Файл қосу

Практикалық оқыту әдістемесі сабақта



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-35.1.       |
|                        |                        |51 /02-2014             |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Студенттерге арналған   |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің   бағдарламасы   |от 11.09. 2014 г.       |                        |
|«Жеңіл атлетика оқыту   |                        |                        |
|әдістемесімен           |                        |                        |









                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

              «Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен»пәні бойынша
                      5В010400 Бастапқы әскери дайындық

                 СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    Семей
                                    2014


1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы__________«     »          2014ж., Жуманбаев А.Ж.
 « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі»
кафедрасының  аға оқытушысы



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі
кафедрасында отырысында
 «    »         2014ж.   №1 хаттама

Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«     »        2014ж.   №1  хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақулданған және ұсынылған
«      »       2014ж.  №1 хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4. . 18.09.2013  №1   баспа орнына енгізілген















Мазмұны


|1.    |Жалпыережелер                                                |
|2.    |Пәнніңмазмұныжәнесабақтүрлерібойыншасағаттардыбөлу           |
|3.    |Пәндіоқыпбілужөніндегіәдістемелікұсынымдар                   |
|4.    |Курс форматы                                                 |
|5.    |Курс саясаты                                                 |
|6.    |Баға  қоюдыңсаясаты                                          |
|7.    |Әдебиет тізімі                                               |
































 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Жуманбаев Айбек Жамбулович педагогика ғылымдарының магистрі
Байланыс ақпараты – тел:77-34-77, оқу ғимараты №3, кабинет спорт зал
Сабақ өткізу орны – Спорт зал
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2

1.2  Пәннің  қысқаша мазмұны:
Жұмыс бағдарламасы Қазақстан Республикасының  мемлекеттік  жалпыға  міндетті
білім  беру  стандартына  негізделіп  5В010400  «Бастапқы  әскери  дайындық»
мамандығына  жасалған.  Жеңіл  атлетика   пәнінен   оқу   сабақтары   дәріс,
әдістемелік,  семинар  және   тәжірибелік   сабақ   пен   практика   түрінде
жүргізіледі. Түрлі сабақтармен  жаттықтыру  сабақтарының  құрылымы,  үйлесуі
туралы мағлұмат беріледі. Оқу жұмысын ұйымдастыру,  жоспарлау  және  есептеу
әдістері үйретіледі.
      1.3Пәнді  оқып-білудің  мақсаты:  пәні  студенттерге  жүгіру,  секіру,
лақтыру түрлерінің негізгі тәсілдері туралы дағдыларға  және  білім  беруге,
Президент сынамалары мен  жалпы  білім  беру  мектеп  бағдарламасына  кірген
жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқыту әдістемесін үйрету. Жеңіл  атлетика
жарысын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын бойларына сіңіру.

1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеттері:
           -  Дене тәрбиесі мен мұғалімдеріне жеңіл атлетика түрлерінің оқу
             әдістемесін және сол тапсырмаларды орындау  үшін  қолданылатын
             құралдар негізі бойынша білім беру;
           - Жергілікті халықтардың салауатты өмір салтын қалыпластыру үшін
             жеңіл атлетика түрелін оқыту әдістемесін үйрету.
           - Бағдарлама материалын менгеру  үшін  дәріс,  әдістемелік  және
             тәжірибелік  сабақтар  жүргізілді.  Ал  өз  бетінше   сабақтың
             дайындық бөлімін өткізу үшін кешенді жаттығу  құру  және  жазу
             қалпында жұмыстар өтеді;
           - Практикалық сабақтарда жеңіл атлетика түрлерінің тәсілдері мен
             оқыту әдістемесі жетілдіріледі.

1.5Оқып-білудің нәтижелелері:
      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
    • оқытудың техникасын, тактикасын және  әдістемесін,  жеңіл  атлетикадан
      жарыс ережелерін.
    • Студент орындай білу  керек:  техникалық  тәсілдерді  орындау,  оқу  -
      жаттықтыру сабақтарын өткізу, спорттық жарыстардакомандаға  жетекшілік
      жасау, жеңіл аттлетикадан жарыстарды өткізу.

1.6Курстың пререквизиттері: Жеңіл атлетика. Дене шынықтыру

1.7Курстың постреквизиттері: Дене шынықтыру


2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                     1 кесте
|№   |Тақырыб атауы         |Сағаттар                      |Әдебиет            |
|т/б |                      |                              |                   |
|       |                                |Дәріс             |ПС              |
|1-8    |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30                |Оқытушы         |
|       |және даярлық                    |                  |электрондық     |
|       |                                |                  |журналда        |
|       |                                |                  |оқушының тек    |
|       |                                |                  |сабаққа қатыспау|
|       |                                |                  |фактісін        |
|       |                                |                  |көрсетеді       |
|Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау)                                 |
|1      |Жүру мен жүгіру, техникасын     |15                |Практикалық     |
|       |оқыту әдістемесі                |                  |сабақта         |
|2-3    |Секіру,техникасының негіздерін  |15                |Практикалық     |
|       |оқыту әдістемесі.               |                  |сабақта         |
|4      |Спорттық жүруді оқыту           |15                |Практикалық     |
|       |әдістемесі.                     |                  |сабақта         |
|5      |Жеңіл атлетиканың түрлерінің    |15                |Практикалық     |
|       |сипаттамасын оқыту әдістемесі   |                  |сабақта         |
|6      |Секіру техникасын үйретудегі    |15                |Практикалық     |
|       |тұтас және бөлшектеп оқыту      |                  |сабақта         |
|       |әдістері                        |                  |                |
|7      |Екпіндеп жүгіру. Бастапқы ұшу   |15                |Практикалық     |
|       |жылдамдғы. Серпіліс пен қонудағы|                  |сабақта         |
|       |динамикалық жүктемелер.         |                  |                |
|8      |Лақтыру түрлеріндегі снарядтың  |15                |Практикалық     |
|       |жылдамдық Лақтыру фазаларын     |                  |сабақта         |
|       |оқыту әдістемесі.               |                  |                |
|Білім алушының өздік жұмысы                                                  |
|1      |ЖББМ жеңіл атлетика сабақтарының|60                |Сабақ кестесіне |
|       |ерекшеліктері                   |                  |сәйкес          |
|2-3    |Үш дүркін секірудің техникасын  |60                |Сабақ кестесіне |
|       |талдау және үйрету әдістемесі.  |                  |сәйкес          |
|8      |Межелік бақылау1- 1-8 апта дәріс|60 б.             |Сабақ кестесіне |
|       |материалдары бойынша сұрақ жауп |                  |сәйкес          |
|1 апта мен 8 апта аралығында оқу         |30+270            |                |
|нәтижелері бойынша балдардың барлығы     |                  |                |
|9-15   |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30                |Оқытушы         |
|       |және даярлық                    |                  |электрондық     |
|       |                                |                  |журналда        |
|       |                                |                  |оқушының тек    |
|       |                                |                  |сабаққа қатыспау|
|       |                                |                  |фактісін        |
|       |                                |                  |көрсетеді       |
|Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау)                                 |
|9      |Негізгі секіру техникасының     |15                |Практикалық     |
|       |түрлерін оқыту. әдістемесі      |                  |сабақта         |
|10     |Найза мен граната лақтыруды     |15                |Практикалық     |
|       |оқыту ерекшклігі.               |                  |сабақта         |
|11     |Лақтыру техникасын түзетуге     |15                |Практикалық     |
|       |арналған жаттығулар. Найза мен  |                  |сабақта         |
|       |граната ұстау ерекшеліктері.    |                  |                |
|12     |Жүгіру техникасының негізгі     |15                |Практикалық     |
|       |элементінің ерекшелігі. Жүгіру  |                  |сабақта         |
|       |жаттығуларын үйрету.            |                  |                |
|13     |Төменгі старт қателер, оны      |15                |Практикалық     |
|       |түзету.                         |                  |сабақта         |
|14     |Президенттік сынамалар бойынша  |15                |Практикалық     |
|       |өлшем тапсыруға дайындалу.      |                  |сабақта         |
|Білім алушының өздік жұмысы                                                  |
|11     |Жүгіру техникасының негізгі     |60                |Сабақ кестесіне |
|       |элементінің ерекшелгі. Жүгіру   |                  |сәйкес          |
|       |жаттығуларын үйрету.            |                  |                |
|13     |Биікке секіру техникасын талдау |60                |Сабақ кестесіне |
|       |және оқыту әдістемесі           |                  |сәйкес          |
|15     |Межелік бақылау2- 9-15 апта     |60 б.             |Сабақ кестесіне |
|       |тәжірибелік материалдары бойынша|                  |сәйкес          |
|       |тәжірибелік жаттығуларды орындау|                  |                |
|9 апта мен 15 апта аралығында оқу        |30+270            |                |
|нәтижелері бойынша балдардың барлығы     |                  |                |
|Емтихан балдарының барлығы               |400               |                |
|Академиялық мерзімде балдардың барлығы   |1000              |                |












    Студенттердің білім бағалау шкаласы:


    |Әріптік жүйе     |Балдардың      |Проценттік мазмұны   |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша баға     |сандық         |                     |бойынша баға        |
|                 |эквиваленті    |                     |                    |
|А                |4,0            |95-100               |Өтежақсы            |
|А-               |3,67           |90-94                |-«-                 |
|В+               |3,33           |85-89                |Жақсы               |
|В                |3.00           |80-84                |-«-                 |
|                 |               |75-79                |                    |
|В-               |2,67           |                     |-«-                 |
|С+               |2,33           |70-74                |Қанағаттанарлық     |
|С                |2,00           |65-69                |-«-                 |
|С-               |1,67           |60-64                |-«-                 |
|Д+               |1,33           |55-59                |-«-                 |
|Д                |1,00           |50-54                |-«-                 |
|Ғ                |0,00           |0-49                 |Қанағаттанарлықсыз  |



7. ӘДЕБИЕТ
1. Негізгі әдебиет

   1.  Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989
7.1.2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и
С., 1984
7.1.3.Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982
7.1.4.Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф.
и С, 1986



      1  Қосымша әдебиет

7.2.1. Тайжанов,С.Жеңіл атлетика :әдістемелік құрал /С.Тайжанов.-
Алматы:Эверо,2012.-252б.
7.2.2. Мұхамеджанова Ұ.Ж. Дене шынықтыру пәнін оқыту әдістемесі.-
Астана.,2007
7.2.3. Уанбаев, Е.Қ.   Дене мәдениеті және спорттың теориясы мен әдістемесі
:оқу-құралы .-Өскемен,2006
7.2.4.Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004.М.Ф.





Пәндер