Файл қосу
Орнықтылық теориясы
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты|ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.01.20.169/02-2014 | |ПОӘК |29.08.2014 ж. | | |Студенттерге арналған|№1басылым | | |пәндердің оқу | | | |бағдарламасы | | | |«Орнықтылық теориясы»| | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Орнықтылық теориясы» 5B060100-Математика мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 АЛҒЫШАРТТАР 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _____________________________«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының, физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент, Вильданова Ф.Х. “_29_” __августа__2014 г. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасы отырысында «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер…………………………………………………………...4 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.........................5 3. Курс форматы және саясаты............................................................. ........5 4. Баға қоюдың саясаты............................................................. ....................6 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу.....7 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны............................................................. .........8 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері..................................9 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының тегi – Вильданова Ф.Х., физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент • Кафедра – «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» • Ақпарат – № 3 оқу ғимараты, кабинет № 226 • Сабақ өткiзу орны –сабақ кестесі бойынша • Пәннiң атауы – Орнықтылық теориясы; • Кредит саны – 2; 1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау Орнықтылық теориясы математика маманын даярлауда ерекше орны бар пән. Орнықтылық теориясы пәнін жетік меңгеру студенттерден математикалық анализ, алгебра және геометрия жалпы курстары және жай дифференциалдық теңдеулер курсы бойынша терең білімді қажет етеді. 1.3 Аталмыш пәннің мақсаты: - студенттің математиканы терең меңгеруіне қажетті логикалық ойлау жүйесін дамыту, дифференциалдық теңдеулер теориясының сапалық әдістерімен таныстыру, математикалық аппаратты қолдануға дағдыландыру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - математикалық проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - өз жұмысын жетілдіру жолында ғылыми-ізденіске талпынысын дамыту. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеті: студент орнықтылық теориясы курсы бойынша негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, орнықтылық теориясының негізгі теоремаларын біліп, оларды математиканың басқа курстарымен байланыстыра отырып есептер шығаруда ұтымды пайдалана білетін деңгейде меңгерту. 1.5 Оқып білудің нәтижесінде студент мыналарды білуі тиіс: - Орнықтылық теориясының негізгі ұғымдарының анықтамалары. Сызықты дифференциалдық жүйелердің орнықтылғы туралы жалпы теоремалар. Ляпуновтың бірінші және екінші әдісінің негізгі элементтері. Бірінші (сызықты) жуықтау бойынша орнықтылық; 1.6. Курстың пререквизиттері: «Алгебра және геометрия», «Математикалық талдау», «Жай дифференциалдық теңдеулер». 1.7 Курстың постреквизитері: Арнайы курстар 2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 1 кесте |№ |Тақырыптың аты |Сағаттр саны |Әдебиеттер | | | |Дәріс |Машықта|СОӨЖ |СӨЖ | | | | | |ну | | | | |Орнықтылық теориясы | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Орнықтылық теориясының негізгі |1 |1 |1 |2 | | | |ұғымдары | | | | | | |2 |Сызықты дифференциалдық |1 |1 |1 |2 | | | |жүйелердің орнықтылғы туралы | | | | | | | |жалпы теоремалар. | | | | | | |3 |Коэффициенттері тұрақты |1 |1 |1 |2 | | | |дифференциалдық жүйенің | | | | | | | |орнықтылығы | | | | | | |4 |Бірінші (сызықты) жуықтау |1 |1 |1 |2 | | | |бойынша орнықтылық. | | | | | | |5 |Ляпуновтың екінші әдісінің |1 |1 |1 |2 | | | |негізгі элементтері | | | | | | |6 |Ляпуновтың орнықтылық туралы |1 |1 |1 |2 | | | |теоремалары. | | | | | | |7 |Ляпуновтың орнықсыздық туралы |1 |1 |1 |2 | | | |теоремалары. | | | | | | |8 |Функцияның сипаттамалық |1 |1 |1 |2 | | | |көрсеткіші. | | | | | | |9 |Матрицалардың сипаттамалық |1 |1 |1 |2 | | | |көрсеткіштері | | | | | | |10 |Сызықтық жүйенің шешімдерінің |1 |1 |1 |2 | | | |характеристикалық көрсеткіштері,| | | | | | | |олардың қасиеттері | | | | | | |11 |Сызықтық жүйелердің дұрыс |1 |1 |1 |2 | | | |еместік коэффициенттері | | | | | | |12 |Ляпунов түрлендіруі. Сызықтық |1 |1 |1 |2 | | | |жүйелердің Ляпунов бойынша | | | | | | | |классификациясы | | | | | | |13 |Келтірімді жүйелер |1 |1 |1 |2 | | |14 |Дұрыс жүйелердің орнықтылығы |1 |1 |1 |2 | | |15 |Көрсеткіштердің орнықтылығы |1 |1 |1 |2 | | 3. ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Курсты бастамас бұрын ең алдымен студент ұсынылып отырған оқу- әдістемелік құралымен толық танысып шығуы керек, бұдан студенттің кітапттармен жұмысын жеңілдетеді. Қысқаша дәріс материалдарындағы әрбір тақырыптан кейін студенттің өзбетінше дайындалуына сұрақтар берілген. Дұрыс таңдалған оқу құралы да маңызды. Бірнеше кітаппен жұмыс жасауда көптеген қиындықтар туындайды. Сондықтан ұсынылған әдебиеттердің ішінен біреуін негізгі етіп таңдап алу қажет. Ал қалған әдебиеттерден тақырыпты толықтыру үшін немесе мысал-есептер қарау мақсатында пайдаланған жөн. Курсты бағдарламалық тақырып бойынша ретімен оқу міндетті.Кітаппен жұмыс кезінде студент міндетті түрде өзбетімен есеп шығаруға дағдылануы керек. Теориялық білімді практикада (есеп шығаруда) қолдана алған жағдайда ғана оқу материалын студент толық игерді деп есептеуге болады. 4. КУРС ФОРМАТЫ Оқу сабақтары аптасына 2 рет, әрқайсысы 50 минуттан өтеді. Курс форматы – аралас. Дәріс сабақтары аса күрделі тақырыптарды талдауға араналады. Сабақты өткізудің мұндай құрылымы студенттің жүйелі түрде ұсынылған әдебиеттермен өз бетімен жұмыс жасуын талап етеді. Тәжірибелік сабақтар күрделі теориялық материалдарды қамтитын есептерді шешуге арналған. Аудиториялық СОӨЖ кезінде студенттердің дәріс және тәжірибелік сабақтарына және сондай-ақ, үй жұмысын орындаған кезінде туындайтын сұрақарға байланысты өткізіледі. Қажет болған жағдайда СОӨЖ мен жеке немесе топтық консультация түрінде өткізем. Сабақтың негізгі бөлігі пәнді өз бетімен меңгеруге арналған (яғни СӨЖ). 5. КУРС САЯСАТЫ Курстың саясаты – бұл оқытушының курсты оқыту барысында студентке қоятын талаптар жүйесі. Ұсынылатын талаптар - барлық тапсырмаларды уақытында, сапалы орындау; себепті жағдаймен қатыспаған сабағын (деканаттың рұқсатымен) қайта тапсыру; өз бетінше кітапханада және үйде дайындық жасау; оқу үрдісіне белсенді қатысу; сабақты жібермеу; сабаққа кешікпей келу. Қатысу: аудиториялық сабақтарға қатысу міндетті. Егер студент қандай болса да бір себеппен сабаққа келе алмаса, онда ол өтілген барлық материалға міндетті түрде жауапты болады. Аудиториялық жұмыс: лекция мен практикалық сабақтардың мерзімі – 50 минут. Егер сабақ уақытында (кезінде) студент тәртіп бұзатын болса, онда оқытушы лекция мен практикалық сабақтар өткізілетін оқу аудиториясынан шығарып жіберуге құқылы. Ұялы телефон: сабақ уақытында өшіріп қою керек. Үй жұмысы: орындауға міндетті. Оқытушы практикалық сабақтар мен оның бақылауымен өткізілетін өздік жұмыстар кезінде үй жұмысын тексеріп тиісті баллдарын қояды. Бақылау жұмысы: Пән бойынша бағалау келесі формада жүзеге асырылады: - ағымдық бақылау («Дифференциалдық геометрия және топология» пәні бойынша оқу процессінің календарлық кестесіне сәйкес жүргізіледі); -аралық бақылау (7 және 15 аптада); -қорытынды бақылау – емтихан (бір рет академиялық аралық соңында өткізіледі) Емтиханға аралық бақылаудан кейінгі бағасы >50% болатын студенттер ғана жіберіледі. Пән бойынша қорытынды баға аралық бақылауды 0,6 (60%) және емтихан қорытындысын 0,4 (40%) көбейтіп екеуін қосу арқылы алынады. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Баллдарды апта және бақылау түрлері бойынша бөлу келесі кестеде көрсетілген «Орнықтылық теориясы» пәні бойынша баллдарды бөлу 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балл |Ескерту | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | | |1 және 7 апталардағы барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысу.| | | |2 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | |3 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | |4 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №1 |30 |СӨЖ | |5 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | |6 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №2 |30 |СӨЖ | |7 |Бақылау жұмысы |60 |Аралық бақылау | |8 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | |9 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | |10 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |7 |СОӨЖ | |11 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №3 |30 |СӨЖ | |12 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |7 |СОӨЖ | |13 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | |14 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |7 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №4 |30 |СӨЖ | |15 |Бақылау жұмысы | 60 |Аралық бақылау | 7. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 7.1. Александров А.Ю., Александрова Е.Б., Екимов А.В., Смирнов Н.В. Сборник задач и упражнений по теории устойчивости.// С.Петербург. 2003.- 263б. 7.2. Былов Б.Ф., Виноград Р.З., Гробман Д.М., Немыцкий В.В. Теория показателей Ляпунова и ее приложения к вопросам устойчивости. - М.: Наука, 1966. - 576 С. 7.3. Вильданова Ф.Х. Ляпунов көрсеткіштері теориясына кіріспе: оқу- әдістемелік құралы. – Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті. –Семей, 2001, -48 б. 7.4 . Демидович Б.П. Лекции по математической теории устойчивости –М.: Наука, 1967. -427 С. 7.5. Изобов Н.А. Линейные системы обыкновенных дифференциальных уравнений. Итоги науки и техники. Математический анализ. Т.12. ВИНИТИ АН СССР. - М., 1974. С.71 - 146 . 7.6. Краснов М.Л., Кисилев А.И., Макаренко Г.И. Обыкновенные дифференциальные уравнения. Изд. 4-е., - М.: Едиториал УРСС, 2002. – 256с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz