Файл қосу
Пәннің аталуы - Нейтрондық физика
ЭЛЕКТИВТІ ПӘННІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В060400 - «Физика» мамандығы үшін «НЕЙТРОНДЫҚ ФИЗИКА» СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы __________ 2013 ж. Ботатаев В.У., Физика кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында № _1_ хаттама 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________ С.С. Маусымбаев 3. МАҚҰЛДАНДЫ 3.1 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында № ____ хаттама ______________2013 ж. Төрайымы ___________ К.А. Батырова 4. БЕКІТІЛДІ 4.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № _____ хаттама _______________ 2013 ж. ОӘК төрайымы ____________ Г.К. Искакова 5 Алғаш еңгізілген Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы деректер Аға оқытушы Ботатаев Василь Уалиевич «Физика» кафедрасы Байланыс қатынасы - № 3 оқу ғимараты, № 304 кабинет, тел: 35-26-22 Сабақ өткізетін орын – 3- этаждың аудиториялары Пәннің аталуы – «Нейтрондық физика» Кредит саны – 3 2. Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі (1- кесте) Кесте 1 - Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі |Курс|Семестр |Кредитер |Дәріс | | | | |(сағ.) | | | |ДС |МС |ЗС |ОБСӨЖ|СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1. |Кіріспе. |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.I, §1; | | | | | | | | |Т.II, §1,2,3 б.9, | | | | | | | | |30-42, | | | | | | | | |[1.12]-Т.45, | | | | | | | | |б.532-534 | |2 |Нейтронның ашылу тарихы |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.1 §4-7, | | | | | | | | |б.42-62 | |3 |Нейтрондардың изотопты |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.VI, §1,2, | | |көздері. | | | | | |б.192-207, | | | | | | | | |[1.12]-Т.45, | | | | | | | | |б.535-537 | |4 |Нейтрондар детекторлары. |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.VI, §3, | | | | | | | | |б.207-219, | | | | | | | | |[1.12]-Т.45, б.537 | |5 |Нейтрондар ядроларымен |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.VI,§4, | | |әсерлесу түрлері. | | | | | |б.219-249, | | | | | | | | |[1.12]-Т.45, | | | | | | | | |б.537-539 | |6 |Нейтрондардың затпен |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.VI, §6, | | |әсерлесуін зерттеуге | | | | | |б.248-262, | | |арналған негізгі | | | | | |[1.12]-Т.45, | | |тәжірибелер. | | | | | |б.542-543 | |7 |Жылулық, баяу және жылдам|1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.VI, §1-6, | | |нейтрондар. | | | | | |б.104-134, | | | | | | | | |[1.12]-Т.45, | | | | | | | | |б.542-543 | |8 |Атом ядроларының ыдырау. |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.Х, §3, | | | | | | | | |б.489-496, Т.XI, | | | | | | | | |§1-4, б.510-540, | | | | | | | | |[1.12]-Т.45, | | | | | | | | |б.544-545 | |9 |Ыдырау энергиясын |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.XII, §1, | | |қолдану. | | | | | |б.540-561, | | | | | | | | |[1.12]-Т.45, | | | | | | | | |б.545-546 | |10 |Нейтрондық спектроскопия.|1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-T.VIII, §1,2,| | | | | | | | |б.383-394 | |11 |Ядроға енбей жағдайдағы |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.VIII, §4, | | |нейтрондардың серпінді | | | | | |б. 400-406 | | |потенциалдық шашырау. | | | | | | | |12 |Нейтрондардың ядроға |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.I, §2,3,4, | | |енген жағдайдағы олардың | | | | | |б.13-30, | | |ядродаға серпінді | | | | | |[8.1.12]-Т.45, | | |шашырау. | | | | | |б.547-548 | |13 |Нуклон-нуклондық |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.V, §1-8, б.| | |әсерлесулер. | | | | | |154-193, | | | | | | | | |[1.12]-Т.45, | | | | | | | | |б.534-535 | |14 |Ядролық қабыршақтар. |1 |1 |1 |1,5 |4,5 |[1.8]-Т.VII, §1-8 | | | | | | | | |б.262-383, | | | | | | | | |Т.XII, §3 б.575-587| | | | | | | | |[1.12]-Т.45, | | | | | | | | |б.547-571 | |15 |Нуклондардың құрылымы. |1 |1 |1 |1,5 |4,5 | | | |π-мезондар. | | | | | | | 3. ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Курсты оқыған кезде берілген тақырыптың (бөлім) негізгі жағдайларын қарастыруға баса назар аудару керек, осы мақсатта оқу-әдістемелік кешенін ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді. Әрбір тақырып (бөлім) бойынша қысқаша конспекті өзін-өзі тексеру сұрақтарымен аяқталады. Ең маңыздысы дұрыс оқулық таңдау. Бір уақытта бірнеше оқулықты пайдаланудың қажеті жоқ. Ұсынылып отырған әдебиеттердің ішінен тек біреуін ғана негізгі етіп алу керек. Басқа оқулықтар немесе әдістемелік нұсқауларды тек оқып жатқан материал жоқ болған кезде немесе негізгі оқулықта қысқаша көрсетілген кезде қана пайдаланылады. Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Оқулықпен жұмыс істегенде міндетті түрде оқулықта немесе кешенде көрсетілген мысалдарды талдау және өздігінен есептер шешу қажет. Осыдан кейін ғана өзін тексеруге арналған сұрақтарға жауап беру керек. Теорияны практикалық есептерді шешу кезінде дұрыс қолдана білсеңіз, онда оқу материалы меңгерілген деп санауға болады. 4. КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 4 рет жүргізіледі, ОБСӨЖ уақытын қоса есептегенде. Курс форматы - аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Практикалық сабактар есептер шығару, жұлдыз карталарымен жұмыс жасау негізінде теориялық материалды тереңірек түсінуге және дағдырларды алуға арналған. Аудиториялық ОБСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе лабораториялық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОБСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген. 5. КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойатын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, практикалық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу және сабақ үстінде бір–бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Әр практикалық сабаққа және лабораториялық сабаққа қатысқаны үшін +7 баллмен бағаланады, ал практикалық сабаққа және лабораториялық сабақты босатып келмей қалған жағдайда 0 баллмен бағаланады. Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 6. Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін Оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 8. Қорытынды аттестация ауызша емтихан арқылы өткізіледі. Әрбір билетте екі теориялық сұрақ жяне бір есеп болады. 6. БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады: - ағымдағы бақылау («Нейтрондық физика» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі) - межелік бақылау (7 және 15 апталар) - қорытынды бақылау (бір рет академиялық мерзімнің соңында өткізіледі – компьютерлік тестілеу түрінде емтихан) Ағымдағы бақылау кезінде студенттің дәріс және лабораториялық сабақтардағы жұмысы бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, рефераттарды жазу және т.с.с. Межелік бақылау – оқытушының қатысуымен курстың негізгі сұрақтарына жауап беру. Пән бойынша баға 100 %-тік шкала бойынша пайыздық мөлшерімен қойылады. Қорытынды рейтінгті есептеуде баллдарды жинақтау принципі қолданады, яғни бірінші межелік бақылау алдында жиналған баллдар екінші межелік бақылаудың баллдарына қосылады. Сонымен, екінші межелік бақылау (МБ2) қорытынды болып есептеледі. Студенттердің рейтингтерін есептеу кезінде жұмыстардың барлық түрлері есепке алынады: • сабаққа қатысу (СҚ); • ОБСӨЖ орындау графигі бойынша (4-кесте); • аудиториялық бақылау жұмысын (АБЖ) орындау; • ауызша жауап беру (АЖ) • СӨЖ орындау жоспары бойынша (4-кесте) үй тапсырмасын (ҮТ) орындау • әр студент 7 және 15 апталарда коллоквиум тапсырып, межелік бақылаудан өтеді; • басқа жұмыстары бойынша, мысалы жұмыспен өтеу (ЖӨ - отработка) Әр студенттің рейтингі «идеалды студенттің» жетістіктерімен салыстырылып қойылады. Ол үшін топ тізіміне қосымша «идеалды студент» еңгізіледі. Берілген тапсырмалардың бәрін тиянақты орындаған студент жоғары рейтингке ие болады. Емтиханға екінші межелік бақылаудың рейтингісі 50 % жоғары студенттер жіберіледі. Пәнге семестр бойына 600 балл бөлінеді, оның ішінде 60 балл сабаққа қатысуға. Қалған 540 балл екіге болінеді (1-7 апталарға 270 балл және 8-15 апталарға 270 балл). Олардың апталар бойынша сабақ түрлеріне сәйкес бөлінуі 4 кестеде көрсетілген. Кесте 3 - Әріп эквивалентте, баллмен және процентпен |Пайыздық |Әріптер |Баллдардың | | |мөлшері |жүйесі |сандық | | | |бойынша |эквиваленті| | | |бағалау | | | | | | |Дәстүрлі жүйе бойынша бағалау | |95-100 |А |4,0 |Өте жақсы | |90-94 |А- |3,67 | | |85-89 |В+ |3,33 |Жақсы | |80-84 |В |3,0 | | |75-79 |В- |2,67 | | |70-74 |С+ |2,33 |Қанағаттанарлық | |65-69 |С |2,0 | | |60-64 |С- |1,67 | | |55-59 |D+ |1,33 | | |50-54 |D |1,0 | | |0-49 |F |0 |Қанағаттанарлықсыз | |- |I |NA |Бітірген жоқ | |өтті |Р |- |Пәнді өтті | Кесте 4 – «Нейтрондық физика» пәні бойынша баллдарды болу |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллдар | | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | | |1 аптадан 7 апта бойынша дәріс сабақтарына |30 | | | |дайындалу және қатысу | | | |2 |Студенттердің практикалық сабаққа | |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | |3 |Студенттердің практикалық сабаққа |10 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |10 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 1 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 1 - бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |4 |Студенттердің практикалық сабаққа |10 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |10 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 2 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 2 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |5 |Студенттердің практикалық сабаққа |10 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |10 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 3– жазбаша орындау |5 |Кеңесте | | |СӨЖ № 3 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |6 |Студенттердің практикалық сабаққа |10 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |10 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 4 – жазбаша орындау |5 |Кеңесте | | |СӨЖ № 4 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |7 |Студенттердің практикалық сабаққа |13 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |12 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 5 – жазбаша орындау |5 |Кеңесте | | |СӨЖ № 5 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | | |Межелік бақылау – коллоквиум |70 |Кеңесте | |1 аптадан 7 апта бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |баллдарының барлығы | | | |8 |Студенттердің практикалық сабаққа | |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру. | |сабақтың басында | | |8 аптадан 15 апта бойынша дәріс сабақтарына|30 | | | |дайындалу және қатысу | | | |9 |Студенттердің практикалық сабаққа | |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа | |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | |10 |Студенттердің практикалық сабаққа | |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа | |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | |11 |Студенттердің практикалық сабаққа |10 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |10 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 6 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ № 6 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |12 |Студенттердің практикалық сабаққа |10 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |10 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 7 – жазбаша орындау |10 |Кеңесте | | |СӨЖ №7– бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |13 |Студенттердің практикалық сабаққа |10 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |10 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 8– жазбаша орындау |5 |Кеңесте | | |СӨЖ № 8 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |14 |Студенттердің практикалық сабаққа |10 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |10 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 9 – жазбаша орындау |5 |Кеңесте | | |СӨЖ № 9 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | |15 |Студенттердің практикалық сабаққа |13 |Практикалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |Студенттердің зертханалық сабаққа |12 |Зертханалық | | |дайындығын ауызша тексеру | |сабақтың басында | | |ОБСӨЖ № 10 – жазбаша орындау |5 |Кеңесте | | |СӨЖ № 10 – бес есепті үйде шығару |12 |Практикалық | | | | |сабақта | | |Межелік бақылау – коллоквиум |70 |Кеңесте | |8 аптадан 15 апта бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |баллдарының барлығы | | | |Емтиханға баллдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімге баллдарының барлығы |1000 | | ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі 1. Сивухин Д.В. Атомная и ядерная физика, т. V.-М.: Физматлит. 2006 г. 439 2. Сивухин Д.В. Общий курс физики,т.5. Атомная и ядерная физика: ч.2, учебное пособие.-М.:ВШ,1986.-416 с.Шпольский Э.В. Атомная физика: Учебное пособие в 2-х томах.-М.: Наука,1984, т.2-438 с. 3. Сборник задач по общему курсу физики. V. Атомная физика. Физика ядра и элементарных частиц. Под ред. Сивухина Д.В.- М.: Наука,1981 г. 4. Иродов И.Е. Задачи по общей физике.М.: Наука,1988 5. Кортнев А.В., Рублев Ю.В., Куценко А.Н. Практикум по физике, М.: ВШ, 1965 6. Иродов И.Е. Атомная и ядерная физика. Сборник задач: Учебное пособие.-СПб: изд. «Лань»,2002.-288 с. 7. Широков Ю.М., Юдин Н.П. Ядерная физика.М.: Наука,1972г., 283 с. 8. Иродов И.Е. Квантовая физика. Основные законы.-М.: Вш,1988 г. 9. Савельев И.В. Сб.вопросов и задач по общей физике. Учебное пособие.-М.: Наука.1982.-272 с 10. Пустовалов Г.Е. Атомная и ядерная физика.М.: МУ.1968.- 311с. 11. Детлаф А.А., Яворский Б.М. Курс физики.-М.: ВШ., 1989.- 608 с. 12. Лавренюк, А.Ф. Основы математического моделирования нейтронно-физических процессов в нейросетевом базисе.- Томск., 1998 13. Лавренюк, А.Ф. Введение в нейтронику.- Томск, 1994 2. Қосымша: 1. Гольдин Л.Л., Новикова Г.И. Введение в квантовую физику.-М.: Наука,1988.-328 с. 2. Мухин К.Н. Экспериментальная ядерная физика. Т.1,Физика атомного ядра.-М.: Энергоатомиздат, 1993г.,616 с. 3. Мухин К.Н. Экспериментальная ядерная физика. Т.2,Физика элементарных частиц.-М.: Энергоатомиздат, 1993г.,293 с. 4. Савельев И.В. Курс общей физики. Книга 5. М.: Наука,1998.368 с. 5. Корсунский М.И. Оптика. Строение атома. Атомное ядро. М.: Наука,1967 6. Физический практикум. Под ред. В.И.Ивероновой.-М.: Наука,1968 7. Майсова Н.Н. Практикум по курсу общей физики. Росвузиздат, 1963 8. Руководство к лабораторным занятиям по физике. Под ред. Л.Л.Гольдина.-М.: Наука,1973 9. Ракобольская И.В. Ядерная физика,М.: Изд.МГУ,1971 г.,293 с. 10. Мухин К.Н. Введение в ядерную физику,-М.: Госатомиздат 1963 г. 11. Айзенберг И.В., Грайнер В. Модели ядер. Коллективные и одночастичные явления. М.: Атомиздат,1975, 454 с. 12. Айзенберг И.В., Грайнер В. Механизмы возбуждения ядра. М.: Атомиздат,1976, 487 с. 13. Атмачиди П.И.,Гайнова Л.Е. и др. Физика. Методические указания к выполнению контролных работ для студентов- заочников инженерно-технических специальностей. Семипалатинск, УОП СТИММП, 1966 14. Капитонов И.М. Введение в физику ядра и частиц-М.: УРСС,2002 г. 15. Взоров Н.Е. и др. Сборник задач по общей физике,-М.: Наука,1968 г. ч.5 16. Жумагулов А.Ж., Гайнова Л.Е. и др. Физика. Тесты. Атомная и ядерная физика. Семипалатинск,1996 17. Батракова Л.М. и др. Программа вопросов с выборочными ответами для изучения курса физики. Ч.2. Алма-Ата,1979 18. Байчакалова А.Б. Методическая разработка по программированному контролю по общему курсу физики. Алма-Ата,1987 19. Чертов А.Г., Воробьев А.А. Задачник по физике-М.: Вш,1988, гл.8 20. Джумагулова К.Н., Гайнова Л.Е. и др. Лабораторный практикум по ядерной физике – Курчатов,201 г. 21. Нерсесов Э.А. Основные законы атомной и ядерной физики,- М.: Вш,1988
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz