгерімді тексеру арқылы жүреді, сондықтан дәріс алушы әрбір жіберілген (босатылған) сабақтың оған тигізер залалы үлкен екенін естен шығармауы керек. Егер дәріс алушы белгілі бір себеппен жұмысты дер кезінде тапсыра алмаса онда бұл оның сынақ немесе емтиханды тапсыруына үлкен әсер ететінің білуі керек. Сынақ пен емтиханға дайындықтың нәтижесіне ұзақ уақыт бойы жасалған өздік жұмыстың арқасында жетеді. Дәріс алушының іс-әрекетінің жүру барысын сипаттау. Пәнді оқып үйренуді тақырыптарды бірінен соң бірін оқу арқылы жүргізуі керек: алдымен берілген тақырыптың мазмұнымен және оған арналған әдістемелік нұсқаумен жақсылап танысып,содан кейін осы тақырыпқа қатысты материалды оқулықтан оқуы керек. Материалды оқып үйрену кезінде сұрақтың түпкі мәнін ашып алуы, тек содан кейін ғана оның нақтылы ерекшеліктерін талдауға кірісу керек. Оқып үйренетін құбылыстар мен процестердің физикалық мәнін анық көзге елестету қажет. Формуланы дәлелдеп шығаруда оныңфизикалық немесе техникалық мәніне аса көп көңіл аудару керек. Пәндегі пайдаланылатын математикалық амалдар физикалық және техникалық есептерді шешуге қолданылады. Теориялық материалдарды оқып зерттегенде, әсіресе есептерді шығарғанда шамалардың өлшем бірліктерінекөңіл аудару қажет, себебі ол шаманың физикалық мәнін көрсетеді. Әр тақыраптың материалын қарап шығып сол бойынша конспект құру қажет. Оқу әдістемелік комплекстің (ОӘК) материалдарын пайдалануға арналған кеңес. Дәріс алушы оқу материалдарымен бірінші рет таныса отырып, оның берген жаңалықтарын, ерекшелік нысандарын қабылдап, сол арқылы пәннің негізгі жағдайын түсінуі керек. Оқу процесіндегі негізгі рольге оқытушының материалдарды түсіндіруі және пайдаланылатын көрнекті құралы жатады. Ары қарай жаңадан алынған ақпарат бұрынғы алынған білімдермен араласып, олардың арасында пайдалы байланыс құралына айналады. Сонда барып дәріс алушыда оқытылатын пән бойынша белгілі бір түсінік (ұғым) пайда болады. Дәріс алушы оқу пәнінің негізгі ережелерін және заңдылықтарын иеленіп, оқу материалдарын жалпы түрде меңгеріп оны күнделікті жұмыста, өмірде пайдалануға дайын тұрады. Оқулықтар мен қосымша оқу құралдарымен жұмыс істеуге арналған кеңес. Егер дәріс алушы берілген материал көрсетілген оқулықта жеткіліксіз түрде берілген деп есептесе немесе онда берілген материалды оқып зерттеу қиын екенін білсе, онда ол берілген басқа оқулықтардағы немесе қосымша құралдардағы материалдарды пайдалану керек. Жақсы оқулықты дұрыс таңдаудың алатын орны зор. Сондықтанда оқулықтар негізгі және қосымша болып бөлінеді. Егер негізгі оқулықтарда берілген мтериал жеткіліксіз болса, онда қосымша оқулықтарды пайдаланғаны жөн. Оқулықтар тізімі стандарт бойынша жасалады. Берілген тақырып бойынша оқулықтарды және басқа ғылыми көпшілікке арналған материалдарды оқұыған соң, конспект құру керек. Онда пайдаланылған оқулықтардын реттік нөмірі, беті, кестелері және т.б. берілгендері көрсетілуі шарт. Емтиханға (сынаққа) дайындыққа керекті кеңестер Әртүрлі фактлерді еске сақтауды, процестердің принципін көрсететің заңдылықтарды жатқа айту, немесе берілген материалдарды өз сөзімен жеткізу сұрақ тарына жауап бере алуды үйрену және жалпы принциптерді жаңа жағдайда қолдана алуды үйрену. Дәріс алушы объекті оның құрамдас бөліктеріне жіктей және керісінше құрамдас бөліктерін бүтіндей объектіге айналдыра білуі керек. Бұл процестер ерекше ойлау процестерін (жопарлау, байланысты, заңдарды құру) тлап етеді. Идеалардың, жұмыстардың құндылығын дайын немесе жаңадан жасалған критерилер мен стандарттар көмегімен қарастыра білу және басқалардың алдында өзінің көз қарасынқорғай білу дәріс алушыға емтиханды, сынаты жақсы тапсыруға көп көмегін тигізеді. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Кейбір тақырыптар студенттер сабақта өтеді, ал кейбір өздік жұмыстарға жатады. Әр тақырып бойынша негізгі түсініктермен заңдарды білуі қажет. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Сабаққа қатысу. Дәріске, зертхана жұмысына қатысу қатан түрде талап етіледі. Егер қандай да бір себеп пен сабаққа қатыса алмасаныз, онда сіз материалды тапсырғанға дейін оған жауаптысыз. Тәртіп. Сабақ кезінде жүйелі түрде тәртіп бұзғандар аудиториядан шығарылады немесе бүкіл курс бойынша «қанағаттанбайтын» немесе «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау тапсырмасы. Бақылау тапсырмалары міндетті түрде орындалып, белгіленген мерзімде тапсырылуы керек. Кешігіп орындалған жұмыстардың бағасы автоматты түрде төмендетіледі. Аралық бақылау. Аралық бақылаудың нәтежесі дәріс алушының сабаққа қатысуын, дәріс алушының өздік жұмысың (ДӨЖ) дер кезінде орындауын, сабақтағы ауызша және жазбаша түрдегі жауабын және аралық бақылаудың нәтежесін есепке ала отырып қойылады. Көшіру және плагиат. Кез келген көшіру немесе плагиат (басқа дәріс алушының есебің, дайын тапсырмасын пайдалану және көшірмесін пайдалану) дәріс алушыны аудиториядаң шығару және «қанағаттанғысыз» бағасымен қатан түрде жазаланады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Әр пәнге кредиттын санына қарамай бір академиялық периодка 600 баллдан беріледі (1-8 апта – 270 балл және 30 балл сабаққа қатысу; 9-15 апта – 270 балл және 30 сабаққа қатысу). Бақылау түрлері бойынша және апта бойынша баллдарды бөлуі 2-кесте берілген. 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Ескерту | | | |жиынтығы | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-ші 7-ші апта арасындағы дәріс |30 | | | |сабақтарға қатысу және дайындау. | | | |2 |1 сараман саб. – Есеп шығару, жұмысты |10 | | | |қорғау | | | |2 |2 сараман саб. – Есеп шығару, жұмысты |20 | | | |қорғау | | | |2 |1 СӨЖ – Реферат |15 | | |3 |1 СӨЖБ - Реферат |10 | | |3 |2 СӨЖ - Реферат |20 | | |4 |3 сараман саб. – Есеп шығару, жұмысты |10 | | | |қорғау | | | |4 |4 сараман саб. – Есеп шығару, жұмысты |20 | | | |қорғау | | | |5 |2 СӨЖБ- Реферат |10 | | |5 |3 СӨЖ - Реферат |20 | | |6 |5 сараман саб. – Есеп шығару, жұмысты |20 | | | |қорғау | | | |6 |3 СӨЖБ – реферат |10 | | |7 |6 сараман саб. – Есеп шығару, жұмысты |25 | | | |қорғау | | | |7 |4 СӨЖ – реферат |20 | | |7 |1-ШІ АРАЛЫҚ БАҚЫЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ |60 | | | |1-ші 7-ші апта арасындағы білім алу |300 | | | |нәтижесі | | | | |8-ші 15-ші апта арасындағы дәріс |30 | | | |сабақтарға қатысу және дайындау. | | | |8 |4 СӨЖБ - реферат |10 | | |9 |7 сараман саб. - есеп шығару, жұмысты |15 | | | |қорғау | | | |9 |5 СӨЖ - реферат |15 | | |10 |8 сараман саб. - есеп шығару, жұмысты |25 | | | |қорғау | | | |11 |5 СӨЖБ - реферат |10 | | |11 |6 СӨЖ - реферат |20 | | |12 |9 сараман саб. - есеп шығару, жұмысты |20 | | | |қорғау | | | |13 |10 сараман саб. - есеп шығару, жұмысты |25 | | | |қорғау | | | |13 |7 СӨЖ - реферат |20 | | |14 |6 СӨЖБ - реферат |10 | | |14 |8 СӨЖ - реферат |20 | | |15 |11 сараман саб. - есеп шығару, жұмысты |20 | | | |қорғау | | | |15 |2-ШІ АРАЛЫҚ БАҚЫЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ |60 | | | |8-ші 15-ші апта арасындағы білім алу |300 | | | |нәтижесі | | | 7 Оқулықтар 7.1 Негізгі 7.1.1 Ядерные энергетические установки: Учеб. Пособие для вузов /Ганчев Б.Г., Калишевский Л.Л., Демешев Р.С. и др.; Под общ. Ред. Акад. Н.А. Доллежаля. - М.: Энергоатомиздат, 1983. – 504 б. 7.1.2 Рассохин Н.Г. Парогенераторные установки атомных электростанций. – М.: Энергоатомиздат, 1987. – 384 б. 7.1.3 Зуб М.М. Паровые турбины. Курсовое проектирование. - Киев: Вища школа, 1974. – 97 б. 7.2 Қосымша 7.2.1 Основы современной энергетики. Курс лекций для менеджеров энергетических компаний. В 2-х частях. Под общей ред. чл.-корр. РАН Аметистова Е.В. – часть 1, Трухний А.Д., Макаров А.А., клименко В.В. Современная теплоэнергетика: - М.: издательство МЭИ, 2002. – 368 б. 7.2.2 Теплоэнергетика и теплотехника: Общие вопросы: Справочник. Под общ. ред. чл.-корр. РАН Клименко А.В. и проф. Зорина В.М. – М.: Издательство МЭИ, 1999. – 522 б. 7.2.3 Энергетиктің электронды энциклопедиясы.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz