Файл қосу

Малдәргерлік тәжірібеде




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                 |
|Семей қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|                               |ОӘК               |ПОӘК 042-14-28. 1.___|
|3 деңгейлі СМЖ құжаты          |                  |/02- 2013            |
|ПОӘК                           |                  |                     |
|магистрантқа  арналған         |№1 басылым        |                     |
|«Малдәргерлік тәжірібеде       |28.08.2013        |                     |
|қолданылатың   жаңа            |                  |                     |
|иммуностимуляторлар мен        |                  |                     |
|биопробиотиктер» пәні бойынша  |                  |                     |
|жұмыс оқу бағдарламасы         |                  |                     |






    «Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың  жаңа  иммуностимуляторлар мен
                              биопробиотиктер»
 «6М120100» «ветеринариялық медицина»   мамандығы магистранттарына арналған


                 МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                                         Семей
                                   2013



Алғы сөз
   «Малдәргерлік  тәжірібеде  қолданылатың   жаңа   иммуностимуляторлар  мен
биопробиотиктер»   пәні  ветеринария   бағытынды  әр   түрлі    жануарлардың
қазіргі  кездегі зерттеу әдістерін  меңгеруді  үйрететін,  соның   негізінде
қажетті  емдеу,  алдын  алу  және  басқа  да   шараларды   қолдануға   негіз
болатын клиникалық  ветеринарияның бөлімі.

1.ӘЗІРЛЕГЕН:
      Құрастырған_______________Тойкина Г.Н.  –  малдәрігерлік  ғылымдарының
      кандидаты, кафедрасының м.а. профессорі;
                                                                    «____»
_______________2013
2.ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1.   Семей   қ.   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің
      «Ветеринариялық медицина» кафедрасының мәжілісінде
       «     »                    2013  жылы №     хаттама.


      Кафедра    меңгерушісі                                            Г.Н.
      Тойкина




      2.2. Аграрлық факультетының оқу-әдістемелік бюросінің мәжілісінде
       «___»____________2013 жылы, №____хаттама


                                                                      төраға
           А.В. Тлеубаева

   3.БЕКІТІЛДІ
      Университеттің  Оқу-әдістемелік   кеңесінің   мәжілісінде    бекітілді
      баспаға  және  ұсынылған.
       «___»____________2013    жыл, №____ хаттама
      ОӘК төрағасы, проректор  ӘОЖ                          Г.К. Искакова






  4.АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ






























                      Мазмұны


     1.  «Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың   жаңа   иммуностимуляторлар
        мен  биопробиотиктер»   пәнінің  мазмұны  мен  сабақтар     бойынша
        сағаттардың
        бөлінуі.............................................................
        ............................................................5
     2.         Магистранттарға          пәннін          жұмыс          оқу
        бағдарламасы...............................................5
     3.                          Дәріс                          сабақтардың
        тезистері...........................................................
        ..........................
     4. «Малдәргерлік тәжірібеде  қолданылатың   жаңа   иммуностимуляторлар
        мен  биопробиотиктер» пәнінің  тәжірибелік  сабақтарға  әдістемелік
        ұсыныстар...........................................................
        .......................................................
     5.   Оқытушының   жетекшілігімен   магистранттың   зерттеу   жұмысының
        тақырыптары.........................................................
        ......................................................

























































   1. «Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың  жаңа   иммуностимуляторлар  мен
      биопробиотиктер»  пәнінің мазмұны мен сабақтар    бойынша  сағаттардың
      бөлінуі
|Тақырыптың атаулары                       |Сағаттардың бөлінуі               |
|                                          |Д      |Т      |МОӨЖ    |МӨЖ      |
|Модуль 1. Жалпы иммундық жүйенің          |       |       |        |         |
|негіздері                                 |       |       |        |         |
|1.Кіріспе                                 |2      |1      |1,5     |3        |
|2. Иммундық жүйе. Жалпы түсініктеме.      |2      |1      |1,5     |3        |
|3. Бірінші қатардағы иммунодефицит.       |2      |1      |1,5     |3        |
|4. Екінші қатардағы иммундық              |2      |1      |1,5     |3        |
|жеткіліксіздіктер                         |       |       |        |         |
|5. Қарсы денелердің пассивті түрде        |2      |1      |1,5     |3        |
|берілуінің бұзылуы.                       |       |       |        |         |
|6. Вирус тудыратын иммуносупрессияның     |2      |1      |1,5     |3        |
|механизмі.                                |       |       |        |         |
|Модуль 2 Иммундық  диагностика әдістері   |       |       |        |         |
|7. Клиникалық-иммунологиялық диагностика  |2      |1      |1,5     |4        |
|әдістері.                                 |       |       |        |         |
|8. Иммундық жүйенің функционалдық         |2      |1      |1,5     |3,5      |
|белсенділігінің бұзылуын зерттеудің жаңа  |       |       |        |         |
|әдістері.                                 |       |       |        |         |
|9. Иммунокоррекцияның стратегиясы.        |2      |1      |1,5     |6        |
|10. Пробиотиктердің классификациясы.      |2      |1      |1,5     |6        |
|11. Пробиотиктердің иммундық жүйеге әсері |2      |1      |1,5     |6        |
|және қолданылуы.                          |       |       |        |         |
|Модуль 3 Дара иммундық касиеттері         |       |       |        |         |
|12. Ферментті-пробиотикті қосымша азықтар.|2      |1      |1,5     |3        |
|13. Дәрілік заттардың әсер ету уақытын    |2      |1      |1,5     |6        |
|ұзарту үшін қолданылатын жаңа биоцидті    |       |       |        |         |
|құрамдар.                                 |       |       |        |         |
|14. Табиғи иммуномодуляторлардың          |2      |1      |1,5     |10       |
|организмге әсерлерін функционалды         |       |       |        |         |
|клиникалық бағалау.                       |       |       |        |         |
|15. Иммунодепрессанттар.                  |2      |1      |1,5     |5        |
|Барлығы                                   |30     |15     |22,5    |67,5     |

        2 Магистранттарға «Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың  жаңа
 иммуностимуляторлар мен  биопробиотиктер»     пәннін жұмыс оқу бағдарламасы
1. Магистранттарға  арналған  «Малдәргерлік  тәжірібеде  қолданылатың   жаңа
   иммуностимуляторлар  мен   биопробиотиктер»  пәні   бойынша   әдістемелік
   нұсқау:
Курстың    барысы:    «Малдәргерлік    тәжірібеде     қолданылатың      жаңа
иммуностимуляторлар мен  биопробиотиктер»  пәнде  бүкіл  курста  21  тақырып
берілген.
    Оқулық жоспар бойынша осы пәнге 45 аудиторлық сағат берілген: 30  сағат
- дәріс,  15  сағат  -   тәжірибелік  (семинарлық)  сабақ.  Магистранттардың
білімін нығайту үшін аудиторлық дәрістік курстар маңызды және қажетті  болып
келеді.
    Дәріс  –  дегеніміз,  белгілі  бір  пән  бойынша  теориялық  сұрақтарды
логикалық  тәртіп  түрінде  қарастырылатын,  жеткізілетін  мақсатында  оқыту
түрі. Дәрістің негізгі  мақсаты  ғылыми  білімнің  түпнұсқасын  қалыптастыру
және  магистранттардың  өзіндік  жұмыс  атқаруын  қамтамассыз   ету.   Жалпы
дәрістің шарты алынған білімді практикалық сабақтармен топтау.  Пәнді  жетік
меңгеру шарты, яғни тәжірибелік (семинарлық) сабақтарды өткізу.
    Тәжірибелік  сабақ  –  студенттердің  қабілеттілігін  және   іскерлігін
өзіндік  қалыптастыру  мақсатында  бағытталған   сабақ   түрі.   Тәжірибелік
сабақтар көп жағдайда семинар түрінде өткізіледі,  яғни  магистранттарға  өз
білімін жұрт алдында дәлелдеуге мүмкіндік береді.  Тәжірибелік  (семинарлық)
сабақтар жоспар бойынша  жүргізіледі,  магистранттардан  күнделікті  сабаққа
дайындықты қадағалайды, олардың жауаптарын  қарастырады,  теориялық  білімді
есеп шығару және ситуация арқылы меңгереді.
    Пәннің қиын сұрақтарын терең меңгеру үшін сарамандық сабақ сәйкес болуы
тиіс және магистранттардың өздік жұмыстарын қорытындыға  келтіретін  негізгі
формасы болып келеді. Осы сабақтарда магистранттар проблемаларды дұрыс  шешу
және өз ойларын жетік жеткізуге дағдыланады, оқиғаларды қарастырады.  Осының
бәрі қазіргі замаңғы мамаңға қабілет пен іскерлікті игеруге үйретеді.
      Барлық  жұмыстарды  магистранттар  айтылған  уақытта  міндетті  түрде
жасап, өткізу керек. Кешігіп  өткізілген  жұмыстардың  бағалары  кемітіледі.
Курстың тақырыптарын қарастырған кезде, магистранттар берілген  әдебиеттерді
қарастырып,  оқу  керек.       Осы   жұмыстарды   орындаған   кезде   келесі
ережелерді сақтау керек:
     - сұрақтар әдістемелік материалда көрсетілген;
     - жұмыстарды оқулық дәптерлерде немесе альбом парағында жазу керек;
     - жұмыстың басында жоспарын немесе мазмұның көрсету керек;
     - жұмыстың соңында қарастырған әдебиеттердің тізімін көрсету керек.
    Әдістемелік нұсқау бойынша сәйкес келмеген жұмыстарды,  қатесін  түзету
үшін оқытушы қайтарып береді.


      2.2 Магистранттардың өздік жұмыстарын жасау үшін әдістемелік нұсқау:
      «Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың  жаңа   иммуностимуляторлар  мен
биопробиотиктер»пәнің оқыған  кезде  әр  магистрант  өздік  жұмысын  орындау
керек,  оған  жататын  -  әссе.  Әссенің  тақырыбын  оқытушы  береді  немесе
магистрант өзі таңдап алады. Әссенің жазу мақсаты  –  қысқа  түрде  берілген
тақырыпты толық  ашу керек. Эссеге  дайындалу  үшін  сұрақтар  беріледі,  ол
сұрақтар  жалғыз  оқулық   курс   көлемінде   оқылатын   ғана   емес,   яғни
студенттердің  өздік  жұмыстары  арнайы  сұрақтардан  тұрады;  статистикалық
материалдармен жұмыс істеу; қаржылық нарықтың жетілдіру проблемаларын пікір-
 сайыс материалдар  арқылы  зерттеу.  Магистрант  эссеге  дайындалған  кезде
бүкіл ақпараттық материалдарды қолданады, соның ішінде Интернет арқылы  және
де мәтінде қажетті белгілер көрсетіледі. Егер де берілген  тақырыпта  саналы
мәліметтер (нарықтың параметрлері,  оның  жеке  сегменттері,  қатысушылардың
саны,  эмиссиялар)  берілсе,  онда  жаңа  сандар  көрсетілу  керек.   Кейбір
тақырыптарды ашу үшін экономикалық немесе қаржылық зерттеулер  жасау  керек;
осы  жағдайда  эсседе  зерттеудің  қортындысы  және  ең  қажетті  элементтер
көрсетіледі. Эссенің мәтіні  2  жолмен  әзірленеді:   машина  және  қолжазба
арқылы.  А4  форматында  стандартты  ақ  парақта    эссе   бір  жақ  бетінде
әзірленеді.
      Парақтың шеткі жолдарына келесі размерлер қойылады: сол жағында –  25-
30 мм; оң жағында – 10 мм; үстінгі және астынғы жағында –  20  мм.  Абзацтың
аралығы – 15-17 мм болуы керек.
      Мәтінді қолжазба арқылы әзірлеген  кезде  қаламсаппен  анық  жазылады.
Тақырыптар мәтіннен бөлінген кезде үстінгі  және  астынғы  жағынан  бір  жол
тастау керек. Әссені қолжазба түрімен жазған кезде әр беттер  25-30  жолдан,
60-65 әріптен тұрады. Эссенің  жалпы  парақ  көлемі  6  беттен  кем  болмауы
керек, қосымшаларды санамаған кезде. Сөздерді қысқаруға болмайды.
       Екінші  жағдайда   эссені   компьютерде   Microsoft   Word   мәтіндік
редакторында басылады  Times New Roman шрифт арқылы, 14 көлеммен,  біржолдық
интервалмен. Компьютерде басылған кезде  эссенің  парақ  көлемі  4-5  баттен
тұрады. Парақтың саны оң жақта үстінгі бұрышында көрсетіледі.  Эссе  қысқаша
мазмұнынан  немесе  жоспарынан  басталуы  керек.   Әдебиеттердің   тізімімен
аяқталуы керек, осы тізімде оқулық және баспасөздік әдебиеттер  көрсетіледі.

      Соңында қосымшалар енгізіледі, олар мәтінге кірмейді (бұлар:  бастапқы
статистика, зерттеу мәліметтері, кестелер, сызбалар, графиктер және т.б.).

МӨЖ –на әдістемелік нұсқау:
      «Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың  жаңа   иммуностимуляторлар  мен
биопробиотиктер» курсы бойынша кредиттік түрінде оқыған магистранттар  МӨЖ-н
реферат түрінде орындайды.
   1. Курстың саясаты:
Қатысуы: дәрістерде, тәжірибелік сабақтарда нақты түрінде қатысуы керек.
Тәртібі: Сабақ кезінде тәртіпті бұзған магистрант  аудиториядан  шығарылады,
немесе «қанағаттанарлықсыз» деген баға қойылады бүкіл курс бойынша.
Бақылау  жұмысы:  Олар  уақытында  орындалып,  өткізілуі  қажет.   Уақытынан
кешіксе, автомат түрінде баға кемітіледі.
Үй  жұмысы:  Әр  сабаққа  магистранттар  жалпы  және  қосымша   әдебиттермен
дайындалуы керек. Егер магистранттар дәріске кешігіп, немесе  келмесе,  олар
0 балл алады. Соңдай-ақ жұмысты орындамағандарға – 0 балл қойылады.  Кешігіп
өткізген жұмыстарға  балдары кемітіледі.
Межелік   аттестация:   Магистранттардың    өздік    жұмыстарын    ұақытында
орындағанына, сабақтағы ауызша және жазбаша жауаптарына, межелік  бағалаудың
қорытындысына, қатысуына қарай межелік аттестация қойылады. 4  семестр  бойы
2 межелік аттестация жүргізіледі.
Көшіру және плагиат: барлық  көшіру  және  плагиат  (басқа  магистранттардың
дайын  жұмыстарын  немесе  есептерін   көшіру)  жасаған  кезде  аудиториядан
шығарылады немесе «қанағаттанарлықсыз»  деген баға қойылады.
Ұялы телефондар: Сабақ кезінде өшіру керек.
Экзамен: Ауызша емтихандік билет арқылы өткізіледі.

2.3. Магистранттардың білімін бағалау.
      Магистранттардың білімін бағалағанда  осы түрлермен өткізіледі:
     - апталық бағалау (аптасайын);
     - межелік бағалау (7-15 апта);
     - қорытынды бағалау –  академиялық  соңғы  уақытында  1  рет  (емтихан
       немесе кұрстық жобаны  (жұмысты)  қорғау,  ҚР  Мемлекеттік  стандарт
       бойынша.
      Апталық бағалау – ол студенттердің күнделікті білімін қадағалау,
      дәріс, тәжірибелік, зертханалық сабақтар түрінде және СӨЖ оқытушының
      басқаруымен.
      Пәнді оқыған кезде апталық бағалаудың түрі:
     - ауызша сұрау;
     - жазбаша сұрау;
     - ауызша және жазбаша сұрау;
     - үй жұмысын қорғау және презентациялау;
     - пікір-сайыс, тренинг, дөнгелек үстел, кейстер;
     - тестер,
     - есептер.
      Академиялық уақыттың соңында 8 және 15 аптада магистранттардың межелік
      (рейтінгтік) бағалауы график бойынша өткізіледі.
      100 пайыздық шкала бойынша пәндік баға қойылады.
2.4 Бағаның қою саясаты:
      Рейтингті шығарған кезде  кестені  қолдануға  болады  (журнал  бойынша
оқытушының толтыруымен), әрбір бағанда мәліметтер көрсетілген балл  ретінде.
Магистранттардың рейтингі 100 пайыз болуы керек.
      Кестенің әрбір бағанында оқытушы жұмыстардың түрін жазады:
     - сабаққа қатысуы;
     - аудиторлық бақылау жұмысын орындау;
     - үй жұмысын орындау МӨЖ жоспары бойынша;
     - График бойынша өздік жұмысын орындау;
     - Ғылыми конференцияларға қатысу.
     - Басқада қоғамдық жұмыстар.
2.5. Баға қою саясаты:
    Рейтингті есептеу кесте  көмегімен  өндіру  қолайлы  (оқытушының  сабақ
журналы бойынша толтырылады), онда рейтингті  есептеуге  қажетті  әрбір  тор
көзде ұпаймен берілген мәліметтер бар.
    Кестеге «үлгілі магистрант» енгізілген, ол әрқашан  максимальды  мүмкін
ұпай алады. Бұл  үлгілі  магистранттың  рейтингі  100%  тең.  Топтың  барлық
шынайы магистранттарын үлгілі магистрантпен салыстырады.
    Кестенің әрбір бағанына  оқытушы  магистрантты  бағалау  бойынша  жұмыс
түрлерін жазады:
        • Сабаққа қатысу;
        • Дәрісханалық бақылау жұмысын орындау  (ДБЖ),  МӨЖ  кесте  бойынша
          орындау;
        • Үй жұмысын орындау (ҮЖ), МӨЖ жоспар бойынша орындау;
        • Өзіндік жұмыс кестені орындау (ӨЖКО);
        • Студенттік  конференцияларда,  пәндік  олимпиадаларда  және  т.б.
          қатысу;
        • Басқа да жұмыс түрлері.

Кесте 6

|№  |Магистранттың жұмысы мен сабақ түрлері                  |%   |Баллдар |
|1  |Сабаққа қатысуы                                         |10  |6       |
|2  |Практиткалық сабаққа жауап беру                         |25  |15      |
|3  |Жазба түрде жұмыс талдау (ғылыми                        |25  |15      |
|   |жұм.,реферат,кестені,схеманы,графикті,слайдтарды,сөзжұмб|    |        |
|   |ақтарды құру,курс бойынша эссені жазу,презентация)      |    |        |
|4  |ОМӨЖ орындау графигі бойынша аудиториялық бақылау       |20  |12      |
|   |жұмыстарын орындау                                      |    |        |
|5  |Межелік бақылау №1                                      |10  |6       |
|6  |Межелік бақылау №2                                      |10  |6       |
|   |ЖИЫНЫ                                                   |100 |60      |

   3. «Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың  жаңа  иммуностимуляторлар мен
   биопробиотиктер» пәннің  тәжірибелік сабақтарға әдістемелік ұсыныстар.

  Тәжірибелік сабақ – магистранттардың өз беткейліктерін дамыту және  білім
мен дағды алуға бағыталған оқу сабағының бір түрі. Пән  бойынша  тәжірибелік
сабақтар  семинар  нысанында  жүргізіледі,  ол  магистранттарды  өз  бетімен
ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, қоғамдық сөйлеу тәжірибесін  алу  дағдысын
дамытады.
  Тәжірибелік (семинар) сабақтары жоспар  бойынша  өтеді,  магистранттардың
сабақта жүйелі дайындығын,  олардың  жауаптарын  тыңдап,  теориялық  білімді
есептер мен ситуациялық жағдайларды шешу арқылы бекітуді талап етеді.
                                                                     3 Кесте

|№ рет|Тәжірибелік           |       СОӨЖ             |         СӨЖ        |
|     |тақырыптардың атауы   |                        |                    |
|     |Модуль 1.             |Модуль 1                |                    |
|1.   |«Ветом 1.1»           |Ветом пробиотиктердің   | Азықтық қоспалар   |
|     |пробиотигін диарея    |топтары                 |(қосымшалар).       |
|     |белгісімен өтетін     |                        |                    |
|     |асқазан-ішек          |                        |                    |
|     |ауруларында қолдану.  |                        |                    |
|     |                      |                        |Ауылшаруашылық      |
|     |                      |                        |малының ауруларын   |
|     |                      |                        |емдеуде қолданылатын|
|     |                      |                        |қазіргі кездегі     |
|     |                      |                        |әдістер және        |
|     |                      |                        |препараттар.        |
|2.   |Cүттілікті            |Қой организмінің табиғи |                    |
|     |жоғарлататын және     |төзімділігіне лигфолдың |                    |
|     |сүттің сапасын        |әсері.                  |                    |
|     |жақсартатын жаңа      |                        |                    |
|     |препараттар.          |                        |                    |
|3.   |«Гемобаланс»          |Жануарлардың селен      |Қазіргі кездегі     |
|     |препаратының кешенді  |жетіспеушілігін емдеу   |иммуномодуляторлар ,|
|     |қолданудың буаз биенің|және алдын-алу.         |оларды қолданудың   |
|     |қанының иммунологиялық|                        |негізгі ережелері.  |
|     |көрсеткіштеріне әсері.|                        |                    |
|4    |Қорытынды сабақ       |                        |                    |
|     |                      |Иммундық статус және    |Пробиотиктер- малды |
|     |                      |жаңа туған төлдер мен   |ұтымды              |
|     |                      |торайлардың инфекциялық |азықтандырудың      |
|     |                      |аурулар.                |ажыратпас бөлігі    |
|     |Модуль 2              |                        |                    |
|5.   |Пробиотиктерді        |                        |Клиникалық          |
|     |антибиотиктердің      |                        |тәжірибеде          |
|     |орнына қолдану.       |                        |иммунодиагностика   |
|     |                      |                        |және                |
|     |                      |                        |иммунокоррекция.    |
|     |                      |Иммуномодуляторлар.     |Бұзаулардың         |
|     |                      |                        |эндогенді           |
|     |                      |                        |интерферонының      |
|     |                      |                        |иммуномодуляциялық  |
|     |                      |                        |қасиеттері.         |
|6.   |Жаңа туған төлдердің  |Несеп қышқылды диатезды |Иммуностимуляциялық |
|     |іш өтуін              |емдеуде селен мен       |терапияның          |
|     |пробиотиктермен       |токоферолды             |мәселелері.         |
|     |алдын-алу.            |пробиотиктермен бірге   |                    |
|     |                      |қолдану.                |                    |
|7    |Қорытынды сабақ       |                        |                    |
|     |Модуль 3              |Модуль 3                |                    |
|8.   |Азықтық антибиотиктер |                        |Қазіргі кездегі     |
|     |, пробиотиктер ,      |«Моноспорин» азықтық    |иммунокоррекцияның  |
|     |қышқылдатқыштар және  |қосымшалардың           |малдәрігерлігіндегі |
|     |олардың ферментермен  |тиімділігі.             |аспектысы.          |
|     |кешендерінің жұмыртқа |                        |                    |
|     |өндіруде қолдану.     |                        |                    |
|     |                      |Азықтық қосымшалар      |Балапан-бройлерді   |
|     |                      |                        |өсіру кезінде       |
|     |                      |                        |«Бацилл» және       |
|     |                      |                        |«Моноспорин» азықтық|
|     |                      |                        |қосымшалардың       |
|     |                      |                        |тиімділігі.         |
|9.   |Азықтық қосымшалар.   |                        |Пробиотиктерді      |
|     |                      |                        |антибиотиктердің    |
|     |                      |                        |орнына қолдану      |
|10   |Иттерді антистресстік |Құстардың микро-        |«Моноспорин» және   |
|     |препараттармен емдеу. |макроэлементтер         |«Бацилл»            |
|     |                      |жетіспеушілігін емдеу   |пробиотиктері.      |
|     |                      |және алдын-алу.         |                    |
|     |                      |Тіңдік (ұлпалық)        |Антиоксиданттар.    |
|     |                      |терапия.                |                    |
|11   |Иммуномодуляторлар.   |                        |Несеп қышқылды      |
|     |                      |                        |диатезды емдеуде    |
|     |                      |                        |селен мен           |
|     |                      |                        |токоферолды         |
|     |                      |                        |пробиотиктермен     |
|     |                      |                        |бірге қолдану       |
|12   |Иммундық статус және  |Жануарлардың            |Балапандардың       |
|     |жаңа туған төлдер мен |микроэлементтер         |жарықтық стресс     |
|     |торайлардың           |жетіспеушілігін емдеу   |жағдайы кезінде     |
|     |инфекциялық аурулар.  |және алдын-алу.         |малон қышқылының    |
|     |                      |                        |витамин сақтаушы    |
|     |                      |                        |әсері.              |
|13   |Жануарлардың селен    |Төлдердің стресс жағдайы|Азықтық қосымшалар  |
|     |жетіспеушілігін емдеу |кезінде малон қышқылының|                    |
|     |және алдын-алу.       |витамин сақтаушы әсері. |                    |
|14   |Қой организмінің      |                        |Малдардың стресс    |
|     |табиғи төзімділігіне  |                        |жағдайы кезінде     |
|     |лигфолдың әсері.      |                        |малон қышқылының    |
|     |                      |                        |витамин сақтаушы    |
|     |                      |                        |әсері.              |
|15   |Қорытынды сабақ       |                        |                    |
|     |15                    |22,5                    |67,5                |

Пәндер