Файл қосу

Оқытушыларға арналған басылым пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы Жоғары математика




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                          |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК                |                            |
|                        |                    |ПОӘК 042-14.01.20.08/02-2013|
|ПОӘК                    |01.09.2013 ж.  № 1  |                            |
|Оқытушыларға арналған   |басылым             |                            |
|пәндердің оқу жұмыс     |                    |                            |
|бағдарламасы «Жоғары    |                    |                            |
|математика 1»           |                    |                            |




                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ




                            «Жоғары математика 1»




                       5В072300 – «Техникалық физика»


           ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ















                                    Семей
                                    2013



1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013__г.
Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Жоғары математика» кафедрасының аға
оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  О.М. Жолымбаев

2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

Төраға      ______________        Г.Е.Берикханова

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

ОӘК төрағасы     ______________   Г. К. Искакова

1  01.09.2013 ж.  № 1 басылым



















                                   Мазмұны

     1. Қолданылу
        саласы..............................................................
        .........................4
     2. Нормативтік
        сілтемелер..........................................................
        ....................4
     3. Жалпы
        ережелер............................................................
        ..............................4
     4. Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының
        мазмұны.............................................................
        ...........................................5
     5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың
        тізімі..........7
     6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта……………………………………..7
     7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің
        картасы.......................8
     8.
        Әдебиеттер...........................................................
        ........................................8






























      1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ
      «Жоғары математика 1»  5В072300  –  «Техникалық  физика»  мамандығының
студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi  оқу  курсының   мазмұнымен,  оның
жаңашылдығымен,  қажеттiлiгiмен,  әдiстерiмен  таныстырады.  Пәндi   меңгеру
кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады.


      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      «Жоғары математика 1» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу
жұмыс бағдарламасы келесі  құжаттардың  талаптары  мен  ұсыныстарына  сәйкес
берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді:
         - 5В072300 – «Техникалық физика» мамандығының мемлекеттік  жалпыға
           міндетті  білім  стандарты,   ҚР   МЖБС   3.08.317-2006   жылғы,
           23.12.2005 жылы, № 779 Қазақстан Республикасы Білім  және  ғылым
           министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген.
         -  СТУ  042-РГКП-СГУ-8-2007  «Пәндердің  оқу-әдістемелік   кешенін
           әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар»  университет
           стандарты;
         - ДП  042-08.10.10.12-2007  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенінің
           құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау
      Әртүрлі  шаруашылық  істерін  басқару  әдістерін  жетілдіру   көбінесе
экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық  зерттеулер  әдістерін
кеңінен қолдануға әкеліп  отыр.  Қазіргі  кезеңде  күрт  дамып  келе  жатқан
есептеу техникасын қарқынды түрде  пайдалану  математиканы  табысты  қолдану
мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді.
      Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін  сандық  есептеу
құралы болып қана қоймай, сонымен қатар,  дәл  зерттеу  әдісі  және  әртүрлі
түсініктер мен  проблемаларды  бұлжытпай  тұжырымдайтын  құрал  болып  отыр.
Сондықтан, математикалық білімді қазіргі  заманның  инженер  маманын  сапалы
дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады.
      Оқу  бағдарламасы  инженерлік  мамандықтар  бойынша   жоғары   білімді
мамандарға  математика  бойынша  мемлекеттік  жалпы  білім  беру   стандарты
талабына сәйкес құрастырылған.
      3.2. Аталмыш курстың мақсаты
- инженерлік есептердің үлгісін  жасауға,  оны  талдауға  және  қажет  болса
компьютерлік          техникамен  шешуге  көмегін  тигізетін   математикалық
аппаратты меңгеру;
- студенттердің маман  ретінде  болашақ  қызметітінде  орын  алатын  әртүрлі
үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және  болжам  жасауға  мүмкіндік  беретін
математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу;
- инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай  білу  шеберлігі
мен дағдысын қалыптастыру;
- жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту;
-  әлеументтік-экономикалық  өзгерістер  кезеғіндегі  қойылатын   талаптарға
сәйкес   ғылыми-зерттеу   жұмыстарын   жүргізгенде   студенттердің   негізгі
практикалық шеберлігін шыңдау
      3.3.  Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті
- студент өзінің логикалық  және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту;
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу  машиналарында
іске     асыру деңгейін жету.
      3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу  машиналарында
іске     асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс.
      3.5. Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде
арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу.
      3.6. Курстың постреквизитері: жалпы білім  беретін  инженерлік  пәндер
мен бітіртіп шығарушы кафедралар оқитын пәндер.


      1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме


      |Курс                                         |Семестр  |Кредиттер           |
|1                                            |2        |3                   |
|Дәріс сабақтар                                                              |
|Сызықтық алгебра. Крамер ережесі. Матрица    |2        |8.1.1. (5-10 б.)    |
|амалдары                                     |         |                    |
|Векторлық алгебра. Вектор амалдары           |2        |8.1.1. (12-15 б.)   |
|Жазықтықтағы аналитикалық геометрия.         |2        |8.1.1. (20-30)      |
|Кеністіктегі аналитикалық геометрия.         |2        |8.1.1. (33-40 б.)   |
|Математикалық  анализке кіріспе. Функцияның  |2        |8.1.1. (42-50 б.)   |
|шегі.                                        |         |                    |
|Бірінші және екінші тамаша шектер. Функцияның|2        |8.1.1. (52-60 б.)   |
|үзіліссіздігі. Үзіліс нүктелері және олардың |         |                    |
|түрлері.                                     |         |                    |
|Туынды және дифференциал. Дифференциалдау    |2        |8.1.1. (62-69 б.)   |
|ережелері, таблица. Курделі функцияның,      |         |                    |
|параметрлік және айқынемес функцияларының    |         |                    |
|туындылары                                   |         |                    |
|Дифференциал. Жоғары ретті туындылары.       |2        |8.1.1. (70-72 б.)   |
|Туындының геометриялық мағынасы. Лопиталь    |         |                    |
|ережесі бойынша ашу.Жоғарғы ретті туындылар  |         |                    |
|Функцияның экстремумы.  Негізгі теоремалары. |2        |8.1.1. (73-90 б.)   |
|Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері     |         |                    |
|Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға        |2        |8.1.1. (95-100 б.)  |
|зерттеу. Иілу нуктелері. Асимптоталар.       |         |                    |
|Функцияны толық зерттеу                      |         |                    |
|Рационал функцияларды интегралдау            |2        |8.1.1. (101-110- б.)|
|Nригонометриялық функцияларды интегралдау    |2        |8.1.1. (111-115 б.) |
|Иррационал функцияларды интегралдау          |2        |8.1.1. (125-127 б.) |
|Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц          |2        |8.1.1. (128-133 б.) |
|формуласы. Есептеу әдістері.                 |         |                    |
|Анықталған интегралдың қолданулары           |2        |8.1.1. (135-145 б.) |
|Практикалық сабақтар                                                        |
|Сызықтық алгебра. Крамер ережесі. Матрица    |1        |8.2.2.- (с.12-27)   |
|амалдары                                     |         |                    |
|Векторлық алгебра. Вектор амалдары           |1        |8.2.2.-(60-95)      |
|Жазықтықтағы аналитикалық геометрия.         |1        |8.2.2.-(60-70)      |
|Кеністіктегі аналитикалық геометрия.         |1        |8.2.2.-(70-80)      |
|Математикалық  анализке кіріспе. Функцияның  |1        |8.2.2.-(80-95)      |
|шегі.                                        |         |                    |
|Бірінші және екінші тамаша шектер. Функцияның|1        |8.2.2.-(с.97-108)   |
|үзіліссіздігі. Үзіліс нүктелері және олардың |         |                    |
|түрлері.                                     |         |                    |
|Туынды және дифференциал. Дифференциалдау    |1        |                    |
|ережелері, таблица. Курделі функцияның,      |         |8.2.2.-(с.110-120)  |
|параметрлік және айқынемес функцияларының    |         |                    |
|туындылары                                   |         |                    |
|Дифференциал. Жоғары ретті туындылары.       |1        |8.2.2.-(с.140-150)  |
|Туындының геометриялық мағынасы. Лопиталь    |         |                    |
|ережесі бойынша ашу.Жоғарғы ретті туындылар  |         |                    |
|Функцияның экстремумы.  Негізгі теоремалары. |1        |8.2.2.-(с.157-167)  |
|Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері     |         |                    |
|Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға        |1        |8.2.2.-(с. 167-168) |
|зерттеу. Иілу нуктелері. Асимптоталар.       |         |                    |
|Функцияны толық зерттеу                      |         |                    |
|Рационал функцияларды интегралдау            |1        |8.2.2.-(с. 169-170) |
|Nригонометриялық функцияларды интегралдау    |1        |8.2.2.-(с. 171-180) |
|Иррационал функцияларды интегралдау          |1        |8.2.2.-(с. 182-204) |
|Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц          |1        |8.2.2.-(с.230-240)  |
|формуласы. Есептеу әдістері.                 |         |                    |
|Анықталған интегралдың қолданулары           |1        |8.2.2.-(с.241-257   |

      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ
5.1. Тізбектін шегі.
5.2. Шектерді есептеу.
5.3. Екі айнымалылы функциялары.
5.4. Функцияның туындысы.  Логарифмдау арқылы дифференциалдау
5.5.Екі айнымалы функциянын экстремумы және ең үлкен  ең кіші мәндері.
5.6. Функцияны толық зерттеу.
5.7. Анықталған интегралдардын механикалық қолдануы.
5.8. Анықталған интегралдардын геометриялық қолдануы.
5.9. Қатарлар арқылы есептеу.
5.10. Еселі интегралдарды қолдануы.


      6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
      4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік   |Даналардың   |Студенттердің |Қамтамасыз   |
|құралдардың атауы               |саны         |саны          |ету пайызы   |
|1                               |2            |3             |4            |
|С. М. Никольский Курс           |12           |2             |100          |
|математического анализа. Том 1  |             |              |             |
|Берман Г. Н. Сборник по         |25           |2             |100          |
|математическому анализуМ.,      |             |              |             |
|Наука, 1977                     |             |              |             |
|Кузнецов Л. А. Сборник заданий  |25           |2             |100          |
|по высшей математике, М. «Высшая|             |              |             |
|школа», 1984.                   |             |              |             |
|Кудрявцев Л. Д. Математический  |30           |2             |100          |
|анализ. Том 1                   |             |              |             |
|Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая |12           |2             |100          |
|математика в упражнениях и      |             |              |             |
|задачах. Часть 2., М., «Высшая  |             |              |             |
|математика».                    |             |              |             |


   8. ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер
     8.1.1 Кабдыкаиров К. Дифференциалдау және интегралдай есептеулері
     8.1.2. С.  М.  Никольский  Курс  математического  анализа.  Том  1.  М.
«Высшая школа», 1978.
8.2.2. Берман Г. Н. Сборник по математическому анализуМ., Наука, 1977
     8.1.3. Кузнецов Л. А. Сборник заданий по высшей математике, М.  «Высшая
школа», 1984.
   «Высшая математика».
Қосымша әдебиеттер
Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях  и  задачах.  Часть
2., М.,
Запорожец А. Т. Задачи по математическому анализу.
Пәндер