Файл қосу
Халықаралық жарнама
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК | | | | | | | | | | | | |ОӘК | | | |042-14.2.05.01.20.18/02-2| | | |010 | |ӨӘК «Жарнаманың арнайы | | | |түрлері» пәнінің |№ 1 басылым | | |студенттерге арналған |01.09.2010 ж. | | |жұмыстық оқу бағдарламасы| | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 050421- «Дизайн» мамандығына.мамандығына «Жарнаманың арнайы түрлері» пәніне арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2010 [pic] Мазмұны |1 |Жалпы мәліметтер |4 | |2 |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы |5 | |3 |Курстың форматымен саясаты |6 | |4 |Баға қою тәсілі |7 | |5 |Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу |8 | |6 |СӨЖ және СОӨЖ мазмұны |10 | |7 |Пәннің оқу процесіне қарай календарлық графигі |12 | | | | | | | | | | | | | | | | | 1. Жалпы мәліметтер 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер • Оқытушының аты - жөні. кафедраның аға оқытушы, Мусатаева Мадина Ермекқызы • Кафедра – «Дизайн және инженерлік графика» • Контакт информациясы – тел: 53 – 37 -60, № 8 оқу ғимараты, № 410 кеңсесі • Сабақтар өткізілетін орындар: 412 б • Пәннің аты – «Жарнаманың арнайы түрлері» • Кредиттер саны – 3 • Оқу жұмыс жоспарынан алынған Оқу жоспарынан алынған 1 кесте |Курс |Семестр |Кредит |Д | | | | |(сағ) | |А |4,0 |95 – 100 |Бес | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Төрт | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Үш | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |Екі | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ. 2 кесте – Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |Рет |Тақырып аталуы |Мазмұны |Сағаттар саны | |№ | | | | | | | |Д |ТС |ЗС |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Жарнама, жалпы |Corel Draw |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |түсінік. |бағдарлама | | | | | | | | |арқылы сыртқы | | | | | | | | |жарнаманың | | | | | | | | |эскиздерін | | | | | | | | |жасау. | | | | | | |2 |Ерте дәуірдегі |Дизайн макетін |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |Қазақстанда |жасау. | | | | | | | |жарнаманың өмірге| | | | | | | | |келуі. «Жарнама» | | | | | | | | |ұғымының шығу | | | | | | | | |тегі. Кеңестер | | | | | | | | |Одағындағы | | | | | | | | |жарнама.. | | | | | | | |3 |Қазіргі |«Нашақорлыққа |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |Қазақстандағы |қарсы» дизайн | | | | | | | |жарнама. |макетің жасау. | | | | | | | |Халықаралық | | | | | | | | |жарнама | | | | | | | |4 |Жарнама |«Балалар – өмір |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |саласындағы |гүлі» дизайн | | | | | | | |зерттеулер |макетің жасау | | | | | | |5 |Жарнаманың |Білім беру |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |мақсаты мен |әлеуметтік | | | | | | | |функциясы |жарнаманы жасау | | | | | | |6 |Жарнаманың |«СПИД |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |түрлері |проблемалары» | | | | | | | | |дизайн макетің | | | | | | | | |жасау | | | | | | |7 |Жарнама |Денсаулық |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |технологиясы. |ұйымның | | | | | | | |Кері байланыссыз|эмблемасын жасау| | | | | | | |жарнама | | | | | | | | |технологиясы | | | | | | | |8 |Жарнама дизайны |Коммерциялық |1 |2 | |1,5 |1,5 | | | |емес ұйымдардың | | | | | | | | |жарнама | | | | | | | | |кампаниясының | | | | | | | | |жасау (эмблема, | | | | | | | | |логотип, | | | | | | | | |визитка, буклет)| | | | | | |9 |Дизайн |Әлеуметтік |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |принциптері |жарнаманы жасау | | | | | | |10 |Дизайн және |Экология |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |жарнама өндірісі.|ұйымының | | | | | | | |Дизайнды жасау |эмблемасын жасау| | | | | | | |технологиясы. | | | | | | | |11 |Коммерциялық емес|«Қоршаған ортаны|1 |2 | |1,5 |1,5 | | |ұйымдардың. |қорғау» дизайн | | | | | | | | |макетін жасау | | | | | | |12 |Әлеуметтік |«Қызыл кітапқа |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |жарнама. |кіргізілген | | | | | | | |Экологиялық |жануарларды | | | | | | | |жарнама. |қорғау» дизайн | | | | | | | |Креативті және |макетің жасау | | | | | | | |эфективті | | | | | | | |13 |Жарнама |«Темекіге қарсы»|1 |2 | |1,5 |1,5 | | |мәтінінің |дизайн макетің | | | | | | | |графикасы |жасау | | | | | | |14 |Жарнама мәтінінің|«Атмосфераны |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |тақырыбы және |сақтайық» дизайн| | | | | | | |ұрандар |макетің жасау. | | | | | | |15 |Баспасөздегі |Фирмалық стильді|1 |2 | |1,5 |1,5 | | |жарнама |жасау | | | | | | | | | |15 |30 | |22,5 |22,5 | 6 СОӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары |Рет |СОЖӨЖ |СӨЖ | |№ | | | | |Дәрісханада |Дәрісханадан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Экологиялық жарнама. |Компьютерлік |Жарнама дизайн | | |Басты бағыттары. |бағдарламаларды қолдана| | | | |отырып экологиялық | | | | |жарнаманы жасау | | |2 |Қазақстанның |«Орманды сақта» |Дизайн принциптері | | |экологиялық |тақырыпқа байланысты | | | |проблемалары, шешу |бірнеше эскиздерді | | | |жолдары |жасау | | |3 |Қазақстанның |«Табиғатты аяла» |Жарнамадағы түс, түс | | |экологиялық мәселелерін|тақырыпқа байланысты |психологиясы | | |шешудегі экологиялық |бірнеше эскиздерді | | | |жарнамалардың орны және|жасау | | | |рөлі. | | | |4 |Жануарлар және |Эскиздерді жасау |Әлеуметтік жарнама | | |өсімдіктер әлемін | | | | |қорғау жарнама | | | |5 |Бүлінген табиғи |Эскиздерді жасау |Экологиялық жарнама | | |ландшафтты қалпына | | | | |келтіру жөніндегі | | | | |шаралар жарнамасы. | | | |6 |Экологиялық бағыттағы |Ақпаратты - жарнама |Бүлінген табиғи | | |ақпаратты-жарнамалық | |ландшафтты қалпына | | |акцияларды өткізу | |келтіру жөніндегі шаралар| | |схемасы. | |жарнамасы. | |7 |Жарнама және жалпы |Жарнама туралы жалпы |Креативті және эфективті | | |адамдардың |түсінік | | | |құндылықтары. | | | |8 |Мемлекеттік |Әлеуметтік жарнаманы |Жануарлар және өсімдіктер| | |институтардың қызмет |жасау |әлемін қорғау жарнама | | |жарнамасы. Денсаулық | | | | |сақтау. Білім. | | | | |Әлеуметтік қорғау. | | | | |Қарулы күштер. | | | |9 |Мемлекеттік |Жарнама кампания туралы|«Жарнамалық бейне» және | | |институттардың қызметін|жалпы түсінік |«Жұлдыз» бейнесінің | | |баяндау жөніндегі | |қалыптасу алғышарттары. | | |жарнамалық | | | | |кампанияларды өткізу | | | | |схемасы, жарнамалық | | | | |кампаниялардьң жалпы | | | | |мәдени шараларды өткізу| | | | |схемасы. | | | |10 |«Жарнамалық бейне» және|«Жұлдыз» ол кім? |Экологиялық бағыттағы | | |«Жұлдыз» бейнесінің | |ақпаратты-жарнамалық | | |қалыптасу алғышарттары.| |акцияларды өткізу | | | | |схемасы. | |11 |«Жұлдыз» - «кішкентай |Салыстыру жасау |«Жұлдыз» - «кішкентай | | |адам» түсініктерін | |адам» түсініктерін | | |қарама-қарсы қою. | |қарама-қарсы қою. | |12 |Дизайн тәжірибесі мен |«Жұлдыз» бейнесінің |Доктор Ирвинг Тейлор адам| | |теориясы |қалыптасу алғышарттары.|шығармашылықтың 5 кезеңі | |13 |Брэнд, брэнд менеджер |Жарнамалық |Дизайнды жасау | | | |кампаниялардьң жалпы |технологиясы | | | |мәдени шараларды өткізу| | | | |схемасы. | | |14 |Жарнама құралдары |Әлеуметтік қорғау. |Дизайн – бағдарламалар | | | |Қарулы күштер. | | |15 |Жарнамадағы түс |Жарнама және жалпы |Колористика | | | |адамдардың | | | | |құндылықтары. | | 7 «Жарнаманың арнайы түрлері» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ ГРАФИГІ 4 кесте - Пәннің оқу процесіне қарай календарлық графигі Жұма саны123456789101112131415Дәрістер111111111111111Зертханалық сабақ---------------Тәжірибелік сабақ222222222222222СӨЖ1,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,5СОӨЖ1,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,51,5
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz