Файл қосу
Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-37.1.39/01-2014 | |ПОӘК |05.06.2014 ж. | | |Оқытушыларға арналған пәндердің|№ 1 басылым | | |оқу жұмыс бағдарламасы | | | |«Математиканы дифференциалдық | | | |оқытудың дидактикалық | | | |негіздері» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері» 5В060100 – “Математика” мамандық үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2014__. Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Математика және МОӘ» кафедрасының аға оқытушысы, математика магистрі 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында «____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ К. А. Батырова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2014___ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 05.06.2014 ж. № 1 басылым Мазмұны 1. Қолданылу саласы.............................................................. .........................4 2. Нормативтік сілтемелер.......................................................... ....................4 3. Жалпы ережелер............................................................ ..............................4 4. Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны............................................................. ...........................................6 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі..........6 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта…………………………………….7 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы.......................8 8. Әдебиеттер........................................................... ........................................8 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері» 5В060100 «Математика» мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Математиканы дифференциалдық оқытудың дидактикалық негіздері» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді: - 5В060100 «Математика» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.317-2006 жылғы, 23.12.2005 жылы, № 779 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-08.10.10.12-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. 3.2. Аталмыш курстың мақсаты - инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 3.3. Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. 3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 3.5. Курстың пререквизиттері: Элементарлық математика 3.6. Курстың постреквизитері: Педагогикалық практика 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтар | |Математиканы оқыту әдістемесінің |2 |8.1.1. (12-15 с.) | |жалпы мәселелері. Математиканы | | | |оқытудң пәні, математиканы | | | |оќытудың теориясы мен әдістемесі. | | | |МОӘ-нің пәні, мазмұны, мақсаты мен| | | |міндеттері. | | | |Математиканы оқытудың мақсаттары. |1 |8.1.1. (18-25 с.) | |Математиканы оқыту әдістемесінің | | | |тарихы, ќәзіргі жайы, даму | | | |перспективалары | | | |Мектеп математикасы курсын |1 |8.1.1. (30-33 с.) | |оқытудағы ғылыми таным әдістері ( | | | |бақылау және эксперимент, | | | |салыстыру). | | | |Мектеп математикасы курсын |2 |8.1.1. (37-40 с.) | |оқытудағы ғылыми таным әдістері | | | |(анализ бен синтез). | | | |Мектеп математикасы курсын |1 |8.1.1. (45-50 с.) | |оқытудағы ғылыми таным әдістері | | | |(индукция мен дедукция). | | | |Математиканы оқытудың ғылыми |1 |8.1.1. (51-55 с.) | |әдістері (аналогия және модельдеу,| | | |жалпылау және нақтылау). | | | |Математиканы оқытудың ғылыми |2 |8.1.1. (56-70 с.) | |ідістері (жалпылау және нақтылау, | | | |абстракциялау). | | | |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |8.1.1. (71-73 с.) | |принциптері (математиканы оқытудың| | | |дидактикалық принциптері). | | | |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |8.1.1. (75-81 с.) | |принциптері (оқытудың әдістері, | | | |дәстүрлі әдістер). | | | |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |8.1.1. (82-84 с.) | |принциптері (оқытудың дәстүрлі | | | |емес әдістер). | | | |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |8.1.1. (84-85 с.) | |принциптері (оқушылардың өзіндік | | | |жұмысы). | | | |Математикалық ұғымдарды оқыту |1 |8.1.1. (88-90 с.) | |әдістемесі (Ұғым - логикалық | | | |категория. Ұғымныц негізгі | | | |мінездемелері). | | | |Математикалық ұғымдарды оқыту |2 |8.1.1. (90-92 с.) | |әдістемесі (ұғымдарды | | | |қалыптастыру). | | | |Математикалық ұғымдарды оқыту |1 |8.1.1. (100-105 с.)| |әдістемесі (математикалық | | | |ұғымдардың анықтамасы және олармен| | | |жүргізілетін жұмыстар). | | | |Математикалық сөйлемдер, |1 |8.1.1. (105-111 с.)| |теоремаларды дәлелдеу әдістері. | | | |Математикалық сөйлемдер, |1 |8.1.1. (12-15 с.) | |теоремаларды дәлелдеу әдістері | | | |(дәлелдеу және оқушыларды | | | |дәлелдеуге үйрету әдістемесі). | | | |Математикалық сөйлемдер, |2 |8.1.1. (18-25 с.) | |теоремаларды дәлелдеу әдістері | | | |(мектеп математика курсында | | | |теоремаларды оқыту). | | | |Математикалық сөйлемдер, |1 |8.1.1. (30-33 с.) | |теоремаларды дәлелдеу әдістері | | | |(дәлелдеу және оқушыларды | | | |дәлелдеуге үйрету әдістемесі, | | | |жалғасы). | | | |Математикалық сөйлемдер, |1 |8.1.1. (37-40 с.) | |теоремаларды дәлелдеу әдістері. | | | |Математиканы есептер арқылы оқыту |1 |8.1.1. (12-15 с.) | |әдістемесі (есептің математиканы | | | |оқытудағы орны және міндеттері. | | | |Есеп түрлері). | | | |Математиканы есептер арқылы оқыту |1 |8.1.1. (18-25 с.) | |әдістемесі (Есеп шығаруға | | | |қойылатын негізгі талаптар . | | | |Оқушыны есеп шығаруға үйрету). | | | |Математиканы оқытуды ұйымдастыру |2 |8.1.1. (30-33 с.) | |(сабақ, оның құрылым және | | | |түрлері). | | | |Математиканы оқытуды ұйымдастыру |1 |8.1.1. (37-40 с.) | |(Сабақты талдау схемасы. | | | |Мұғалімнің сабаққа дайындалуы және| | | |жұмыс жоспары). | | | |Математиканы оқытуды ұйымдастыру |1 |8.1.1. (30-33 с.) | |(оқушылардың білімі мен іскерлігін| | | |тексерудің түрлері мен әдістері). | | | |Практикалық сабақтар | |Мектеп математикасы курсын |1 |8.2.2.-(60-70) | |оқытудағы ғылыми таным әдістері ( | | | |бақылау және эксперимент, | | | |салыстыру). | | | |Мектеп математикасы курсын |1 |8.2.2.-(80-95) | |оқытудағы ғылыми таным әдістері | | | |(анализ бен синтез). | | | |Мектеп математикасы курсын |1 |8.2.2.-(с.97-108) | |оқытудағы ғылыми таным әдістері | | | |(индукция мен дедукция). | | | |Математиканы оқытудың ғылыми |1 |8.2.2.-(с.140-150) | |ідістері (жалпылау және нақтылау, | | | |абстракциялау). | | | |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |8.2.2.-(с.157-167) | |принциптері (математиканы оқытудың| | | |дидактикалық принциптері). | | | |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |8.2.2.-(с. 167-168)| |принциптері (оқытудың әдістері, | | | |дәстүрлі әдістер). | | | |Математиканы оқыту әдістері мен |1 |8.2.2.-(с. 169-170)| |принциптері (оқытудың дәстүрлі | | | |емес әдістер). | | | |Математикалық ұғымдарды оқыту |1 |8.2.2.-(с.230-240) | |әдістемесі (ұғымдарды | | | |қалыптастыру). | | | |Математикалық ұғымдарды оқыту |1 |8.2.2.-(с.241-257 | |әдістемесі (математикалық | | | |ұғымдардың анықтамасы және олармен| | | |жүргізілетін жұмыстар). | | | |Математикалық сөйлемдер, |1 |8.2.2.-(60-70) | |теоремаларды дәлелдеу әдістері | | | |(дәлелдеу және оқушыларды | | | |дәлелдеуге үйрету әдістемесі). | | | |Математикалық сөйлемдер, |1 |8.2.2.-(80-95) | |теоремаларды дәлелдеу әдістері | | | |(мектеп математика курсында | | | |теоремаларды оқыту). | | | |Математикалық сөйлемдер, |1 |8.2.2.-(с.97-108) | |теоремаларды дәлелдеу әдістері | | | |(дәлелдеу және оқушыларды | | | |дәлелдеуге үйрету әдістемесі, | | | |жалғасы). | | | |Математикалық сөйлемдер, |1 |8.2.2.-(с.140-150) | |теоремаларды дәлелдеу әдістері. | | | |Математиканы есептер арқылы оқыту |1 |8.2.2.-(с.157-167) | |әдістемесі (Есеп шығаруға | | | |қойылатын негізгі талаптар . | | | |Оқушыны есеп шығаруға үйрету). | | | |Математиканы оқытуды ұйымдастыру |1 |8.2.2.-(с. 167-168)| |(сабақ, оның құрылым және | | | |түрлері). | | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 1. Дифференцированный подход в обучении математике на современном этапе развития общеобразовательной школы. 2. Сущность понятия дифференциации 3. Виды и формы дифференцированного обучения 4. Новые педагогические технологии на основе дифференциации и индивидуализации обучения 5. Организация деятельности учителя по реализации дифференцированного обучения на уроках математики 6. Психологические свойства групп учащихся в личностно ориентированном обучении 7. Характеристика личностно ориентированного урока 8. Практическое применение принципов дифференцированного обучения 9. Реализация дифференцированного подхода к учащимся на различных этапах урока 10. Определение способов дифференциации, разработка дифференцированных заданий 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Таблица 3 |№ |ТЫҚЫРЫП |Наглядные пособия, |СҰРЫҚТАР |БАҚЫЛАУ | | | |ТСО, плакаты, | |ФОРМАСЫ | | | |стенды | | | |1 |Математиканы оқыту |«Математиканы | | (реферат)| | |әдістері мен |оқытудың | | | | |принциптері. |дидактикалық | | | | | |принциптері» | | | | | |кестесі | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |М.Жұмабаев. Педагогика. - Алматы:|5 |5 |100% | |Ана тілі, 1992. | | | | |Г.Қ.Нұрғалиева. Педагогиканық |2 |5 |50% | |логикалық-құрылымдық курсы, - | | | | |Алматы, 1996 | | | | |Электронная хрестоматия по |4 |5 |80% | |методике преподавания математики | | | | |Методика преподавания математики |5 |5 |100% | |в средней школе: Общая методика. | | | | |Учеб. пособие для студентов пед. | | | | |ин-тов / А.Я. Блох, Е.С. Канин, | | | | |Н.Г. Килина и др.; Сост. Р.С. | | | | |Черкасов, А.А. Столяр. – М.: | | | | |Просвещение, 2005 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕРІ5 8.1. Қолданылатын әдебиеттер. 8.1.1. . Бабанский Ю.К.. Методы обучения в современной общеобра-зовательной школе. - Москва: Просвещение, 1985. - 208. 8.1.2. Педагогика. Учебное пособие для студентов педагогических вузов и педагогических колледжей / Под. Ред. П.И. Пидкасистого. - М: Педаг. Общество, 1998. - 640 с 8.1.3. М.Жұмабаев. Педагогика. - Алматы: Ана тілі, 1992. -160 б. 8.1.4. Г.Қ.Нұрғалиева. Педагогиканық логикалық-құрылымдық курсы, - Алматы, 1996 8.1.5. Оконь В. Введение в общую дидактику. - Москва: Высшая наука, 1990. 8.2. Қосымша әдебиеттер. 8.2.1. Гребенёв И. Дифференциация методов обучения в зависимости от когнитивного стиля ученика // Народное образование. 2003. №7. 8.2.2. Калинина Н.В. и др. Психологические аспекты индивидуального подхода к школьникам в процессе обучения: Методические рекомендации для учителей и школьных психологов. Ульяновск: ИПК ПРО, 2009. 8.2.3. Лошнова О.Б. Уровневая дифференциация обучения. – М.: Просвещение, 2006.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz