Файл қосу

Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері кесте



|                                                                            |
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі                      |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                   |
|3 деңгейлі  ОӘК құжаты   |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |                         |
|                         |                         |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-14.5.02.1.20.11/02-20|
|                         |                         |13                       |
|                         |                         |                         |
|«Шет елдер тарихының     |№1басылым                |                         |
|тарихнамасы»  пәні       |                         |                         |
|бойынша оқытушы үшін     |                         |                         |
|оқу-әдістемелік  кешені  |                         |                         |






                  «Шет елдер тарихының тарихнамасы» пәнінен
                   Студенттер үшін оқу-әдістемелік кешені
                    5В020300- Тарих мамандығына арналған
























                                СЕМЕЙ – 2013









1 ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырған: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының т.ғ.к., доцент м.а.  Мухаметжанова Нургуль
Ахметжанқызы





2. ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында  қаралды.
Хататама № 1    «    »                           2013 ж.

                Кафедра меңгерушісі____________________Мухаметжанова Н.А

2.2. Гуманитарлық-заң  факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
талқыланды.
Хаттама №    «    »                                    2013 ж.

Төрайымы  ___________________Ш. Кеңесбаева

Гуманитарлық-заң факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды
Хаттама №   «   »                             2013 ж.



 3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
және  ұсынылған
Хаттама № 1     «    »                             2013 ж.


ОӘК төрайымы                                     Г.Искакова











                                   Мазмұны

1. Жалпы ереже
2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
3. Курс форматы және саясаты
4. Бағалау саясаты
5. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы






































1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ
    - Оқытушының аты-жөні – Мухаметжанова Нургуль Ахметжанқызы
    - Кафедра –тарих
    - Байланыс ақпараты – тел: 360225, 87772847541, оқу корпусы № 1, кабинет
      1006
    - Дәрістерді өткізу орны - 1207 аудитория;
    - Пән атауы – «Шет елдер тарихының тарихнамасы»
    - Кредиттер саны – 2;

   2.  Оқу жоспарынан шығарым:


|Курс             |Семестр                        |Кредиты       |ЛК (час)  |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қорытынды тест)          |NA            |0         |



               Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау критерийлері
                                                                     кесте-3
|Жұмыс түрі                                                     |Баллдар   |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру                                 |0,35      |
|Аннотация (әрбір жұмысқа)                                      |0,3       |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа)                                  |0,2       |
|Реферат (әрбір жұмысқа)                                        |0,3       |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа)                             |0,3       |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа)           |0,4       |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа)                                |5         |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа)                          |5         |
|Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс)                                 |4,75      |
|Емтихан                                                        |60        |
|Барлығы                                                        |100       |

           5 Студенттер үшін пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны:

                     Практикалық сабақтардың тақырыптары
                                                                   Таблица 3
|№    |Тақырып            |Мазмұны                                     |Сағат  |
|     |                   |                                            |саны   |
|1    |Ежелгі Шығыстың    |Ежелгі Шығыстың тарихнамалык                |2      |
|     |тарихнамалық       |Антикалық тарихнаманың даму үрдістері.      |       |
|     |дәстүрінің негізгі |Аристотельдің тарихи шығармаларына шолу.    |       |
|     |белгілері және     |                                            |       |
|     |антикалық          |                                            |       |
|     |тарихнама.         |                                            |       |
|2    |Ежелгі Ром         |Ежелгі Ромның тарихшылары және олардың      |2      |
|     |тарихнамасы.       |еңбектері.                                  |       |
|     |                   |2. Тарихты зерттеудегі ромдықтардың үстанған|       |
|     |                   |әдіс-тәсілдері.                             |       |
|3    |Ерте ортағасырлык  |1.Ерте орта ғасырлардағы тарихнамалық       |2      |
|     |тарихнамасы.       |дәстүр.                                     |       |
|     |                   |2. Тарихнамадағы теологиялық бағыт.         |       |
|     |                   |                                            |       |
|4    |Классикалық орта   |Тарихнамадағы зайырлы үрдіс және шынайылық  |2      |
|     |ғасырдың           |Провиденциализмнің мәні және эсхатологиялық |       |
|     |тарихнамасы.       |көзқарас-                                   |       |
|     |                   |тың белгілері.                              |       |
|5    |Дүниежүзілік       |1. Рационалистік әдіс және оның белгілері.  |2      |
|     |тарихты зерттеудегі|2. Тарихнамадағы гуманизм.                  |       |
|     |гуманистік         |                                            |       |
|     |дүниетанымның      |                                            |       |
|     |қалыптасуы.        |                                            |       |
|6    |Тарихи мұражайдын  |Мұражай заттарын зерттеу әдістемесі         |1      |
|     |экспозициясы.      |. Мұражай экспозициясы.                     |       |
|     |                   |Тарихи мұражайлардың экспозициясын құрудың  |       |
|     |                   |принциптері.                                |       |
|7    |Кейінгі орта       |     1                                      |1      |
|     |ғасырлардағы       |2.Тарихи мұражайлар экспозициясының         |       |
|     |гуманизм және      |тақырыптық құрылымы.                        |       |
|     |Реформация.        |3. Экспозициялық материалдар: мұражай       |       |
|     |                   |жәдігерлері, экспозициялық ғылыми-қосалқы   |       |
|     |                   |материалдар.                                |       |
|     |                   |4. Мәтіндер мен фонокомментарий,            |       |
|     |                   |экспозициядағы жол нұсқайтын белгілер.      |       |
|8    |XIX ғасырдағы      | Еуропада тарихи ой мен ғылымның дамуы.     |3      |
|     |тарихи ойдың дамуы.|Ағылшын тарихнамасының басты бағыттары.     |       |
|     |                   |Германияда тарих ғылымының дамуы.           |       |
|     |                   |АҚШ тарихнамасы.                            |       |


Рефераттарға  ұсынылатын тақырыптар

1. Жалпы тарихтың түжырымдамасы.
2. Рене Декарттың негізгі идеясы.
3. Шотландия философия тарих мектебі.
4. Геттинген мектебінің өкілдері.
5. Британияда үлттық тарихтың калыптасуы.
6. Солтүстік Америкаағартушыларыныңтарихи көзқарастары.
7. Француз ағартушыларының еңбектері.
8. Тарихнамадағы тарихилық принципі.
  9.Тарихнамадағы шынайылық принципі
10. Тарихнмадағы әлеуметтік принцип.
11. Вольтер Скотт, Томас Карлейдің шығармалары.
Англиядағы консервативтік романтикалык идеялар негізінде жазылған
   еңбектер.
Франциядағы консервативтік романтикалық вдеялар негізінде жазылған
  енбектер.
14. Либералды тарихи мектеп және оның өкілдері.
15. Ресейде романтикалық тарихнаманың дамуы.
16. Англиядағы вигилік және торилік тарихнама.
17. Леопольд Ранкенің тарихи түжырымдамасы.
18. Огюст Конт және оның позитивистік кезкарастары.
19. Орыс тарихи мектебінің қалыптасуы.
20. Кіші германдық және үлы германдық тарихи мектептер.
21. АҚШ-тағы Азамат соғысының тарихнамасы.
22. Марксизм теориясы және оның тарихнамада алатын орны.
23. Өркениет теориясы.
24. Орыс географиялық қоғамының шығыстану ғылымының дамуындағы
  рөлі.
25. Ш.Ш. Уәлиханов және оның тарихи мұрасы.
26. Н.А. Добролюбовтың Үндістан туралы еңбектері.
27. Г.Н. Потаниннің тарихнамаға қосқан үлесі.
28. Д.М. Позднев шығыс елдері туралы.
29. Отандық тарих ғылымындағы қытайтанушылар.
30. Араб елдері тарихының зерттелуі.

РЕФЕРАТТЫ ЖАЗУҒА ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ.
Реферат- студенттің белгілі тарихи тақырыпқа, немесе көзделген дерек
көзіне байланысты жазған ғылыми жұмысы болып табылады. Реферат  жазудағы
басты мақсат - Отанымыздын төл тарихын жетік білуге, ата-бабаларымыздың
ежелгі мәдениетін, тұрмыс-салтын тарихи деректер негізінде, көршілес елдер
мен дүниежүзі тарихымен байланыстыра оқыту болып табылады. Студенттердің
тарих танымын қалыптастырып, адамзат тарихын ғылыми  тұрғыда тануға  жағдай
жасауға бағытталған тарихи-ғылыми жұмыс болып табылады.

 6 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

                                                                         і ■


 |№    |Тапсырма тақырыптары                      |Оқыту түрлері  |Сағат саны|
|1    |Ежелгі Шығыстың тарихнамалық дәстүрінің   |картотека      |3         |
|     |негізгі белгілері және антикалық          |               |          |
|     |тарихнама.                                |               |          |
|2    |Ежелгі Ром тарихнамасы                    |конспект       |3         |
|3    |Ерте ортағасырлық тарихнамасы             |тест           |3         |
|4    |Классикалық орта ғасырдың тарихнамасы     |баяндама       |3         |
|5    |Дүниежүзілік тарихты зерттеудегі          |таблица        |3         |
|     |гуманистік дүниетанымның қалыптасуы       |               |          |
|6    |Кейінгі орта ғасырлардағы  гуманизм және  |тест           |3         |
|     |Реформация                                |               |          |
|7    |ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырларда Англияда тарихи     |тест           |3         |
|     |ойдың дамуы                               |               |          |
|8    |Францияда тарихи идеялардың дамуы         |кесте          |3         |
|9    |ХҮІІІ ғасырдағы неміс  ағартушыларының    |тест           |3         |
|     |тарихи ойлары                             |               |          |
|10   |ХІХ ғасырдағы тарихи ойдың дамуы.         |реферат        |3         |
|11   |ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы тарихи  |баяндама       |3         |
|     |білім                                     |               |          |
|12   |ХХ ғасыр басындағы Батыс Еуропада тарихи  |баяндама       |3         |
|     |білімнің дамуы.                           |               |          |
|13   |Тарихнамалық дәстүрдің қалыптасуы         |баяндама       |3         |
|14   |Ресейдегі тарихи білімінің дамуы          |реферат        |3         |
|15   |Отандық тарих ғылымындағы  жаңа заман     |реферат        |3         |
|     |тарихы мәселелерінің зерттелуін көрсету   |               |          |




 7 «Шет елдер тарихының тарихнамасы»  пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
                                   сызбасы
                                                                     кесте-5
Жұмалар |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |Бақылау түрі
|АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |РБ1 |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |РБ2 | |Баллдар
|16 |16 |16 |16 |16 |16 |96 |16 |16 |16 |16 |16 |16 |16 |96 | |
Пәндер