Файл қосу
Психологиялық диагностика негіздері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |4 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.15 | | | |/01-2010 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2 02.09.09. | | |жұмыс оқу бағдарламасы |орнына Редакция № | | |«Психологиялық | | | |диагностика негіздері» | | | «ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКА НЕГІЗДЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (050503 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2010 Алғысөз 1. ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова А.Т. “______” __________ 2010 ж 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №______”__»________ 2010 жыл Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С. 2.2.ӘГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №______”__»________ 2010 жыл Төрағасы _______ Колмогорова Г.Б. 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______”__»________ 2010 жыл ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ Молдажанова А.А. Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1. Қолдану аймағы «Психологиялық диагностика негіздері» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен «050503» - «психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2. Нормативтік нұсқама Осы «Психологиялық диагностика негіздері» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 050503-«Психология» мамандығы бойынша Республикалық оқу-әдістемелік жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру кеңесінің 2006 жылғы 22 маусымындағы мәжілісінің хаттамалық шешімімен бекітілді және іске қосылды. ҚРБжҒМ-нің 2005 жылғы 11 мамырдағы № 289 бұйрығымен бекітілген 050503 «Психология» мамандығы бойынша пәндердің типтік оқу бағдарламалары орнына енгізілген. 1. Пәннің қысқаша мазмұны. Психодиагностика – жеке адамның даралық-психологиялық ерекшеліктерін анықтайтын және өлшейтін психология ғылымының саласы.Психодиагностика үшін математикалық - статистикалық амалдар өте маңызды , соның ішінде әсіресе корреляциялық және факторлық талдау.Психометрия мүмкіндіктерін қолдау психодиагностиканың практикалық нәтижелігіне маңызды әсерін тигізеді. Теория мен практика арасындағы және сол сияқты тұлға туралы академиялық концепциялар мен оны іс жүзінде зерттеу арасындағы үзілісті жеңіп шығу бұл псходиагностиканың негізі міндеттерін ің бірі. Сонымен, психодиагностика негіздерін білу психолог маманына психологияның математикалық аппаратын дұрыс пайдалануға, психодиагностиканың теориялық концепцияларын орынды қолданып зерттеудің мақсаттарына және міндеттеріне сәйкес келетін әдістерді дұрыс таңдауға , экспериментті ұйымдастырып жүргізуге , нәтижелерді өңдеуге және интерпретациялауға мүмкіндік береді. Психодиагностика білімдерін меңгерген психолог маманы өзі үшін жаңа немесе жаңадан шығарылған тестті практикалық немесе ғылыми зерттеуге сәйкестігін тексеру үшін қандай көрсеткіштер бойынша талдау жасау керек екендігін : қандай да болмасын тесттің құрылымы , интерпретация ерекшеліктері туралы сонымен қоса нақты осы тест қандай парадигма шнңберінде шығарылып пайдалануға ұсынылып отырғанын беледі.Сондықтан , практикалық психолог мамандығын меңгеруде «Психодиагностика негіздері» дәрісі негізгі дәрістердің бірі болып есептеледі , өйткені ол тесттердің психологиялық мәнісін түсіндіруге және олардың математика тұрғысынан өңдеу әдістеріне бағытталған. 3.2 «Психологиялық диагностика негіздері» курсын зерделеудің мақсаты – психодиагностианың негізгі түсініктері мен категорияларын меңгеру және оларды іс жүзінде қолдану . 3.3 «Психологиялық диагностика негіздері» пәні курсын зерделеудің негізгі міндеттері: - Қазіргі психодиагностиканың концептуалды және методологиялық қағидалармен студенттерді таныстыру; - Тесттерді құрастыру тәсілдерін іс жүзінде меңгеру; - Психодиагностикалық әдістемелермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; - Кәсіби дағдылар мен іскерліктерді меңгеру 3.4. Пәнді оқу барысында студент төмендегілерді білуі тиіс: - психодиагностикалық ғылым туралы, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы; - психодиагностикалық зерттеу әдістерін; - психодиагностика ғылымының категориялық құрылымын; - психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; - психодиагностиканың басқа ғылымдармен байланысын түсіну; - психодиагностикалық білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 3.5. Курс пререквизиттері: - «Жалпы психология», «Жоғары математика» , «Психологиядағы математикалық әдістер». 3.6. Курс постреквизиттері: - «Экспериментталды психология», «Жас ерекшелік психология», «Дифференциялды психология». Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК | | | |Саны |(сағ.) | | | | |лек| |лаб|ОСӨ|СӨЖ| | | | |ция|пра|ора|Ж | | | | | | |кт |т | | | | | | | |сем| | | | | | | | |ина| | | | | | | | |р | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Психодиагностика | Психодиагностика пәні. |1 | | |1 |1 | | |ғылым саласы және |Психодиагностиканың басқа | | | | | | | |практикалық әрекет |психологиялық ғылымдармен | | | | | | | |ретінде. |байланысы. | | | | | | | | |Практик-психолог жұмысының| | | | | | | | |бағытындағы | | | | | | | | |психодиагностиканың алатын| | | | | | | | |орны. | | | | | | |2 |Психодиагностика |Психодиагностика пәні. | |2 | |2 |2 | | |ғылым ретінде. |Психодиагностиканың тарихи| | | | | | | | |тамыры. | | | | | | | | |Психодиагностикадағы | | | | | | | | |бағыттар. | | | | | | |3 |Негізгі |Аз және қатаң формадағф |1 | | |1 |1 | | |психодиагностика |психодиагностика. Аз | | | | | | | |әдістерінің |формалы диагностиканың | | | | | | | |классификациясы мен|негізгі әдістеріне | | | | | | | |сипаттамасы. |сипаттама: бақылау, | | | | | | | | |әңгіме, контент-анализ. | | | | | | | | |Бақылауды өткізудің басты | | | | | | | | |ережелері; бағалау | | | | | | | | |шкалалары; Д. Стот | | | | | | | | |картасы. | | | | | | |4 |Психодиагностика |Тест тарихынан. | |2 | |2 |2 | | |тарихынан. Тест |Проективтік әдістемелер | | | | | | | |тарихынан |тарихынан. | | | | | | | | |Контент-анализ тарихынан. | | | | | | | | |Психодиагностиканың ғылым | | | | | | | | |ретінде қалыптасу | | | | | | | | |кезеңдері. | | | | | | |5 |Психодиагностикалық|Психодиагностикалық |1 | | |1 |1 | | |әдістерге, оларды |әдістердің психологиялық | | | | | | | |қалыптастырушылар |әдістерден айырмашылығы. | | | | | | | |мен қолданушыларға |Тесттік өлшеу әдістерінің | | | | | | | |қойылатын талаптар.|негізгі ерекшеліктері және| | | | | | | | |оларды қалыптастыруда | | | | | | | | |қойылатын талаптар. | | | | | | | | |Психодиагностикалық | | | | | | | | |зерттеу процедурасына | | | | | | | | |қойылатын талаптар. | | | | | | |6 |Психодиагностиканың|Психодиагностикадағы | |2 | |2 |2 | | |мамандық-этикалық |психодиагностқа қойылатын | | | | | | | |аспектілері. |әлеуметтік-этикалық | | | | | | | | |талаптар. | | | | | | | | |Психодиагностика әдістерін| | | | | | | | |жасаушыларға және | | | | | | | | |қолданушыларға тән | | | | | | | | |нормативтер. | | | | | | | | |Психодиагностиканың | | | | | | | | |моральді-этикалық | | | | | | | | |нормалары. | | | | | | | | | | | | | | | |7 |Интеллектуалды даму|Интеллект және ақыл-ой |1 | | |1 |1 | | |диагностикасы. |дамуы: негізгі ұғымдары, | | | | | | | | |теориялары, зерттеулері. | | | | | | | | |Қазіргі кездегі интеллекті| | | | | | | | |зерттеу жағдайы. Тесттік, | | | | | | | | |әлеуметтік, практикалық | | | | | | | | |және биологиялық | | | | | | | | |интеллект. Интеллект | | | | | | | | |тесттерінің қалыптасу | | | | | | | | |тарихы. | | | | | | |8 |Психодиагностиканың|Психодиагностика | |2 | |2 |2 | | |әдістемелері және |әдістемелеріне қойылатын | | | | | | | |оларға қойылатын |талаптар. | | | | | | | |талаптар. |Тесттер және тестік | | | | | | | | |тексеру: | | | | | | | | |а) тесттің анықтамасы; | | | | | | | | |б) тесттің түрлері, | | | | | | | | |қолдану сферасы; | | | | | | | | |в) тесті бейімдеу; | | | | | | | | |г) тестік норма түсінігі | | | | | | | | |және тестік нормаларды | | | | | | | | |анықтау процедуралары; | | | | | | | | |д) тестік тексеруді | | | | | | | | |ұйымдастыру, қолдану және | | | | | | | | |өткізу. | | | | | | | | | | | | | | | |9 |Арнайы қабілеттер | Қабілеттерді анықтаудағы |1 | | |1 |1 | | |диагностикасы. |негізгі амалдар және | | | | | | | | |олардың модельдері. Жалпы | | | | | | | | |және арнаулы қабілеттер | | | | | | | | |түсінігі. Факторлық | | | | | | | | |теориялар. | | | | | | |10 |Психодиагностиканың|Тестік норманың | |2 | |2 |2 | | |психометрикалық |репрезентативтілігі | | | | | | | |негіздері. |(дәлдігі). | | | | | | | | |Тестің сенімділігі, | | | | | | | | |жарамдылығы. | | | | | | | | |Әдістемелерді жасау | | | | | | | | |технологиясы және | | | | | | | | |бейімдеу. | | | | | | | | |Образдарды болжау және | | | | | | | | |тану. | | | | | | |11 |Шығармашылық |Креативтілік ұғымы, |1 | | |1 |1 | | |қабілеттер |креативтіліктің шетел | | | | | | | |диагностикасы. |психологиясындағы зерттеу | | | | | | | | |теориялары. Дивергентті | | | | | | | | |және конвергентті ойлау. | | | | | | | | |Креативтілік және | | | | | | | | |интеллект. Креативтілік | | | | | | | | |және жеке тұға. | | | | | | |12 |Эксперимент |Статистикалық талдау | |2 | |2 |2 | | |берілулерін |әдістеріне жалпы | | | | | | | |статистикалық |түсініктеме, оларды | | | | | | | |талдау. |қолдану. | | | | | | | | |Эксперимент нәтижесін | | | | | | | | |алғашқы статистикалық | | | | | | | | |өңдеу әдістері. | | | | | | | | |Эксперимент нәтижесін | | | | | | | | |екінші рет статистикалық | | | | | | | | |өңдеу әдістері. | | | | | | |13 |Жетістік тесттері, |Ұғымдарға анықтама беру. |1 | | |1 |1 | | |критерилі-бағдарлан|Жетістік тесттерінің | | | | | | | |ған тесттер. |тарихы. Жетістік | | | | | | | | |тесттерінің қолдану | | | | | | | | |аймағы: білім беру, кәсіби| | | | | | | | |сфера. Жетістік | | | | | | | | |тесттерінің түрлері | | | | | | | | |(ауызша, жазбаша, орындау | | | | | | | | |тесттері). | | | | | | |14 |Нәтижені көрнекті | Таблица түрлері және | |2 | |2 |2 | | |көрсету тәсілдері. |оларды құру. | | | | | | | | |Эксперимент нәтижесін | | | | | | | | |графикпен құру. | | | | | | | | |Пикотграмма және оны | | | | | | | | |практикада қолдану. | | | | | | |15 |Проективті |Проективті әдістердің |1 | | |1 |1 | | |техникалар |пайда болу тарихы. | | | | | | | |(әдістер). |Проективті әдістердің | | | | | | | | |жалпы сипаттамасы және | | | | | | | | |олардың | | | | | | | | |психодиагностиканың басқа | | | | | | | | |әдістерінен айырмашылығы. | | | | | | | | |Проективті әдістер | | | | | | | | |қлассификациясы. | | | | | | |16 |Экспериментальді | Экспериментті өткізуге | |2 | |2 |2 | | |психологиялық-педаг|даярлық. | | | | | | | |огикалық |Экспериментті өткізу. | | | | | | | |зерттеулерді |Эксперимент нәтижесін | | | | | | | |даярлау және |талдау. | | | | | | | |өткізу. |Практикалық нұсқаулар және| | | | | | | | |оны қолдану жоспары. | | | | | | |17 |Психофизиологиялық |Жекелей психофизиологиялық|1 | | |1 |1 | | |әдістер. |ерекшеліктер туралы | | | | | | | | |түсінік. Жүйке жүйесінің | | | | | | | | |негізгі құрылымын | | | | | | | | |зерттеудегі Б.М. Теплов | | | | | | | | |концепциясы (ЖЖНҚ). ЖЖНҚ | | | | | | | | |зерттеудің дифференциалды | | | | | | | | |психология үшін маңызы. | | | | | | |18 |Сұрақшалар мен |Сұрақшаларға жалпы | |2 | |2 |2 | | |проективті |мінездеме. | | | | | | | |әдістемелер. |Сұрақшалар типтері. | | | | | | | | |Сұрақшалар құруға | | | | | | | | |қойылатын талаптар. | | | | | | |19 |Сәбилердің және |Сәбилерді диагностикалау |1 | | |1 |1 | | |мектепке |ерекшеліктері және | | | | | | | |дейінгілердің |практикалық маңызы. | | | | | | | |дамуын |Сәбилер дамуының шкаласы | | | | | | | |психодиагностикалау|(А. Гезел, Р. Кеттел, Н. | | | | | | | |. |Бейли, Ж. Пиаже), олардың | | | | | | | | |психометрикалық қасиеті. | | | | | | | | |Л.А. Венгердің мектепке | | | | | | | | |дейінгілердің ақыл-ой | | | | | | | | |дамуын диагностикалауға | | | | | | | | |арналған әдістемелер | | | | | | | | |комплексі, олардың | | | | | | | | |теориялық негізі және | | | | | | | | |принциптері. Мектепке | | | | | | | | |психологиялық даярлық | | | | | | | | |диагностикасы, мектепке | | | | | | | | |психологиялық даярлықтың | | | | | | | | |негізгі түсініктері мен | | | | | | | | |компоненттері. | | | | | | |20 |Ақыл-ой және жалпы |1. Интеллекті тестік | |2 | |2 |2 | | |қабілеттер |тексерудің теориялық | | | | | | | |диагностикасы. |сұрақтары. | | | | | | | | |Қазіргі уақытта шетел | | | | | | | | |психологиясында интеллект | | | | | | | | |тесттерінің пайдаланылуы. | | | | | | | | |Шетел психологиясында | | | | | | | | |креативтіліктің зерттелуі.| | | | | | | | |Креативтілікті | | | | | | | | |диагностикалау. | | | | | | |21 |Тұлғалық |Тұлға аралық қарым-қатынас|1 | | |1 |1 | | |қарым-қатынас |–диагностиканың объектісі | | | | | | | |диагностикасы. |ретінде. Тұлға аралық | | | | | | | | |диагностиканың шешетін | | | | | | | | |міндеттері. Топтағы | | | | | | | | |қарым-қатынас | | | | | | | | |диагностикасы: Дж. | | | | | | | | |Мореноның социомериялық | | | | | | | | |тесті. | | | | | | |22 |Қабілеттер |1. Кәсіби жарамдылық. | |4 | |4 |4 | | |диагностикасы. |2. Кәсіби кеңес және | | | | | | | | |арнаулы қабілеттер | | | | | | | | |тесттері. | | | | | | | | | | | | | | | |23 |Психодиагностика |Психодиагностикалық |2 | | |2 |2 | | |дамуындағы жаңа |зерттеулерді | | | | | | | |тенденциялар. |гуманизациялау. | | | | | | | | |Критерилі-бағдарланған | | | | | | | | |диагностика. | | | | | | | | |Әлеуметтік-психологиялық | | | | | | | | |норма позициясы тұрғысынан| | | | | | | | |әсер ету. Мазмұнды | | | | | | | | |диагностиканың дамуы | | | | | | | | |(ойлау түрлерінің | | | | | | | | |диагностикасы: | | | | | | | | |математикалық, | | | | | | | | |гуманитарлық, | | | | | | | | |ғылыми-жаратылыстанушылық,| | | | | | | | |техникалық). | | | | | | | | |Психодиагностикалық | | | | | | | | |әдістерді өңдеуде | | | | | | | | |коррекциялық принципті | | | | | | | | |қолдану. | | | | | | |24 |Жетістік деңгейінің|1. Оқу жетістіктерінің | |2 | |2 |2 | | |диагностикасы. |диагностикасы. | | | | | | | | |2. Кәсіби жетістіктерінің | | | | | | | | |диагностикасы. | | | | | | | | | | | | | | | |25 |Психодиагностиканың|Психодиагност жұмысының |2 | | |2 |2 | | |этикалық |этикалық нормалары, | | | | | | | |аспектілері. |зерттеуді өткізу | | | | | | | | |ережелері. Клиенттің жеке | | | | | | | | |бас сырларын сақтау және | | | | | | | | |конфиденциалдылығы. | | | | | | | | |Зерттеу нәтижелерін | | | | | | | | |жеткізу ережелері. | | | | | | |26 |Адамның табиғи |1. Адамның табиғи | |4 | |4 |4 | | |психофизиологиялық |ерекшеліктері туралы | | | | | | | |ерекшеліктерінің |түсінік. | | | | | | | |диагностикасы. |2. Адамның жекелей | | | | | | | | |психофизиологиялық | | | | | | | | |ерекшеліктерін | | | | | | | | |диагностикалаудың | | | | | | | | |әдістері. | | | | | | | | |3. Ойлау және тілдік | | | | | | | | |әрекеттегі жүйке жүйесінің| | | | | | | | |күшін және тұрақсыздығын | | | | | | | | |диагностикалаудың | | | | | | | | |бланкілік әдістемелері. | | | | | | | | |4. Бақылау әдісі. | | | | | | | |Барлығы | |15 |30 | |45 |45 | 5 СӨЖ тақырыптарының тізімі 1. Психодиагностиканың зерттеу пәні. 2. Психодиагностикалық әдістерді классификациялау негіздері. 3. Психодиагностикалық әдістерді құрастырушылар мен қолданылушыларға қойылатын талаптар. 4. Психологиялық диагностикадағы кәсіби-этикалық этика принциптер. 5. Психологиялық тесттердің нормаларын қалыптастыру мәселесі. 6. Стандартталған шкалалар және оларды қалыптастыру тәсілдері. 7. Тест сенімділігі, сенімділік түрлері. 8. Психологиялық тесттердің жарамдылығы. 9. Жарамдылық түрлері, тест жарамдылығын анықтау критерийлері. 10. Психологиялық әдістемелерді бейімдеу технологиясы. 11. Психологиялық әдістер арқылы болжам жасау мүмкіндіктері. 12. Психодиагностикада ЭЕМ қолдану мүмкіндіктері. 5. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялық| | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Психодиагностика ғылым|Психодиагностика |Оқу-әдістемелі| |Конспект | |саласы және |ғылым ретінде. |к құралдар |Психодиагнос| | |практикалық әрекет | | |тика | | |ретінде. | | |тарихынан. | | |Негізгі | Психодиагностика|ПОӘК |.Психодиагно|Таблица | |психодиагностика |тарихынан. Тест | |стика | | |әдістерінің |тарихынан | |әдістерінің | | |классификациясы мен | | |классификаци| | |сипаттамасы. | | |ясы. | | |Психодиагностикалық |Психодиагностикан|Оқу-әдістемелі|Психодиагнос|Конспект | |әдістерге, оларды |ың |к құралдар, |тикалық | | |қалыптастырушылар мен |мамандық-этикалық|ПОӘК |әдістерді | | |қолданушыларға |аспектілері. | |құрастырушыл| | |қойылатын талаптар. | | |ар мен | | | | | |қолданылушыл| | | | | |арға | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | |Интеллектуалды даму |Психодиагностикан|Тесттер, |Психолог |Реферат | |диагностикасы. |ың әдістемелері |слайдтар |этикасы. | | | |және оларға | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | |Арнайы қабілеттер |Психодиагностикан| Қабілеттер | Тесттер |Тесттер | |диагностикасы. |ың |тесттері |түсінігі. |үлгісі | | |психометрикалық | | | | | |негіздері. | | | | |Шығармашылық |Эксперимент |Креативтілік |Стандартталғ|Хабарлама | |қабілеттер |берілулерін |тақырыбына |ан әдістер. | | |диагностикасы. |статистикалық |слайдтар | | | | |талдау. | | | | |Жетістік тесттері, |Нәтижені көрнекті|Жетістік |Тесттер | Конспект | |критерилі-бағдарланған|көрсету |тесттері |сенімділігі | | |тесттер. |тәсілдері. | |. | | |Проективті техникалар | Экспериментальді|Плакаттар |Жарамдылық | Конспект | |(әдістер). |психологиялық-пед| |ұғымы. | | | |агогикалық | | | | | |зерттеулерді | | | | | |даярлау және | | | | | |өткізу. | | | | |Психофизиологиялық |Сұрақшалар мен |Плакаттар |Жарамдылықты| Схема | |әдістер. |проективті | |анықтау | | | |әдістемелер. | |белгілері. | | |Сәбилердің және | Ақыл-ой және |Сәбилер мен | |Әдістемелер | |мектепке дейінгілердің|жалпы қабілеттер |мектеп жасына |Әдістемелерд|жинағы | |дамуын |диагностикасы. |дейінгілерге |і өткізу | | |психодиагностикалау. | |арналған |ерекшеліктер| | | | |әдістемелер |і. | | | | |топтамасы | | | |Тұлғалық қарым-қатынас| Қабілеттер |Қарым-қатынас |Шығармашылық|Реферат | |диагностикасы. |диагностикасы. |тренингі |мәселесі | | | | | |және оның | | | | | |түрлері. | | |Психодиагностика |Жетістік |Психодиагности|Психолог |Хабарлама | |дамуындағы жаңа |деңгейінің |каның даму |жұмысында | | |тенденциялар. |диагностикасы. |перспективасы-|компьютерді | | | | |плакат |қолдау. | | |Психодиагностиканың |Адамның табиғи |Психологтың |Этикалық | Конспект | |этикалық аспектілері. |психофизиологиялы|жеке басына |нормалар. | | | |қ |қойылатын | | | | |ерекшеліктерінің |этикалық | | | | |диагностикасы. |талаптар | | | | | |басылған | | | | | |оқулықтар мен | | | | | |оқу құралдары | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Общая психодиагностика./ | | | | | |Под ред. А.А. Бодалева, | | | | | |В.В. Столина. –М., 1984. | | | | |2 |Психология. Р.С. Немов | | | | | |Книга 3. –М., 1995. 100-101| | | | | |б. | | | | |3 |Психологическая | | | | | |диагностика./ Под ред. К.М.| | | | | |Гуревича, Е.М. Борисовой. | | | | 9. Негізгі әдебиеттер: 9.1.1. Общая психодиагностика./ Под ред. А.А. Бодалева, В.В. Столина. –М., 1984. 9.1.2. Психология. Р.С. Немов Книга 3. –М., 1995. 100-101 б. 9.1.3. Психологическая диагностика./ Под ред. К.М. Гуревича, Е.М. Борисовой. 9.2. Қосымша әдебиеттер 9.2.1. Практикум по экспериментальной и прикладной психологий. Крылов. –М., 1990. 9.2.2. Психодиагностика, теория и практика. –М., 1986. 9.2.3. Психодиагностика. Э. Стадж. –М., 1984. 9.2.4. Основы психодиагностики./ Под общей редакцией А. Г. Шмелева.1996.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz