Файл қосу
Емтихан үшін балл жиынтығы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |Е ПОӘК 042-14.4.05. | | | |1.20.20.38/02- 2013 ж. | |ПOӘК |№ 2 басылым | | |«Өндірістік санитария» | | | |пәннінің студенттерге | | | |арналған оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Өндірістік санитария» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073100 – Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қоргау» кафедрасының профессор м.а. Сарсембенова О.Ж. ____________ « 28 » 08 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедра отырысында « 3 » 09 2013 ж. № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі, доцент ____________ Кабышева Ж.К. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында « 18 » 09 2013 ж. № 1 хаттама АФ ОӘБ төрағасы _________ доцент м.а. Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «_19__» _____ 2013ж. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу-әдістемелік жұмысы бойынша проректор профессор Искакова Г.К. 4 №2 басылым 30.09.2009 ж. ауыстыруға кіргізілді. Кешен Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты МЖБС негізінде жаңартылған 5.04.019.-2011. Бакалавриат. Мазмұны |1 |Жалпы | | | |ережелер............................................................| | | |.................................... | | |2 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік | | | |ұсынымдар...................................... | | |3 |Курс форматы және | | | |саясаты.............................................................| | | |............... | | |4 |Баға қоюдың саясаты | | | |....................................................................| | | |................... | | |5 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды | | | |бөлу................. | | |6 |ОСӨЖ және СӨЖ | | | |мазмұны.............................................................| | | |................ | | |7 |«Өндірістік санитария» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік | | | |кестесі.............................................................| | | |.................................................... | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушының аты-жөні – Сарсембенова Орынжамал Жунусбековна, техника ғылымдарының кандидаты, доцент; «Экология және қоршаған ортаны қоргау» кафедрасы Байланыс ақпараты - № 8 оқу ғимараты, № 320 кабинет Сабақ өткізетін аудиториялар № 301 Пәнің аталуы – «Өндірістік санитария» Кредит саны – 2 1.2 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (кесте 1) Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредите|Дәріс | | | |р |(сағ.) | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 апталар аралығындағы аудиториялық |30 | | | |сабақтардың барлық түрлеріне қатысу | | | |1-6 | | | | | |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар |15 | | | |СОӨЖ |5 | | | |СӨЖ |10 | | | |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар |15 | | | | | | | |7 | | | | | |СОӨЖ |5 | | | |СӨЖ |0 | | | |Аралық бақылау 1 |70 | | |1 – 7 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы бойынша |300 | | |баллдардың жиынтығы | | | | |8-15 апталар аралығындағы аудиториялық |30 | | | |сабақтардың барлық түрлеріне қатысу | | | |10 |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар |105 | | | |СОӨЖ |35 | | | |СӨЖ |60 | | |15 |Аралық бақылау 2 |70 | | |8 – 15 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы бойынша|300 | | |баллдардың жиынтығы | | | |Емтихан үшін балл жиынтығы |400 | | |Академиялық кезеңдегі баллдарың жиынтығы |1000 | | Студенттердің үлгеруі ағымды, аралық және қорытынды бақылау формасында жүргізіледі: баға арнайы стандарт бойынша қойылады. Қорытынды бақылау емтихан ретінде жүргізіледі: олар ауызша немесе тестілеу арқылы жүргізілуі мүмкін. Қорытынды баға әр сабақтың нәтижесінен, рефератты қорғау және емтихан бағасынан тұрады. Аралық және қорытынды бақылау балдардың қорытындысы - курсқа берілген баға болып саналады. Егер студенттің семестр бойынша рейтинг баллдарының сомасы 50 %-ға тең немесе одан көп болса, ол жиынтық бақылауға жіберіледі. Қосымша балдар (5 балл): - шығармашылықтық көзқарасы үшін; - оқу процесіне белсене қатысуы үшін; - ғылыми-зерттеу жұмысын, ғылыми мақала жазғаны үшін; - жұмыста әртүрлі ақпарат көздерін қолданғаны үшін. Айып балдар (5 балл) алынады: - материалды өз уақытында тапсырмағаны үшін; - жұмысты сапасыз орындағаны үшін; - сабақтарды босатқаны үшін. Студенттердің білімін бағалау күнделікті (апта сайын), аралық (8-ші және 15 –ші аптада) және қорытынды бақылау түрінде жүргізіледі. Бағалар Шәкәрім атындғы СМУ-да жүретін «Студенттердің білімін бағалау жөніндегі нұсқаулық» негізінде қойылады. Қорытынды бақылау тестілеу немесе ауызша сұрау арқылы жүргізіледі. Қорытынды баға студенттің әр сабақтағы жұмысын, рефераттарды қорғау, өзіндік жұмыстарды, СӨЖО орындау нәтижелерінен құралады. Курс бойынша қойылатын баға күнделікті, аралық және қорытынды бақылауда алынған балдардың сомасы болып табылады. Пәнді оқыту кезінде олардың білімін тексеру үшін әртүрлі бақылау әдістері қолданылады: • ауызша сұрау; • жазбаша тексеру; • құрама тексеру; • үй тапсырмаларын көрсету және қорғау; • дискуссия, тренинг, дөңгелек үстел, т.б.; • тест сынағы; Пән бойынша жалпы баға 100 пайыздық шкала бойынша қойылады. Әр студенттің рейтингісін есептеу үшін таблица қолданылады. Оның әр ұяшығында балл бойынша жұмыс түрлері көрсетілген. Сабақтан қалмай барлық тапсырмаларды орындаған идеал студенттің рейтингісі – 100 %. Барлық студенттерді осы идеал студентпен салыстырады. Егер студент ауырып немесе басқа да себептермен сабаққа келмей, аралық бақылау рейтінгісін белгіленген уақытты тапсырмаса, онда ол ауырған немесе келмеген себептерін көрсететін, анықтайтын, дәлелдейтін арнайы құжаттар толтырылып, жеке аралық бақылау рейтінгісін тапсыру уқытын белгілеп, емтихан басталар алдында студентке жеке рейтингілік ведомость береді. Қорытынды бағалауға дайындалу үшін ОӘК-де емтихан сұрақтары көрсетілуі керек. Студент қорытынды бағалауға тек семестр бойынша рейтинг балының қосындысы 50 пайыз не одан жоғары болған кезде ғана жіберіледі. Қорытынды баға келесі кестеде көрсетілген шкала бойынша есептеледі. Студенттердің семестрлік үлгерімін бағалау Студенттердің жылдық рейтингілерін есептегенде 1-ші және 2-ші аралық рейтингілері қосылып 2-ге бөлінеді. Ал студенттің емтихан бойынша қорытынды рейтингісін есептегенде жылдық рейтингісінің 40 пайызы, ал емтиханда алған рейтингісінің 60 пайызы алынады және бір-біріне қосылады. |Баға |5-балдық жүйемен бағасы |Орта балл |пайызы | |А |өте жақсы |4.00 |95-100 | |А- | |3.67 |90-94 | |В+ |жақсы |3.33 |85-89 | | | | | | |В | |3.00 |80-84 | |В- | |2.67 |75-79 | |С+ |қанағаттарлық |2.33 |70-74 | | | | | | | | | | | | | | | | |С | |2.00 |65-69 | |С- | |1.67 |60-64 | |Д+ | |1.33 |55-59 | |Д | |1.00 |50-54 | |Ғ |қанағаттанарсыз |0.00 |0-49 | Барлық тапсырмалар уақытында өткізілуі қажет. Кешігіп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланады (10 пайызға). Сабаққа кешіккені үшін 0.5 балл төмендетіледі. Қалған сабақтар, сесепті босатқан сабақтар график бойынша өтеледі. Осы талаптарды орындау Студенттердің үлгерімін бағалау саясаты Сабаққа қатысу 1 ағат -3 балл; СОӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау)-5 балл; СӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау)-5 балл; аралық бақылау- 20 балл. 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 2 - Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |Тақырыптың атауы |Сағат саны | | |ДС |ПС |ЛС |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1.Өндірістік санитария курсының мәні және |1 |- |- |3 |3 | |мазмұны. Курс мақсаты мен тапсырмалары. ҚР | | | | | | |негізгі құқықтық актілері. | | | | | | |2. Өндірістік санитариядағы негiзiгi ұғымдар |2 |- |- |3 |3 | |мен мен анықтамалар. | | | | | | |3.Өнеркәсіптік кәсіпорындардың аумағын |2 |- |- |3 |3 | |таңдауға және жоспарлауға, өндірістік | | | | | | |үймереттердің, ғимараттардың, жайлардың және | | | | | | |қоршаған аумақтың орналасуына қойылатын | | | | | | |санитарлық талаптар. | | | | | | |4.Жұмыс орындары микроклиматының |4 |- |5 |3 |3 | |параметрлері, олардың организмге әсер етуі, | | | | | | |қолайлы метеожағдайлар жасау әдістері. | | | | | | |5.Ауадағы зиянды заттардан қорғау. |2 |- |5 |3 |3 | |6.Шудан, дірілден және ультрадыбыстан қорғау.|2 |- |5 |3 |3 | |7.Өндірістік жарықтандыру – нормалау, |2 |- | |4 |4 | |есептеу, жарық беру аспаптары, жұмыс | | | | | | |орындарының жарықтанғандығын бақылау. | | | | | | |8.Өндірістік улар және уланулар. | | | |4 |4 | |9.Иондаушы емес электромагниттік өрістер және| | | |4 |4 | |сәуле шығару. | | | | | | |Барлығы |15 |- |15 |30 |30 | Кесте 3 - Зертханалық практикум тақырыптарының тізімі |№№ |Зертханалық практикум тақырыптарының тізімі |Сағат | | | |саны | |1 |Микроклимат параметрлерін зерттеу |5 | |2 |Ауаның шаңданғандығын анықтау |5 | |3 |Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың шоғырлануын анықтау |5 | | |Барлығы |15 | 6 ОСӨЖ және СӨЖ МАЗМҰНЫ Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен жұмыс iстеуге, сонымен қатар үй жұмысын орындауда бiлiм сапасын жетiлдiредi. Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу формасының бiр түрi. Студенттiң өзiндiк жұмысы және оқытушымен бiрiгiп жасайтын жұмыс жоспары 4 кестеде көрсетiлген Кесте 4 - ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |СОӨЖ |СӨЖ | |Аудиторлық |Аудиторлықтан тыс | | |1.Өндірістік санитария | |Конспект | |курсының мәні және | | | |мазмұны. Курс мақсаты | | | |мен тапсырмалары. | | | |8.1.1., 8.2.3. |8.1.1., 8.2.3. |8.1.1., 8.2.3. | |2.Өндірістік | Өндірістік санитариядағы |Конспект | |санитариядағы негiзiгi |негiзiгi түсiнiктемелер мен | | |ұғымдар мен мен |анықтамалар (метеорологиялық | | |анықтамалар |жағдайлар, жұмыс орны және т.б.).| | | |Еңбек физилогиясының негіздері. | | | |Өнеркәсіптік кәсіпорындарды | | | |жобалаудың санитарлық нормалары. | | |8.1.1.,8.1.2.,8.1.6., |8.1.1.,8.1.2.,8.1.6., 8.2.3. |8.1.1.,8.1.2.,8.1.6.| |8.2.3. | | | |3.Өнеркәсіптік |Өндірістік кәсіпорындардың |Реферат | |кәсіпорындардың аумағын |санитарлық нормалары: | | |таңдауға және |санитарлы-техникалық және | | |жоспарлауға, өндірістік |санитарлы-гигиеналық талаптар. | | |үймереттердің, |Жылытулар, желдетулер және | | |ғимараттардың, жайлардың|кондиционерлік ауалар, сумен | | |және қоршаған аумақтың |қамтамасыз етулер және өндірістік| | |орналасуына қойылатын |кәсіпорындардың канализациялары. | | |санитарлық талаптар. | | | |8.1.2.,8.1.6., |8.1.2.,8.1.6., 8.2.3.,8.2.4. |8.1.2.,8.1.6., | |8.2.3.,8.2.4. | |8.2.3.,8.2.4. | |4.Жұмыс орындары |Өндірістік микроклимат. |Ауаның жоғары | |микроклиматының |Микроклимат параметрлері:ауа |температурасы әсер | |параметрлері, олардың |температурасы, сәуле жылу. Ауа |еткенде организмге | |организмге әсер етуі, |ылғалдылығы, ауа қозғалысы. |болатын, | |қолайлы метеожағдайлар |Организмнің жылуды реттеуі және |физиологиялық | |жасау әдістері. |жұмыс істеген кезде оның бұзылуы.|ығыссулардың | | |Жылу өнімі, конвенция, булану. |сипаттамасы:қызыл | | | |кету,жылу | | | |соққысы,есінен | | | |тану,күн | | | |тию,кәсіптік | | | |катаракта. | |8.1.2.,8.1.6., |8.1.2.,8.1.6., 8.2.3.,8.2.4. |8.1.2.,8.1.6., | |8.2.3.,8.2.4. | |8.2.3.,8.2.4. | |5.Ауадағы зиянды |Өндірістік шаң. Шаң өндірістік |Шаң аурулардың | |заттардан қорғау. |зияндылық ретінде. Шаңдардың |алдынөалу шаралары. | | |физика-химиялық қасиеттері. |Өндірістік желдету. | | |Гигиеналық нормалау, гигиеналық |Өнеркәсіптік | | |критерийлер және жұмыс аймағының |ғимараттар | | |ауасында аэрозольдардың болуына |аэрациясы. | | |байланысты еңбек жағдайларының |Механикалық желдету | | |жіктелуі№ | | |8.1.2.,8.1.6., |8.1.2.,8.1.6., 8.2.3.,8.2.4. |8.1.2.,8.1.6.,8.2.3-| |8.2.3.,8.2.4. | |2.4. | |6.Шудан, дірілден және |Шудың физика-гигиеналық |Ультрадыбыс | |ультрадыбыстан қорғау. |сипаттамасы. Шудың өлшем |өндірістік зияндылық| | |бірліктері. Шу өндірістік |ретінде. | | |зияндылық ретінде. Әсер етуі. |ультрадыбыстан | | |Гигиеналық бағалау және зерттеу |қорғау. | | |әдістері. Дірілдің | | | |физика-гигиеналық сипаттамасы. | | | |Жалпы және жергілікті діріл. | | | |Дірілдің өндірістік зияндылық | | | |ретінде. Әсер етуі. Гигиеналық | | | |бағалау және зерттеу | | | |әдістері.алдын алу шаралары. | | |8.1.4,8.1.5,8.1.6, |8.1.4,8.1.5,8.1.6, 8.2.1 |8.1.4,8.1.5,8.1.6 | |8.2.1. | | | |7.Өндірістік |Өндірістік жарықтандыру – |Өндірістік | |жарықтандыру – нормалау,|нормалау, есептеу, жарық беру |жарықтандыру – | |есептеу, жарық беру |аспаптары, жұмыс орындарының |нормалау, есептеу, | |аспаптары, жұмыс |жарықтанғандығын |жарық беру | |орындарының | |аспаптары, жұмыс | |жарықтанғандығын бақылау| |орындарының | | | |жарықтанғандығын | |8.1.4,8.1.5,8.1.6, |8.1.4,8.1.5,8.1.6, 8.2.1 |8.1.4,8.1.5,8.1.6 | |8.2.1. | | | |8.Өндірістік улар және |8.Өндірістік улар және уланулар. |Реферат | |уланулар. | | | |8.1.4,8.1.5,8.1.6, |8.1.4,8.1.5,8.1.6, 8.2.1 |8.1.4,8.1.5,8.1.6 | |8.2.1. | | | |9.Иондаушы емес |Иондаушы емес электромагниттік |Реферат | |электромагниттік өрістер|өрістер және сәуле шығару. | | |және сәуле шығару. | | | |8.1.4,8.1.5,8.1.6, |8.1.4,8.1.5,8.1.6, 8.2.1 |8.1.4,8.1.5,8.1.6 | |8.2.1. | | | 7 «ӨНДІРІСТІК САНИТАРИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ Кесте 5 - «Өндірістік санитария» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі |№ |Апталар | Кесте 6- «Өндірістік санитария» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі |Аптал|1 |2 |3 |4 | |ар | | | | | Дәріс 4444444432444444428ПС202222222222222217426262626262630186ОСӨЖ 4444444432444444428СӨЖ 4444444432444444428Барлық балл 323434343434343427038383838383842270Сабақ.қатысу3030Барлығы, балл300300 8 ӘДЕБИЕТ 8.1 Негізгі 8.1.1. Арустамов Э.А. Безопасность жизнедеятельности. Высшая школа, Москва, 1999-304 с. 8.1.2. Белова С.В. Безопасность жизнедеятельности. Москва: Высшая школа, 1999.- 448 с. 8.1.3. Безопасность жизнедеятельности: Учебное пособие для вузов/П.П.Кукин и др.-М., ВШ, 1999 – 318 с 8.1.4. Приходько Н.Г. Безопасность жизнедеятельности. Высшая школа, Алматы, 2000 – 458 с. 8.1.5 Т.А.Хван, П.А.Хван. Безопасность жизнедеятельности. Практикум. Р-на-Дону; Феникс, 2007.-316 с. 8.1.6 А.Әбдіров, Ғ.Сейфуллина. Қауіпсіздік техникасы. Оқу құралы. 2–басылым. Астана: «Фолиант» баспасы, 2010 – 120 бет. Қосымша әдебиеттер 8.2.1 ҚР Еңбек Кодексі, Алматы, 2007 ж. 8.2.2 В.В.Беляев. Охрана труда на предприятиях ММП.-М.:Легкая промыш-ть, 1982.-287с. 8.2.3. ГОСТ 12.0.001-82 ССБТ. Основные положения 8.2.4. ГОСТ 12.0.003-74 ССБТ. Опасные и вредные производственные факторы. Классификация 8.2.5. ГОСТ 12.0.004-90 ССБТ. Организация обучения безопасности труда. Общие положения 8.2.6. ГОСТ 12.1.005-88 ССБТ. Общие санитарно-гигиенические требования к воздуху рабочей зоны 8.2.7. ГОСТ 12.1.007-76 ССБТ. Вредные вещества. Классификация и общие требования безопасности 8.2.8. ГОСТ 27409-87 Шум. Нормирование шумовых характеристик стационарного оборудования. Основные положения. 8.2.9. ГОСТ 12.1.003-83 ССБТ. Шум. Общие требования безопасности. 8.2.10. ГОСТ 12.1.029-80 ССБТ. Средства и методы защиты от шума. Классификация. 8.2.11. ГОСТ ССБТ 12.1.012-90 (1996) Вибрационная безопасность. Общие требования. 8.2.12. ГОСТ ССБТ 12.1.047-85 (1988) Вибрация. Метод контроля на рабочих местах. 8.2.13. ГОСТ ССБТ 12.4.012-83 (1986) Вибрация. Средства измерения и контроля вибрации на рабочих местах. Технические требования. 8.2.14.ГОСТ ССБТ12.2.007-88 Лампы электрические. Требования безопасности. 8.2.15. Охрана труда и техника безопасности в практической деятельности субъектов РК/ сост. В.И.Скала. –Алматы: «LEM», 2002, 274 с. 8.2.16. СНиП 11-89-80 «Генеральные планы промышленных предприятий». 8.2.17.СН 245-71 «Санитарные нормы проетирования промышленных предприятий» 8.2.18. ГОСТ 12.1.006-84 «Электромагнитные поля радиочастот. Допустимые уровни на рабочих местах и требования к проведению контроля». 8.2.19.СанПиН 2.2.4/2 1.8.055-96 «Электромагнитные излучения радиочастотного диапазона (ЭМИ РЧ)». 8.2.20. «Единые санитарные правила при работе с источниками излучений ЭМП радиочастот», (№848-70). 8.2.21. ГОСТ 12.1.040-83 «Лазерная безопасность. Общие положения». 8.2.22.СНиП 2392-81 «Санитарные нормы и правила устройствав и эксплуатации лазеров». 8.2.23.Нормы радиационной безопасности НРБ-76/87.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz