Файл қосу
Басқару психологиясының жалпы мәселелері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.12/0| | | |1-2014 | |ПОӘК |11.09.2014ж. басылым №1 | | |«Басқару психологиясы» оқытушыға | | | |арналған пәннің бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Басқару психологиясы» 5В051000 - Мемлекеттік және жергілікті басқару мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: 05.09.2014ж. «Психология» кафедрасының доценті м.а. А.Ж. Едігенова 2 ҚАРАЛДЫ 2.1 «Психология» кафедрасының отырысында 05.09. 2014ж. Хаттама № 1 Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды 09.09.2014ж. Хаттама № 1 ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды 11.09.2014ж. Хаттама №1 ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ НГІЗІЛДІ 11.09.2014ж. басылым №1 Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдері) 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Басқару психологиясы» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В051000 - Мемлекеттік және жергілікті басқару мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерге еліміздің күнделікті әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың экономикасына өтудегі бастапқы алғы шарттар ретіндегі көптеген міндеттерін шешетін түрлі аспектілерін талдауға мүмкіндік береді. Осы курс міндеттерін оқу барысында алынған білімдер жүйесін мамандар психологиялық өндірісте жән іскерлік, қарым-қатынас психологиясында ұтымды пайдалануға болады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Басқару психологиясы» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 5В051000 - Мемлекеттік және жергілікті басқару мамандығы бойынша ҚР МЖМБС; - 5В051000 - Мемлекеттік және жергілікті басқару мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Басқару психологиясы – ол 5В051000 - Мемлекеттік және жергілікті басқару мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғары оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. Қоғамдық өмір тәжірибесі бірлестіктер, фирмалардың табыстығы көбінесе басқару әдістерінің қоғамның дамуындағы әлеуметтік және экономикалық міндеттері мен ғылыми-техника жетістіктерінің талаптарына сәйкестілігіне тәуелді болатынын көрсетіп отыр. Осыған орай, басқару мәселелрін жан-жақты зерттеу бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып табылады. Қазіргі ғылымда басқару мәселелсі – бірлестіктердің бірден-бір мақсаттарын шешуге бағытталған адам іс-әрекетінің арнайы саласы ретінде қарастырылады. Өз мазмұны жағынан басқару іс-әрекеті өте күрделі әрі жан-жақты жоспардан көрінеді. Еліміздегі күрделі әлеуметтік-экономикалық жағдай нарық экономикасына өтудегі бастапқы алғы шарттар ретіндегі көптеген басқару міндеттерін шешудің түрлі аспектілерін талдауға мүмкіндік береді. Кезкелген басқару қызметін жүзеге асыруда – негізгі басқару субъектісі ретінде жетекші роліне баса назар аударылуы тиіс. Осы курс барысында алынған білімдер жүйесін мамандар психологиялық өндірісте және іскерлік қарым-қатынас психологиясында ұтымды пайдалануға болады. 3.2 Пәннің мақсаты – қазіргі басқару психологиясының негізгі мәселелеріне шолу жасау, жетекші іс-әрекетінің құрылымдық психологиялық аспектілерін ашу, басқару жүйесіндегі психологиялық білімдермен қаруландыру. 3.3 Пәнді оқу міндеттері: -студенттерді басқару іс-әрекетінің құрылымы және негізгі функцияларымен, әдістерімен, принциптерімен таныстыру; -студенттер бойында басқару жүйесінде практикалық жұмыс жасау іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру. 3.4 Оқу нәтижесінде студенттер: Білуі керек: - Басқару психологиясының негізгі категорияларын; - Басқару психологиясының зерттеудің әдістерін, принциптерін; - Пәннің жалпы мазмұнын. Іскеліктері болуы керек: - басқару жүйесінің психологиялық аспектілерінен; - Пән бойынша теориялық білімді практикада қолдану. Меңгеруі керек: - Басқару психологиясының категориялық құрылымын; - Басқару психологиясындағы жағдаяттарды талдауды; - Пән бойынша теориялық білімді практикада қолдануды. Түсінуі керек: - Психологияның басқа ғылым салаларымен байланысын; - Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиялық алған білімін қолдану туралы. Жинақтауы керек: - Басқару психологиясы бойынша теориялық және практикалық материалдарды. 3.5 Курс пререквизиттері: -экономика негіздері; -менеджмент негіздері. 3.6 Курстың постреквизиті: пән туралы білім мамандық бойынша тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Таблица 1 |Курс |Семестр | |Модуль 1. Басқару психологиясының жалпы мәселелері. Басқару |2 | |психологиясының мақсат-міндеттері және даму тарихы | | |Менеджмент теориясы мен практикасы |2 | |Тұлға және оның басқару жүйесіндегі мүмкіндіктері |2 | |Жетекшілік қызмет және оның әлеуметтік психологиялық негіздері|2 | |Басқару стильдері және психологиялық ахуал |2 | |Басқару процесіндегі тұлғаның қасиеттері |2 | |Басқару процесіндегі танымдық процестер |2 | |Еңбек мотивациясы |2 | |Модуль 2. Ұжымның әлеуметтік-психологиялық мәселелері. Басқарудың |2 | |психофизиологиялық негіздері | | |Жетекшілік және лидерлік |2 | |Еңбек ұжымын басқару психологиясы |2 | |Басқару және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық мәселелері |2 | |Басқарудағы тұлғааралық қатынастар және өзара тілдесудің |2 | |әлеуметтік-психологиялық сипаты | | |Еңбек ұжымындағы конфликтілі жағдаяттарды басқарудың психологиялық |2 | |негіздері | | |Адамның рухани көзқарасын жетілдірудің психологиялық негіздері |2 | |және конфликтілі жағдайлардың алдын-алу | | |Тәжірибелік сабақтары | |Модуль 1. Басқару психологиясының жалпы мәселелері. Ғылыми білімдер|1 | |жүйесіндегі басқару психологиясының алатын орны | | |Басқару психологиясының ғылым ретінде қалыптасу тарихы |1 | |Жетекшінің іс-әрекеті және мекеме |1 | |Жетекшінің жеке тұлғасы және кәсіби іс-әрекетінің құрылымы |1 | |Тұлға және ұжым басқарудың объектісі және субъектісі ретінде |1 | |Басқару өнері |1 | |Басқару іс-әрекетінің принциптері мен әдістері |1 | |Модуль 2. Ұжымның әлеуметтік-психологиялық мәселелері |1 | |Басқару және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық мәселелері | | |Жетекшілік және лидерлік |1 | |Басқару іс-әрекетінің құрылымындағы бақылау функциясының |1 | |психологиялық ерекшеліктері | | |Бизнестегі іскерлік қатынастардың психологиясы және этикеті |1 | |Мекемедегі лидер және басшы мәселесі |1 | |Басқарудағы шешім қабылдау мәселелері және оларға психологиялық |1 | |талдау жасау | | |Ұжымдағы конфликтілі жағдаяттар және оларды шешу жолдары |1 | |Ұжыммен трненингтік жұмыс мазмұны және өткізу әдістемесі |1 | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 1. Басқару психологиясының теориялары 2. Еңбек іс-әрекетіндегі жеке тұлға типологиясы 3. Еңбек өнімділігін арттыруға бағытталған психологиялық іс-шаралар 4. Басқару іс-әрекеттегі мінез мәселесі 5. Басқару іс-әрекетіндегі ерік-жігердің орны 6. Еңбек ұжымы және талас-тартысты мәселелерді шешудің психологиялық ерекшеліктері 7. Манипуляциялық әрекеттерден қорғану 8. Мекемедегі лидер және басшы мәселесі 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Таблица 3 | | |Көрнекілік |Өздік оқуға |Бақылау | |Тақырыптар | |тер, ТОҚ |арналған |формасы | | | | |сұрақтар | | |Дәріс сабақтары |Тәжірибелік | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Модуль 1. Басқару |Ғылыми білімдер |Дәріс |Оқу-материалдар|Жазбаша, | |психологиясының |жүйесіндегі |тезисі, |ында берілген |ауызша | |жалпы мәселелері |басқару |таблица | | | |Басқару |психологиясының | | | | |психологиясының |алатын орны | | | | |мақсат-міндеттері | | | | | |және даму тарихы | | | | | |Менеджмент теориясы|Басқару |Дәріс |Оқу-материалдар|Жазбаша, | |мен практикасы |психологиясының |тезисі, |ында берілген |ауызша | | |ғылым ретінде |үлестірмелі | | | | |қалыптасу тарихы |материал | | | |Тұлға және оның |Жетекшінің |Дәріс тезисі|Оқу-материалдар|Жазбаша, | |басқару жүйесіндегі|іс-әрекеті және | |ында берілген |ауызша | |мүмкіндіктері |мекеме | | | | |Жетекшілік қызмет |Жетекшінің жеке |Дәріс |Оқу-материалдар|Жазбаша, | |және оның |тұлғасы және |тезисі, |ында берілген |ауызша | |әлеуметтік |кәсіби |таблица | | | |психологиялық |іс-әрекетінің | | | | |негіздері |құрылымы | | | | |Басқару стильдері |Тұлға және ұжым |Дәріс |Оқу-материалдар|Жазбаша, | |және психологиялық|басқарудың |тезисі, |ында берілген |ауызша | |ахуал |объектісі және |үлестірмелі | | | | |субъектісі |материал | | | | |ретінде | | | | |Басқару |Басқару өнері |Дәріс тезисі|Оқу-материалдар|Жазбаша, | |процесіндегі | | |ында берілген |ауызша | |тұлғаның қасиеттері| | | | | |Басқару |Басқару |Дәріс |Оқу-материалдар|Жазбаша, | |процесіндегі |іс-әрекетінің |тезисі, |ында берілген |ауызша | |танымдық процестер |принциптері мен |таблица | | | | |әдістері | | | | |Еңбек мотивациясы |Басқару және |Дәріс |Оқу-материалдар|Жазбаша, | | |ұжымдағы |тезисі, |ында берілген |ауызша | | |әлеуметтік-психол|кестелер | | | | |огиялық | | | | | |мәселелері | | | | |Басқарудың |Жетекшілік және |Дәріс тезисі|Оқу-материалдар|Жазбаша, | |психофизиологиялық |лидерлік | |ында берілген |ауызша | |негіздері | | | | | |Жетекшілік және |Басқару |Дәріс тезисі|Оқу-материалдар|Жазбаша, | |лидерлік |іс-әрекетінің | |ында берілген |ауызша | | |құрылымындағы | | | | | |бақылау | | | | | |функциясының | | | | | |психологиялық | | | | | |ерекшеліктері | | | | |Басқару және |Бизнестегі |Дәріс тезисі|Оқу-материалдар|Жазбаша, | |ұжымдағы |іскерлік | |ында берілген |ауызша | |әлеуметтік-психолог|қатынастардың | | | | |иялық мәселелері |психологиясы және| | | | | |этикеті | | | | |Еңбек ұжымын |Мекемедегі лидер|Дәріс тезисі|Оқу-материалдар|Жазбаша, | |басқару |және басшы | |ында берілген |ауызша | |психологиясы |мәселесі | | | | |Басқарудағы |Басқарудағы |Дәріс тезисі|Оқу-материалдар|Жазбаша, | |тұлғааралық |шешім қабылдау | |ында берілген |ауызша | |қатынастар және |мәселелері және | | | | |өзара тілдесудің |оларға | | | | |әлеуметтік-психолог|психологиялық | | | | |иялық сипаты |талдау жасау | | | | |Еңбек ұжымындағы |Ұжымдағы |Дәріс |Оқу-материалдар|Жазбаша, | |конфликтілі |конфликтілі |тезисі, |ында берілген |ауызша | |жағдаяттарды |жағдаяттар және |кесте | | | |басқарудың |оларды шешу | | | | |психологиялық |жолдар | | | | |негіздері | | | | | |Адамның рухани |Ұжыммен |Дәріс тезисі|Оқу-материалдар|Жазбаша, | |көзқарасын |трененингтік | |ында берілген |ауызша | |жетілдірудің |жұмыс мазмұны | | | | |психологиялық |және өткізу | | | | |негіздері және |әдістемесі | | | | |конфликтілі | | | | | |жағдайлардың | | | | | |алдын-алу | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы |Саны |Студенттер |Қамтамасыз ету| | | |саны |пайызы | | | | | | |Морозов А.В. Управленческая психология. – |2 |6 |60 | |Москва, 2008. | | | | |Самыгин С.И.,Столяренко Л.Д. Психология |2 |6 |60 | |управления. – Ростов – на – Дону, 2008 | | | | |Андреева Г.М. Социальная психология. |10 |6 |100 | |М.,1996. | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.2 Самыгин С.И.,Столяренко Л.Д. Психология управления. – Ростов – на – Дону, 2008. 8.1.3 Аймаганбетова О.Х. Экономическая психология. – А., 2005. 8.1.4 АндрееваГ.М. Социальная психология. М.,1996. 8.1.6 Бороздина Г.В. Психология делового общения. М.,1998. 8.1.7 ЕлеусізоваС. Қарым-қатынас психологиясы.Алматы: «Рауан»,1996. 8.1.8 Кабаченко Т.С. Психология управления.М.,1997. 8.1.10 Розанова В.А. Психология управления. М.,1997. 8.1.11Руденский Е.В. Основы психотехнологии общения менеджмента. М.,1998. 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Якокка Л. Карьера менеджера.М.,1991. 8.2.2 Панасюк А.Ю. Управленческое общение.М.,1990. 8.2.3 Паркинсон С.Н., Рустомджи М.К. Искусство управления. С-Пб,1992. 8.2.4 Петренко А.Безопасность в коммуникации делового управления.М.,1993. 8.2.6 Саймон Г.,Смитбург Д.Менеджмент в организациях.М.,1995. 8.2.7 Тейлор Ф.У. Менеджмент.М.,1992. 8.2.8 Агеев В.С. Межгрупповые взаимодействия. Социально-психологические проблемы.М.,1990. 8.2.9 Власова Н. Справочник по психологии управления.Новосибирск,1994. 8.2.10 Обозов Н.Н. Психология менеджмента. С-пб.1994.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz