Файл қосу
Эскперименталды психология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-05.1.39/01-2014 | |ПОӘК |№ __ басылым | | |Оқытушыға арналған |«__» ________ 2014 ж. | | |«Эксперименталды | | | |психология» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫ ПСИХОЛОГИЯ » 5В050300 – «Психология» мамандығына арналған Оқушыға арналған пән бағдарламасы Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған ________ «28» тамыз 2014 ж. “Психология” кафедрасының профессоры,психология ғылымдарының кандидаты Ш.С.Сатиева 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Психология» кафедрасының отырысында. Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі ____________ профессор,психология ғылымдарының кандидаты Ш.С.Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 «09» 09. 2014 ж. Төрайымы ___________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «11» 09. 2014 ж. ОӘК төрайымы, оқу әдістеме жөніндегі проректор __________Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ Мазмұны 1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ 4 1.1 Мұғалім және пән бойынша жалпы мәлімет 4 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы мен мазмұны 4 1.3 Пәнді оқудың мақсаты 5 1.4 Пәнді оқудағы негізгі мақсат 5 1.5 Оқу нәтижесі 5 1.6 Курс пререквизиттері 5 1.7 Курс постреквизиттері 5 2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны 6 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 7 4 курс форматы 9 5 курс саясаты 9 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ 9 7 Әдебиет 10 7.1 Негізгі әдебиет 10 7.2 Қосымша әдебиет 10 1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ 10 Мұғалім және пән бойынша жалпы мәлімет “ Психология” кафедрасының профессоры Ш.С.Сатиева Байланыс телефоны – тел.: 35-93-89, № 1 оқу корпусы, кабинет № 1212. Сабақ өткізу аудиториясы –№____аудитория. Берілген пән бойынша кредит саны – 3. 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы мен мазмұны «Эксперименталды психология» - ол «Психология бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғарғы оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. «Эксперименталды психология» психология бөлімінде оқитын төртінші курс студенттеріне арналған. Пән студенттердің ғылыми мәліметтерді сандық талдаумен байланысты өңдеу әдістерін меңгере білуге бағытталған. «Эксперименталды психология» - ол «Психология бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғарғы оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. «Эксперименталды психология» психология бөлімінде оқитын төртінші курс студенттеріне арналған. Пән студенттердің ғылыми мәліметтерді сандық талдаумен байланысты өңдеу әдістерін меңгере білуге бағытталған. «Эксперименталды психология» пәні бойынша келесі мазмұны, дәрістердің, сарамандық жұмыстардың студенттердің оқытушымен өздік жұмыстарының тақырыптарын қамтиды. Пән бойынша рейтинг және қорытынды бағасын есептеу жұмысы, глоссарий қамтылған. Оқу әдістемелік кешен мемлекеттік стандарт негізінде жасалған. эксперименталды зерттеудің методолгиясы мен әдіс- тәсілдерін меңгеру. Әр жас кезеңдегі эксперименталды зерттелетін адамдар өмірі. «Эксперименталды психология» эксперименталды психология ғылымындағы зерттеу әдісінің психологиялық табиғатын, эмпирикалық мәліметтерді алудың жалпы сипатымен студенттерді таныстыра отырып, психологиялық эксперименттерді жоспарлау, ұйымдастыру, зерттеу қортындысын жасай алуға ғылыми жағынан кеңінен тоқталу қажет. эксперименттік, практикалық әдістемелерді жүргізуге арналған оқу әдістемелік нұсқауларды сипаттай отыра жазу қажет. Әсіресе, психологтар өздерінің мамандығына байланысты эксперименттік даму кезеңдерінде болатын өзгерістерді ғылыми тұрғыда қазіргі заман талабына сай дәлелдеп берулері тиіс. Тақырыптардың соңында практикалық тапсырмалар, есептер мен зерттеу бланкілері ұсынылады. Тақырыптарға байланысты әрбір студент өзінің мысал-есебі мен зерттеу бланкісін толтырып орындауы студенттердің ғылыми зерттеуге деген қызығушылығын оятады деген ойдамыз. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты «Эксперименталды психология» курсын оқытудың мақсаты – психологиялық факторлар мен заңдылықтардың сандық сипаттарының негізгі әдістерін игере білуден тұрады. 1.4 Пәнді оқудағы негізгі мақсат ҚР МОС «Психология» мамандығына сәйкес мамандарды дайындау. Студентке осы мамандықтың қазіргі заманғы маңыздылығын көрсету, таңдалған мамандықты үйрету. 1.5 Оқу нәтижесі Пәнді оқу нәтижесінде студент: білуі керек: - «Психология» мамандығының жалпы сипатын; ие болуы керек: - білім беру процесін қамтамасыз ету және ұйымдастыруды; игеруі керек: - студенттің ақпараттық мәдениетінің сұрақтарын; істей білуі керек: - «Эксперименталды психология» пәнінде алынған білімді «психология» мамандығында қолдануды; Түсінуі керек: - қазіргі жағдайларға сәйкес психология бакалаврына қойылатын міндеттерді, рөлін; білуі керек: - жоғары оқу орнында білім алу үрдісіндегі студент тұлғасы және интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.), жоғары оқу орнындағы белсенді оқыту әдістері мен тәрбие жұмыстарының психологиялық негізін; практикалық тұрғыда машықтану керек: - әр түрлі өздік жұмыстарды орындау; 1.6 Курс пререквизиттері - психология пәні бойынша практикум, жалпы психология, әлеуметтік психология, даму психологиясы, эксперименталды психология. 1.7 Курс постреквизиттері - психология курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отыра, эксперименттік психология, жеке бас психологиясы, психология тарихы, жалпы психология, даму психологиясы және басқа да циклдағы пәндерді меңгерту. 2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны 1 кесте көрсетілген. 1 кесте – Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны |№ |Тақырып атауы |Сағат саны |әдебиет | | | |ЛК |СПЗ |ЛБ |ОӨЖО |ОӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |Модуль 1. Эскперименталды психология | |1 |Психологиялық берулерді |2 |1 | |2 | | | | |математикалық өңдеу кезінде | | | | | | | | |қолданылатын негізгі | | | | | | | | |түсініктер | | | | | | | |2 | Психологиялық өлшем |2 |1 | |2 | | | | |теориялары. | | | | | | | |3 |Интерпретация және зерттеу |2 |1 | |2 | | | | |нәтижесін өңдеу. | | | | | | | |4 |Эксперименталды зерттеуді |2 |1 | |2 | | | | |жоспарлау туралы жалпы | | | | | | | | |түсінік. | | | | | | | |Модуль 2. Психологияның әдістері және анализ | |5 |Корреляциялық зерттеулерді |2 |1 | |1 | | | | |жоспарлау. | | | | | | | |6 |Психологиядағы зерттеудің |2 |1 | |1 | | | | |әдіс-тәсілдері туралы | | | | | | | | |түсінік. | | | | | | | |7 |Вербалды-коммуникативті |2 |1 | |1 | | | | |әдістер | | | | | | | |8 |Тестілеу |2 |1 | |2 | | | |9 |Модельдеу |2 |1 | |2 | | | |10 |Рангтік корреляция |2 |1 | |2 | | | |11 |Рангтік корреляция |2 |1 | |2 | | | |12 |Психологиядағы дисперсиялық |2 |1 | |2 | | | | |анализ | | | | | | | |13 |Психологиядағы факторлық |2 |1 | |4 | | | | |анализ | | | | | | | |14 |Жеке басты зерттеудің |2 |1 | |4 | | | | |теориялық және эксперименттік| | | | | | | | |жолдары | | | | | | | |15 |Статистикалық болжамдарды |2 |1 | |3,5 | | | | |тексеру | | | | | | | | |Барлығы: |30 |15 | |22,5 |- | | 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар Бұл курс гуманитарлық факультет студенттеріне арналған. Білім беру реформасын жүзеге асыру бағытында көзделген басты шаралардын бірі оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын үнемі жақсарта түсу мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада атқарылған шаралар аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың сатыларының білім беру мазмұны айқындалған «Эксперименталды психология» курсының әр түрлі әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі елімізде жаңадан қолға алынып келеді. Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне орай жазылған осындай еңбектер аз. Студенттерге ұсынылып отырған осынау құрал оқу бағдарламасының жекелеген такырыптарға қатысты келелі мәселелерін тәжірибе жүзінде, нақты экспериментті зерттеулер арқылы түсіндіруді мақсат еткен. Пәннің сапалық және көлемдік параметрлері өте ауқымды болғандықтан оны толық оқып-зерттеу үшін аудиториялық сабақпен шектелуге болмайды, сондықтан, сіздерге көптеген тақырыптарды өзбетімен оқып-зерттеуге тура келеді. Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек арнайы оқулықтарды пайдаланумен шектелмеуі тиіс. Конспект жұмыстарды семинар сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет. Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: СӨЖО (студенттің оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы ), және СӨЖ (кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 4,5 кестелерде көрсетілген. Жұмыстар студенттердің өзіндік ойлауы мен шығармашылығы да кеңінен қарастырылған. Эксперименталды психология пәніне байланысты барлық тақырыптар қамтылып, сол тақырыптарға орай қосымша әдебиеттер тізімі қарастырылу ұсынылады. Бұл бағдарламаны құрастырғанда осы мәселелерді мүмкіндігіше пәнге қатысты толық қамтуды көздедік. Жұмыстарды орындау кезінде әдебиеттер тізімінде көрсетілген оқулықтармен шектелмеу қажет. Каталогты қарап отырған кезде қарастырып отырған тақырыпқа қажет мәліметті табуға болады. Сонымен қатар,қарастылып отырған тақырыпқа байланысты кітаптағы кітапханалық сілтеуіштерге мән берген жөн.Ол жерден өзге де баспалардағы керекті тақырып жайында мәлімет алуға болады. Кітапханалық баспалардың бірнеше арнайы анықтамалары бар.Мұндай баспаларды шығарумен ғылыми-техникалық ақпарат қызметі және орталығы айналысады. Ақпараттық баспалар үш түрге бөлінеді: кітапханалық, реферативтік, шолулық. Жұмысты істеу кезінде Internet компьютерлік желісі үлкен көмек көрсетеді.Мұнда кітап болмаған ақпаратты табуға болады. монография – қарастырып отырған тақырыпқа байланысты көз қарастары бірдей бір немесе бірнеше авторлардың еңбегі.Монографияда бір ғана мәселе жан-жақты қарастырылады.Монография стилі көбіне арнайы болады,мәтінді алғаш рет оқып отырған адамға түсіну қиынға түседі. Кітапша (брошюра)- көлемі бойынша кішігірім ғылыми ақпарат көзі.Кітапшаның артықшылығы оның жалпыға түсінікті,қарапайым тұрғыда жазылуында. Кітап, оқу құралы – негізінен ғылыми ақпарат көзі ретінде қолдануға арналмаған.Олар курс бағдарламасына сәйкес нормативті оқу мәліметтеріне ие. Көбіне пайдалы мәліметті ғылыми-практикалық конференциялардың баяндама тезистерінде кездестіруге болады.Тезистер арнайы жинақта басып шығарылады. Әдебиеттермен жұмыс бірнеше формаға ие: Конспектілеу. Конспект – негізгі мәлімет көзін қысқаша түрде фиксациялау.Коспект жазған кезде конспектілеудің бір әдісін қолданған жөн.алдын ала қызықтыратын сұрақтар тізімін құрып,сол бойынша жазуға болады.Конспектінің мұндай түрі жоспарлы деп аталады.Конспектінің мәтіндік түрі тек қана дәйексөзден тұрады.тақырыптық конспект бірнеше ақпарат көзімен бірге жұмыс істеуге бағытталады. Жоспар құру. Қарастырып отырған тақырыптың ішкі логикасын жақсы түсіну үшін кеңейтілген жоспар құрған жөн.Соңынан жоспардың көмегімен ойында автордың идеясын қалпына келтіруге болады. Көшірме.конспекттің алғашқы қысқартылған түрі. Тезистер. Кітаптың мазмұнының негізгі қысқаша ақпараты.Тезистер қарапайым және күрделі болады. Жұмыстың тағы бір түрі реферат болып келеді.Студенттік рефератта берілген тақырып бойынша негізгі ой бірнеше ақпарат көзінің көмегімен жазылуы керек. Есептік-графикалық есептер (ЕГЕ) титулдық беттен, мазмұнынан, тапсырмадан, қолданылған әдебиеттер тізімінен тұрады. Аралық бақылауға дайындық оқылған тақырыпты қарастыруға негізделеді.Аралық бақылау келесі формалардың бірінде өтеді:жазбаша сұрау,тестілеу,бақылау. 4 курс форматы Аудиториялық сабақтарға келесі түрлер жатады: лекциялар (ЛК), практикалық (СПЗ) және СМӨЖ. Кейбір тақырыптар сабақта,ал кейбір тақырыптар өз бетінше оқылады. Әр тақырыпты оқу кезінде (5÷7) негізгі анықтамаларды түсініп алу қажет. Орындалатын рефераттар көлемі 5бетке дейін болуы керек. 5 курс саясаты Сабаққа қатысу міндетті. Егер студент белглі бір себептермен сабақты босататын болса, онда ол қарастырылмаған тақырып бойынша барлық жауапкершілікті өз мойнына алады. Тәртіпті бұзғандығы үшін аудиториядан шығарылады немесе курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген баға алады. Бақылау тапсырмалары міндетті және бекітілген уақытта тапсырылуы қажет. Белгіленген уақыттан кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы автоматтық түрде төмендетіледі. Аралық аттестация нәтижесі сабаққа қатысумен, бақылау жұмыстарын орындауымен, сабақта жауап беруімен, студеттің өздік жұмыстарымен бірге есептелінеді. Әр түрлі көшірулер немесе плагиат (өзге студенттің дайын тапсырмаларын көшіріп,қолдану) аудиториядан шығарылу немес «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. Ұялы телефондарды сабақ уақытында өшіру. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Кредит санына қармастан әрбір пәнге бір академиялық периодқа 600 балл бөлінеді(1-8 апта - 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін; 9-15 апта – 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін). Бақылаулар түріне қарай және апталар бойынша баллдар үлестірілуі 2 кестеде көрсетілген. 2 кесте. – «Эксперименталды психология» пәні бойынша баллдар үлестірілуі |Апта |Бақылау түрі |барлығы |Ескерту | | |1-8 апталар аралығында сабаққа |30 | | | |қатысу және оған дайындық | | | |2 |СМӨЖ 1 |10 | | |2 |ПС 1. |10 | | |3 |СМӨЖ 2 |20 | | |3 |ПС 2. |10 | | |4 |СМӨЖ 3 |15 | | |4 |ПС 3. |20 | | |5 |СМӨЖ 4 |20 | | |5 |ПС 4 |20 | | |6 |СМӨЖ 5 |25 | | |6 |ПС 5 |30 | | |7 |1 Аралық бақылау. |90 | | | |1 ден 8-нші аптаға дейін оқудың |300 |Жеке тапсырманың | | |қорытынды баллдары | |орындалуы | | |9-15 апталар аралығында лекциондық |30 | | | |сабақтарға қатысу және оғандайындық | | | |8 |СМӨЖ 6 |10 | | |8 |ПС 6 |10 | | |9 |СМӨЖ 7 |10 | | |9 |ПС 7 |10 | | |10 |СМӨЖ 8 |15 | | |10 |ПС 8 |10 | | |11 |СМӨЖ 9 |15 | | |11 |ПС 9 |15 | | |12 |СМӨЖ 10 |15 | | |12 |ПС 10 |15 | | |13 |СМӨЖ 11 |15 | | |13 |ПС 11 |20 | | |14 |СМӨЖ 12 |30 | | |14 |ПС 12 |20 | | |15 |Аралық бақылау 2 (қорытынды). |60 | | | |9 және 15 апталар бойынша қорытынды |300 |Жеке тапсырманы | | |баллдар | |орындау | 7 Әдебиет 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1.Дружинин В.Н.Экспериментальная психология: Учебник для вузов:- СПб: Питер, 2005. 7.1.2 Зароченцев К.Д., Худяков А.И.. Питер 2004 жыл Эксперименталды психология: емтихан билеттеріне жауап. 7.1.3 Рамуль К.А. Введение в методы экспериментальной психологии. Тарту. 2006. 7.1.4 Крылов А.А., Маничева С.А. Практикум по общей экпериментальной и прикладной психологии. Питер 2009. 7.1.5 Эксперименталды психология Сатиева Ш.С. Семей 2007. 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Фресс П., Пиаже Ж. Экспериментальная психология. Вып.1-2. М. 2008. 7.2.2 Паповян С.С Математические методы социальной психологии. – М., Наука, 2007. 7.2.3 Жаңбырбаев Б. С. Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтері. Алматы. Мектеп 2008 ж. 7.2.4 Тюрин Ю. Н., Макарев А.А. Анализ данных на компьютере. М., Фин. И стат., 2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz