Файл қосу
ПОӘК Журналистика бойынша шеберлік сыныбы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейдегі СМЖ құжат |ПОӘК | | |ПОӘК «Журналистика | | | |бойынша шеберлік сыныбы»|2014 жылғы |ПОӘК 042-18-15.1.41/01-2014 | |пәнінің оқытушыға |№2 басылым | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | 5В050504 «Журналистика» мамандығына арналған «Журналистика бойынша шеберлік сыныбы» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы _________ «___» _______ 2014 жыл. қолы Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының мәжілісінде қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» _______ 2014 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Экономика, құқық, гуманитарлық ғылымдар факультеттің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» _______ 2014 жыл. Төрағасы: ___________ Тойкин С.Х. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде мақұлданып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 «___» _______ 20 ж. шыққан ПОӘК-нің №2 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль бойынша) 5 СӨЖ-ның тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Журналистика бойынша шеберлік сыныбы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В050504 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Журналистика бойынша шеберлік сыныбы» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: 5В050400 «Журналистика» мамандығының 1080 - 23.08.2012 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - СТУ 042-ГУ-4-2014 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны «Журналистика бойынша шеберлік сыныбы» пәнінің оқу бағдарламасы Журналистикаға кіріспе, Тележурналистика, Радиожурналистика курстарымен сабақтас. Журналистика бойынша шеберлік сыныбы студенттердің алған теориялық білімін тәжірибе барысында бекітуге көмектеседі, шығармашылық және кәсіптік қабілетін арттырады.Қазіргі кездегі кәсіптік журналистиканың іскерлік мәдениетінде басты құрамдас бөлік қазақстандық ақпаратты тәжірибеде қолдану және оны халықаралық рынокқа шығару аясында тиянақты білімді қалыптастыру болып табылады. 3.2 Осы курстың мақсаты: - Студенттерге мерзімді баспасөзде және теледидарда халқаралық ақпараттарды берудің принциптері мен нормалары туралы түсінік қалыптастыру. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: Курстың негізгі міндеттері: - Ақпараттың баспасөзде және теледидарда берілу ерекшеліктерінің мазмұнын, мақсатын айқын түсіндіру; - студенттерге Қазақстанның жаһандастыру жағдайында саяси, экономикалық, мәдени және демократиялық қоғам құрудағы халқаралық саясаты мен қазіргі халқаралық ақпараттардың мазмұны, сипаты туралы жалпы түсінік қалыптастыру; - тақырыпты дұрыс таңдау; - шығарманың мазмұнын ашу; - ақпаратты жедел, әрі толық алу; - қоғамдық маңызды проблемаларды танып, көрсету; - шығарманы өңдеу; - сапалы мәтін жазу; - журналистік этика мәселелерін меңгерту: 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Ақпаратты жинаудың әдіс-тәсілдері меңгереді; - ТВ,РВ және баспасөзде ақпараттардың логикалық жүйеде берілуін қарастыру жайлы толық мағұлмат алады; - Журналистік зерттеуді жүргізе білу туралы терең білім алады; - Қазақстанның жаһандастыру жағдайында саяси, экономикалық, мәдени және демократиялық қоғам құрудағы халқаралық саясаты мен қазіргі халқаралық ақпараттардың мазмұны, сипаты туралы туралы өзіндік нақты көзқарастар қалыптастырады; - Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана білуді үйренеді; - Кәсіби зерттеу жұмыстарына дағдылары қалыптасады. - негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1 Журналистикаға кіріспе 3.5.2 Радиожурналистика негіздері 3.5.3 Тележурналистика негіздері 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Журналистік шеберлік 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |1-Модуль Шеберлік туралы түсінік | | |1 Журналистің шығармашылық шеберханасы мәселелері |1 | | 2 Шығармашылық неден бастау алады |1 | | 3 Идея – шығарманың негізгі ойы |1 | | 4 Шығармашылық процесс және ізденіс сырлары |1 | |2-Модуль Жанрлардың бірігу тенденциялары | | |1 Жанрларды меңгеру әдісі, идея, желі және мазмұн |1 | | 2 Ой қалай туындайды, тақырып қайдан алынады? |1 | | 3 Публицистикадағы баяндау, суреттеу мәнері мен тіл,| | |стиль |1 | | 4 Журналист мәтініндегі бейне |1 | |3-Модуль Журналистика мен публицистиканың өзгешеліктері | | |1 Журналистика мен публицистиканың өзгешеліктері | | | |1 | | 2 Ақпаратқа тақырап қоюдағы шеберлік |1 | | 3 Ақпараттардағы публицистикалық «мен» |1 | | 4 Журналистік шеберлік пен тәжірибе |1 | |4-Модуль Жанрдың түрлері, оның жаңа формалары | | |1 Жанрдың түрлері, оның жаңа формалары |1 | | 2 Заман және дәстүр мен жаңашылдық |1 | | 3 Газет, радио, теледидардағы шеберлік сипаты |1 | |Практикалық (тәжірибелік) сабақтары | |1-Модуль Шеберлік туралы түсінік | | |1 Журналистің шығармашылық шеберханасы мәселелері |1 | | 2 Қазақ баспасөзіндегі әлеуметтік мәселелер |1 | | 3 Шығармашылық неден бастау алады |1 | | 4 Журналист-публицист және кәсіби шеберлік |1 | | 5 Идея – шығарманың негізгі ойы |1 | | 6 Мәлімет жинау, жазу және өңдеу |1 | | 7 Шығармашылық процесс және ізденіс сырлары |1 | | 8 Шығармашылық жұмыстағы журналистік зерттеу |1 | | 2-Модуль Жанрлардың бірігу тенденциялары | | |1 Жанрларды меңгеру әдісі, идея, желі және мазмұн |1 | |2 Халықаралық ақпараттағы конфликт және полемика |1 | |3 Ой қалай туындайды, тақырып қайдан алынады? |1 | |4 Даулы оқиға төңірегіндегі ақпараттардың берілу түрлері |1 | |5 Публицистикадағы баяндау, суреттеу мәнері мен тіл, стиль|1 | |6 Аралық бақылау жұмысы |1 | |7 Журналист мәтініндегі бейне |1 | |8 Қазіргі ақпарат құралдарындағы метафораның орны мен рөлі |1 | |3-Модуль Журналистика мен публицистиканың өзгешеліктері | | |1 Журналистика мен публицистиканың өзгешеліктері |1 | | 2 Халықаралық –журналист мәтініндегі бейне (образ) |1 | | 3 Ақпаратқа тақырап қоюдағы шеберлік |1 | | 4 Қазіргі кездегі басылымдардағы тақырыптардың негізгі | | |типтері |1 | | 5 Ақпараттардағы публицистикалық «мен» |1 | | 6 Авторлық пікір білдірудің нысандары |1 | | 7 Журналистік шеберлік пен тәжірибе |1 | | 8 Журналист және компьютерлік технология |1 | |4-Модуль Жанрдың түрлері, оның жаңа формалары | | |1 Жанрдың түрлері, оның жаңа формалары |1 | |2 ХХІ ғасыр технологиясы |1 | |3 Заман және дәстүр мен жаңашылдық |1 | |4 Журналистикадағы халықаралық байланыс әсерлері және |1 | |оның даму тенденциялары | | |5 Газет, радио, теледидардағы шеберлік сипаты |1 | |6 Аралық бақылау жұмысы |1 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Тақырып және оның маңыздылығы. 5.2 Материалды өңдеу. 5.3 Жарияланымның мазмұны мен түрі. 5.4 Ақпарат жинаудың әдістері. 5.5 Жанр және оның баспасөз,радио,теледидардағы қолдану ерекшеліктері. 5.6 Журналист және этика. 5.7 Фотожурналистика жанрына қойылатын талаптар. 5.8 Ақпарат және оның қолданылуы. 5.9 БАҚ және жарнама. 5.10 Баспасөздегі фотосуреттің маңызы. 5.11 Тілдік,стильдік қолданыстар. 5.12 Тележурналистке қойылатын талаптар. 5.13 Радиожурналистке қойылатын талаптар. 5.14 Тікелей эфир. 5.15 Журналистік зерттеу кезеңдері. 5.16 Шешендік өнер. 5.17 Журналист және компьютерлік технология. 5.18 Журналист шеберлігінің негіздері. 5.19 Аудитория және оны зерттеу. 5.20 Журналистика және менеджмент. 5.21 Кәсіби этика мәселелері. 5.22 Теледидар менеджменті. 5.23 Журналистік зерттеу барысындағы қауіпсіздік шаралары. 5.24 Баспасөздің стилі дегеніміз не? 5.25 Баспасөздің тілі дегеніміз не? 5.26 Жарнаманың шығармашылық және ұлттық аспектілері. 5.27 Жарнама мәтіні,слоган. 5.28 Ғылыми стиль дегеніміз не? 5.29 Әдеби-көркем стилге қойылатын талаптар. 5.30 Журналист және кәсіби шеберлік. 5.31 Сұқпат жанрын қолдану. 5.32 Журналистің сөйлеу мәдениеті. СТУДЕНТТІҢ ОҚЫТУШЫМЕН ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ 1. Қ.Сәтбаевтің публицистикалық мақалалары. 2. Қазақ балаларына арналған алғашқы басылымдар. 3. Қазақ қыз - келіншектеріне арналған алғашқы басылымдар. 4. Е.Алдоңғаров – публицист. 5. Ж.Аймауытовтың публицистикасы. 6. Ж.Тлепбергеновтің журналистік қызметі. 7. Қ.Кемеңгеров– публицист. 8. Ә.Ғалимовтың «Айқап» журналындағы атқарған қызметі. 9. М.Әуезов– публицист. 10. Монғолияда шыққан қазақ тіліндегі басылымдар. 11. Т.Рысқұловтың журналистік қызметі. 12. «Дала уалаяты» газеті. Онда қызмет еткен авторлар. 13. «Қазақ әдебиеті» газеті. Кеше және бүгіні. 14. М.Жұмабаевтың «Ақ жол» газетіндегі атқарған журналистік қызметі. 15. Б.Майлиннің публицистикасы. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 |Тақырып |Көрнекі |Өз |Бақылау | | |құралдар, |бетімен |түрі | | |плакаттар,|дайындалу| | | |стендтер |сұрақтары| | |Дәріс сабағы |Тәжірибелік сабағы |Зертх| | | | | | |. | | | | | | |жұмыс| | | | |1 |2 |3 |4 |1 |2 | |1 Журналистің |1 Журналистің | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |шығармашылық |шығармашылық | |тезисі, |нал | | |шеберханасы |шеберханасы | |Мерзімді |материалд| | |мәселелері |мәселелері | |баспасөз |арымен | | | |2 Қазақ баспасөзіндегі| |материалда|жұмыс | | | |әлеуметтік мәселелер | |ры | | | |2 Шығармашылық |3 Шығармашылық неден | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |неден бастау |бастау алады | |тезисі, |нал | | |алады |4 Журналист-публицист | |Мерзімді |материалд| | | |және кәсіби шеберлік | |баспасөз |арымен | | | | | |материалда|жұмыс | | | | | |ры | | | |3 Идея – |5 Идея – шығарманың | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |шығарманың |негізгі ойы | |тезисі, |нал | | |негізгі ойы |6 Мәлімет жинау, жазу | |Мерзімді |материалд| | | |және өңдеу | |баспасөз |арымен | | | | | |материалда|жұмыс | | | | | |ры | | | |4 Шығармашылық |7 Шығармашылық | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |процесс және |процесс және ізденіс | |тезисі, |нал | | |ізденіс сырлары |сырлары | |Мерзімді |материалд| | | |8 Шығармашылық | |баспасөз |арымен | | | |жұмыстағы журналистік | |материалда|жұмыс | | | |зерттеу | |ры | | | |5 Жанрларды |9 Жанрларды меңгеру | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |меңгеру әдісі, |әдісі, идея, желі және| |тезисі, |нал | | |идея, желі және |мазмұн | |Мерзімді |материалд| | |мазмұн |10 Халықаралық | |баспасөз |арымен | | | |ақпараттағы конфликт | |материалда|жұмыс | | | |және полемика | |ры | | | |6 Ой қалай |11 Ой қалай | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |туындайды, |туындайды, тақырып | |тезисі, |нал | | |тақырып қайдан |қайдан алынады? | |Мерзімді |материалд| | |алынады? |12 Даулы оқиға | |баспасөз |арымен | | | |төңірегіндегі | |материалда|жұмыс | | | |ақпараттардың берілу | |ры | | | | |түрлері | | | | | |7 |13 Публицистикадағы | |Дәріс |Газет-жур|Жазбаша, | |Публицистикадағы|баяндау, суреттеу | |тезисі, |нал |ауызша | |баяндау, |мәнері мен тіл, стиль | |бақылау |материалд| | |суреттеу мәнері|14 Аралық бақылау | |тапсырмала|арымен | | |мен тіл, стиль |жұмысы | |ры |жұмыс | | |8 Журналист |15 Журналист | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |мәтініндегі |мәтініндегі бейне | |тезисі, |нал | | |бейне |16 Қазіргі ақпарат | |Мерзімді |материалд| | | |құралдарындағы | |баспасөз |арымен | | | |метафораның орны мен | |материалда|жұмыс | | | |рөлі | |ры | | | |9 Журналистика |17 Журналистика мен | |Дәріс |Газет-жур|Жазбаша, | |мен |публицистиканың | |тезисі, |нал |ауызша | |публицистиканың |өзгешеліктері | |Мерзімді |материалд| | |өзгешеліктері |18 Халықаралық | |баспасөз |арымен | | | |–журналист мәтініндегі| |материалда|жұмыс | | | |бейне (образ) | |ры | | | |10 Ақпаратқа |19 Ақпаратқа тақырап | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |тақырап қоюдағы |қоюдағы шеберлік | |тезисі, |нал | | |шеберлік |20 Қазіргі кездегі | |Мерзімді |материалд| | | |басылымдардағы | |баспасөз |арымен | | | |тақырыптардың негізгі| |материалда|жұмыс | | | |типтері | |ры | | | |11 |21 Ақпараттардағы | |Дәріс |Газет-жур|Жазбаша, | |Ақпараттардағы |публицистикалық «мен» | |тезисі, |нал |ауызша | |публицистикалық |22 Авторлық пікір | |Мерзімді |материалд| | |«мен» |білдірудің нысандары | |баспасөз |арымен | | | | | |материалда|жұмыс | | | | | |ры | | | |12 Журналистік |23 Журналистік | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |шеберлік пен |шеберлік пен | |тезисі, |нал | | |тәжірибе |тәжірибе | |Мерзімді |материалд| | | |24 Журналист және | |баспасөз |арымен | | | |компьютерлік | |материалда|жұмыс | | | |технология | |ры | | | |13 Жанрдың |25 Жанрдың түрлері, | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |түрлері, оның |оның жаңа формалары | |тезисі, |нал | | |жаңа формалары |26 ХХІ ғасыр | |Мерзімді |материалд| | | |технологиясы | |баспасөз |арымен | | | | | |материалда|жұмыс | | | | | |ры | | | |14 Заман және |27 Заман және дәстүр | |Дәріс |Газет-жур|Ауызша | |дәстүр мен |мен жаңашылдық | |тезисі, |нал | | |жаңашылдық |28 Журналистикадағы | |Мерзімді |материалд| | | |халықаралық байланыс | |баспасөз |арымен | | | |әсерлері және оның | |материалда|жұмыс | | | |даму тенденциялары | |ры | | | |15 Газет, |29 Газет, радио, | |Дәріс |Газет-жур|Жазбаша, | |радио, |теледидардағы шеберлік| |тезисі, |нал |ауызша | |теледидардағы |сипаты | |бақылау |материалд| | |шеберлік сипаты |30 Аралық бақылау | |тапсырма-л|арымен | | | |жұмысы | |ары |жұмыс | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы Кесте 4 |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1. Аллаберген Қ., |2 |14 |14,2% | |Нұсқабайұлы Ж., | | | | |Оразайұлы Ф. Қазақ | | | | |журналистикасының | | | | |тарихы. | | | | |2. Аллаберген Қ., |3 |14 |21.4% | |Нұсқабайұлы Ж. Алты | | | | |алаштың ардақтылары. | | | | |3. «Айқап» |2 |14 |14,2% | |Құрастырушылар: | | | | |Сұбханбердина Ү., | | | | |Дәуітов С. | | | | |4. Бекхожин Қ. Қазақ |2 |14 |14,2% | |баспасөзі тарихының | | | | |очерктері. | | | | |5. Бекхожин Қ. Қазақ |2 |14 |14,2% | |баспасөзінің даму | | | | |жолдары. | | | | |6. «Қазақ» газеті. |1 |14 |7,4% | |Құрастырушылар: | | | | |Сұбханбердина Ү., | | | | |Дәуітов С., Сақов Қ. | | | | |7. Қожакеев Т. Жыл |4 |14 |28.5% | |құстары. | | | | |8. Қожакеев Т. |4 |14 |28.5% | |Көксеңгірлер. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Амандосов Т.С. Совет журналистикасының теориясы мен практикасы.-А, 1998. 8.1.2 Аналитические жанры газеты. Хрестоматия.-М.,2007. 8.1.3 Антонов И.В. Информационные жанры газетной публицистики.-С.,2006. 8.1.4 Барманкулов М.К. Телевидение: деньги или власть?-А.,2008. 8.1.5 Ворошилов В.В. Журналистика.СПб.,2003. 8.1.6 Газетные жанры.-М.,2002. 8.1.7 Қожакеев Т.Қ. Жас тілшілер серігі.-А.,2001. 8.1.8 Қожакеев Т.Қ. Сатира негіздері.-А.,2006. 8.1.9 Рэндалл Д. Универсальный журналист.-А.,2006. 8.1.10 Теория ипрактика советской периодической печати.-М.,2000. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Журналистика западноевропейских стран.-Л.,2000. 2. Журналистика и политика.-М.,2007. 8.2.3 Қожакеев Т.Қ.Сара сөздің сардарлары.-А.,2005. 2. Мұртаза Ш.,Смайылов К. Елім саған айтам, елбасы сен тыңда.-А.,2008. 3. Назарбаев Н.ә. Қазақтың бүкіл тарихы- бірігу тарихы, тұтастану тарихы// Қазақ әдебиеті, 1998,27 наурыз. 4. ҚазҰУ хабаршы. Журналистика сериясы. 2007,1. 5. ҚазҰУ хабаршы. Журналистика сериясы. 2008,2. 8.2.6 ҚазҰУ хабаршы. Журналистика сериясы. 2005,1.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz