Файл қосу
Ұлттық спорт және қозғалмалы ойындар теориясы мен әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |17 /02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от ____ 09. 2013 г. | | |«Ұлттық спорт түрлері» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Ұлттық спорт түрлері»пәні бойынша 5В010800 Дене шынықтыру және спорт СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«02»09. 2013ж., Жуманбаев А.Ж. « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасында отырысында «02» 09.2013ж. №1 хаттама Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «03» 09. 2013ж. №1 хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған «18»09. 2013ж. №1 хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпыережелер | |2. |Пәнніңмазмұныжәнесабақтүрлерібойыншасағаттардыбөлу | |3. |Пәндіоқыпбілужөніндегіәдістемелікұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курссаясаты | |6. |Баға қоюдыңсаясаты | |7. |Әдебиеттізімі | ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Жуманбаев Айбек Жамбулович педагогика ғылымдарының магистрі Байланыс ақпараты – тел:77-34-77, оқу ғимараты №3, кабинет спорт зал Сабақ өткізу орны – Спорт зал Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Жұмыс бағдарламасы Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығына жасалған. Ұлттық спорт түрлері пәнінен оқу сабақтары дәріс, әдістемелік, семинар және тәжірибелік сабақ пен практика түрінде жүргізіледі. Түрлі сабақтармен жаттықтыру сабақтарының құрылымы, үйлесуі туралы мағлұмат беріледі. Оқу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және есептеу әдістері үйретіледі. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: Педагогикалық, ұйымдастырушлық жалпы білім беретін мектептер мен орта білім беретін оқу орындарына дене мәдениеті мамандарын, сонымен қатар спорт түрлерінен жаттықтырушылар даярлау. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеттері: - Дене тәрбиесі мен мұғалімдеріне Ұлттық спорт түрлері мен спорт ойындарының қырлары мен сырларын тереңдете үйрену; маман игерген материалдарын жас, жыныс және дене дайындығы деңгейлеріне сәйкес адамзат баласына үйрету; төрешілік әрекеттер мен спорттың ережелерін жете игеру және практика жүзінде қолдана білу; адамзат баласын салауатты өмір салтына баулу. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • Қазақ ұлты мен басқа ұлттардың ұлттық ойындарын игеру. Және практикада қолдана білу. Мектеп жасындаға балалардың дене тәрбиесіндегі ұлттық спорт түрлері, мектеп бағдарламасында қолдану. Ұлттық спорт ойындарының даму тарихы,спорттық тренировка мен жарыстардың жүйелік негіздері, спорттық тренировканың құрылымы, спортшы даярлығының көпжылдық кезеңдерінің негіздерін игеру - Студент орындай білу керек: Ұлттық спорт және қозғалмалы ойындар теориясы мен әдістемесі.. - Оқы-жаттығу жұмыстары сабақтарын үйымдастыру, жүргізу. - Спорттық шеберлікті арттыру. - Ұлттық спорт түрлеріне қажетті көмекші құрал-жабдықтықтар. - Ұлттық күрес түрлерінің жарыс ұйымдастыру. Жарыс ережесі. 1.6Курстың пререквизиттері: пәнді меңгеру үшін студент орта мектептің «Ұлттық спорт және қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесі» пәні бойынша берілетін білімі меңгеру қажет. 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 спорттық – педагогикалық пәндер. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыб атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |1 |Ұлттық спорт түрлері жөніндегі |15 |Практикалық | | |шығу тарихы және ережесі. | |сабақта | |2-3 |Ұлттық қозғалмалы ойындарға |15 |Практикалық | | |мағлумат, салт дәстүрлік | |сабақта | | |қозғалмалы ойындар | | | |4 |Қазақ күресі, іштен шалу әдісі,|15 |Практикалық | | |жарыс жүесінде белдесу. | |сабақта | |5 |Ақ терек-көк терек, арқан тартыс|15 |Практикалық | | | | |сабақта | |6 |Тоғыз-құмалақ .Ойының аяғы, |15 |Практикалық | | |атсырау, екі жақты ойын | |сабақта | |7 |Тышқан мен мысық, аударысқақ |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |8 |Ақ сүйек, алтыбақан |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Ұлттық спорт дамуы |25 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |2-3 |Сабақтың кұрлысы және оны |25 |Сабақ кестесіне | | |ұйымдастыру , өткізу. | |сәйкес | |4 |Күрес тәсілдері |25 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Ұлттық спорт дамуы |4 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |2-3 |Сабақтың кұрлысы және оны |8 |Сабақ кестесіне | | |ұйымдастыру , өткізу. | |сәйкес | |4 |Күрес тәсілдері |4 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |5 |Күрес орындарына қойлатын |4 |Сабақ кестесіне | | |талаптар. Балуан гигиенасы. | |сәйкес | |6 |Ат спорт түрлерінен жаттығу |4 |Сабақ кестесіне | | |өткізу. | |сәйкес | |7-8 |Тоғыз қумалақ ойынынң ережесі |6 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |8 |Межелік бақылау1- 1-8 апта дәріс|60 б. |Сабақ кестесіне | | |материалдары бойынша сұрақ жауп | |сәйкес | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |9-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |9 |Асық ойыны; қажетті құрал |15 |Практикалық | | |жабдықтар, хан ату, кетсін бір | |сабақта | | |ойындары. | | | |10 |Алшы, құмар ойындары. |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |11 |Асықтан командалық ойын |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |12 |Топ ігілік жарыс, оқу жаттығу |15 |Практикалық | | |ойыны. | |сабақта | |13 |Бес тас ойыны; қажетті |10 |Практикалық | | |құрал-жабдықтар, ойын сатылары, | |сабақта | | |тактика. | | | |14 |Топ ішілік жарыс, ойын |15 |Практикалық | | |саттылары, техникасы | |сабақта | |15 |Тоғыз қумалақ; қажетті |15 |Практикалық | | |құрал-жабдықтар, ойын жүйлері | |сабақта | | |және тәсілдері | | | |Студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Күрес орындарына қойлатын |10 |Сабақ кестесіне | | |талаптар. Балуан гигиенасы. | |сәйкес | |12-13 |Ат спорт түрлерінен жаттығу |10 |Сабақ кестесіне | | |өткізу. | |сәйкес | |14-15 |Тоғыз қумалақ ойынынң ережесі |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Тамақтану мен қауіпсіздік |12 |Сабақ кестесіне | | |ережелері | |сәйкес | |12-13 |Құрал-жабдықтарды іріктеп алу |8 |Сабақ кестесіне | | |және құжаттарды жөндеу | |сәйкес | |14-15 |Қазақ күресі тарихы |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |15 |Межелік бақылау2- 9-15 апта |60 б. |Сабақ кестесіне | | |тәжірибелік материалдары бойынша| |сәйкес | | |тәжірибелік жаттығуларды орындау| | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 7.1.1. М.Болғанбаев . Қазақтын ұлттық спорт түрлері, 1986 7.1.2. М.Болғанбаев . Қазақша күресінің техникасы мен тәсілдері. 7.1.3. Е.Мухитдинов. Қазақша күрес, 1984. 7.1.4. Б.Рахманқүлов Қазақша күрес,1957 7.1.5. Б.Жаналин. Қазақша күрес ережесі,1993. 7.1.6. Б.Төтенаев. Қазақтын ұлттық ойындары, 1994 7.1.7. Е.Сағындыков . Қазақтын ұлттық ойындары, 1991 1 Қосымша әдебиет 7.2.1. А.Буркітбаев. Қазақтын үлттық ат спорт түрлері,1978 7.2.2. Қ.Р.Байдосов. Қазақша күрес, 1987 7.2.3. Ө.Жолымбетов. Қазақша күрес,1973 7.2.4. М.Танекеев . Қазақтын ұлттық ойындары,1994.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz