Файл қосу
Басқару психологиясы студентке арналған пәннің бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.12/02-| | | |2014 | |ПОӘК |11.09.2014ж. басылым №1 | | |«Басқару психологиясы» студентке | | | |арналған пәннің бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Басқару психологиясы» 5В051000 - Мемлекеттік және жергілікті басқару мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: 05.09.2014ж. «Психология» кафедрасының доценті м.а. А.Ж. Едігенова 2 ҚАРАЛДЫ 2.1 «Психология» кафедрасының отырысында 05.09. 2014ж. Хаттама № 1 Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды 09.09.2014ж. Хаттама № 1 ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды 11.09.2014ж. Хаттама №1 ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ НГІЗІЛДІ 11.09.2014ж. басылым №1 Мазмұны 1 Жалпы талаптар 2 Пән мазмұны мен сабақ түрлеріне қарай сағат санының бөлінуі 3 Пәнді оқудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Едігенова Алма Жүнісбекқызы – психология кафедрасының доценті м.а., п.ғ.к. «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- №8 оқу ғимараты Берілген пән бойынша кредиттер саны-3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Басқару психологиясы – ол 5В051000 - Мемлекеттік және жергілікті басқару мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғары оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. Қоғамдық өмір тәжірибесі бірлестіктер, фирмалардың табыстығы көбінесе басқару әдістерінің қоғамның дамуындағы әлеуметтік және экономикалық міндеттері мен ғылыми-техника жетістіктерінің талаптарына сәйкестілігіне тәуелді болатынын көрсетіп отыр. Осыған орай, басқару мәселелрін жан-жақты зерттеу бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып табылады. Қазіргі ғылымда басқару мәселелсі – бірлестіктердің бірден-бір мақсаттарын шешуге бағытталған адам іс-әрекетінің арнайы саласы ретінде қарастырылады. Өз мазмұны жағынан басқару іс-әрекеті өте күрделі әрі жан-жақты жоспардан көрінеді. Еліміздегі күрделі әлеуметтік-экономикалық жағдай нарық экономикасына өтудегі бастапқы алғы шарттар ретіндегі көптеген басқару міндеттерін шешудің түрлі аспектілерін талдауға мүмкіндік береді. Кезкелген басқару қызметін жүзеге асыруда – негізгі басқару субъектісі ретінде жетекші роліне баса назар аударылуы тиіс. Осы курс барысында алынған білімдер жүйесін мамандар психологиялық өндірісте және іскерлік қарым-қатынас психологиясында ұтымды пайдалануға болады. 1.3 Пәннің мақсаты қазіргі басқару психологиясының негізгі мәселелеріне шолу жасау, жетекші іс-әрекетінің құрылымдық психологиялық аспектілерін ашу, басқару жүйесіндегі психологиялық білімдермен қаруландыру. 1.4 Пәнді оқу міндеттері: -студенттерді басқару іс-әрекетінің құрылымы және негізгі функцияларымен, әдістерімен, принциптерімен таныстыру; -студенттер бойында басқару жүйесінде практикалық жұмыс жасау іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру. 1.5 Оқу нәтижесінде студенттер: Білуі керек: - Басқару психологиясының негізгі категорияларын; - Басқару психологиясының зерттеудің әдістерін, принциптерін; - Пәннің жалпы мазмұнын. Іскеліктері болуы керек: - басқару жүйесінің психологиялық аспектілерінен; - Пән бойынша теориялық білімді практикада қолдану. Меңгеруі керек: - Басқару психологиясының категориялық құрылымын; - Басқару психологиясындағы жағдаяттарды талдауды; - Пән бойынша теориялық білімді практикада қолдануды. Түсінуі керек: - Психологияның басқа ғылым салаларымен байланысын; - Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиялық алған білімін қолдану туралы. Жинақтауы керек: - Басқару психологиясы бойынша теориялық және практикалық материалдарды. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 экономика негіздері 1.6.2 менеджмент негіздері. 1.7 Курстың постреквизиті: пән туралы білім мамандық бойынша тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет. 2. ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ ҚАРАЙ САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ |№ |Тақырып атауы | Сағат саны |Әдебиеттер | | | |ДС |ТС |БӨЖ |БО | | | | | | | |ӨЖ | | |1 |2 |4 |5 |6 |7 |8 | | |Басқару психологиясының |2 |1 |6 |8 |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |мақсат-міндеттері және даму | | | | |.3., 7.1.5., | | |тарихы | | | | |7.1.6... | | |Менеджмент теориясы мен практикасы|2 | | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | | | | | | |.3., 7.1.8. | | |Ғылыми білімдер жүйесіндегі | |1 | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |басқару психологиясының алатын | | | | |.3., 7.1.5., | | |орны | | | | |7.1.6... | | |Тұлға және оның басқару |2 | | |8 |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |жүйесіндегі мүмкіндіктері | | | | |.3., 7.1.7. | | |Тұлға және ұжым басқарудың | |1 |6 | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |объектісі және субъектісі ретінде | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Жетекшілік қызмет және оның |2 | | | |7.1.1.,7.1.2., | | |әлеуметтік психологиялық | | | | |7.1.3. | | |негіздері | | | | | | | |Басқару өнері | |1 | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | | | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Жетекшінің іс-әрекеті және мекеме| |1 | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | | | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Басқару стильдері және |2 | | |8 |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |психологиялық ахуал | | | | |.3., 7.1.5. | | |Басқару іс-әрекетінің принциптері | |1 |6 | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |мен әдістері | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Басқару процесіндегі тұлғаның |2 | | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |қасиеттері | | | | |.3., 7.1.5. | | |Басқару және ұжымдағы | |1 | |8 |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |әлеуметтік-психологиялық | | | | |.3., 7.1.5., | | |мәселелері | | | | |7.1.6... | | |Басқару процесіндегі танымдық |2 | | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |процестер | | | | |.3., 7.1.6. | | |Басқару іс-әрекетінің | |1 | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |құрылымындағы бақылау | | | | |.3., 7.1.5., | | |функциясының психологиялық | | | | |7.1.6... | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Еңбек мотивациясы |2 | | |9 |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | | | | | | |.3., 7.1.6... | | |Бизнестегі іскерлік қатынастардың | |1 |4,5 | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |психологиясы және этикеті | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Басқарудың психофизиологиялық |2 | | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |негіздері | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Жетекшілік және лидерлік |2 | | |8 |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | | | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6. | | |Жетекшінің жеке тұлғасы және | |1 | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |кәсіби іс-әрекетінің құрылымы | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6.... | | |Еңбек ұжымын басқару психологиясы |2 | | |8 |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | | | | | | |.3., 7.1.6..... | | |Басқару және ұжымдағы |2 | | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |әлеуметтік-психологиялық | | | | |.3., 7.1.6., | | |мәселелері | | | | |7.1.8. | | |Жетекшінің іс-әрекеті және мекеме | |1 | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | | | | | | |.3.,7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Басқарудағы тұлғааралық қатынастар|2 | | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |және өзара тілдесудің | | | | |.3., 7.1.5., | | |әлеуметтік-психологиялық сипаты | | | | |7.1.6... | | |Мекемедегі лидер және басшы | |1 | |8 |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |мәселесі | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Еңбек ұжымындағы конфликтілі |2 | | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |жағдаяттарды басқарудың | | | | |.3., 7.1.5., | | |психологиялық негіздері | | | | |7.1.6... | | |Басқарудағы шешім қабылдау | |1 | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |мәселелері және оларға | | | | |.3., 7.1.5., | | |психологиялық талдау жасау | | | | |7.1.6... | | |Адамның рухани көзқарасын |2 | | |10,5 |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |жетілдірудің психологиялық | | | | |.3., 7.1.5., | | |негіздері және конфликтілі | | | | |7.1.6... | | |жағдайлардың алдын-алу | | | | | | | |Ұжымдағы конфликтілі жағдаяттар | |1 | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |және оларды шешу жолдары | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Ұжыммен трненингтік жұмыс мазмұны | |1 | | |7.1.1.,7.1.2.,7.1| | |және өткізу әдістемесі | | | | |.3., 7.1.5., | | | | | | | |7.1.6... | | |Барлығы |30 |15 |22,5 |67,5 | | 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Аптасына және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген. «Басқару психологиясы» пәні бойынша ұпайлардың есептелу үлгісі Таблица 3 |Апта |Бақылау түрі |Балл жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы дәріске қатысу |30 | | |3 |Тәжірибелік |25 | | | |Тәжірибелік |25 | | |4 | | | | | |БӨЖ |40 | | |5 |Тәжірибелік |25 | | |6 |Тәжірибелік |25 | | | |БӨЖ |50 | | |7 |Рубеждік бақылау |80 | | |1-8 апта бойынша барлық балл саны |300 | | | |8-15 апта бойы дәріске қатысу |30 | | |9 |Тәжірибелік |15 | | |10 |Тәжірибелік |15 | | | |Тәжірибелік |15 | | |11 | | | | | |БӨЖ |40 | | |12 |Тәжірибелік |15 | | |13 |Тәжірибелік |20 | | |14 |Тәжірибелік |20 | | | |БӨЖ |50 | | |15 |Рубеждік бақылау |80 | | |8-15 апта бойынша барлық балл саны |300 | | |Емтиханға балл |400 | | |Академиялық мерзімге жиынтық балл |1000 | | 7 Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.2 Самыгин С.И.,Столяренко Л.Д. Психология управления. – Ростов – на – Дону, 2008. 7.1.3 Аймаганбетова О.Х. Экономическая психология. – А., 2005. 7.1.4 АндрееваГ.М. Социальная психология. М.,1996. 7.1.6 Бороздина Г.В. Психология делового общения. М.,1998. 7.1.7 ЕлеусізоваС. Қарым-қатынас психологиясы.Алматы: «Рауан»,1996. 7.1.8 Кабаченко Т.С. Психология управления.М.,1997. 7.1.10 Розанова В.А. Психология управления. М.,1997. 7.1.11Руденский Е.В. Основы психотехнологии общения менеджмента. М.,1998. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Якокка Л. Карьера менеджера.М.,1991. 7.2.2 Панасюк А.Ю. Управленческое общение.М.,1990. 7.2.3 Паркинсон С.Н., Рустомджи М.К. Искусство управления. С-Пб,1992. 7.2.4 Петренко А.Безопасность в коммуникации делового управления.М.,1993. 7.2.6 Саймон Г.,Смитбург Д.Менеджмент в организациях.М.,1995. 7.2.7 Тейлор Ф.У. Менеджмент.М.,1992. 7.2.8 Агеев В.С. Межгрупповые взаимодействия. Социально-психологические проблемы.М.,1990. 7.2.9 Власова Н. Справочник по психологии управления.Новосибирск,1994. 7.2.10 Обозов Н.Н. Психология менеджмента. С-пб.1994.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz