Файл қосу

Бағалау жүйесі



|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі                      |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                   |
|                                                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжат     |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-14-5-02.01.20.1/01-20|
|                         |                         |09                       |
|Студенттерге арналған    |                         |                         |
|«Шығыс Қазақстандағы     |№1 басылым 18.09.08.     |                         |
|диаспоралар тарихы»      |орнына №2 басылым        |                         |
|пәні                     |30.09.2009               |                         |
|оқу- әдістемелік кешені  |                         |                         |





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                  «Шығыс Қазақстандағы диаспоралар тарихы»
                                 пәні бойынша
                    «5В011400»- Тарих мамандығына арналған


                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                        ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ



























                                    СЕМЕЙ
                                    2014

      1 ӘЗІРЛЕГЕН
5В011400  «Тарих»  мамандығы  үшін  Қазақстан  Республикасының   Мемлекеттік
стандарты  арнайы   пәннің   типтік   бағдарламасы   негізінде   жасалынған.
Құрастырған Семей қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының  профессоры, т.ғ.к. Каримов М.Қ.

Хаттама № 1
«__»___2014 ж.

   2. ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1.  Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды.

Хаттама № 1
«__»___2014 ж.


       Кафедра меңгерушісі                        Мухаметжанова Н.А.


2.2.  Экономика,  құқық  және  гуманитарлық  факультетінің   оқу-әдістемелік
кеңесінің бюросының отырысында мақұлданды

Хаттама № 1
  «__»___2014 ж.

                                   ОӘБ                              төрайымы
Кеңесбаева Ш.С.

    3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және  ұсынылған

Хаттама №1
 «__»___2014 ж.


Университеттің ОӘК төрайымы,
бірінші                                                            проректор
Искакова Г.К.






4







                                   Мазмұны


1   Жалпы ережелер
2   Пән бойынша әдістемелік нұсқаулар
3   Курс саясаты және форматы
4   Бағалау саясаты
5   Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
6   МӨЖ мазмұны
7   Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы






































































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1. Оқытушы және пән жайында жалпы мағлұмат
   Оқытушының аты – жөні Каримов М.Қ.профессор, т.ғ.к.
«Қазақстан тарихы» кафедрасы
Қатыстық  ақпарат: №1 оқу ғимараты, №1006
Сабақ өткізілу орны –1011/1012аудитория
Пән бойынша кредиттер саны – 2


2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (1 кесте)

1 кесте - Оқу жұмыс жоспарынан көшірме


|Курс   |Семестр                   |Кредит|ЛК    |Сем.     |СОӨЖ   |СӨЖ    |
|       |                          |саны  |(сағ.)|(сағ.)   |(сағ.) |(сағ.) |
|Ауыз-ша|Студенттердің   өткен     |1-35  |2-4   |10 балл  |Кол    |5 – ші |
|       |материалды естерінде қайта|      |апта  |         |лок-   |аптада |
|       |жаңғырту, білімнің        |      |      |         |виум   |       |
|       |сақталуы деңгейін бағалау.|      |      |         |алу    |       |
|       |Студенттердің  әдебиет    |1-35  |6-7   |4 балл;  |1-кре  |7-ші   |
|Жаз-баш|термен жұмыс істей алу    |      |апта  |Рефе     |дит:   |аптада |
|а      |дағдысын бағалау.         |      |аралы |Рат      |бақылау|       |
|жұ-мыс:|                          |      |ғында |6 балл.  |жұмысын|       |
|Рефе   |                          |      |8-9   |         |жазу;  |10 –ші |
|рат.   |                          |      |Апта  |         |2-кред.|аптада.|
|       |                          |      |да    |         |Рефе-ра|       |
|       |                          |      |рефе  |         |т қор- |       |
|       |                          |      |рат   |         |ғау.   |       |
|       |                          |      |қор-ға|         |       |       |
|       |                          |      |у     |         |       |       |
|Жаз-   |Студенттердің  өткен      |1-35  |11-14 |10 балл  |Тест   |15- ші |
|баша   |материалды игеру деңгейін |      |апта  |         |тап-   |апта   |
|жұмыс  |бағалау.                  |      |      |         |сыру   |       |
|тест   |                          |      |      |         |       |       |
|       |                          |      |      |         |       |       |


4.1 Баға көрсеткіші:

|Бағалау      |         |      |             |         |                      |
|көрсеткіші   |Пайыз    |Балл  |Баға         |Әріп     |Ескерту               |
|(бағалау)    |         |      |             |тік      |                      |
|             |         |      |             |балама   |                      |
|345-327,1    |100-95   |4,00  |Өте          |А        |Ең жоғары             |
|             |         |      |жақсы        |         |                      |
|323,1-310,1  |94-90    |3,67  |Өте          |А-       |Жоғары                |
|             |         |      |жақсы        |         |                      |
|307,1-295    |89-85    |3,33  |Жақсы        |В+       |Ортадан жоғары        |
|292-280      |84-80    |3,00  |Жақсы        |В        |Орта                  |
|277-266      |79-75    |2,67  |Жақсы        |В-       |Ортадан төмен         |
|264-253      |74-70    |2,33  |Қанағат-     |С+       |Орташадан жоғары      |
|             |         |      |танарлық     |         |                      |
|251-241      |69-65    |2,00  |Қанағат-танар|С        |Орташа                |
|             |         |      |лық          |         |                      |
|238-229      |64-60    |1,67  |Қанағат-танар|С-       |Орташадан төмен       |
|             |         |      |лық          |         |                      |
|226-217      |59-55    |1,33  |Өтпелі       |Д+       |Төменнен жоғарылау    |
|215-206      |54-50    |1,00  |Төмен өтпелі |Д        |Төмен                 |
|204-0,00     |49-0,00  |0,00  |Өте төмен    |Ғ        |Жеткіліксіз білім жоқ |

| Реферат (уақытында тапсырылса) + 10 балл                                   |
|Семестрдегі жалпы бағалау жүйесі: 75 (дәріс) +75 (семинар)+(75 сөж)+ 100    |
|(межелік бақылау)+ 20 (реферат) = 345 бал                                   |

| Межелік және қортынды бағалау жоғарыда аталған жүйе бойынша жүзеге         |
|асырылады                                                                   |
|Межелік– 172,5б (100%)                   Қорытынды– 345б (100%)             |
| Апелляция:                                                                 |
|Қортынды бағалауды қайта қарау студенттердің оқытушыларға ауызша, офис      |
|регистратора мен кафедра меңгерушісіне жазбаша арыз беруі арқылы жүзеге     |
|асырылуы мүмкін                                                             |
|Қортынды бағалауды қайта қарау Шәкәрім атындағы СМУ – дың Кредиттік         |
|технология негізінде оқу процесін ұйымдастыру туралы қаулысына сәйкес       |
|(Семей, 2004/ 75 бөлім) жүзеге асырылуы мүмкін.                             |



Бағалау саясаты
    Курсты  оқу  барысында  алынған  барлық  балдар  жинақталып,  бір-біріне
қосылады.  Осы курстан алған ақтық бағаны шығару  үшін  әрбір  тапсырма  мен
рейтинг  бақылауынан  алынған  баға  мен  емтихан  бағаларының   қорытындысы
бойынша орташа балл есептеледі.
Бағалау жүйесі
"Шығыс Қазақстандағы диаспоралар тарихы" пәні емтихан тапсырумен  аяқталады.
Семестр бойына студент рейтингілік жүйесімен тиесілі ұпайларын жинауы  тиіс.
Ол үшін студент  бағдарламада  берілген  тапсырмаларды  толыққанды  орындауы
қажет.
Рейтінгілік жүйе:

Күнделікті бақылау
А) Лекция – 15сағат.
Қатысу және лекцияны жазу 1б.
- белсенді қатынасу (сұраққа жауап беру, пікірталаста қатынасу) – 1б.
- сабақты босату және дәрістің болмауы ұпайды 1б. төмендетеді.
Б) Семинар сабақтары:
- Сабақ айту   - 6 б. дейін.
- Реферат        - 8 б. дейін.
- толықтыру, сұрақ қою 4 б. дейін.
- қорытынды бақылау (коллоквиум түрінде) 10 б. дейін.
Қосымша ынталандыру
- семестр бойына жүйелі және белсенді қатынасқаны үшін 10 б. дейін.
- ғылыми конференциясына қатынасуы  10 б. дейін.
- Кроссвордтар және тестер құрастыру










|Бағаның әріпті   |Баға               |Балл            |Пайыз (%)        |
|эквиваленті      |                   |                |                 |
|А                |Өте жақсы          |4,00            |95 – 100         |
|А-               |Өте жақсы          |3,67            |90 – 94          |
|В+               |Жақсы              |3,33            |85 – 89          |
|В                |Жақсы              |3,00            |80 – 84          |
|В-               |Жақсы              |2,67            |75 – 79          |
|С+               |Қанағаттанарлық    |2,33            |70 – 74          |
|С                |Қанағаттанарлық    |2,00            |65 – 69          |
|С-               |Қанағаттанарлық    |1,67            |60 – 64          |
|D+               |Өту балы           |1,33            |55 – 59          |
|D                |Ең төмен өту балы  |1,00            |50 – 54          |
|F                |Ең төмен           |0,00            |0 – 49           |
|I                |Аяқталмаған        |NA              |                 |
|W                |Оқудан шығарылған  |NA              |                 |
|AW               |Әкімшілік үкім     |NA              |                 |
|                 |бойынша оқудан     |                |                 |
|                 |шығарылған         |                |                 |
|P                |Өтті (қорытынды    |NA              |0                |
|                 |тестке ғана)       |                |                 |


















5 САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРЫН БӨЛУ
|Тақырып аттары             |Сағат саны                                        |
|                           |Дәріс        |Практикалық сабақ|МӨЖ              |
|1                          |2            |3                |4                |
|Тақырып 1. Диаспорологияның|1            |1                |10               |
|теориялық аспектілері      |             |                 |                 |
|Диспора, ирредента және    |             |                 |                 |
|диаспорология ұғымдарына   |             |                 |                 |
|түсінік.                   |             |                 |                 |
|Тақырып 2. Шығыс           |1            |1                |10               |
|Қазақстандағы орыс         |             |                 |                 |
|диаспорасы.                |             |                 |                 |
|Тарихы, демографиялық      |             |                 |                 |
|сипаттамасы және мәдениеті |             |                 |                 |
|Тақырып 3. Шығыс           |1            |1                |10               |
|Қазақстандағы орыс         |             |                 |                 |
|диаспорасының этнографиялық|             |                 |                 |
|топтары.                   |             |                 |                 |
|Ескі дінді ұстанушылар     |             |                 |                 |
|(кержактар). Казактар      |             |                 |                 |
|(Сібір және Жетісу         |             |                 |                 |
|казактары).                |             |                 |                 |
|Тақырып 4. Шығыс           |1            |1                |10               |
|Қазақстандағы украин       |             |                 |                 |
|диаспорасы.                |             |                 |                 |
|Тарихы, географиялық       |             |                 |                 |
|орналасуы.                 |             |                 |                 |
|Әдет-ғұрпы, мәдениеті,     |             |                 |                 |
|діні.                      |             |                 |                 |
|Тақырып 5. Шығыс           |1            |1                |10               |
|Қазақстандағы немістер     |             |                 |                 |
|Қалыптасу тарихы,          |             |                 |                 |
|әдет-ғұрыптары, мәдениеті. |             |                 |                 |
|Діні. Бүгінгі Қазақстандағы|             |                 |                 |
|немістер. Немістердің      |             |                 |                 |
|тарихи отандарына қайтуы.  |             |                 |                 |
|Тақырып 6. Шығыс           |1            |1                |10               |
|Қазақстандағы татар        |             |                 |                 |
|диаспорасы.                |             |                 |                 |
|Татарлардың Қазақстанда    |             |                 |                 |
|қалыптасу тарихы. Татардың |             |                 |                 |
|тілі. Татардың әдет-ғұрпы, |             |                 |                 |
|мәдениеті.                 |             |                 |                 |
|Тақырып 7. Корей диаспорасы|1            |1                |10               |
|Тарихы, салт-дәстүрлері,   |             |                 |                 |
|мәдениеті мен тілі.        |             |                 |                 |
|Тақырып 8. Шығыс           |1            |1                |10               |
|Қазақстандағы вайнахтар    |             |                 |                 |
|Шешендер, ингуштер.        |             |                 |                 |
|Тақырып 9. XX ғ. 30-40     |1            |1                |10               |
|жылдарындағы депортация.   |             |                 |                 |
|Корейлер қасіреті.         |             |                 |                 |
|Немістердің Қазақстанға    |             |                 |                 |
|жаппай әкелінуі.           |             |                 |                 |
|Солтүстік Кавказ халықтары |             |                 |                 |
|Қазақстанда.               |             |                 |                 |
|Тақырып 10. Қазақстандағы  |1            |1                |10               |
|аз ұлттар өкілдеріне       |             |                 |                 |
|қамқорлық.                 |             |                 |                 |
|Аз ұлттарға қамқорлық.     |             |                 |                 |
|Тарихи отандарымен         |             |                 |                 |
|байланысуға жағдай жасау   |             |                 |                 |
|Тақырып 11. Белорус        |1            |1                |10               |
|диаспорасы.                |             |                 |                 |
|Белорус ұлттық-мәдени      |             |                 |                 |
|орталығы. Этностың         |             |                 |                 |
|материалдық және рухани    |             |                 |                 |
|мәдениеті.                 |             |                 |                 |
|Тақырып 12. Еврей          |1            |1                |10               |
|диаспорасы Еврейлердің     |             |                 |                 |
|Қазақстандағы тарихы.      |             |                 |                 |
|Этностың материалдық және  |             |                 |                 |
|рухани мәдениеті           |             |                 |                 |
|Тақырып 13. Поляк          |1            |1                |10               |
|диаспорасы Тарихы, этностың|             |                 |                 |
|материалдық және рухани    |             |                 |                 |
|мәдениеті.                 |             |                 |                 |
|Тақырып 14. Қазақстандағы  |1            |1                |10               |
|азірбайжан диаспорасы      |             |                 |                 |
|Тарихы, этностың           |             |                 |                 |
|материалдық және рухани    |             |                 |                 |
|мәдениеті.                 |             |                 |                 |
|Тақырып 15. Қазақстандағы  |1            |1                |10               |
|армян мен грузин диаспорасы|             |                 |                 |
|                           |             |                 |                 |
|Армяндар, грузиндер.       |             |                 |                 |




   2. МӨЖ МАЗМҰНЫ
3 кесте – МӨЖ жоспары
|№   |Тақырыптың атауы                         |МӨЖ                           |
|1   |Диаспорологияның теориялық аспектілері   |Диаспорологияның негізгі      |
|    |Диспора, ирредента және диаспорология    |мәселелеріне басты назар бөлу.|
|    |ұғымдарына түсінік.                      |                              |
|2   |Шығыс Қазақстандағы орыс диаспорасы      |Тарихы, демографиялық         |
|    |Тарихы, демографиялық сипаттамасы және   |сипаттамасы және мәдениетін   |
|    |мәдениеті                                |атап көрсету.                 |
|3   |Шығыс Қазақстандағы орыс диаспорасының   |Орыс диаспорасының            |
|    |этнографиялық топтары.                   |этнографиялық топтарының      |
|    |Ескі дінді ұстанушылар (кержактар).      |қалыптасуы                    |
|    |Казактар (Сібір және Жетісу казактары).  |                              |
|4   |Шығыс Қазақстандағы украин диаспорасы    |Әдет-ғұрпы, мәдениеті, дінін  |
|    |Тарихы, географиялық орналасуы.          |және                          |
|    |Әдет-ғұрпы, мәдениеті, діні.             |ерекшілігін көрсету.          |
|5   |Шығыс Қазақстандағы немістер             |Пайда болуы және қалыптасу    |
|    |Қалыптасу тарихы, әдет-ғұрыптары,        |тарихының ерекшеліктерін      |
|    |мәдениеті. Діні. Бүгінгі Қазақстандағы   |көрсету.                      |
|    |немістер. Немістердің тарихи отандарына  |                              |
|    |қайтуы.                                  |                              |
|6   |Шығыс Қазақстандағы татар диаспорасы     |Татарлардың Қазақстанда       |
|    |Татарлардың Қазақстанда қалыптасу тарихы.|қалыптасу тарихы.             |
|    |Татардың тілі. Татардың әдет-ғұрпы,      |                              |
|    |мәдениеті.                               |                              |
|7   |Корей диаспорасы                         |Корей диаспорасының тарихы    |
|    |Тарихы, салт-дәстүрлері, мәдениеті мен   |және оның қоғамда алатын орны.|
|    |тілі.                                    |                              |
|8   |Шығыс Қазақстандағы вайнахтар            |Тарихы, салт-дәстүрлері,      |
|    |Шешендер, ингуштер.                      |мәдениеті мен тілі.           |
|9   |XX ғ. 30-40 жылдарындағы депортация      |XX ғ. 30-40 жылдарындағы      |
|    |Корейлер қасіреті. Немістердің           |депортация                    |
|    |Қазақстанға жаппай әкелінуі.             |                              |
|    |Солтүстік Кавказ халықтары Қазақстанда.  |                              |
|10  | Қазақстандағы аз ұлттар өкілдеріне      |Тарихы, салт-дәстүрлері       |
|    |қамқорлық.                               |                              |
|    |Аз ұлттарға қамқорлық.                   |                              |
|    |Тарихи отандарымен байланысуға жағдай    |                              |
|    |жасау                                    |                              |
|11  |Белорус диаспорасы Белорус ұлттық-мәдени |Этностың материалдық және     |
|    |орталығы.                                |рухани мәдениетін ашып        |
|    |Этностың материалдық және рухани         |көрсету.                      |
|    |мәдениеті.                               |                              |
|12  |Еврей диаспорасы Еврейлердің             |Пайда болуы және қалыптасу    |
|    |Қазақстандағы тарихы. Этностың           |тарихының ерекшеліктерін      |
|    |материалдық және рухани мәдениеті        |көрсету                       |
|13  |. Поляк диаспорасы Тарихы, этностың      |Поляк диаспорасының  тарихы,  |
|    |материалдық және рухани мәдениеті.       |этностың материалдық және     |
|    |                                         |рухани мәдениетін жан-жақты   |
|    |                                         |қарастыру.                    |
|14  |Қазақстандағы азірбайжан диаспорасы      |Азірбайжан диаспорасының      |
|    |Тарихы, этностың материалдық және рухани |тарихы және оның қоғамда      |
|    |мәдениеті.                               |алатын орны.                  |
|15  |Қазақстандағы армян мен грузин диаспорасы|Тарихы, демографиялық         |
|    |                                         |сипаттамасы және мәдениетін   |
|    |Армяндар, грузиндер.                     |атап көрсету.                 |










7.5В011400-"Шығыс  Қазақстандағы  диаспоралар  тарихы"  пәні   бойынша   оқу
үрдісінің күнтізбелік сызбасы

Жұмалар123456789101112131415Бақылау түріАБАБАБАБАБАБРБ1АБАБАБАБАБАБАБРБ2Баллдар161616161616961616161616161696
Пәндер