Файл қосу
Микроағзаларды культивирлеу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-X.1.ХХ/02-20__ | |ПОӘК | | | |«Микроағзалар биотехнологиясы»| | | |Студенттерге арналған пәннің | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050701 «Биотехнология» мамандығының студенттеріне арналған «Микроағзалар биотехнологиясы» пәнінен СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы «Стандарттау және құрылыс материалдарының технологиясы» кафедрасының т.ғ.к. Молдабаева Ж.К. .__________ аударған аға оқытушы Мирашева Г.О.__________ 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Стандарттау және құрылыс материалдарының технологиясы» кафедрасының отырысында «____» _______ 20 ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Х.Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде «____» _______ 20 ж., № ___ хаттама Төрайымы_____________Ж.К.Молдабаева 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____» _______ 20 ж., № ___ хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, бірінші проректор ___________ Ә.А. Молдажанова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ 4 ВВЕДЕНО ВПЕРВЫЕ (или ВЗАМЕН редакции №___ от «___» ______200_г.) Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды үлестіру 3 Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағаларды қою саясаты 7 Әдебиет 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер МОЛДАБАЕВА ЖАНАР КАЛИБЕКОВНА, т.ғ.к. МИРАШЕВА ГУЛЬМИРА ОРАЗБЕКОВНА, аға оқытушы «Стандарттау және құрылыс материалдарының технологиясы» кафедрасы Қатынасу ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 315, № 304 кабинеттер Сабақ өткізілетін орындары - № 301, 302, 305 аудиториялар Пән бойынша кредитердің саны 4 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Жаңа өнімдерді және биопрепараттарды алумен байланысты, биотехнологияның негізгі саласы- микроағзалардың биотехнологиясы болып табылады. Осы ұғым биотехнология пайда болғанша, өндіріс саласы микробиологиялық деп аталды, ал оны оқыйтың пәндер колданбалы микробиология және өндіріс микробиология деп аталды. Қәзірғі заманғы микроағзалар биотехнологиясы биоинженериямен тығыз байланысты және оның әдістерің қолданады. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: биосинтетикалық микроағзалармен, биомассаны және медицинаға, ауыл шаруашылығына, әр түрлі өндіріс салаларына бірінші және екінші метаболиттерді дәстүрлі технологиямен алу. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі мәселесі - оқылатын пәнді мамандық бойынша тәжірібелік колдануың білу. 1.5 Оқу нәтижесі: Пәнді оқу нәтижесінде студент келесілерді білу қажет: Білу: Меңгеру: Усвоить: Үйрену: Понимать: Иметь: Приобрести • техникалық реттеу саласындағы заңнамалық және нормативтік актілерді, стандарттау жөніндегі әдістемелік материалдарды, стандарттар мен басқа да нормативтік құжаттардың талаптарын сақтауға мемлекеттік қадағалау және бақылау жүйесін білуі керек; • стандарттардың ақпараттық көрсеткіштерімен жұмыс істеуге дағдылары болуы керек; • стандарттаудың мақсаттарын, мәселелерін, принциптерін, әдістерін және функцияларын меңгеру керек; • стандарттау жөніндегі жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыра алуы керек; • стандарттау саласындағы үкіметтің саясатын түсіне білуі керек; • стандарттаудың тарихы мен қазіргі жағдайы туралы, стандарттау жөніндегі халықаралық және өңірлік ұйымдары туралы, стандарттаудың басқа пәндермен қатынасы жөнінде түсініктерге ие болуы керек; • кәсіпорынның сыртқыэкономикалық қызметінің дамуына және Қазақстанның Дүниежүзілік сауда ұйымына кіруіне қажетті мамандардың кәсіптік қасиеттерге иелену керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: «Биохимия», «Микробиология және вирусология» және «Өсімдіктердің және жануарлардың физиологиясы «Молекулярлі биология», «Биотехнологиялық құрал-жабдықтар». 1.7 Курстың постреквизиттер: «Тағамдық биотехнология», «Экологиялық биотехнология», «Сүт өнімдерінің биотехнологиясы», «Ашыту өндірісінің биотехнологиясы» 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ ҮЛЕСТІРУ 2 кесте |Тақырыптың атауы | Сағаттар саны | | |дс |спс |сөжо |сөж | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |1 |1 | | | |Микроағзаларды культивирлеу. |1 |1 | | | |Микроағзаларды культивирлеу әдістері. |1 |1 | | | |Микробиологиялық өндірісінде кқолданатың|1 |3 | | | |шикізаттар. | | | | | |Технологиялық құрал-жабдықтар. |1 |2 | | | |Микробиологиялық өндірісінің |1 |2 | | | |технологиялық процесстерінің этаптары. | | | | | |Микроб биомассасың алу. Нан пісіруге |1 |2 | | | |арналған дрожжылар. | | | | | |Микроб биомассасың алу. Мелассадаң | |1 | | | |дрожжыларды алу.. |1 | | | | |Дрожжы автолизаты. |1 | | | | |Жем дрожжылар. |1 | | | | |Табиғм газдан микроб биомассасын алу. |1 | | | | |Водород бактериалардың биомассасы. |1 | | | | |Микроб биомассасың алу. Медициналық |1 | | | | |дрожжылар. | | | | | |Микроб биомассасың алу.Вакциналар. |1 | | | | |Бактериалды тынайтқыштар. |1 | | | | |Липидтерді алу. |1 |2 | | | |Полисахаридтерді алу. |1 |2 | | | |Органикалық ерітінділерді алу. |1 | | | | |Этил спиртын алу.. |1 | | | | |Органикалық қышқылдарды алу.Сірке |1 | | | | |қышқылы. | | | | | |Аминқышқылдарды алу әдістері.. |1 |2 | | | |Лизинді алу.. |1 |2 | | | |Витаминдерді алу. В тобының витаминдері.|1 |2 | | | |Антибиотиктерді алу.. |1 | | | | |Пеницилинді алу.. |1 | | | | |Фермент препараттарың алу. |1 |3 | | | |Микроб ақуызды алу. |1 | | | | |Органикалық косындылардың |1 | | | | |микробиологиялық трансформациясы. | | | | | |Қоршаған ортаны қорғау үшін |2 | | | | |микроағзаларды колдану. | | | | | 3 ПӘНДІ МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР «Микроағзалар биотехнологиясы» ең алғашқы арнайы пән. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, дағдылар студенттерге олардың барлық еңбектік қызметтерінде керек болады. Бұл пән бойынша материалды сапалы игеру үшін студентке келесі құралдар керек: пән бойынша силлабуспен танысу қажет, әсіресе аса көңілді ұсынылатын әдебиетке бөлу керек және мүмкіндігінше ол әрқашанда қол астында жату керек. Осы пән бойынша негізгі материал нормативтік құжаттарда (заңдарда, регламентерде, стандарттарда) беріледі, бұл құжаттар жиі ауысып, немесе оларға көптеген өзгерістер енгізіліп тұрады. Сондықтан кез-келген нормативтік құжаттың ескі нұсқасына тоқталмай, жаңа нұсқасын меңгеру қажет. Дәрістік материал өзекті материал болып табылады, сондықтан дәріске міндетті түрде қатысып тұру керек. Сабаққа дайындалғанда қол астында силлабус пен ұсынылатын әдебиет тұруы керек, мұнда қарандашпен түсініксіз сұрақтардың астарын сызып, оқытушыға дайындайды. 4 КУРС ФОРМАТЫ Семестр бойы студенттерге бағдарламаның сәйкес бөлімдері бойынша 30 дәріс және оқу жоспарына сай 30 зертханалық сабақ жүргізіледі. Курстың бір бөлігі семестр бойы студенттердің өзіндік жұмыстарына келеді. Курс бойынша өзіндік жұмысты келесі тәртіпте жүргізіп тұруы қажет. Курстың әрбір тақырыбы бойынша ұсынылатын әдебиетті оқып, теориясына көп тоқталмай, оқылатын сұрақтардың мәніне ғана тоқталып, түсініксіз жерлерін белгілеу керек. Содан кейін материалды мұқиятты түрде игеру қажет, яғни теориялық ережелерді, керекті негізгі мәліметтерді арнайы дәптерге жазып тұрады. Курсты оқу барысында студент СӨЖО мен СӨЖ реферат немесе үй тапсырмасы түрінде орындайды, оның басты мақсаты өткен тақырыпты толық меңгеру үшін. 5 КУРС САЯСАТЫ ................................. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Студенттердің білімін бағалау күнделікті, аралық және қорытынды бақылау түрінде жүргізіледі. Бағалар Шәкәрім атындағы СМУ-да жүретін «Студенттердің білімін рейтингтік бағалау жөніндегі ережеге» сәйкес қойылады. Қорытынды баға студенттің әр сабақтағы жұмысын, рефераттарды қорғау, басқа өзіндік жұмыстарды орындау және емтихан нәтижелерінен құралады. Курс бойынша қойылатын баға күнделікті, аралық және қорытынды бақылауда алынған балдардың сомасы болып табылады. Емтихан ауызша немесе тест түрінде жүргізіледі. Қосымша балдар (5 балл): - шығармашылық көзқарасы үшін; - оқу процесіне белсене қатысуы үшін; - студенттік конференцияға қатысқаны үшін; - ғылыми-зерттеу жұмыстарын, мақалалар жазғаны үшін; - жұмыста әртүрлі ақпарат көздерін қолданғаны үшін. Айып балдар (5 балл) алынады: - материалды өз уақытында бермегені үшін; - жұмысты сапасыз орындағаны үшін; - сабақтарды босатқаны үшін. 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі 7.1 Основная 7.1.1 Беккер М.Е., Лиепиныш Г.К., Райпулис Е.П. Биотехнология. М.: «Агопромиздат», 1990. 436с. 7.1.2 Беккер М.Е. Введение в биотехнологию. М.: «Пищевая промышленность». 1976г. 272с. 7.1.3 Сельскохозяйственная биотехнология. Под редакцией В.С. Шевелухи, -М.: Высшая школа, 1998. -416с. 7.1.4 Биотехнология. М.: Наука, 1984.311с. 7.1.5 Панкратов А.Я., Григоров, Кащенко Р.Л. Руководство к лабораторным занятиям по микробиологии. М. «Пищевая промышленность» 1990.223с. 7.1.6 Егорова Т.А., Клунова С.М., Живухина Е.А. Основы биотехнологии. М.: «АСАДЕМА», 2003г. 568с. 7.2 Косымша 7.2.1 Промышленная микробиология. Под ред. проф. Егорова Н.С., М.: «Высшая школа», 1987г. 7.2.2 Сассон А. Биотехнология: свершения и надежды. Пер. а англ., М.: «Мир», 1987г. 7.2.3 Дебабов В.Г., Лившиц В.А. Современные методы создания промышленных штаммов микроорганизмов. М., Высшая школа, 1999г. 7.2.4 Грачева И.М., Гаврилова Н.Н., Иванова Л.А. Технологи микробных белковых препаратов, аминокислот и жиров. М., 1980г. 7.2.5 Воробьва Л.И. Микробиологический синтез витаминов. М., «МГУ», 1981г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz