Файл қосу
Музыкалық жастар сауығы пәннің бағдарламасы. Ескерту баллы
|ҚАЗАҚСТАН | |РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ | |ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ | |АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |«МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» | |КАФЕДРАСЫ | |Құжат СМК 3 уровня |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |Редакция № 1 ______ | | |«Музыкалық жастар сауығы» | | | |пәннің бағдарламасы | | | «Музыкалықжастар сауығы» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 2__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 1 Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ «___»________ 20__ ж. «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Тыныбаева Ж.Т. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 3__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 2 Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | |ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР | | |1.1. Оқытушы туралы дерек Тыныбаева Жания Тоқанқызы, «Музыкалық білім» | | |кафедрасының аға оқытушысы, ғылымы- педагогикалық стажы – 13 жыл, | | |тел: 358143; № 2 ғимарат, 215 дәрісхана | | |Пәннің аты - «Музыкалық жастар сауығы»; | | |- Кредиттер саны - 1 | | |1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: | | |Жалпы бұл бұл пән Музыкалық жастар сауығы 5В010600 – «Музыкалық білім»| | |мамандығы бойынша жоғары оқу орының 4 – курс студенттерінің 7 | | |семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға | | |арналған. | | |1.3 Пәннің мақсаты – болашақ музыка оқытушысын эстетика жағынан | | |тәрбиелеу; | | |болашақ музыка оқытушысының музыкалық түсінігін арттыру; | | |болашақ музыка оқытушысының музыкалық талғампоздығын тәрбиелеу; | | |- сабақтан тыс кештер ұйымдастыру әдістерінің негізгі бағыттарымен | | |таныстыру. | | | | | |студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер | | |алуларына мүмкіндік туғызу; | | |музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты | | |әдіснамалық білімдерді меңгеру; | | |музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс | | |жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық | | |тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; | | |әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; | | |болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық | | |қасиеттерін тауып көмектесу. | | | | | | | | |1.6 Курсттың пререквизиттері: | | |1.6.1Музыкалық білім берудің әдіснамасының негіздерін оқу- | | |студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, | | |психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, | | |1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан | | |алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. | | |1.7 Курсттың постреквизиттері: | | |1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі | | |1.7.2 оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 4__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | |Курс |Семестр |кредит |Тәжірибелі|СОӨЖ |СӨЖ |барлығы |Бақылау | | | |тер |к | | | |формасы | |4 курс |7 |1 |15 сағ. |7,5 сағ.|22,5 |45 сағ. |Емтихан | | | | | | |сағ. | | | 1.3. Пререквизиттер: Пәнді меңгеру үшін қажет білім әдістемелерінің жиынтығы: Оқушылардың музыкалақ мәдениетін арттыратын сабақтан тыс уақытта кештер өткізу шараларын ұйымдастыру.оның әдістерімен және қазіргі заман эстрада музыкасының негізгі бағыттарымен студенттерді таныстыру. 1.4. Постреквизиттер: Музыкалық тәрбиенің әдістемесі, Музыкалық білім әдіснамасы, Сөйлеу мәдениеті 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Әдебиеттер тізімі. 1. Уметенок А. Чем досуг интересен? Правда, 1985. 2. Яшкин В.К. ВИА. М., 1990. 3. Балтабаев М.Х Қазақ музыкасы және студент жастар. Алматы, Ана тілі, 1991 4. Сағымбеков М., Көпбаев А. Мектептерде лекция – концерттерді ұйымдастыру әдістемесі. Алматы, 1991. 5. Әлібеков Ә. Баланың көңілі батыста. «Егеменді Қазақстан», 27.01.2001. Ткаченко Г.А. Космом. Музыка. Ритуал. М., 2001. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл Сабақты босату – минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі «_________________________» Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Сабаққа қатысу1-7апталықтары |30 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |1-7 |Сабақтығы жұмытар |75 |1-7 тәжірбиелік| |3,5,6 |СОБӨЖ |45 |СРСП | |4,7 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |7 |Бақылау жұмысы 1 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында |300 | | |8-15 |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары |30 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |8-15 |Сабақтығы жұмытар |75 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |10,12,1|СОБӨЖ |45 |СРСП | |3 | | | | |11,14 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |15 |Бақылау жұмысы 2 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында |300 | | |Экзаменнің қорытынды баллы |400 |экзамен | |Барлық академиялық уақыттағы балл |1000 | | 2. Пәннің оқулық-әдістемелік кешенінің мазмұны мен тізімі. 2.1.Курстың тақырыптық жоспары: Барлығы (кредиттер): 45 сағат |№ |Тақырыптар: |Тәжірибелік |СОӨЖ |СӨЖ | |1. |Мәдениет қоғамдық құрылыс. |2 |1 |3,5 | | |Мәдениеттің философия ғылымындағы | | | | | |айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға | | | | | |ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке | | | | | |басының қалыптасуында шығармашылықтың | | | | | |алатын орны. Музыка мәдениетінің даму | | | | | |заңдылықтары, критерийлері. | | | | |2. |Мектептегі дискотека. |3 |1 |3 | | |Музыкалық жастар сауығы жаңа түрі | | | | | |ретінде дискотека қвзметінің негізгі | | | | | |бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке | | | | | |сыни көзқарасын қалыптастырудағы | | | | | |дикотеканың рөлі. | | | | |3. |Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі. |2 |1 |3,5 | | |Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының | | | | | |көркемдік-идеялық мазмұнының және оларды | | | | | |қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі | | | | | |талаптар. | | | | |4. |Дискотекадағы музыка, икемділік және |2 |1 |3 | | |хореография. | | | | | |Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас | | | | | |жасау мен эмоциялық әсер етудің құралы. | | | | | |Музыкалық монтаждың тәсілдері. | | | | |5. |Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. |2 |1 |3 | | |Эстрадалық вокалды аспапты музыканың | | | | | |дамуының негізгі кезеңдері | | | | |6. |Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. |2 |1 |3 | | |Қазіргі танымал эстрадалық музыканың | | | | | |негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға көзқарас. | | | | | |Қазіргі қазақ эстрада әндері. | | | | | |Республикадағы музыка өнерінің дамуына оның| | | | | |әсері. | | | | |7. |Мектептегі музыкалық театр. |2 |1,5 |3,5 | | |Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы.| | | | | |Театр-өнер түрі. Театрдың түрлері. | | | | | |Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы | | | | | |және дамуы. Балалар театрлары. Мектептегі | | | | | |театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. | | | | | |Барлығы: |15 |7,5 |22,5 | 2.2. Тәжірибелік сабақ жоспары: №1,2 Мәдениет қоғамдық құрылыс. Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының қалыптасуында шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары, критерийлері. №3,4,5 Мектептегі дискотека. Жастар демалысының жаңа түрі ретінде дискотека қвзметінің негізгі бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы дикотеканың рөлі. № 6,7 Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі. Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. . № 8,9 Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография. Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері. № 10,11 Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері № 12,13 Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің дамуына оның әсері. № 14,15 Мектептегі музыкалық театр. Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. 2.3 Студенттердің оқытушымен атқарылатын өздік жұмыстарының сабақ жоспары: Тапсырма: 1. Мәдениет қоғамдық құрылыс. Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының қалыптасуында шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары, критерийлері. 2. Мектептегі дискотека. Жастар демалысының жаңа түрі ретінде дискотека қвзметінің негізгі бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы дикотеканың рөлі. 3. Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі. Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. 4. Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография. Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері. 5. Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері 6. Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің дамуына оның әсері. 7,5. Мектептегі музыкалық театр. Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. ОБСӨЖ тапсырмаларын орындау кестесі және орындау уақыты |Жұмыс түрлері |Мақсаты, мазмұны |Қолданылатын |баллдар |Жұмысты |Бақылау | | | |әдебиеттер | |тапсыру |түрі | | | | | |уақыты | | |Мәдениет қоғамдық |Пәннің мақсаты – |1. Уметенок А. |3 |1,2 апта |Ауызша | |құрылыс. |болашақ музыка |Чем досуг | | | | |Мәдениеттің философия|оқытушысын |интересен? | | | | |ғылымындағы |эстетика жағынан |Правда, 1985. | | | | |айқындалуы. Өнердің |тәрбиелеу; |2. Яшкин В.К. | | | | |адамның жеке тұлға |болашақ музыка |ВИА. М., 1990. | | | | |ретінде |оқытушысының |3. Балтабаев | | | | |қалыптасуындағы орны.|музыкалық |М.Х Қазақ | | | | |Адамның жеке басының |түсінігін арттыру;|музыкасы және | | | | |қалыптасуында |болашақ музыка |студент жастар.| | | | |шығармашылықтың |оқытушысының |Алматы, Ана | | | | |алатын орны. Музыка |музыкалық |тілі, 1991 | | | | |мәдениетінің даму |талғампоздығын |4. Сағымбеков | | | | |заңдылықтары, |тәрбиелеу; |М., Көпбаев А. | | | | |критерийлері. |- сабақтан тыс|Мектептерде |3 |3,4 апта |Ауызша | |Мектептегі дискотека.|кештер ұйымдастыру|лекция – | | | | |Жастар демалысының |әдістерінің |концерттерді | | | | |жаңа түрі ретінде |негізгі |ұйымдастыру | | | | |дискотека қвзметінің |бағыттарымен |әдістемесі. | | | | |негізгі бағыттары. |таныстыру. |Алматы, 1991. | | | | |Жастардың батыстық | |5. Әлібеков Ә. | | | | |мәдениетке сыни | |Баланың көңілі | | | | |көзқарасын | |батыста. | | | | |қалыптастырудағы | |«Егеменді | | | | |дикотеканың рөлі. | |Қазақстан», |3 |5,6 апта |Ауызша | |Дискобағдарламалар | |27.01.2001. | | | | |құрудың әдістемесі. | |Ткаченко Г.А. | | | | |Тақырыптық | |Космом. Музыка.| | | | |бағдарламаның, би | |Ритуал. М., | | | | |репертуарының | |2001. | | | | |көркемдік-идеялық | | | | | | |мазмұнының және | | | | | | |оларды қоюдың сапалы | | | | | | |деңгейіне қойылатын | | | | | | |негізгі талаптар. | | |3 |7,8 апта |Ауызша | |Дискотекадағы музыка,| | | | | | |икемділік және | | | | | | |хореография. | | | | | | |Музыка-дискобағдарлам| | | | | | |адағы қарым-қатынас | | | | | | |жасау мен эмоциялық | | | | | | |әсер етудің құралы. | | | | | | |Музыкалық монтаждың | | | | | | |тәсілдері. Мектептегі| | |3 |9,10 апта |Ауызша | |вокалды-аспапты | | | | | | |ансамбль. | | | | | | |Эстрадалық вокалды | | | | | | |аспапты музыканың | | | | | | |дамуының негізгі | | | | | | |кезеңдері | | | | | | |Қазіргі эстрадалық | | |3 |11,12 апта|Ауызша | |музыка негіздері. | | | | | | |Қазіргі танымал | | | | | | |эстрадалық музыканың | | | | | | |негізгі бағыттары: | | | | | | |ХХІ ғасырға көзқарас.| | | | | | |Қазіргі қазақ эстрада| | | | | | |әндері. | | | | | | |Республикадағы музыка| | | |13,14,15 | | |өнерінің дамуына оның| | |3 |апта |Ауызша | |әсері. | | | | | | |Мектептегі музыкалық | | | | | | |театр. | | | | | | |Музыкалық театрдың | | | | | | |дәстүрі мен | | | | | | |жаңашылдығы. | | | | | | |Театр-өнер түрі. | | | | | | |Театрдың түрлері. | | | | | | |Қазақстандағы театр | | | | | | |өнерінің қалыптасуы | | | | | | |және дамуы. Балалар | | | | | | |театрлары. Мектептегі| | | | | | |театрлардың | | | | | | |қалыптасу жолдары, | | | | | | |түрлері. | | | | | | 2.4. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыбы: 1,2. Лекциялар-концерттер бағдарламаларын жасау. 3,4. Дискотека өткізуге арналған музыкалық материалдар таңдау. 5,6. Лекция-концерттерді құрастырудың негізгі принциптері. 7,8. Рок,поп, джаз музыкаларының шығу тарихы. 9. Вокалдық топ құру әдістері. 10. Спектакль қою жолдары. 11,12. Музыкалық театрда балалардың қатысуының алатын орыны. 13. Мектептен тыс кештер ұйымдастыру әдісі. 14. Дискотека. 15.Музыкалық кештер. 16. Лекциялар-концерттер. 17. Музыкалық үйірмелер. 18,19,20.Репертуарды таңдау принціптері.Спектакль қою жолдары: а) партияларды,билерді жаттау; б) декорациялармен костюмдерді дайындау; в) саханада дайындық,режессура; г) жарнама. 21,22,5.Музыкалық театр. 2.5. Курс бойынша емтихандық сұрақтар 1. Мектептен тыс кештер ұйымдастыру әдісі. 2. Дискотека. 3. Музыкалық кештер. 4. Лекция-концерттер. 5. Музыкалық кружоктар. 6. Репертуарды таңдау принціптері. 7. Спектакль қою жолдары: а) партияларды,билерді жаттау; б) декорациялармен костюмдерді дайындау; в) саханада дайындық,режессура; г) жарнама. 8. Музыкалық театр.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz