Файл қосу
Жоспарлау функциясының психологиялық ерекшеліктері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.21 | | | |/01-2013 | |«Еңбек ұжымының | | | |әлеуметтік-психологиялық |Баспа № 1 18.09.2013. | | |мәселелері» пәні бойынша | | | |оқу-әдістемелік кешен | | | |Оқытушыға арналған пәннің| | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | «ЕҢБЕК ҰЖЫМЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “_13_____” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1_____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1_____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрайымы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1_____ «_18_»___09_____ 2013 жыл ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелері» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы «5В050300»-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелері» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 050503-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Қоғамдық өмір тәжірибесі бірлестіктер, фирмалардың табыстығы көбінесе басқару әдістерінің қоғамның дамуындағы әлеуметтік және экономикалық міндеттері мен ғылыми-техника жетістіктерінің талаптарына сәйкестілігіне тәуелді болатынын көрсетіп отыр. Осыған орай, басқару мәселелрін жан-жақты зерттеу бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып табылады. Қазіргі ғылымда басқару мәселелсі - бірлестіктердің бірден-бір мақсаттарын шешуге бағытталған адам іс-әрекетінің арнайы саласы ретінде қарастырылады. Өз мазмұны жағынан басқару іс-әрекеті өте күрделі әрі жан-жақты жоспардан көрінеді. Еліміздегі күрделі әлеуметтік-экономикалық жағдай нарық экономикасына өтудегі бастапқы алғы шарттар ретіндегі көптеген басқару міндеттерін шешудің түрлі аспектілерін талдауға мүмкіндік береді. Кезкелген басқару қызметін жүзеге асыруда – негізгі басқару субъектісі ретінде жетекші роліне баса назар аударылуы тиіс. Осы курс барысында алынған білімдер жүйесін мамандар психологиялық өндірісте және іскерлік қарым-қатынас психологиясында ұтымды пайдалануға болады. 3.2 Пәннің мақсаты «Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелері» пәнінің мақсаты – қазіргі еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелеріның негізгі мәселелеріне шолу жасау, жетекші іс-әрекетінің құрылымдық психологиялық аспектілерін ашу,болашақ мамандар бойында - басқару өнімділігін төмендететін психологиялық себептерді талдай білу іскерлігін қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - басқару жүйесіндегі психологиялық білімдердің маңызын ашу, - студенттерді басқару іс-әрекетінің құрылымы және негізгі функцияларын таныстыру, - студенттерді бірлестік құрылымдар ерекшеліктерімен таныстыру; -студенттер бойында басқару жүйесінде практикалық жұмыс жасау іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: • Еңбек психологияның негізгі категорияларын білуі; • Теориялық және практикалық білімге ие болуы; • Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелеріндағы жағдаяттарды талдауға дағдыларды игеруі; • Зерттеу әдістерімен жұмыс істей білуі; • Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелеріның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі; • Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелеріна байланысты теориялық білімнің болуы; • Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиялық алған білімін қолдануға үйренуі тиіс. 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1 Экономика негіздері 3.5.2 Әлеуметтану 3.5.3 Менеджмент негіздері 3.5.4 Этика 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Жалпы психология 3.6.2 Әлеуметтік психология 3.6.3 Еңбек психологиясы 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |Саны | |Дәріс сабақтары | |1 Модуль Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелеріне кіріспе | |1 |Ұжымның әлеуметтік – психологиялық хал-ахуалы |2 | |2 |Топтың әлеуметтік психологиясы. |2 | |3 |Шағын топ-әлеу меттік-психоло гиялық феномен ретінде |2 | |4 |Көпшілік психологиясы |2 | |2 модуль Басқару ісін ұйымдастыру ерекшеліктері | |5 |Басқару ісінің әлеуметтік-психологиялық мәселелері. |2 | |6 |Жетекшілік қызмет және оның әлеуметтік психологиялық |2 | | |негіздері | | |7 |Жетекшіге қойылатын талап-тілектер |2 | |8 |Басқарушының тұлғалық қасиеті |2 | |3 модуль Басқару және қарым-қатынас | |9 |Қатынасты әлеуметтік- психологиялық талдау |2 | |10 |Қатынастың коммуникативті |2 | | |жақтарының сипаты | | |11 |Қоғамдық өмір және қарым-қатынас |2 | |12 |Еңбек ұжымы және талас-тартысты мәселелерді шешудің |2 | | |психологиялық ерекшеліктері | | |13 |Дау-дамайдың туындау себептері және оларды жеңу |2 | | |жолдары | | |14 |Жеке адамдар арасындағы қақтығысу |2 | |15 |Адамның рухани көзқарасын өрістету және дау-дамайды |2 | | |басу | | |Практикалық (семинар) сабақтар | |1 Модуль Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелеріне кіріспе | |1 |Ғылыми білімдер жүйесіндегі еңбек ұжымының |1 | | |әлеуметтік-психологиялық мәселелерінің алатын орны | | |2 |Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелеріның |1 | | |ғылым ретінде қалыптасуы | | |3 |Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелеріның |1 | | |ғылым ретінде қалыптасуы | | |2 модуль Басқару ісін ұйымдастыру ерекшеліктері | |4 |Басқару іс-әрекетіне психологиялық мінездеме беру |1 | |5 |Жоспарлау функциясының психологиялық ерекшеліктері |1 | |6 |Басқару іс-әрекетінің құрылымындағы бақылау |1 | | |функциясының психологиялық ерекшеліктері | | |7 |Басшы іс-әрекет құрылымындағы басқарушылық өзара |1 | | |әрекеттің орны | | |8 |Басқарушылық өзара әрекет субъектісі ретінде |1 | |9 |Басқарушылық өзара әрекет стратегиясы |1 | |3 модуль Басқару және қарым-қатынас | |10 |Мекемедегі лидер және басшы мәселесі |1 | |11 |Басқарудағы шешім қабылдау |1 | |12 |Басқару міндеттері және оның негіздері |1 | |13 |Басқарудағы шешім қабылдау процестеріне психологиялық |1 | | |талдау жасау | | |14 |Кадрларды іріктеу бағалаудың психологиялық аспектілері |1 | |15 |Кадрлық процестің ортаңғы элементі - басшыны бағалау |1 | | |процедурасы | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1.1 Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық мәселелерінің тарихы 5.1.2 Еңбек ұжымының әлеуметтік-психологиялық сипаты 5.1.3 Басшы психологиясы 5.1.4 Басқарушы қызметі 5.1.5 Басқару стильдері 5.1.6 Лидерліктің психологиялық сипаттамасы 5.1.7 Басқарудығы билік мәселесі 5.1.8 Менеджмен жүйесі 5.1.9 Басқарушы қызметіндегі қарым-қатынас 5.1.10 Ұжымдық конфликттер 5.1.11 Ұжымдық конфликттер 5.1.12 Басқару және коммуникация 5.1.13 Шешім қабылдау мәселесі 5.1.14 Кәсіптік профессиограмма 5.1.15 Кәсіби жарамдылық 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 | |Тақырыптар |Көрнекілікте|Өздік оқуға |Бақылау | | | |р, ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториял| | | | | |ық стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Ұжымның әлеуметтік – |Ғылыми білімдер |Таблица |Еңбек ұжымының|Конспект | |психологиялық |жүйесіндегі еңбек| |әлеуметтік-пси| | |хал-ахуалы |ұжымының | |хологиялық | | | |әлеуметтік-психол| |мәселелеріның | | | |огиялық | |теориялық | | | |мәселелерінің | |негізі, пәні | | | |алатын орны | |және | | | | | |мақсат-міндетт| | | | | |ері | | |Топтың әлеуметтік |Еңбек ұжымының |Оқулықтар |Ф.У.Тейлор |Реферат | |психологиясы. |әлеуметтік-психол| |бойынша | | | |огиялық | |басқарудың | | | |мәселелерінің | |негізгі | | | |алатын орны | |принциптері | | |Шағын топ-әлеу |Еңбек ұжымының |Схема |Ф.У.Тейлор |Схема | |меттік-психоло гиялық |әлеуметтік-психол| |бойынша | | |феномен ретінде |огиялық | |басқарудың | | | |мәселелеріның | |негізгі | | | |ғылым ретінде | |принциптері | | | |қалыптасуы | | | | |Көпшілік психологиясы |Басқару |«Миға |Басқарудың |Баяндама | | |іс-әрекетіне |шабуыл» |мазмұндық | | | |психологиялық |әдістемесі |мінездемесі | | | |мінездеме беру | | | | |Басқару ісінің |Жоспарлау |«БББ» |Мекеме |Конспект | |әлеуметтік-психологиял|функциясының |әдістемесі. |функциялары | | |ық мәселелері. |психологиялық | | | | | |ерекшеліктері | | | | |Жетекшілік қызмет |Басқару |Салыстыру |Басқару |Реферат | |және оның әлеуметтік|іс-әрекетінің |әдісі |жүйесіндегі | | |психологиялық |құрылымындағы | |реттеу | | |негіздері |бақылау | |әдістері | | | |функциясының | | | | | |психологиялық | | | | | |ерекшеліктері | | | | |Жетекшіге қойылатын |Басшы іс-әрекет |Пікір-талас |Біріккен |Пікір-талас | |талап-тілектер |құрылымындағы | |іс-әрекет – | | | |басқарушылық | |мекемені | | | |өзара әрекеттің | |қалыптастырушы| | | |орны | |фактор | | | | | |ретінде | | |Басқарушының тұлғалық |Басқарушылық |Таблица |Әлеуметтік |Таблица | |қасиеті |өзара әрекет | |психологиялық | | | |субъектісі | |климат | | | |ретінде | |түсінігі және | | | | | |оның | | | | | |қалыптасу | | | | | |тарихы | | |Қатынасты әлеуметтік- |Басқарушылық |Салыстырмалы|Еліктеу және |Конспект | |психологиялық талдау |өзара әрекет |анализ. |эмоционалды | | | |стратегиясы | |жұғу | | |Қатынастың |Мекемедегі лидер|«Қос жазба |Лидер туралы |Салыстырмалы| |коммуникативті |және басшы |күнделігі». |шетел |анализ | |жақтарының сипаты |мәселесі | |теорияларына | | | | | |талдау жасау | | |Қоғамдық өмір және |Басқарудағы шешім|Әлеуметтануғ|Басқаруда |Конспект | |қарым-қатынас |қабылдау |а арналған |шешім | | | | |әдебиеттерме|қабылдау | | | | |н таныстыру.|классификацияс| | | | | |ы | | |Еңбек ұжымы және |Басқару |Оқулықтар |Басқару |Баяндама | |талас-тартысты |міндеттері және | |міндеттерін | | |мәселелерді шешудің |оның негіздері | |бағалау | | |психологиялық | | |критерийлері | | |ерекшеліктері | | | | | |Дау-дамайдың туындау |Басқарудағы |Оқулықтар |Басқарушының | Реферат | |себептері және оларды|шешім қабылдау | |шешім қабылдау| | |жеңу жолдары |процестеріне | |стратегиясы | | | |психологиялық | |және тактикасы| | | |талдау жасау | | | | |Жеке адамдар |Кадрларды іріктеу|Рольдік |Кадрлармен |Рольдік | |арасындағы қақтығысу |бағалаудың |ойындар. |жұмыс істеу |ойындар | | |психологиялық | | | | | |аспектілері | | | | |Адамның рухани |Кадрлық процестің|Таблица. |Басшының | Конспект | |көзқарасын өрістету |ортаңғы элементі | |профессиограмм| | |және дау-дамайды |- басшыны | |асы | | |басу |бағалау | | | | | |процедурасы | | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Оқулықтар |Студенттер |Қамтамасыз | |құралдар атауы |саны |саны |ету пайызы | | | | | | |1 |2 |3 |4 | |Самыгин С.И.,Столяренко | | | | |Л.Д. Психология управления.| | | | |– Ростов – на – Дону, 2008 | | | | |Аймаганбетова О.Х. | | | | |Экономическая психология. –| | | | |А., 2005 | | | | |Қозыбай А., Жексенбиева Н.,| | | | |Өстеміров К. Топ жетекшісі.| | | | |Астана, 2010 | | | | |Молдабеков Ж., Маханбетова | | | | |А., Оралбекова А. Кәсіби | | | | |этика. Астана, 2012 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Самыгин С.И.,Столяренко Л.Д. Психология управления. – Ростов – на – Дону, 2008 8.1.2 Аймаганбетова О.Х. Экономическая психология. – А., 2005 8.1.3 Қозыбай А., Жексенбиева Н., Өстеміров К. Топ жетекшісі. Астана, 2010 8.1.4 Молдабеков Ж., Маханбетова А., Оралбекова А. Кәсіби этика. Астана, 2012 8.1.5 Андреева Г.М. Социальная психология. М.,2004 8.1.6 Розанова В.А. Психология управления. М.,2007 8.2 Қосымша әдебиеттер тізімі 8.2.1 Бороздина Г.В. Психология делового общения. М.,2000 8.2.2 Панасюк А.Ю. Управленческое общение.М.,2001 8.2.3 Паркинсон С.Н., Рустомджи М.К. Искусство управления. С-Пб,2002 8.2.4 Руденский Е.В. Основы психотехнологии общения менеджмента.М.,1998
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz