Файл қосу

Сенсорлық психиканың жоғарғы деңгейі




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                             |
|шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті                                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты      |ПОӘК                |ПОӘК                            |
|                           |                    |042-14.05.01.20.39/02-2012      |
|«Зоопсихология»  пәнінің   |Баспа № 3           |                                |
|оқу-әдістемелік кешені     |26.02.2010 орнына   |                                |
|студенттерге  арналған     |Баспа №4 ---------- |                                |





                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                        «ЗООПСИХОЛОГИЯ»  ПӘНІ БОЙЫНША

                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                    5В050300 «Психология» мамандықтарына

               студенттерге  арналған пәннің оқу бағдарламасы

























                                    Семей
                                    2012



  Алғысөз




     1. ЖАСАЛЫНДЫ
    Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
    “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К.
               Хаттама     №     1                                “___28___”
____08______ 2012ж


   2.ҚАРАЛДЫ


   1.  Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің   “Психология”
      кафедрасының отырысында
    Хаттама №__1____”_28_»____08____  2012 жыл


   Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С


   2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
   Хаттама №__1____”_05_»____09____  2012 жыл


   Төрағасы _______Г.Григорьева


   3.БЕКІТІЛДІ
   3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
   Хаттама №__1____”_13_»____09____  2012жыл


   Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев








   Мазмұны:



   1. Жалпы талаптар
   2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
   3. Курс саясаты
   4. Студент рейтингісін санау саясаты
   5. Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
   6. СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
   7. «Зоопсихология» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі..



































































         1 Жалпы ережелер

         1.1 Оқытушы туралы жалпы мәліметтер

           Абдуллина Гулнар Кабдешеитовна, аға оқытушы
         ✓ Психология кафедрасы
         ✓  Байланыс  мәліметтері-тел:  35-93-89,  №1  оқу  корпусы,  №1212
           кабинет
         ✓ Сабақтың өтілу орны - №         аудитория
         ✓ Пәннің аталуы – Зоопсихология
         ✓ Кредит саны - 3
         ✓ Жұмыс оқу жоспарынан үзінді (Кесте 1)

             1.2 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

   Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

                                                                     Кесте 1

|Курс             |Семестр          |Несие            |Дәріс               |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |


5         Студенттерге         арналған          жұмыс          бағдарламасы



                                                                     Кесте 3

|№   |Тақырыптары                         |Сағаттар                       |
|    |                                    |Дәріс  |Семин. |СӨЖ    |ҰСӨЖ   |
|1.  |Жануарлар психикасы мен жүріс-тұрысы|2      |1      |3      |3      |
|2.  |Зоопсихология пәні, міндеттері,     |2      |1      |3      |3      |
|    |маңызы                              |       |       |       |       |
|3.  |Жануарлар психиаклық әрекетіне жалпы|2      |1      |3      |3      |
|    |сипаттама                           |       |       |       |       |
|4.  |Инстинктивті мінез – құлық және     |2      |1      |3      |3      |
|    |үйрету                              |       |       |       |       |
|5.  |Жануарлар психикасының эволюциясы   |2      |1      |3      |3      |
|6.  |Психиканың қарапайым сенсорлық      |2      |1      |3      |3      |
|    |кезеңінің сипаттау                  |       |       |       |       |
|7.  |Сенсорлық психиканың жоғарғы деңгейі|2      |1      |3      |3      |
|8.  |Перцептивті психиканың деңгейі      |2      |1      |3      |3      |
|9.  |Перцептивті психиканың жоғарғы      |2      |1      |3      |3      |
|    |деңгейі                             |       |       |       |       |
|10. |Жануарлар психикалық әрекетінің     |2      |    1  |3      |3      |
|    |онтогенездік дамуы                  |       |       |       |       |
|11. |Психикалық әрекеттің пренатальдық   |2      |1      |3      |3      |
|    |кезеңде дамуы                       |       |       |       |       |
|12. |Психикалық әрекеттің постнатальдық  |2      |1      |3      |3      |
|    |кезеңде дамуы                       |       |       |       |       |
|13. |Психиканың ювенильді кезңде дамуы   |2      |1      |3      |3      |
|14  |Еңбек әрекетінің пайда болуы        |2      |1      |3      |3      |
|15  |Адам сөйлеуінің  пайда болуының     |2      |1      |3      |3      |
|    |биологиялық алғы шарттары           |       |       |       |       |
|    |                                    |30     |15     |45     |45     |


6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары

                                                                     Кесте 4

|СӨЖО                                               |СӨЖ               |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                          |3                      |4                 |
|Зоопсихология пәні,        |Психиканың функциялары |жануарлардың      |
|міндеттері, маңызы         |мен заңдылықтары,      |түрлі психикалық  |
|                           |антогенез, филогенез,  |әрекеті.          |
|                           |туа біткен және жүре   |                  |
|                           |пайда болған           |                  |
|                           |жануарлардың психикалық|                  |
|                           |әрекеті.               |                  |
|Психиканың қалыптасу       |Психиканың қалымтасу   | Антропоморфизм,  |
|мәселесі.                  |аспектісі. Психиканың  |механицизм,       |
|                           |даму деңгейлері.       |тропизмдер        |
|                           |Ч.Дарвиннің жануарлар  |                  |
|                           |мінез – құлқының негігі|                  |
|                           |деңгейлері..           |                  |
|Жануарлар  психикалық      |Жануарлар мінез –      |Психикалық        |
|әрекетіне жалпы сипаттама. |құлқын реттейтін       |бейнеленудің      |
|                           |қарапайым түрлер:      |ерекшеліктері     |
|                           |таксистер мен          |                  |
|                           |тропизмдер. Тіршілік   |                  |
|                           |иелері психикасының    |                  |
|                           |негізі..               |                  |
|Инстинктивтілік мінез –    |Инстинктивтер.         |Когнититік        |
|құлық пен үйрету.          |Инстинктивтік мінез-   |процестер.        |
|                           |құлықтың бірліктері.   |                  |
|                           |Үйретудің формалары:   |                  |
|                           |ассоциативті және      |                  |
|                           |неассоциативті.        |                  |
|Жануарлар психикасының     |Психика даму           |Фабридің          |
|эволюциясы.                |кезеңдерінің           |интеллектуалдық   |
|                           |концепциясы (Фабри –   |әрекеті.          |
|                           |Леонтьев)              |                  |
|                           |Интелектуалдық         |                  |
|                           |әрекеттің Леонтьев     |                  |
|                           |сипаттамасы бойынша    |                  |
|                           |белгілері.             |                  |
|Сенсорлық психиканың       |Жануарлар психикасының |Локомоциялар.     |
|қарапайым сатысын сипаттау |төменгі деңгейдегі     |Кинездер,         |
|                           |дамуы. Психикалық      |токсистер         |
|                           |дамудың жоғарғы        |                  |
|                           |деңгейі. Локомоциялар. |                  |
|                           |Кинездер, токсистер    |                  |
|Сенсорлық психиканың       |Сенсорлық психиканың   |Алғашқы сезім     |
|жоғарғы деңгейі.           |жоғарғы деңгейінің     |органдары.        |
|                           |өкілдері. Жүйке –      |                  |
|                           |жүйелерінің типтері.   |                  |
|Перцептивті психика сатысы |Өкілдері. Жүйке –      |Затты қабылдау    |
|                           |жүйелерінің құрылысы.  |ерешеліктірі.     |
|                           |Сенсорлық қабілеті.    |Икемділігі.       |
|                           |Кеңістікті бағдарлауы. |                  |
|Перцептивті психиканың     |Өкілдері. Локомоторлық |Қабылдау          |
|жоғарғы деңгейі            |даму. Манипуляциялық   |ерекшеліктері.    |
|                           |белсенділік. Сенсорлық |                  |
|                           |қабілеттер.            |                  |
|Жануарлар психикалық       |Психикалық әрекеттің   |Онтогенезде       |
|әрекетінің онтогенезде     |пренатальдық және      |қалыптасу         |
|дамуы                      |постнатальдық даму     |мәселелерін       |
|                           |сипаттамасы            |зерттеу.          |
|Психикалық әрекеттің       |Мінез – құлықтың       |Эмбриогенездік    |
|пренатольдық кезеңдегі     |пренотальдық дамуы, туа|қылық әрекеттің   |
|дамуы.                     |біткен және жүре пайда |морфофункционалдық|
|                           |болған ерекшеліктері.  |негідері.         |
|                           |Эмбриондық үйрену мен  |                  |
|                           |жетілу.                |                  |
|Психикалық әрекеттің       |Психикалық әрекеттің   |Постнатальды мінез|
|постнатальдық дамуы        |пре – және постнатальды|– құлықтың        |
|                           |дамуы. Ерте постнаталды|танымдық          |
|                           |кезеңдегі инстинктивті |аспектілері.      |
|                           |мінез – құлық.         |                  |
|Психикалық дамудың         |Жануарлар ойындарының  |Жануарлардың      |
|ювенильдік кезеңі.         |теориясы. Фабридің     |ойындағы қарым –  |
|                           |ойындар концепциясы.   |қатынасы.         |
|                           |Фабридің ойындар       |                  |
|                           |түрлері жөніндегі      |                  |
|                           |сипаттамасы.           |                  |
|Жануарлар құралдары        |Жануарлар құралдары    |Қоғамдық қарым –  |
|менадамдардың еңбек        |менадамдардың еңбек    |қатынастардың     |
|құралдары                  |құралдары.Еңбек        |пайда болуы.      |
|                           |әрекетінің шығуы.      |                  |
|Жоғарғы омыртқалылардың    |Қоғамдастықтағы өмір.  |Сигналдар         |
|комуникациясын қазіргі     |Қоғамдық құрудың негігі|(белгілер) және   |
|зерттеулер                 |құралдары. Жануарлардың|жауап беру        |
|                           |қарым – қатынасы.      |реакциялары.      |
|                           |Жануарлардың қимыл     |                  |
|                           |–қозғалысы және        |                  |
|                           |комбинациялары.        |                  |


   7 Баға қою саясаты:

    Оқытушының басшылығымен өтетін өзіндік (ОБСӨЖ) жұмысының  көлемі  типтік
оқу жоспарына, пәннің жұмыс  оқу  бағдарламасына  сәйкес  анықталап  уақыты,
аудиториясы көрсетіліп оқу кестесіне енгізілген.

   СӨЖ  бақылау  түрлерін,  тәсілдерін  таңдауда  оқу  пәнінің  мақсаты  мен
міндеттерін,  бөлінген  сағат  көлемімен,  студенттердің   дайындық   сатысы
ескерілген.

   1.СӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс.

   2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады.

      Студенттердің пән бойынша  білімін  бақылау  келесі  нысандар  бойынша
жүргізіледі:

   Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын
жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны:

   1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай,

   2-рейтинг нәтижесі бойынша  9-15 апталарда – 300 ұпай.

   Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600.

       Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:

   1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 2 модуль  бойынша
максимум 270 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 75 ұпай)

   2. Семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін   –  20  ұпай,
белсенділігі үшін максимум 100 ұпай)

   3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан)

   Бақылау  мерзімдері  8-аптаның  соңы  және  15-аптаның  соңы.   Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға  болады,  бірақ  егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып,  ұпайдың  60%
ғана қойылады.



                              Баға қою саясаты

      Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы  үшін  белгілі  ұпай
санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны:

   1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай,

   2-рейтинг нәтижесі бойынша  9-15 апталарда – 300 ұпай.

   Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600.

       Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:

   1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль  бойынша
максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай)

   2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін  – 20 балл, белсенділігі үшін  максимум
100 ұпай)

   3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан)

   Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген.

   Бақылау  мерзімдері  8-аптаның  соңы  және  15-аптаның  соңы.   Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға  болады,  бірақ  егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып,  баллдың  60%
ғана қойылады.

Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

   Кесте 4

№Апталар1234567891011121314151Бақылау түрі--СхАжТсРК1РБ-ҒәТсСХКТс2РБ2СӨЖ ұпайлары0022222202222223СӨЖО ұпайлары0033333303333334Семинар ұпайлары004040404040400404040404040Барлығы:2270270
Белгілеулер: СХ-схема; Аж- аударма жұмысы; Ғә- Ғылыми әдебиетпен танысу; Тс.- терминологиялық  сөздікпен жұмыс; Р-реферат; Х-хабарлама; К-конспект; М-мысалдар; Т-тест
Бақылау түрлері
ағымды (апта сайын)
межелік (7-ші және 15-ші апталарда)
қорытынды (академиялық кезеңде бір рет өтіледі, емтихан немесе курстық жұмыс қорғау                  
Әдебиеттер
8.1 Негізгі әдебиеттер:
8.1.1. Иванов А.А. Этология с основами зоопсихологии: Учебное пособие. – СПб.: Изд. «Лань», 2009. – 624с.
8.1.2. Батуев А.С. Высшая нервная деятельность. М., 2009. 
8.1.3. Вагнер В.А. Биологические основания сравнительной психологии Т.1,2 М., 2010 
8.1.4. Вопросы зоопсихологии, этологии и сравнительной психологии. М., 2005
8.1.5. Праваторов Г.В. Зоопсихология для гуманитариев. М., 2004
8.1.6. Рахимбеков К, Рахимбекова Г.К. Зоопсихология и сравнительная психология. Алматы, 2008.
8.1.7. Физиология поведения. Нейробиологические закономерности. Л., 2009.
8.1.8. Карамян А.И. Эволюция конечного мозга позвоночных. Л., 2006
8.1.9.Филиппова Г.Г. Зоопсихология и сравнительная психология. М., 2004
8.1.10. Батуев А.С. Физиология высшей нервной деятельности и сенсорных систем: Учебник для вузов.-Спб.:Питер, 2010.-317с.
8.1.11. Ильин Е.И. Моторика человека. – СПб., М. 2009.
8.1.12. Левотин Р. Человеческая индивидуальность: наследственность и среда.- М., 2008
8.1.13. Намазбаева Ж.И. Жалпы психология: Оқулық – Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ Психология институты, 2006. – 296 б.
8.1.14. Абрамова Г.С. Возрастная психология: Учебник для высшей школы. М., 2000.
8.1.15. Деркач А.А. Акмеология: Личностное и профессиональное развитие человека. Кн. 2.-М.: РАГС, 2010
8.1.16. Панов Е.Н. Общение в мире животных. М., 2006.
8.1.17. Хайнд Р. Поведение животных. М., 2005.

8.2 Қосымша әдебиеттер:
8.2.1. Анохин А.П. Генетика, мозг и психика человека: Тенденции и перспективы исследований. М., 2009.
8.2.2. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., 2007
8.2.3. Дубинин Н.П. Что такое человек. М., 2010.
8.2.4. Бернштейн Н.А. Физиология движений и активности. М., 2011.
8.2.5. Рогинский Г.З. Проблемы антропогенеза. М., 2000
8.2.6.Северцов А.Н. Эволюция и психика. М., 2009
8.2.7. Рычков Ю.Г. Генохронология исторических событий // Вопросы антропологии 2010. Вып. 77.
8.2.8. Шкуратов В.А. Психология в истории культуры и познания. Ростов н/Д, 2011
8.2.9. Вейн А.М. Память человека. М., 2007.
8.2.10. Климов Е.А. Индивидульный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы. Казань: Каз.унв., 2000
8.2.11. Блум Ф., Лейзорсон А., Фафетедтер Л. Мозг, разум и поведение. М., 2008.
8.2.12. Панов Е.Н. Этология – её истоки, становление и место в исследовании поведения. М., 2006.
8.2.12.Кликс Ф. Пробуждающееся мышление. У истоков человеческого интеллекта. М., 2003.
Пәндер