Файл қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚ ТАРИХЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК 042-18-20.1.70/02-2013 | |«Қазақстан Республикасының| | | |мемлекет және құқық |№1 басылым 2013ж | | |тарихы » пәнінің | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН «ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚ ТАРИХЫ » ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС) 5В030100 ҚҰҚЫҚТАНУ МАМАНДЫҒЫ СЕМЕЙ 2013 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті «құқықтану» кафедрасы аға оқытушысы Сарбасова А.К. 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «құқықтану» кафедрасының отырысында № 1 хаттама « » 09. 2013ж. Кафедра меңгерушісі Елеманов С.Х. 2.2. Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында отырысында № 1 хаттама « » 09. 2013ж. Төраға Кеңеспаева Ш.С 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған №1 « » 09. 2013ж. № хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор Искакова Г.К АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ № 1 Мазмұны 1. Силлабус 2. Пәннің мазмұны бойынша және сабақ түрлеріне байланысты сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқытуға байналысты оқу әдістемелік нұсқама 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1. Силлабус - Оқытушының аты-жөні – Сарбасова А.К - Кафедра – «Құқықтану»; - Байланыс ақпараты- тел350426, оқу ғимараты №1, кабинет 605; - Пән атауы –«Қазақстан Республикасының мемлекет және тарих құқығы»; - Кредиттер саны – 2; - Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте 1); 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты. «ҚР-ның мемлекет және тарих құқығы» - Бұл пәннің қарастыратыны халықтардың бұрынғы замандарда басынан кешкендерін яғни, тарихи зердесін ғылыми тұрғыдан екшеп, оқып барып зерттеуге жұмылдырады. 1.3 «ҚР-ның мемлекет және тарих құқығы» курсының негізгі мақсаты: студенттерге мемлекет және тарих құқығының негізгі теориялық ережелерін түсіндіру. Қазақстан Республикасының заңдылығын зерттеу, заңдылықпен жұмыс істеу қабілетін иемдену, практикада туындайтын күрделі мәселелерге бейімдеу, алған білімдерін қолдану қабілітінің пайымдау. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеті студенттердің аталған курсқа қызығушылығын арттыруға бағытталған.Студенттердің әрбір курс институттарының жалпы және арнайы бөлімдерін меңгеру керек. Құқықтық қатынастарда туындайтын нормаларды қолдану тәртібін оқуы қажет. 1.5 Курс оқытылуы аяқталған кезінде студент: ҚР-ның мемлекет және тарих құқығы теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын, оның ұйымдастырушылық құрылымын және құқықтық саласын білуі қажет. • Негізгі теориялары мен әдістерді игеру; • Мемлекет және тарих құқығы мақсаттары, әдістері, заңнамаларды және тұжырымдамаларын толық меңгеруі; . . 2 Пәннің мазмұны бойынша және сабақ түрлеріне байланысты сағаттарды бөлу Кесте 1 |№ |Тақырып атаулары |Сағаттар |Әдебиеттер | |п/п| | | | | | |дәріс|семин |СОЖӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Курстың пәні мен мақсаты. |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |Қазақстан территориясындағы| | | | |,7.5, | | |алғашқы қауымдық құрылыс | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |және оның ыдырауы. Сақ | | | | |9 | | |тайпаларының қоғамдық – | | | | | | | |саяси құрылысы. | | | | | | |2 | Ежелгі ғұндардың |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |мемлекеті. | | | | |,7.5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |3 |Үйсіндер мен қаңлылардың |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |мемлекеті. | | | | |,7.5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |4 |Түрік қағанаты. |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | | | | | | |,7.5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |5 |Қарлұқ, Қимақ, Қыпшақ, |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |Қарахан мемлекеттерінің, | | | | |,7.5, | | |Найман және Керей | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |ұлыстарының қоғамдық-саяси | | | | |9 | | |құрылысы. | | | | | | |6 |Шыңғысхан империясының |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |саяси жағдайы және ұлы | | | | |,7.5, | | |жасақ заңдары. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |7 | Моғолстан, Әбілқайыр |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |хандығы және Ноғай | | | | |,7.5, | | |ордасының саяси құрылысы. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |8 | Қазақ Хандығы кезеңіндегі |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |саяси-құқықтық жағдай. | | | | |,7.5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |9 |Қазақ қоғамдық әдет –ғұрып |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |құқығы. | | | | |,7.5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |10 | Қазақстанның Ресейге |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |қосылу барысындағы | | | | |,7.5, | | |саяси-құқықтық жағдай. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |11 |Қазақстанның Ресейге қосылу|2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |барысындағы саяси-құқықтық | | | | |,7.5, | | |жағдай. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |12 |ХХ ғасырдың басындағы |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |Қазақстандағы саяси | | | | |,7.5, | | |жағдайы. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |13 |Қазақстанда Кеңес |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |өкіметінің орнауы. | | | | |,7.5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |14 |Қазақстандағы Кеңестік |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |мемлекет пен құқық | | | | |,7.5, | | |(1946-1980 жылдарда) . | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | |15 |Тәуелсіз Қазасқтан |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4| | |мемлекеті мен құқығының | | | | |,7.5, | | |қалыптасуы және дамуы. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | 3 Пәнді оқытуға байналысты оқу әдістемелік нұсқама «ҚР-ның мемлкет және тарих құқығы» міндетті түрде оқытылатын пәндер курсына жатады. Бұл өз алдына оқытушыларға пәннің аса маңызды бөлімдерін жүйелі әрі тереңірек оқытуды жауапты міндет жүктейді. 4. Курс форматы Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. 5. Курс саясаты Әрбір дәріске қатысып белсенділік танытқаны үшін 5 баллдан беріледі.Әрбір семинарда «өте жақсы» жауап максималды 15 баллмен теңестіріледі. Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердін міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір студенттер алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақтан тысқары уақытта студентке беруді тиіс емес (қандай себеп- салдары болса да). Дәріс материалдары және семинар, өздік жұмыстар тақырыптарына студенттер алдын ала таныса алады, универсиеттің сайтында электронды журналға енгізілген. Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Дәріске қатыспау 0 балл деп есептелінбейді,Студенттің семинар сабағына дайын болмауы -0 балл болып есептелінбейді және айыппұл санкциялары қолданылады. Егер себепті түрде сабақтан қалса және оны растайтын құжаттары мөр басылып расталса онда студент қалған сабағын оқытушының уақыты бос болса тапсырмаларды ауызша жауап беру арқылы өтей алады. Бірақ ескерте кететін жайт әрбір сабақты бағалау аптасына бір рет міндетті түрде электронды журналға қойылады. Қойылған бағалар автоматты түрде базада сақталады. Әрбір студен 1 -межелік бақылауды яғни, максималды балл 270 + 30 балл дәріске қатысқаны үшін қосылады сонда жалпы жиыны 300 балл, 100 пайызды деген көрсеткішті жинауы мүмкін. 2- межелік бақылауда максималды 300 балл, 100 пайыз екуінің жиыны 600 баллды құрап 100 пайыз деген көрсеткішке ие болады. Төмендегі таблицада әрбір сабаққа берілетін баллдар көрсетілген. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады Емтихан: қорытыды емтихан тест бойынша өткізіледі. 6. Бағалау саясаты Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |ескертулер | | | |баллдар| | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1 және 7 апата бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | | | | | | |3 |Студенттің өздік жұмысы үй тапсырмасы |70 |СӨЖ | |4 |Эссе (әрбір жұмысқа), Жазбаша ситуациялық |35 |СОЖӨЖ | | |жұмыс (әрбір жұмысқа), Реферат (әрбір | | | | |жұмысқа), Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) | | | |5 | |60 | | | | | | | |1 ден 7 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | |СРСП | | | | | | |1 |8 және 15 апта бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | | | | | | |3 |СӨЖ |70 | | |4 |СОЖӨЖ |35 | | |5 |2-Межелік бақылау |60 | | | |8 ден 15 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | | |Емтихадағы жалпы баллдар |400 | | |Академиялық кезеңдегі қорытынды баллдар |1000 | | 7. Әдебиеттер 1. Кузембай А., Абиль Е. История Республики Казахстан. – Астана, 1999 г. 2. 4Маликов Ф. Февральская буржуазно-демократическая революция в Казахстане. – Алма-Ата, 1962 г. 3. Сапаргалиев Г. Карательная политика царизма в Казахстане: 1905-1917 г.г – Алма-Ата, 1966 г. 4. Бекмаханов Е. Присоединение Казахстана к России. – М., 1957 г. 5. Масанов Н. Кочевая цивилизация казахов. – М., 1995 г. 6. Национальные окраины Российской империи: становление и развитие системы управления. – М., 1998 г. 7. История Казахстана с древнейших времен до наших дней. В пяти томах. - Алматы, 1996 г. Т. 1; - Алматы, 1998 г. Т. 8. Зиманов С. Состояние и задачи разработки проблем обычного права казахов // Проблемы казахского обычногоправа. – Алма-Ата, 1996 г. 9. Мартимьянова С.В., Чижман Ю.М. основы государства и права Республики Казахстан: Учебное пособие.- Петропавловск, 1998 г. 10. А.С. Ибраева, Н.С. Ибраев Теория государства и права (учебное пособие). Алматы, Жеті-Жарғы, 2003 г. 11. Нурпеисов Е.К., Котов А.К. Государство Казахстан: от ханской власти – к президентской республики. – Алматы, 1995 г. 12. Назарбаев Н.А. В потоке истории. – Алматы: Атамура, 1999 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz