Файл қосу

Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтары



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
                        ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ
                          СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК               |Е ПОӘК                        |
|                        |                   |042-18-25.1.23/01- 2013 ж     |
|                        |                   |.                             |
|ПOӘК                    |№ 1 басылым        |                              |
|««Ерекше қорғалатын     |«_18_» 09  2013 ж. |                              |
|табиғи аумақтар»        |                   |                              |
|пәннінің оқытушыға      |                   |                              |
|арналған оқу жұмыс      |                   |                              |
|бағдарламасы            |                   |                              |




                     «ЕРЕКШЕ ҚОРҒАЛАТЫН ТАБИҒИ АУМАҚТАР»



                       ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                            5В060800 – Экология,


  5В073100 – Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау»
                            мамандығына арналған



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ












                                    Семей
                                    2013



                                  Алғы  сөз


      1. ҚҰРАСТЫРҒАН
      Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім  атындағы
Семей мемлекеттік университетінің «Экология  және  қоршаған  ортаны  қоргау»
кафедрасының профессор м.а.
        Сарсембенова О.Ж.                             ____________  «  28
»  08      2013 ж.


      2  ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті   «Экология  және
қоршаған ортаны қорғау» кафедра отырысында


      «  4   »       09                2013  ж.           №     1    хаттама



Кафедра меңгерушісі, доцент м.а.             ____________  Кабышева Ж.К.


      2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында

      «  09   »       09              2013  ж.           №    1      хаттама



АФ ОӘБ төрағасы, доцент м.а.                  _____________ Тлеубаева А.В.


      3  БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады


Хаттама №  1  «_18_» __09___ 2013 ж.

Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы,
оқу-әдістемелік жұмысы бойынша
проректор,     профессор                                      ______________
Искакова Г.К.








      4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ

















                                   Мазмұны


      |1|Қолдану аймағы                                                     |4  |
|2|Нормативтік сілтемелер                                             |4  |
|3|Жалпы ережелер                                                     |4  |
|4|Оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы мазмұны           |6  |
|5|Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі         |8  |
|6|Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                                  |  9|
|7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы               |13 |
|8|Әдебиет                                                            |14 |





























      1  ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ



      «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар»   пәнінің  оқу-әдістемелік  кешені
5В060800 – «Экология» және 5В073100 «Тіршілік әрекетінің  қауіпсіздігі  және
қоршаған   ортаны   қорғау»   мамандығының   студенттеріне   арналған.   Бұл
студенттерді курс мазмұнымен, курстың политикасымен,  оқу-әдістемелік  кешен
пәнді оқытудың негізгі құжаты болып есептеледі





      2  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР



      «Ерекше қорғалатын  табиғи  аумақтар»  осы  пәндердің  оқу-әдістемелік
кешені келесі құжаттардың ұсынымдарынымен және талаптарына  сәйкес  берілген
пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:
-  5В060800 – «Экология» және  5В073100  «Тіршілік  әрекетінің  қауіпсіздігі
және қоршаған ортаны қорғау»  мамандығының  элективті  пәндерінің  каталогі;
Хаттама №1, 18.09.2008 ж.;
- Мамандықтарға тиісті оқу бағдарламасына сәйкес;
-СТУ 042-ГУ-4-2013 Университет  стандарты  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенін
әзірлеу және рәсімдеудің жалпы талаптары»;
-ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны».

      3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны

«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәннің мақсаты мен даму сатылары.
«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәннің мақсаты мен даму сатылары.
    «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәні базалық пәндер циклына  жатады.
5В060800 – «Экология» және 5В073100 «Тіршілік әрекетінің  қауіпсіздігі  және
қоршаған  ортаны  қорғау»  мамандығын  таңдау  бойынша  және   студенттердің
қоршаған ортаны қорғау туралы білімдерін қалыптастыруды қарастырады.

    3.2 Пәннің мақсаты:
      Берілген  пәннің  мақсаты  ерекше   қорғалатын   табиғи   аумақтарының
экожүйелерін  қорғау,  оларды  өсімдік  және  жануарлар  әлемі   мәселелерін
меңгеру болып табылады.
      Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар – ерекше құқықтық қорғау режимі  бар
не мемлекеттік табиғи-қорық қорын сақтау мен  қалпына  келтіруді  қамтамасыз
ететін шаруашылық  қызметі  режимімен  реттелетінжер,  су,  орман  және  жер
қойнауы учаскелері.



    3.  Пәнің міндеті:
    «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәнін меңгеру тапсырмаларының маңызы
су және құрлық  экожүйелерін  қорғау  туралы  негізгі  мәліметтерді  меңгеру
болып  табылады  және  де  бұл  тапсырмалар  5В073100  “Тіршілік  әрекетінің
қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау” бакалавр мамандығы бойынша  оқитын
болашақ мамандардың білімі мен қабілетінің мемлекеттік стандарт  талаптарына
сәйкес келуінен шығады.


      3.4. Пәнді оқу нәтижесі
      Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек:
      -ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды, олардың түрлерін.
      - экожүйелер функциясы мен құрылымының бұзылуын жою  бойынша,  негізгі
локальді,  регионалды  (аймақтық)  экологиялық  мәселелер  және   рационалды
өлшемдер.
      Студент жасай білу керек:
      -  табиғат  катоклизмалары  мен  антропогенді  әсерлермен  байланысты
        өтетін экологиялық процестерді анализдеу;
      - қоршаған ортаның жағдайын анализдеу және бақылау;
      - су және құрлық экожүйелерінің ластануы мен тозуын алдын ала ескерту
        қабілеттілігінің болуы.

      3.5.  Курстың пререквизиттері:
      3.5.1 Экология және ТД


      3.6 Курстың постреквизиттері:
      3.6.1 «Жер бетіндегі және судағы экожүйелерді қорғау»


      3.7  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме



    Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
                                                                     Кесте 1



    |Курс                                                           |Семестр    |
|1                                                              |2          |
|Дәрістік сабақтар.                                                         |
|1 Модуль. Кіріспе. Негізгі түсініктер мен жалпы сурақтары.                 |
|Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар-тіршілік етуінің негізі.                 |
|Блок 1.                                                        |3          |
|1 тақырып. Кіріспе. Негізгі түсініктер: биоценоз, биотоп,      |           |
|биогеценоз және экожүйе. Экожүйенің табиғаттық жіктелуі:       |           |
|Түсініктердің негізі: табиғат ортасы, қоршаған орта, табиғатты |           |
|қорғау, қоршаған ортаны қорғау.                                |           |
|Пәннің мақсаты мен міндеті: Қазақстанда табиғатты қорғау ғылым |           |
|аспектілерінің орнығуы.                                        |           |
|2 тақырып.Табиғатты қорғау іс-әрекетінің заң шығарушы және     |4          |
|нормативтік құқықтық базасы. «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар|           |
|туралы» Қазақстан Республикасының  Заңы                        |           |
|3 тақырып. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар-тіршілік етуінің  |3          |
|негізі. Негізгі түсініктер мен анықтамалар. Ерекше қорғалатын  |           |
|табиғи аумақтардың негізгі категориялары.                      |           |
|Модуль 2. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар                                |
|Блок 1.                                                        |3          |
|4 тақырып. ТМД елдерінің ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.   |           |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың табиғи климаттық|           |
|ерекшелігі.                                                    |           |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                                  |           |
|Блок 2.                                                        |3          |
|5 тақырып. Европа елдерінің ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.|           |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың табиғи климаттық|           |
|ерекшелігі.                                                    |           |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                                  |           |
|Блок 3.                                                        |3          |
|6 тақырып. Азия елдерінің ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.  |           |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың табиғи климаттық|           |
|ерекшелігі.                                                    |           |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                                  |           |
|Блок 4.                                                        |8          |
|7 тақырып. Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.    |           |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың табиғи климаттық|           |
|ерекшелігі.                                                    |           |
|Өсімдік және жануарлар әлкемі.                                 |           |
|Блок 5.                                                        |1          |
|8 тақырып. Қазақстандағы өсімдіктер  әлемі. Олардың экологиялық|           |
|мәселелері.                                                    |           |
|9 тақырып Қазақстандағы жануарлар әлемі. Олардың экологиялық   |1          |
|мәселелері.                                                    |           |
|Коллоквиум                                                     |1          |
|Барлығы                                                        |30         |
|Практикалық сабақтар.                                          |           |
|1 Модуль. Кіріспе. Негізгі түсініктер мен жалпы сурақтары.     |           |
|Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар-тіршілік етуінің негізі.     |           |
|Кіріспе.                                                       |1          |
|Пәннің мақсаты мен міндеті.Қоршаған ортаны қорғау              |           |
|Табиғатты қорғау іс-әрекетінің заң шығарушы және нормативтік   |1          |
|құқықтық базасы.                                               |           |
|Модуль 2. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар                                |
|ТМД елдерінің ерекше қорғалатын табиғи қорықтары               |2          |
|Европа елдерінің ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.           |2          |
|Азия елдерінің ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.             |2          |
|Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи қорықтары                |5          |
|Солтүстік, Орталық және Оңтүстік Америка елдерінің ерекше      |0,5        |
|қорғалатын табиғи аумақтары.                                   |           |
|Австралия елдерінің ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.        |0,5        |
|Қорықтар желісінің даму перспективасы                          |1          |
|Барлығы                                                        |15         |





























      5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ





    Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен  жұмыс iстеуге, сонымен
қатар үй жұмысын орындауда  бiлiм сапасын жетiлдiредi.
    Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу  формасының
бiр түрi.
    СӨЖ тақырыптардың тізімі:
5.1. Қазақстанда табиғатты қорғау ғылым аспектілерінің орнығуы.
5.2 Табиғатты қорғау іс-әрекетінің заң шығарушы  және  нормативтік  құқықтық
базасы.
5.3. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың негізгі категориялары.
5.4.  ТМД  елдерінің  ерекше  қорғалатын   табиғи   аумақтары.Өсімдік   және
жануарлар әлемі.
5.5.  Европа  елдерінің  ерекше  қорғалатын  табиғи  аумақтары.Өсімдік  және
жануарлар әлемі.
5.6 Азия елдерінің ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.
Өсімдік және жануарлар әлемі.
5.7. Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.
Өсімдік және жануарлар әлкемі
5.8 Солтүстік, Орталық және Оңтүстік  Америка  елдерінің  ерекше  қорғалатын
табиғи аумақтары. Өсімдік және жануарлар әлемі.
5.9. Австралия елдерінің ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.
Өсімдік және жануарлар әлемі
5.10. Қазақстандағы өсімдіктер  әлемі.
5.11. Қазақстандағы жануарлар әлемі.
5.12. Қорықтар желісінің даму перспективасы

5.13.  Ерекше  қорғалатын  табиғи  аймақтарды   басқару   және   ұйымдастыру
принциптері





































      6  ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА


      Кесте 3 – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта


      |Тақырыбы                                 |Көрнекі         |Өз бетімен|Бақылау|
|                                         |құралдар, ОТҚ,  |оқып      |нысаны |
|                                         |плакаттар,      |үйренуге  |       |
|                                         |зертханалық     |арналған  |       |
|                                         |тақталар        |сұрақтар  |       |
|дәріс             |Практикалық   |Зертха |                |          |       |
|сабақтар          |сабақтар      |на     |                |          |       |
|                  |              |лық    |                |          |       |
|                  |              |сабақ-р|                |          |       |
|1                 |2             |3      |4               |5         |6      |
|Кіріспе.          |Кіріспе.      |       |слайд           |          |ауызша |
|Пәннің мақсаты мен|Пәннің мақсаты|       |                |          |сұрау  |
|міндеті:          |мен           |       |                |          |       |
|Қазақстанда       |міндеті.Қоршағ|       |                |          |       |
|табиғатты қорғау  |ан ортаны     |       |                |          |       |
|ғылым             |қорғау        |       |                |          |       |
|аспектілерінің    |              |       |                |          |       |
|орнығуы.          |              |       |                |          |       |
|Табиғатты қорғау  |Табиғатты     |       |Әдістемелік     |          |ауызша |
|іс-әрекетінің заң |қорғау        |       |нұсқау, «Ерекше |          |сұрау  |
|шығарушы және     |іс-әрекетінің |       |қорғалатын      |          |       |
|нормативтік       |заң шығарушы  |       |табиғи аумақтар |          |       |
|құқықтық базасы.  |және          |       |туралы»         |          |       |
|«Ерекше қорғалатын|нормативтік   |       |Қазақстан       |          |       |
|табиғи аумақтар   |құқықтық      |       |Республикасының |          |       |
|туралы» Қазақстан |базасы.       |       |Заңы, слайдтар  |          |       |
|Республикасының   |              |       |                |          |       |
|Заңы              |              |       |                |          |       |
|Ерекше қорғалатын |              |       |                |          |уызша  |
|табиғи аумақтар.  |              |       |                |          |сұрау  |
|Негізгі түсініктер|              |       |                |          |       |
|мен анықтамалар.  |              |       |                |          |       |
|Ерекше қорғалатын |              |       |                |          |       |
|табиғи аумақтардың|              |       |                |          |       |
|негізгі           |              |       |                |          |       |
|категориялары.    |              |       |                |          |       |
|ТМД елдерінің     |ТМД елдерінің |       |Әдістемелік     |ТМД       |ауызша |
|ерекше қорғалатын |ерекше        |       |нұсқау,         |елдерінің |сұрау  |
|табиғи аумақтары. |қорғалатын    |       |плакаттар,      |өсімдіктер|       |
|                  |табиғи        |       |слайдтар        |және      |       |
|                  |қорықтары     |       |                |жануарлар |       |
|                  |              |       |                |әлемі.Олар|       |
|                  |              |       |                |дың       |       |
|                  |              |       |                |экологиялы|       |
|                  |              |       |                |қ         |       |
|                  |              |       |                |мәселелері|       |
|                  |              |       |                |.         |       |
|Европа елдерінің  |Европа мен    |       |Әдістемелік     |Европа    |ауызша |
|ерекше қорғалатын |Азия елдерінің|       |нұсқау,         |елдерінің |сұрау  |
|табиғи аумақтары. |ерекше        |       |плакаттар,      |өсімдіктер|       |
|                  |қорғалатын    |       |слайдтар        |және      |       |
|                  |табиғи        |       |                |жануарлар |       |
|                  |қорықтары     |       |                |әлемі.Олар|       |
|                  |              |       |                |дың       |       |
|                  |              |       |                |экологиялы|       |
|                  |              |       |                |қ         |       |
|                  |              |       |                |мәселелері|       |
|                  |              |       |                |.         |       |
|Азия елдерінің    | Азия         |       |Әдістемелік     |Азия      |ауызша |
|ерекше қорғалатын |елдерінің     |       |нұсқау,         |елдерінің |сұрау  |
|табиғи аумақтары. |ерекше        |       |плакаттар,      |өсімдіктер|       |
|                  |қорғалатын    |       |слайдтар        |және      |       |
|                  |табиғи        |       |                |жануарлар |       |
|                  |аумақтары     |       |                |әлемі.Олар|       |
|                  |              |       |                |дың       |       |
|                  |              |       |                |экологиялы|       |
|                  |              |       |                |қ         |       |
|                  |              |       |                |мәселелері|       |
|                  |              |       |                |.         |       |
|Қазақстанның      |Қазақстанның  |       |Әдістемелік     |Қазақстанд|уызша  |
|ерекше қорғалатын |ерекше        |       |нұсқау,         |ағы       |сұрау  |
|табиғи аумақтары. |қорғалатын    |       |плакаттар,      |өсімдіктер|       |
|                  |табиғи        |       |слайдтар        |және      |       |
|                  |қорықтары     |       |                |жануарлар |       |
|                  |              |       |                |әлемі.Олар|       |
|                  |              |       |                |дың       |       |
|                  |              |       |                |экологиялы|       |
|                  |              |       |                |қ         |       |
|                  |              |       |                |мәселелері|       |
|                  |              |       |                |.         |       |
|Солтүстік Америка |Солтүстік,    |       |Әдістемелік     |Солтүстік |ауызша |
|елдерінің ерекше  |Орталық және  |       |нұсқау,         |Америка   |сұрау  |
|қорғалатын табиғи |Оңтүстік      |       |плакаттар,      |елдерінің |       |
|аумақтары.        |Америка       |       |слайдтар        |өсімдіктер|       |
|                  |елдерінің     |       |                |және      |       |
|                  |ерекше        |       |                |жануарлар |       |
|                  |қорғалатын    |       |                |әлемі.Олар|       |
|                  |табиғи        |       |                |дың       |       |
|                  |қорықтары     |       |                |экологиялы|       |
|                  |              |       |                |қ         |       |
|                  |              |       |                |мәселелері|       |
|                  |              |       |                |.         |       |
|Орталық және      |              |       |                |Орталық   |       |
|Оңтүстік Америка  |              |       |                |және      |       |
|елдерінің ерекше  |              |       |                |Оңтүстік  |       |
|қорғалатын табиғи |              |       |                |Америка   |       |
|аумақтары.        |              |       |                |елдерінің |       |
|                  |              |       |                |өсімдіктер|       |
|                  |              |       |                |және      |       |
|                  |              |       |                |жануарлар |       |
|                  |              |       |                |әлемі.Олар|       |
|                  |              |       |                |дың       |       |
|                  |              |       |                |экологиялы|       |
|                  |              |       |                |қ         |       |
|                  |              |       |                |мәселелері|       |
|                  |              |       |                |.         |       |
|Австралия         |              |       |Әдістемелік     |Австралия |ауызша |
|елдерінің ерекше  |              |       |нұсқау,         |елдерінің |сұрау  |
|қорғалатын табиғи |              |       |плакаттар,      |өсімдіктер|       |
|аумақтары.        |              |       |слайдтар        |және      |       |
|Өсімдік және      |              |       |                |жануарлар |       |
|жануарлар әлемі.  |              |       |                |әлемі.Олар|       |
|                  |              |       |                |дың       |       |
|                  |              |       |                |экологиялы|       |
|                  |              |       |                |қ         |       |
|                  |              |       |                |мәселелері|       |
|                  |              |       |                |.         |       |
|Қорықтар желісінің|Қорықтар      |       |Әдістемелік     |          |ауызша |
|даму перспективасы|желісінің даму|       |нұсқау,         |          |сұрау  |
|                  |перспективасы |       |плакаттар,      |          |       |
|                  |              |       |слайдтар        |          |       |
|Коллоквиум        |              |       |                |          |ауызша |
|                  |              |       |                |          |сұрау  |





















































           7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ


      Кесте 7 - Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы

|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың |Даналардың|Студентте|Қамтамасы|
|атауы                                     |саны      |рдің саны|зетулі   |
|                                          |          |         |пайызы   |
|«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы»|Электрон  |         |         |
|Қазақстан Республикасының  Заңы. Алматы,: |дық       |         |100      |
|Юрист 2007.-184 б.                        |          |         |         |
|Заповедники и национальные парки          |15        |5        |100      |
|Казахстана.- Алматы, 2007                 |          |         |         |
|Б.Е.Есжанов, Қ.С.Мұсабеков. Териология.   |15        |5        |100      |
|Оқулық. – Алматы: ЖШС РПК «Дәуір», 2011. –|          |         |         |
|264 б.                                    |          |         |         |
|Қазақстан қорықтары. Т.1.- Алматы, 2007;  |1         |5        |100      |
|Т.2                                       |          |         |         |
|А.Т.Қуатбаев. Жалпы экология: Оқұлық. -   |5         |5        |100      |
|Алматы: ЖШС РПБК «Дәуір», 2012.-376 б.    |          |         |         |
|Беркінбай О., Есжанов Б., Ташенов Б.Ж.,   |15        |5        |100      |
|Құлманова Г.А. Қазақстан құстары мен      |          |         |         |
|аңдарының биологиясы. Алматы:             |          |         |         |
|«Агроуниверситет», 2010. – 212 б.         |          |         |         |
|Жұмалиев М., Есжанов Б. Жануарлар әлемінің|15        |5        |100      |
|биоалуантүрлілігі (Сүтқоретілер). 4-ші    |          |         |         |
|бөлім. Алматы: «Қазақ  университеті»,     |          |         |         |
|2007. – 272 б.                            |          |         |         |
|Прокопов К.П., Стариков С.В., Браташ И.В, |5         |5        |100      |
|Позвоночные Восточного Казахстана.-       |          |         |         |
|Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с.      |          |         |         |
|О концессиях; Об обязательном             |электронды|5        |100      |
|гарантировании депозитов, размещенных в   |қ         |         |         |
|банках второго уровня Республики          |          |         |         |
|Казахстан; Об особо охраняемых природных  |          |         |         |
|территориях :Законы Республики            |          |         |         |
|Казахстан.-Алматы,2006                    |          |         |         |
|Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы.   |5         |5        |100      |
|4-басылым, қайта өнделген және            |          |         |         |
|толтырылған.1 том: Жануарлар; 1-бөлім:    |          |         |         |
|Омыртқалылар – Алматы, «Нұр-Принт»,       |          |         |         |
|2008.-316 бет (жариялау), «DPS», 2010.-   |          |         |         |
|324  (көбейтіп шғару)                     |          |         |         |
|Қазақстанның Қызыл кітабы. Том 1.         |5         |5        |100      |
|Жануарлар, 1-ші бөлім. Омыртқалылар. 3-ші |          |         |         |
|басылым. Алматы, 2006. - 326 б.           |          |         |         |
|Алматы облысының Қызыл кітабы. Алматы,    |5         |5        |100      |
|2006. - 520 б.                            |          |         |         |
|Особо охраняемые природные территории     |электронды|5        |100      |
|Республики Казахстан. Сборник нормативных |қ         |         |         |
|актов.- Алматы: Юрист, 2007.- 184 с.      |          |         |         |
|Заповедники Средней Азии и Казахстана     |15        |5        |100      |
|(серия «Заповедники СССР»). – М.: Мысль,  |          |         |         |
|1990.-399 с.                              |          |         |         |







      8  ӘДЕБИЕТ


    8.1  Негізгі


    8.1.1.«Ерекше   қорғалатын   табиғи    аумақтар    туралы»    Қазақстан
Республикасының  Заңы. Алматы,: Юрист 2007.-184 б.
    8.1.2. Заповедники и национальные парки Казахстана.- Алматы, 2006
    8.1.3. Б.Е.Есжанов, Қ.С.Мұсабеков. Териология. Оқулық.  –  Алматы:  ЖШС
РПК «Дәуір», 2011. – 264 б.
    8.1.4. Қазақстан қорықтары. Т.1.- Алматы, 2007; Т.2.
    8.1.5.  А.Т.Қуатбаев.  Жалпы  экология:  Оқұлық.  -  Алматы:  ЖШС  РПБК
«Дәуір», 2012.-376 б.
    8.1.6. Беркінбай О., Есжанов Б., Ташенов Б.Ж., Құлманова Г.А. Қазақстан
құстары мен аңдарының биологиясы. Алматы: «Агроуниверситет», 2010.–212 б.
    8.1.7. Жұмалиев М., Есжанов  Б.  Жануарлар  әлемінің  биоалуантүрлілігі
(Сүтқоретілер). 4-ші бөлім. Алматы: «Қазақ  университеті», 2007. – 272 б.
    8.1.8.Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экология. Алматы, 2002
    8.1.9.Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экологиядан оқу-әдістемелік құрал.
Алматы, 2000.


    8.2. Қосымша


    8.2.1.О   концессиях;   Об   обязательном   гарантировании   депозитов,
размещенных  в  банках  второго  уровня  Республики  Казахстан;   Об   особо
охраняемых природных территориях :Законы Республики Казахстан.-Алматы,2006
    8.2.2.  Қазақстан  Республикасының  Қызыл  кітабы.   4-басылым,   қайта
өнделген және толтырылған.1 том: Жануарлар; 1-бөлім: Омыртқалылар –  Алматы,
«Нұр-Принт», 2008.-316 бет (жариялау), «DPS», 2010.- 324  (көбейтіп шғару)
    8.2.3.  Қазақстанның  Қызыл  кітабы.  Том  1.  Жануарлар,  1-ші  бөлім.
Омыртқалылар. 3-ші басылым. Алматы, 2006. - 326 б.
    8.2.4. Особо  охраняемые  природные  территории  Республики  Казахстан.
Сборник нормативных актов.- Алматы: Юрист, 2007.- 184 с.
    8.2.5. Алматы облысының Қызыл кітабы. Алматы, 2006. - 520 б.
    8.2.6. Особо  охраняемые  природные  территории  Казахстана:  экология,
биоразноообразия и перспективы развития их сети. –Алматы,2000.-172 с.
    8.2.7.Красная  книга  Казахской  ССР.  Ч.1.Позвоночные   животные.Алма-
Ата,1978.-204 с.
    8.2.8.Экологический энциклопедический словарь. 2004.
    8.2.9.  Охрана  окружающей  среды.  Учебник.  /Автор  составитель  А.С.
Степановских/.- М.: Юнити – Дана, 2000
    8.2.10. Панин С.М.  Экология  Казахстана:  /Учебник  /.-  Семипалатинск
2005.
    8.2.11. Заповедники  Средней  Азии  и  Казахстана  (серия  «Заповедники
СССР»). – М.: Мысль, 1990.-399 с.
    8.2.12. Коробкин В.И., передельский Л.В. Экология. /Учебник для вузов.-
М.: Феникс, 2004.- 576 с.
    8.2.13.  Прокопов  К.П.,  Стариков  С.В.,   Браташ   И.В,   Позвоночные
Восточного Казахстана.- Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с
    8.2.14.  www.zapovednik.com
    8.2.15. www.geosite.com

    8.2.16. http:// www.buriatia.ru

    8.2.17. http:// www.rambler.ru – поисковый семблер


















Пәндер