Файл қосу
Қазақстанда табиғатты қорғау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |Е ПОӘК | | | |042-18-25.1.23/02- 2013 ж | |ПOӘК |«_18_»_09 2013 ж. | | |«Ерекше қорғалатын |№ 1 басылым | | |табиғи аумақтар» | | | |пәннінің студенттерге | | | |арналған оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «ЕРЕКШЕ ҚОРҒАЛАТЫН ТАБИҒИ АУМАҚТАР» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073100– «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 АЛҒЫ СӨЗ 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қоргау» кафедрасының профессор м.а. Сарсембенова О.Ж. ____________ « 28 » 08 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедра отырысында « 4 » 09 2013 ж. № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі, доцент м.а. ____________ Кабышева Ж.К. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында « 09 » 09 2013 ж. № 1 хаттама АФ ОӘБ төрағасы, доцент м.а. _____________ Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «_18_» _____ 2013 ж. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу-әдістемелік жұмысы бойынша проректор, профессор ______________ Искакова Г.К. 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |6 | |3 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар |9 | |4 |Курс форматы |9 | |5 |Курс саясаты |11 | |6 |Баға қоюдың саясаты |11 | |7 |Әдебиет |14 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушының аты-жөні – Сарсембенова Орынжамал Жунусбековна, техника ғылымдарының кандидаты, доцент; «Экология және қоршаған ортаны қоргау» кафедрасы Байланыс ақпараты - № 8 оқу ғимараты, № 127 кабинет Сабақ өткізетін аудиториялар № 135, 123 Пәнің аталуы – «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» Кредит саны – 3 1.2 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (кесте 1) Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семес |Кредит | | |тр |тер | | |ДС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 Модуль. Кіріспе. Негізгі түсініктер мен жалпы сурақтары. | |Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар-тіршілік етуінің негізі | |Блок 1. |3 | | | |Нег. | |1 тақырып. Кіріспе. Пәннің мақсаты мен | | | | |7.1.1, | |міндеті: Қазақстанда табиғатты қорғау | | | | |7.1.2, | |ғылым аспектілерінің орнығуы. Негізгі | | | | |7.1.9, | |түсініктер. | | | | |7.1.6 | |ПС: Кіріспе. Пәннің мақсаты мен | |1 | | |Қос. | |міндеті.Қоршаған ортаны қорғау. | | | | |7.2.5, | |ОСӨЖ: Түсініктердің негізі: табиғат | | |2 | |7.2.6, | |ортасы, қоршаған орта, табиғатты қорғау,| | | | |7.2.8, | |қоршаған ортаны қорғау. | | | | |7.2.14- | |СӨЖ: Қазақстанда табиғатты қорғау ғылым | | | |6 |7.2.17. | |аспектілерінің орнығуы. | | | | | | |Блок 2. |4 | | | |Нег. | |2 тақырып. Табиғатты қорғау | | | | |7.1.1, | |іс-әрекетінің заң шығарушы және | | | | |7.1.2, | |нормативтік құқықтық базасы. «Ерекше | | | | |7.1.9, | |қорғалатын табиғи аумақтар туралы» | | | | |7.1.10 | |Қазақстан Республикасының Заңы | | | | |Қос. | |ПС: Табиғатты қорғау іс-әрекетінің заң | |1 | | |7.2.3, | |шығарушы және нормативтік құқықтық | | | | |7.2.4, | |базасы. | | | | |7.2.5, | |ОСӨЖ: «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар| | |2 | |7.2.6 | |туралы» Қазақстан Республикасының Заңы | | | | | | |СӨЖ: Табиғатты қорғау іс-әрекетінің заң | | | | | | |шығарушы және нормативтік құқықтық | | | | | | |базасы. | | | |6 | | |Блок 3 |3 | | | |Нег. | |3 тақырып. Ерекше қорғалатын табиғи | | | | |7.1.1, | |аумақтар-тіршілік етуінің негізі. | | | | |7.1.2, | |Негізгі түсініктер мен анықтамалар. | | | | |7.1.8 | |Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың | | | | |Қос. | |негізгі категориялары. | | | | |7.2.6, | |ОСӨЖ: Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар.| | |2 | |7.2.7, | |Негізгі түсініктер мен анықтамалар. | | | | |7.2.9, | |СӨЖ: Ерекше қорғалатын табиғи | | | | |7.2.11, | |аумақтардың негізгі категориялары. | | | |6 |7.2.14 | |Модуль 2. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар | |Блок 1. |3 | | | |Нег. | |4 тақырып. ТМД елдерінің ерекше | | | | |7.1.1, | |қорғалатын табиғи аумақтары. | | | | |7.1.2, | |ПС: ТМД елдерінің ерекше қорғалатын | | | | |7.1.9, | |табиғи қорықтары | |2 | | |7.1.10 | |ОСӨЖ: ТМД елдерінің ерекше қорғалатын | | | | |Қос. | |табиғи аумақтары: зоналардың | | |2 | |7.2.3, | |географиялық орналасуы және олардың | | | | |7.2.4, | |табиғи климаттық ерекшелігі. | | | | |7.2.14- | |СӨЖ: ТМД елдерінің ерекше қорғалатын | | | | |7.2.17 | |табиғи аумақтары. | | | | | | |СӨЖ: Өсімдік және жануарлар әлемі. | | | |6 | | | | | | | | | | | | | |6 | | |Блок 2. |3 | | | |Нег. | |7 тақырып. Европа елдерінің ерекше | | | | |7.1.1, | |қорғалатын табиғи аумақтары. | | | | |7.1.2, | |ПС: Европа елдерінің ерекше қорғалатын | |2 | | |Қос. | |табиғи аумақтары. | | | | |7.2.4, | |ОСӨЖ:Европа елдерінің ерекше қорғалатын | | |2 | |7.2.5, | |табиғи аумақтары: зоналардың | | | | |7.2.14- | |географиялық орналасуы және олардың | | | |6 |7.2.17 | |табиғи климаттық ерекшелігі. | | | | | | |СӨЖ: Өсімдік және жануарлар әлемі. | | | | | | |Блок 3 |3 | | | |Нег. | |8 тақырып. | | | | |7.1.1, | |6 тақырып. Азия елдерінің ерекше | | | | |7.1.2, | |қорғалатын табиғи аумақтары. | | | | |7.1.9, | |ПС: Азия елдерінің ерекше қорғалатын | |2 | | |7.1.10 | |табиғи аумақтары. | | | | |Қос. | |ОСӨЖ: Зоналардың географиялық орналасуы | | |2 | |7.2.3, | |және олардың табиғи климаттық | | | | |7.2.4, | |ерекшелігі. | | | | |7.2.14- | |СӨЖ: Өсімдік және жануарлар әлемі. | | | |6 |7.2.17 | |Блок 4 |8 | | | |Нег. | |7 тақырып. Қазақстанның ерекше | | | | |7.1.1, | |қорғалатын табиғи аумақтары. | | | | |7.1.2, | |ПС: Қазақстанның ерекше қорғалатын | |5 | | |Қос. | |табиғи аумақтары. | | | | |7.2.3, | |ОСӨЖ: Зоналардың географиялық орналасуы | | |2 | |7.2.4, | |және олардың табиғи климаттық | | | | |7.2.11- | |ерекшелігі. | | | | |7.2.13- | |СӨЖ: Өсімдік және жануарлар әлкемі. | | | |6 |7.2.17. | |Тақырып. Солтүстік Америка елдерінің | | | | |Нег. | |ерекше қорғалатын табиғи аумақтары. | | | | |7.1.1, | |ОСӨЖ: Зоналардың географиялық орналасуы | | |2 | |7.1.2, | |және олардың табиғи климаттық | | | | |7.1.11 | |ерекшелігі. | | | | |Қос. | |СӨЖ: Өсімдік және жануарлар әлемі. | | | |6 |7.2.3, | |Тақырып. Орталық және Оңтүстік Америка | | | | |Нег. | |елдерінің ерекше қорғалатын табиғи | | | | |7.1.1, | |аумақтары. | | | | |7.1.2, | |ПС: Солтүстік, Орталық және Оңтүстік | |0,5 | | |7.1.9, | |Америка елдерінің ерекше қорғалатын | | | | |7.1.10 | |табиғи аумақтары. | | | | |Қос. | |ОСӨЖ: Зоналардың географиялық орналасуы | | |2 | |7.2.3, | |және олардың табиғи климаттық | | | | |7.2.4, | |ерекшелігі. | | | | |7.2.5, | |СӨЖ: Өсімдік және жануарлар әлемі. | | | |6 |7.2.6 | |Тақырып. Австралия елдерінің ерекше | | | | |Нег. | |қорғалатын табиғи аумақтары. | | | | |7.1.1, | |ПС: Австралия елдерінің ерекше | |0,5 | | |7.1.2, | |қорғалатын табиғи аумақтары. | | | | |7.1.8 | |ОСӨЖ: Зоналардың географиялық орналасуы | | |2 | |Қос. | |және олардың табиғи климаттық | | | | |7.2.6, | |ерекшелігі. | | | | |7.2.14- | |СӨЖ: Өсімдік және жануарлар әлемі. | | | |6 |7.2.17 | |Блок 5 |1 | | | |Нег. | |8 тақырып. Қазақстандағы өсімдіктер | | | | |7.1.1, | |әлемі. Олардың экологиялық мәселелері. | | | | |7.1.2, | | | | | | |7.1.8 | |ОСӨЖ: Қазақстандағы өсімдіктер әлемі. | | |2,5 | |Қос. | |СӨЖ: Қазақстандағы өсімдіктер әлемі. | | | |1,5 |7.2.1, | | | | | | |7.2.2 | |9 тақырып Қазақстандағы жануарлар әлемі.|1 | | | |Нег. | |Олардың экологиялық мәселелері. | | | | |7.1.1, | |Қазақстандағы жануарлар әлемі. | | | | |7.1.2, | | | | | | |7.1.6 | | | | | | |7.2.5, | | | | | | |7.2.11- | | | | | | |7.2.14 | |Қорықтар желісінің даму перспективасы | |1 | | |Нег. | | | | | | |7.1.1, | | | | | | |7.1.2, | | | | | | |7.1.6 | | | | | | |Қос. | | | | | | |7.2.5, | |Коллоквиум |1 | | | | | |Барлығы |30 |15 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Пәнді оќуға арналған әдістемелік нұсќаулар мен танысып, студенттер пәнді толыќ менгерулері керек. Әдістемелік нұсќаны ќарастыру негізінде пєнніњ кейбір бµлімдері студенттермен өздік жұмыс ретінде жүргізіледі. Әдістемелік нұсќаулар ќұрамына: - Пәнді оќуда ќажетті жоспарлау, уаќытты ұйымдастыру (орындау уаќыты) - оќу-әдістемелік кешенін ќолдану нұсќасы - әдебиеттер мен оќулыќтарды ќолдана білу - емтиханға даярлану үшін берілетін кенестер кіреді 4 КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 5 рет жүргізіледі, ОСӨЖ уақытын қоса есептегенде. Курс форматы - аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе лабораториялық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген. Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойатын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, лабораториялық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу және сабақ үстінде бір–бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Әр дәріске немесе лабораториялық сабаққа қатысқаны үшін +1 баллмен бағаланады, ал дәрісті немесе лабораториялық сабақты босатып келмей қалған жағдайда -1 баллмен бағаланады. Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз. Әр өтелмеген сабақ тағыда қосымша -2 баллмен бағаланады. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 6. Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін Оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 8. Қорытынды аттестация (емтихан) компьютерлік тестілеу арқылы өткізіледі. Әрбір тесттік тапсырманың бес жауабы болады, оның біреуі дұрыс. Тесттік тапсырмалар пәннің жұмысшы бағдарламасына қатал сәйкес келеді және барлық тақырыптарды қамтиды. Емтиханға дайындалу үшін ПОӘК-де тесттік тапсырмалардың мысалдары келтірілген. 5 КУРС САЯСАТЫ Университетте қабылданған ішкі тәртіп талаптарын сақтау: • Сабаққа қатысу: Дәріске, зертханалық сабақтарға қатысу міндетті. Егер қандай да бір себеппен сабаққа қатыса алмасаңыз, тақырып және тарау бойынша өзіндік жұмыс жазып мезгілінде тапсыру керек, ал дәрістен өткен тақырып және зертханалық жұмыс бойынша бақылау жұмысын немесе тест бойынша жауап жазуыңыз керек. • Тәртіп: Сабақ кезінде тәртіпті жүйені бұзу аудиториядан шығарумен және/немесе барлық курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. • Бақылау жұмыстары: Оларды орындау міндетті және белгіленген мерзім ішінде тапсыру керек. Мерзімнен кейін орындалған жұмыстар төмен бағаланады. • Межелік аттестация: межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысуды, берілген уақытта өзіндік жұмыстарды орындауды, сабақта ауызша немесе жазбаша жауап беруді, межелік бақылаудың өзінің нәтижесін ескереді. • Көшіру: Кез-келген көшіру (дайын тапсырмаларды немесе басқа студенттердің есептерін көшіру, пайдалану) аудиториядан шығарумен және/немесе курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. • Ұялы телефондар: Сабақты өткізу уақытында өшіру керек. Емтихан: Нәтижесінде барлық студенттерге тестік емтихан болады, яғни пәннен максималды балл санынан 50 % жинаған студент емтиханға жіберіледі. Емтиханда студент барлық курста өткен материал мазмұнына берілетін сұрақтар. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады: - ағымдағы бақылау («Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигіне сәйкес жүргізіледі) - межелік бақылау (7 және 15 апталар) - қорытынды бақылау (бір рет академиялық мерзімнің соңында өткізіледі – компьютерлік тестілеу түрінде емтихан) Ағымдағы бақылау кезінде студенттің дәріс және лабораториялық сабақтардағы жұмысы бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, рефераттарды жазу және т.с.с. Межелік бақылау – оқытушының қатысуымен тесттерге жауап беру және аудиториялық бақылау жұмыс орындау. Пән бойынша баға 100 %-тік шкала бойынша пайыздық мөлшерімен қойылады. Қорытынды рейтінгті есептеуде баллдарды жинақтау принципі қолданады, яғни бірінші межелік бақылау алдында жиналған баллдар екінші межелік бақылаудың баллдарына қосылады. Сонымен, екінші межелік бақылау (МБ2) қорытынды болып есептеледі. Студенттердің рейтингтерін есептеу кезінде жұмыстардың барлық түрлері есепке алынады: • сабаққа қатысу (СҚ); • ОСӨЖ орындау графигі бойынша (3-кесте); • аудиториялық бақылау жұмысын (АБЖ) орындау; • ауызша жауап беру (АЖ) • СӨЖ орындау жоспары бойынша (3-кесте) үй тапсырмасын (ҮТ) орындау • әр студентке өзіндік жұмысы (ӨЖ) графигі (3-кесте) бойынша реферат орындау; • басқа жұмыстары бойынша, мысалы жұмыспен өтеу (ЖӨ - отработка) Әр студенттің рейтингі «идеалды студенттің» жетістіктерімен салыстырылып қойылады. Ол үшін топ тізіміне қосымша «идеалды студент» еңгізіледі. Берілген тапсырмалардың бәрін тиянақты орындаған студент жоғары рейтингке ие болады. Емтиханға екінші межелік бақылаудың рейтингісі 50 % жоғары студенттер жіберіледі. Студенттердің үлгерімі ағымды, аралық және қорытынды бақылау формасында- бал-рейтинг жүйесі бойынша жүргізіледі. Қорытынды бақылау емтихан ретінде жүргізіледі: олар ауызша немесе тестілеу арқылы жүргізілуі мүмкін. Қорытынды баға әр дәріс,тәжірибе немесе зертханалық сабақтың нәтижесінен, өздік жұмыстарды өткізу(рефератты қорғау) және емтихан бағасынан тұрады. Аралық және қорытынды бақылау балдардың қорытындысы - курсқа берілген баға болып саналады. «ЕҚТА» пәнін меңгеруге жалпы 1000 балл беріледі.Бір академиялық маусымға 600 балл бөлінеді (1-7 жетіге 270 балл,оның 30 балы –сабаққа қатысуға, 8-15 неделя 270 балл және 30 баллов - сабаққа қатысуға). Компютерлік тестілеу арқылы межелік бақылауды өткізуге 70 балл бөлінеді (ол 270 балға кіреді). Пәнді оқыту барысында, қытушыға,студенттің барлық сабақ түрлерін орындағаны үшін 200 балды бөлуге құқық беріледі. Қорытынды емтиханға 400 балл бөлінеді.Апта бойынша баллдарды бөлу және бақылау түрлері кестеде келтірілген «ЕҚТА» пәнінен баллдарды бөлу. 3 Кестеде пәннің сабақ түрі бойынша балдардың бөлінуі келтірілген. 3 Кесте |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллдар | | |1 |2 |3 |4 | |1 - 7 |1 – 7 апталар аралығындағы дәріс сабақтарына|30 | | | |қатысу және дайындалу | | | |1 - 7 |Практика (тәжірибе) жұмыстарының білімін |75-105 | | | |тексеру - орындау,қорғау. | | | |1 - 7 |Оқушының оқытушымен орындаған өздік жұмысы |30-45 | | | |(ОООЖ) | | | |1 - 7 |Оқушының өздік жұмысы (ОӨЖ) |60-75 | | |7 |Бірінші межелік бақылау- 1 – 7 апталар |70 |Кесте бойынша| | |аралығындағы дәріс материалдары бойынша | | | | |комплексті тестілеу | | | |1 – 7 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы бойынша|300 | | |баллдардың жиынтығы | | | |8 - 15 |8 – 15 апталар аралығындағы дәріс |30 | | | |сабақтарына қатысу және дайындалу | | | |8 - 15 |Практика (тәжірибе) жұмыстарының білімін |75-105 | | | |тексеру - орындау,қорғау. | | | |8 - 15 |Оқушының оқытушымен орындаған өздік жұмысы |30-45 | | | |(ОООЖ) | | | |8- 15 |Оқушының өздік жұмысы (ОӨЖ) |60-75 | | |15 |Бірінші межелік бақылау- 1 – 7 апталар |70 |Кесте бойынша| | |аралығындағы дәріс материалдары бойынша | | | | |комплексті тестілеу | | | |8 – 15 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы |300 | | |бойынша баллдардың жиынтығы (қорытындысы) | | | |Емтихан бойынша балдардың қорытындысы |400 | | |Академиялық период бойынша балдардың қорытындысы |1000 | | |Академиялық кезең бойынша баллдарың жиынтығы | | | |(қорытындысы) | | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі 7.1.1.«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы» Қазақстан Республикасының Заңы. Алматы,: Юрист 2007.-184 б. 7.1.2. Заповедники и национальные парки Казахстана.- Алматы, 2006 8.1.3. Б.Е.Есжанов, Қ.С.Мұсабеков. Териология. Оқулық. – Алматы: ЖШС РПК «Дәуір», 2011. – 264 б. 7.1.4. Қазақстан қорықтары. Т.1.- Алматы, 2007; Т.2. 7.1.5. А.Т.Қуатбаев. Жалпы экология: Оқұлық. - Алматы: ЖШС РПБК «Дәуір», 2012.-376 б. 7.1.6. Беркінбай О., Есжанов Б., Ташенов Б.Ж., Құлманова Г.А. Қазақстан құстары мен аңдарының биологиясы. Алматы: «Агроуниверситет», 2010.–212 б. 7.1.7. Жұмалиев М., Есжанов Б. Жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігі (Сүтқоретілер). 4-ші бөлім. Алматы: «Қазақ университеті», 2007. – 272 б. 7.1.8.Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экология. Алматы, 2002 7.1.9.Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экологиядан оқу-әдістемелік құрал. Алматы, 2000. 8.2. Қосымша 7.2.1.О концессиях; Об обязательном гарантировании депозитов, размещенных в банках второго уровня Республики Казахстан; Об особо охраняемых природных территориях :Законы Республики Казахстан.-Алматы,2006 7.2.2. Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. 4-басылым, қайта өнделген және толтырылған.1 том: Жануарлар; 1-бөлім: Омыртқалылар – Алматы, «Нұр-Принт», 2008.-316 бет (жариялау), «DPS», 2010.- 324 (көбейтіп шғару) 7.2.3. Қазақстанның Қызыл кітабы. Том 1. Жануарлар, 1-ші бөлім. Омыртқалылар. 3-ші басылым. Алматы, 2006. - 326 б. 7.2.4. Особо охраняемые природные территории Республики Казахстан. Сборник нормативных актов.- Алматы: Юрист, 2007.- 184 с. 7.2.5. Алматы облысының Қызыл кітабы. Алматы, 2006. - 520 б. 7.2.6. Особо охраняемые природные территории Казахстана: экология, биоразноообразия и перспективы развития их сети. –Алматы,2000.-172 с. 7.2.7.Красная книга Казахской ССР. Ч.1.Позвоночные животные.Алма- Ата,1978.-204 с. 7.2.8.Экологический энциклопедический словарь. 2004. 7.2.9. Охрана окружающей среды. Учебник. /Автор составитель А.С. Степановских/.- М.: Юнити – Дана, 2000 7.2.10. Панин С.М. Экология Казахстана: /Учебник /.- Семипалатинск 2005. 7.2.11. Заповедники Средней Азии и Казахстана (серия «Заповедники СССР»). – М.: Мысль, 1990.-399 с. 7.2.12. Коробкин В.И., передельский Л.В. Экология. /Учебник для вузов.- М.: Феникс, 2004.- 576 с. 7.2.13. Прокопов К.П., Стариков С.В., Браташ И.В, Позвоночные Восточного Казахстана.- Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с 7.2.14. www.zapovednik.com 7.2.15. www.geosite.com 7.2.16. http:// www.buriatia.ru 7.2.17. http:// www.rambler.ru – поисковый семблер
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz