Файл қосу
Ақпараттық массивтер
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ОӘК | |«Басқару нысандарын |Баспа №2 | | |модельдеу және | | | |идентификациялау» пәннің | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | «Басқару нысандарын модельдеу және идентификациялау пәнінен оқу-әдістемелік кешен 050702 – Автоматтандыру және басқару мамандағы бойынша ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2009 Алғы сөз 1 Құрастырған Құрастырған: ____________________ Оспанов Е.А., Бекешова Г.Б. «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының оқытушылары, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті «_____» ____________________ 2009 ж. 2 Талқыланды 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Ақпараттық технологиялар» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № ___ «_____» ____________________ 2009 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А. Золотов 2.2 Институттың оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № ___ «_____» ____________________ 2009 ж. Төрағасы __________ Кайсанов С.Б. 3 бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № ___ «___»______________2009ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ А. Молдажанова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Пайдалану облысы |4-бет | |2. |Нормативті сілтеме |4-бет | |3. |Жалпы мағлұматтар |4-5 беттер | |4. |Оқытушыға арналған пәннің жұмыс жоспары |6-15 беттер | |5. |Студенттің өздік жұмыс тақырыптары |16-17-бет | |6. |Пәннің оқу-әдістемелік картасы |18- бет | |7. |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |19-бет | |8. |Әдебиет |19- бет | 1 Пайдалану облысы «Басқару нысандарын модельдеу және идентификациялау» тәртібі бойынша оқу-әдістемелік кешені «Автоматтандыру және басқару» - 050702 мамандығындағы студенттер үшін арналған. Ол студентерді курсттың мазмұнымен, қажеттілігімен, политикасымен, маңыздылығымен таңыстырады және де осы дағдылар мен білімдідерді студентер оқу процесінде ала алады. Тәртіпті оқып білу кезінде, оқу-әдістемелік кешені негізгі нұсқау болып табылады. 2 Нормативті сілтеме «Қазіргі «Басқару нысандарын модельдеу және идентификациялау» тәртіпті оқу-әдістемелік кешені өнділенген және сәйкесінше төмендегі документтердің толапторымен усынысын берілген тәртіп бойынша оқу процесінің унымдастыру режимен орындалады. МЖСБ ҚР 3.08.071 – 2004, «050702» «Автоматтандыру және басқару» мамандығының Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт білімі № 671 7 тамыз 2004 жылдың Қазақстан Республикасының ғылым және білім министрлігінің бұйрығымен іс-әрекетке енгізіліп, бекітілген. 3 Жалпы мағлұматтар 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Ақпаратпен алмасудың тиiмдi ұйымының қоғамды ақпараттандыру дәрежесiнiң шартында маңызы зор. Ақпарат көлемiнiң өсуi шамамен өндiргiш күйiнiң дамуының квадратына тура пропорционал. Ақпаратқа жүгiнуiнiң барлық кезеңдерiнде автоматтандырудың әдiстерi мен тәсiлдерiн қолдану экономиканы функциялау тиiмдiлiгiн арттыруға мүмкiндiк бередi. Әртүрлi технологиялық процестердi жоғары сапада басқаруды қамтамасыз етуге мүмкiндiк беретiн жинақтау жүйесi, мәлiметтердi беру мен өңдеу ерекше мәнге ие. Әртүрлi техникалық процесстердi оперативтi басқаруға қажеттi ақпарат көлемiн ұлғайту қабылдаушыға ақпаратты минималды уақытпен жеткiзетiн жаңа жоғарғы жылдамдықты технологияның енуiн талап етедi. 3.2. Курстың негiзгi мақсаты – АБЖ – нiң ақпараттық қамтамасыз ету синтезiнiң негiзгi тапсырмаларын шешу облысында студенттердi дайындау: ақпараттық массивтер синтезi, оларды түрлендiру процедуралары; АБЖ – нiң ақпараттық қамтамасыз етуiн құруының тиiмдi және АБЖ –нiң ақпараттық қамтамасыз етуiнiң мәлiметтерiн банктi ұйымдастыру үшiн ақпараттық массивiн ұйымдастыруды анықтауға мүмкiндiк беретiн әдiстердi таңдау. 3.3. Пәннің негізгі мақсаттары мен талаптары – Пәндi оқудың негiзгi тапсырмасы – АБЖ – нiң ақпараттық қамтамасыз ету синтезiнiң негiзгi тапсырмаларын шешу облысында студенттердi дайындау: ақпараттық массивтер синтезi, оларды түрлендiру процедуралары; АБЖ-ң ақпараттық қамтамасыз етуiн құрудың тиiмдi нұсқасын таңдау. Сонымен қатар бәрiлген критерилер мағынасында тиiмдiнi және АБЖ-ң ақпараттық қамтамасыз етуiнiң мәлiметтерiн банктi ұйымдастыруды анықтауға мүмкiндiк беретiн әдiстердi таңдау. 4. Курс пререквизиттері: Жоғары деңгей тілінде бағдарламау; Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс | 4 пәннің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны Кесте 2 – Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |Тақыр|Тақырыптың |Мазмұны |Сағат саны |Әдебиет-т| |ып № |аталуы | | |ер | | | | | | |аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1. |АБЖ-ң ақпараттық |Ақпараттық қамтамасыз |Массивті ұйымдастырғанда | | |қамтамасыз етуiнiң |ету жүйесi синтезiнiң |қолданылатын графолар | | |құрамы мен |жалпы тапсырмасы. Жүйе |теориясының элементтері. | | |сипаттамалары. АБЖ-ң |моделi. Мультиграф және|Граф төбесін бағындыру. | | |ақпараттық жүйе iшiлiк |оның құрылымдық |Графолардың компоненттері | | |жүйесiн өңдегенде |элементтерi. Ақпараттық|мен псевдокомпоненттері. | | |туындайтын негiзгi | |Төбелік қиылысу. Граф | | |тапсырмалар. АБЖ-дегi |массивтердi түрлендiру |контуры. Контурда кері | | |кез-келген тапсырманың |процедуралары. |байланыс доғасын бөлу. | | |таралым процесiнiң |Ақпараттық массивтердi |Конспект | | |негiзгi кезеңдерi. |классификациялау. |3 сағат | | |Ақпараттық массивтер |Конспект | | | |классификациясы. |5 сағат | | | |Конспект | | | | |4 сағат | | | |2. |Цикл. Контур. Жол. |Контурларды ұйымдасқан |Кері байланысты графтық | | |Маршрут. Граф |графоларға бөлу. |модельдерге бөлу | | |төбелерiнiң дәрежесi. |Кiрiстiк және шығыстық |алгоритмдері. Үш қасиет, | | |Екi бөлiктi, үш бөлiктi|төбелер. Қарапайым |олардың орындалуы кері | | |графолар. Көп бөлiктi |контур. Ұйымдасқан |байланыстарының доғасын | | |графолардың төбелер |графта контурды |анықтау үшін міндетте. | | |дәрежесiн анықтау. Граф|анықтауға қолданылатын |Конспект | | |төбелерiнiң |шекаралар мен бұтақтар |3 сағат | | |сыбайластығы. Толық |әдiсi. | | | |граф. |Конспект | | | |Конспект |5 сағат | | | |4 сағат | | | |3. |Байланысқан граф. |Массивке жазба жиынының|Ақпараттық өрістер мен | | |Графолардың |тиімді ұйымы |жазбалардыұйымдастырудың | | |компоненттерi мен |тапсырмасы. Массив |негізгі әдістері: | | |псевдокомпоненттерi. |синтезінің неізгі |белгіленген өріспен, | | |Графолардың төбелiк |кезеңдері мен |фиксирленген өріспен, | | |қиылысы – критикалық |тапсырмалары. Бұл |қайталанатын өріспен. | | |және артық. |кезеңдерді орындау | | Кесте 3 – жалғасы | |Екi бөлiктi және үш |нәтижесіндегі мүмкін |Конспект | | |бөлiктi графолар. |шығыстар. |3 сағат | | |Көп бөлiктi графтағы | | | | |доғалардың максималды |Конспект | | | |саны. Төбелер дәрежесi.|5 сағат | | | |Сыбайлас граф. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |4 сағат | | | |4. |Ақпараттық массив |Ақпараттық массив |V типіндегі ақпарат көлемі,| | |элементтерiне |синтезі. МТӘЖ-ң анықтау|жазбаның t – типінде. | | |жүгiнуiнiң негiзгi |алгоритмі. Көпшіліктің |Ақпарат көлемін анықтау | | |тәсiлдерi: массив |көмекші белгілеулерін |формулары. | | |басына оралумен, |қолдану: өріс | | | |массивтерiнiң кей |индекстерін; қолданушы |Конспект | | |фиксирленген |жазбасы типінің |3 сағат | | |нүктелерiне оралу, |индекстері: S t. | | | |кездейсоқ адасу, туынды| | | | |ену, массивті |Конспект | | | |бір-біріне тең n |5 сағат | | | |бөлікке бөлу. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |4 сағат | | | |5. |Ақпараттық массив |Ақпараттық массив |Ақпараттық массив | | |сипаттамалары: массив |сипаттамалары: массив |синтезінің әдісі. Жазбаның | | |ұйымының бағасы. Уақыт |типіне жүгіну уақыты. |барлық рұқсат типтерін | | |бөлігінде массивті |Массив элементі типіне |анықтау алгоритмі. Массивті| | |сақтау бағасы. Массив |жүгінуінің орташа |ұйымдастыру | | |эксплуатациясы бағасы. |уақыты. |үшін покрытие типін | | |Массивті ұйымдастыру |Массивті |таңдаудың жалғыздық шарты. | | |тәсілін еспке алумен |эксплуатациялағандағы | | | |жүйе сапасының негізгі |уақыт шығыны. Массив |Конспект | | |критерийлерін анықтау |элементтеріне жүгіну |3 сағат | | |формулары. |әдісін есепке алумен | | | | |жүйе сапасының негізгі | | | |Конспект |критерилерін анықтау | | | |4 сағат |формулары. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |5 сағат | | |6. | | |Процедуралардың тиімді | | | | |синтез әдісі. Қайта | | | | |орналастыру ұғымы. | | | | |Декомпозиция. «Бұтақтар мен| | | | |шекаралар» әдісі. Бөліктік | | | | |және толық шешім. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | Кесте 3 –жалғасы |7. | | |Массивті түрлендіру | | | | |процедуралары. Процедура | | | | |тиімділігінің әртүрлі | | | | |көрсеткіштері бағасы. | | | | |Түрлендіру процедуралардың | | | | |типтері: активті және | | | | |пассивті. Мысалдар. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |8. | | |Процедура синтезі | | | | |тапсырмасының мысалы. | | | | |Процедура синтезі | | | | |тапсырмасының шешім ағашы: | | | | |декомпозициялы және | | | | |декомпозициясыз. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |9. | | |Граф байланыстылығының | | | | |псевдокомпоненттері. | | | | |Төбелік қиылысу. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |10. | | |Мәліметтер банкіне арналған| | | | |басты | | | | |массивтерді | | | | |анықтау.Байланыстылық | | | | |псевдокомпоненті. Басты | | | | |массив. Төбелік қиылысу. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |11. | | |Басты массивтерді | | | | |ұйымдастыруының тиімді | | | | |нұсқасын таңдау әдісі. | | | | |Кірістік және межелік | | | | |массивтер. Төбелер | | | | |сыбайлыстығының матрицасы. | | | | |Төбелік қиылысу: критикалық| | | | |және артық. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 часа | Кесте 3 – жалғасы |12. | | |Басты массивтерді таңдау | | | | |мысалы. Процедура | | | | |синтезінің жалпы | | | | |тапсырмасы. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |13. | | |Процедуралардың негізгі | | | | |сипаттамалары: | | | | |Процедура таралуының | | | | |бағасы; | | | | |Процедура таралуының | | | | |уақыты; | | | | |Процедураларды таратқандағы| | | | |бос емес тәсілдер уақыты; | | | | |Оператор таралымы уақыты. | | | | |Оператордан соң орындалатын| | | | |ақпараттың жалпы көлемі. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |14. | | |Ақпараттық өріс пен жазбаны| | | | |ұйымдастырудың негізгі | | | | |тәсілдері: белгіленген | | | | |өріспен, фиксирленен | | | | |өріспен, қайталанатын | | | | |өріспен. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | |15. | | |Ақпараттық массив | | | | |элементтеріне жүгінуді | | | | |негізгі әдістері: массив | | | | |басына оралу, массивтің кей| | | | |фиксирленген нүктелеріне | | | | |оралу, кездейсоқ адасу, | | | | |туынды ену, бір-біріне тең | | | | |етіп массивті n бөлікке | | | | |бөлу. | | | | | | | | | |Конспект | | | | |3 сағат | 6 пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 4 – Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекілік- |Өзіндік |Бақылау | | |тер, |менгеру |түрі | | |плакаттар |сұрақтары | | |Дәріс |Тәжірибелік |Зертхана-л| | | | | |сабақ |ық сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |АБЖ-ң |АБЖ-ң |АБЖ-ң |Таратпалы |АБЖ-ң |Есеп беру| |ақпараттық |ақпараттық |ақпараттық|материалдар |ақпараттық | | |қамтамасыз |қамтамасыз |қамтамасыз| |қамтамасыз | | |етуiнiң құрамы |етуiнiң құрамы|етуiнiң | |етуiнiң | | |мен |мен |құрамы мен| |құрамы мен | | |сипаттамалары |сипаттамалары |сипаттамал| |сипаттамалар| | | | |ары | |ы. | | |Ақпараттық |Ақпараттық |Ақпараттық|Таратпалы |Ақпараттық |Есеп беру| |қамтамасыз ету |қамтамасыз ету|қамтамасыз|материалдар |массивтер | | |жүйесi |жүйесi |ету жүйесi| |классификаци| | |синтезiнiң жалпы|синтезiнiң |синтезiнiң| |ясы. | | |тапсырмасы |жалпы |жалпы | | | | | |тапсырмасы |тапсырмасы| | | | |Массивтi |Массивтi |Массивтi |Таратпалы |Граф |Есеп беру| |ұйымдастырғанда |ұйымдастырғанд|ұйымдастыр|материалдар |төбелерiнiң | | |қабылданатын |а қабылданатын|ғанда | |сыбайластығы| | |графтар |графтар |қабылданат| |. | | |теориясының |теориясының |ын графтар| | | | |элементтерi |элементтерi |теориясыны| | | | | | |ң | | | | | | |элементтер| | | | | | |i | | | | |Ақпараттық |Ақпараттық |Ақпараттық|Таратпалы |Графолардың |Есеп беру| |массив синтеi |массив синтеi |массив |материалдар |компоненттер| | |тапсырмаларын |тапсырмаларын |синтеi | |i мен | | |формалау |формалау |тапсырмала| |псевдокомпон| | | | |рын | |енттерi. | | | | |формалау | | | | |Массивке жазба |Массивке жазба|Массивке |Таратпалы |Ақпараттық |Есеп беру| |жиынын тиiмдi |жиынын тиiмдi |жазба |материалдар |массив | | |ұйымдас-ру |ұйымдас-ру |жиынын | |элементтерiн| | |тапсырмасы |тапсырмасы |тиiмдi | |е жүгiнуiнiң| | | | |ұйымдас-ру| |негiзгi | | | | |тапсырмасы| |тәсiлдерi | | |Ақпараттық |Ақпараттық |Ақпараттық|Таратпалы |Ақпараттық |Есеп беру| |массив |массив |массив |материалдар |массив | | |синтезiнiң әдiсi|синтезiнiң |синтезiнiң| |сипаттамалар| | | |әдiсi |әдiсi | |ы: массив | | | | | | |ұйымының | | | | | | |бағасы. | | Кесте 4 – жалғасы |Ақпараттық |Ақпараттық |Ақпараттық|Таратпалы |Ақпараттық |Есеп беру| |массив |массив |массив |материалдар |массив | | |синтезiнiң әдiсi|синтезiнiң |синтезiнiң| |синтезінің | | | |әдiсi |әдiсi | |әдісі. | | |Ақпараттық |Ақпараттық |Ақпараттық|Таратпалы |Процедуралар|Есеп беру| |массив |массив |массив |материалдар |дың тиімді | | |синтезiнiң |синтезiнiң |синтезiнiң| |синтез | | |әдiсi |әдiсi | | |әдісі. | | | | |әдiсi | | | | |Ақпараттық |Ақпараттық |Ақпараттық|Таратпалы |Түрлендіру |Есеп беру| |массив |массив |массив |материалдар |процедуралар| | |синтезiнiң |синтезiнiң |синтезiнiң| |дың типтері:| | |мысалы |мысалы |мысалы | |активті және| | | | | | |пассивті. | | |Массивтi |Массивтi |Массивтi |Таратпалы |Граф |Есеп беру| |түрлендiру |түрлендiру |түрлендiру|материалдар |байланыстылы| | |процедуралары |процедуралары |процедурал| |ғының | | | | |ары | |псевдокомпон| | | | | | |енттері. | | |Процедура |Процедура |Процедура |Таратпалы |Төбелік |Есеп беру| |синтезiнiң жалпы|синтезiнiң |синтезiнiң|материалдар |қиылысу. | | |тапсырмасы |жалпы |жалпы | | | | | |тапсырмасы |тапсырмасы| | | | |Процедураның |Процедураның |Процедуран|Таратпалы |Мәліметтер |Есеп беру| |тиiмдi синтез |тиiмдi синтез |ың тиiмдi |материалдар |банкіне | | |әдiсi |әдiсi |синтез | |арналған | | | | |әдiсi | |басты | | | | | | |массивтерді | | | | | | |анықтау. | | |Басты |Басты |Басты |Таратпалы |Басты |Есеп беру| |массивтердi |массивтердi |массивтерд|материалдар |массивтерді | | |ұйымдастырудың |ұйымдастырудың|i | |ұйымдастыруы| | |тиiмдi нұсқасын |тиiмдi |ұйымдастыр| |ның тиімді | | |таңдау әдiсi |нұсқасын |удың | |нұсқасын | | | |таңдау әдiсi |тиiмдi | |таңдау | | | | |нұсқасын | |әдісі. | | | | |таңдау | | | | | | |әдiсi | | | | |Мәлiметтер банкi|Мәлiметтер |Мәлiметтер|Таратпалы |Төбелер |Есеп беру| |үшiн басты |банкi үшiн |банкi үшiн|материалдар |сыбайлыстығы| | |массивтердi |басты |басты | |ның | | |анықтау |массивтердi |массивтерд| |матрицасы. | | | |анықтау |i анықтау | | | | 7 оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 5 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |Әдебиет, оқу-әдістемелік|Экземпляр саны |Студенттер саны |Қамтамасыз ету | |құралдар атаулары | | |проценті | |1 |2 |3 |4 | |В. М. Бондарик, А. М. |1 |13 |7,6% | |Криштапович. Системы | | | | |автоматизированного | | | | |проектирования: | | | | |Лабораторный практикум. | | | | 8 Әдебиет 8.1 Негізгі 8.1.1 Мамиконов А.Г., Пискунов А.Н., Цвиркун А.Д. Модели и методы проектирования информационного обеспечения АСУ. - Москва, "Статистика", 1978 г. 8.1.2 Мамиконов А.Г. и др. Автоматизация проектирования АСУ. - Москва, "Статистика", 1982 г. 8.1.3 Мамиконов А.Г., Пискунов А.Н., Цвиркун А.Д. Модели и методы синтеза информационных массивов. Тбилиси, «Мецниереба», 1987 г. 8.2 Қосымша 8.2.1 Пискунов А.Н., Цвиркун А.Д. Модели и методы определения главных массивов ИСС. Москва, «ИАТ», 1975 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz