Файл қосу
Аталмыш курстың мақсаты
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ қаласының МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.01.20.168/01-2013| |ПОӘК |02.09.13 ж. №1 басылым| | |Оқытушыларға арналған | | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы Стереометрия| | | |курсы бойынша салу | | | |есептерін оқытудың | | | |жаңартпашылдық | | | |(инновациялық) әдістемесі| | | |мен технологиясы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Стереометрия курсы бойынша салу есептерін оқытудың жаңартпашылдық (инновациялық) әдістемесі мен технологиясы» 5В050109 – «Математика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013__г. Накишбекова К. М., «Математика және математиканы оқыту» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және математиканы оқыту» кафедра отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ Г.Е.Берикханова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 2 01.09.2013 ж. № 1 басылым Мазмұны |1 |Қолданылу саласы |4 | | |.................................................................| | | |................... | | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | | |.................................................................| | | |.......... | | |3 |Жалпы ережелер |4 | | |.................................................................| | | |...................... | | |4 |Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны| | | |.................................................................|5 | | |.................................... | | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі |7 | | |........ | | |6 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |8 | | |..................... | | |7 |Әдебиеттер |8 | | |.................................................................| | | |............................... | | 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Стереометрия курсы бойынша салу есептерін оқытудың жаңартпашылдық (инновациялық) әдістемесі мен технологиясы» 5В050109 – «Математика» мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Стереометрия курсы бойынша салу есептерін оқытудың жаңартпашылдық (инновациялық) әдістемесі мен технологиясы» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді: - 5В050109 – «Математика» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.317-2006 жылғы, 23.12.2005 жылы, № 779 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-08.10.10.12-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Курсты бастамас бұрын ең алдымен студент ұсынылып отырған оқу- әдістемелік құралымен толық танысып шығуы керек, бұдан студенттің кітапттармен жұмысын жеңілдетеді. Қысқаша дәріс материалдарындағы әрбір тақырыптан кейін студенттің өзбетінше дайындалуына сұрақтар берілген. Дұрыс таңдалған оқу құралы да маңызды. Бірнеше кітаппен жұмыс жасауда көптеген қиындықтар туындайды. Сондықтан ұсынылған әдебиеттердің ішінен біреуін негізгі етіп таңдап алу қажет. Ал қалған әдебиеттерден тақырыпты толықтыру үшін немесе мысал-есептер қарау мақсатында пайдаланған жөн. Курсты бағдарламалық тақырып бойынша ретімен оқу міндетті.Кітаппен жұмыс кезінде студент міндетті түрде өзбетімен есеп шығаруға дағдылануы керек. Теориялық білімді практикада (есеп шығаруда) қолдана алған жағдайда ғана оқу материалын студент толық игерді деп есептеуге болады. 3.2. Аталмыш курстың мақсаты ✓ Стереометрия есептерін оқыту үрдісінде студенттерге терең және берік білім беру, іскерлік пен дағдыларын бекіту; ✓ Технологиялық амал-тәсіл түрлерін орындау жолдарын меңгерту, салу есептерін шешу процесінде қолданылатын аспаптарды қолдана білуге үйрету ✓ Технологиялық ойлауды дамыту, өз бетімен жоспарлауды, алгоритмдеуді, өзінің оқу, өз білімін жетілдіру әрекетін стандарттауды үйрету; ✓ Оқу сабақтары мен есептеуге, дәлелдеуге, салуға берілген есептерді шешуді ұйымдастырудағы технологиялық тәртіп талаптарын сақтауға тәрбиелеу. 3.3. Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті Геометрия есептерін шешуде қолданылатын геометриялық түрлендірулерді қолдануда, кеңістіктегі декарттық координаталар, нүктелердің ара қашықтығы, кесіндінің ортасының координаталары, т.б. тақырыптарына жаңа компъютерлік технологияны (жаңа ақпараттық технология) қолдану студенттерге жаңа ақпараттарды түсіндіру арқылы олармен жұмыс істеу қабілеттерін, дағдыларын, іскерліктерін дамыту. Бұл пән мектептегі геометрия оқулығындағы кеңістіктік фигураларды оқыту курсына тікелей байланысты боп келеді.. 3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 3.5. Курстың пререквизиттері: Педагогикалық институтта оқитын студенттерді болашақ мамандыққа тәрбиелеуде, оның біліктілігін арттыруда оқыту теориясының, дидактикасының және практикалық технологиясының алатын орны мен атқаратын қызметі ерекше. Сондықтан бұл пәнді жақсы меңгеру үшін студенттер мектепте қаралатын геометрия курсын жақсы меңгергендері жөн.. 3.6. Курстың постреквизитері: Геометрия курсында қаралатын материалдар, соған байланысты есептер мектептің геометрия курсында қаралатын дәлелдеуге, есептеуге, салуға берілген есептермен тығыз байланыста болуы шарт. Бұлар болашақ математика мамандарының білімін, іскерлігін, дағдысын қалыптастырады. Геометрияның негізгі фактыларын, олардың геометриялық және механикалық мағыналарын білу; Теориялық білімдерін стереометрияның есептерін шеше білу дағдыларын, іскерліктерін қалыптастыру. . 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтар | |Стереометрия курсындағы аксиоматикалық әдіс. Геометриялық|1 | |түрлендірулер туралы ұғым. | | |Метрикалық және позициялық есептер. |1 | |Кеңістікте түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы: |1 | |Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы; | | |Паралель проекция және оның қасиеттері. Центрлік |1 | |проекция, қасиеттері | | |Кеңістік фигураларын кескіндеу: |1 | |Стереометрия курсында кескіндерді салуға оқыту. | | |Проекцияның, кескіндеудің анықтамалары.Жазық | | |фигуралардың кескіндерін салу. | | |Толық және толық емес кескіндер. Кескіннің толықтығы және|1 | |метрикалық анықталуы. | | |Іштей проекциялау арқылы кеңістік фигураларының қималарын|1 | |салу; | | |Іздер әдісі арқылы қима салу. |1 | |Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы. |1 | |Салу есептері | | |Кеңістіктегі декарттық координаталар және векторлар; |1 | |Салуға берілген есептер |1 | |Ұқсас түрлендіру, оларды стереометрияның салу есептерін |1 | |шешуде қолдану. | | |Параллель көшіру. Симметрия түрлендірулері. |1 | |Түрлендірулерді стереометрияның салу есептерін шешуде |1 | |қолдану. | | |Бұру, инверсия. Оларды стереометрияның салу есептерін |1 | |шешуде қолдану | | | |1 | |Практикалық сабақтар | | |Стереометрия курсындағы аксиоматикалық әдіс. Геометриялық|2 | |түрлендірулер туралы ұғым. | | |Метрикалық және позициялық есептер. |2 | |Кеңістікте түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы: | | |Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы; |2 | |Паралель проекция және оның қасиеттері. Центрлік |2 | |проекция, қасиеттері | | |Кеңістік фигураларын кескіндеу: |2 | |Стереометрия курсында кескіндерді салуға оқыту. | | |Проекцияның, кескіндеудің анықтамалары.Жазық | | |фигуралардың кескіндерін салу. | | |Толық және толық емес кескіндер. Кескіннің толықтығы және|2 | |метрикалық анықталуы. | | |Іштей проекциялау арқылы кеңістік фигураларының қималарын|2 | |салу; | | |Іздер әдісі арқылы қима салу. |2 | |Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы. |2 | |Салу есептері | | |Кеңістіктегі декарттық координаталар және векторлар; |2 | |Салуға берілген есептер |2 | |Ұқсас түрлендіру, оларды стереометрияның салу есептерін |2 | |шешуде қолдану. | | |Параллель көшіру. Симметрия түрлендірулері. |2 | |Түрлендірулерді стереометрияның салу есептерін шешуде |2 | |қолдану. | | |Бұру, инверсия. Оларды стереометрияның салу есептерін |2 | |шешуде қолдану | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Стереометрия курсындағы аксиоматикалық әдіс. Геометриялық түрлендірулер туралы ұғым. Метрикалық және позициялық есептер. Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы.. 5.2 Паралель проекция және оның қасиеттері. Центрлік проекция, қасиеттері 5.3 Стереометрия курсында кескіндерді салуға оқыту. Проекцияның, кескіндеудің анықтамалары.Жазық фигуралардың кескіндерін салу.Толық және толық емес кескіндер. Кескіннің толықтығы және метрикалық анықталуы. 5.4 Іштей проекциялау арқылы кеңістік фигураларының қималарын салу 5.5 Іздер әдісі арқылы қима салу. 5.6 Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлылығы. Салу есептері. 5.7 Ұқсас түрлендіру, оларды стереометрияның салу есептерін шешуде қолдану. 5.8 Параллель көшіру. Симметрия түрлендірулері, оларды стереометрияның салу есептерін шешуде қолдану. 5.9 Бұру, инверсия. Оларды стереометрияның салу есептерін шешуде қолдану. 5.10 Түрлендіру. Жазықтықтың қозғалысы, аналитикалық өрнегі. Қозғалыстарды классификациялау. 5.11 Аффиндік түрлендіру 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 3 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |А.А.Адлер. Теория геометрических |3 |3 |100% | |построений. Пер.под ред. Проф. | | | | |С.О.Шатуновского. Одесса-1924. | | | | |Н.Ф.Четверухин. Изображения фигур|3 |3 |100% | |в курсе геометрии. М.-1958 | | | | |А.П.Киселев. Геометрия. Учебник |3 |3 |100% | |для 6-9 классов СШ. Часть | | | | |первая. М.1951. | | | | |Н.В.Наумович. Геометрические |1 |3 |33% | |места в пространстве и задачи на | | | | |построение. М.-1956 | | | | Ә Д Е Б И Е Т Т Е Р 1. А.П.Киселев. Элементарная геометрия. М.-1980. 2. А.П.Киселев. Геометрия. Учебник для 6-9 классов СШ. Часть первая. М.1951. 3. А.А.Адлер. Теория геометрических построений. Пер.под ред. Проф. С.О.Шатуновского. Одесса-1924. 4. И.И.Александров. Методы решений геометрических задач на построение. М.- 1950. 5. И.И.Александров Сборник геометрических задач на построение. М. -1954. 6. Н.Ф.Четверухин. Изображения фигур в курсе геометрии. М.-1958. 7. А.А.Стражевский. Задачи на геометрические места точек в курсе геометрии средней школы. М.-1954. 8. Н.В.Наумович. Геометрические места в пространстве и задачи на построение. М.-1956 9. Л.М.Лоповок. Сборник геометрических задач на построение. М.-1953. 10. Н.Ф.Четверухин. Методы геометрических построений. М.1952. 11. И.В.Мисюркеев. Геометрические построения. М.-1950. 12. Г.П.Сенников. УІ-УІІІ кластарда салу есептерін шешу. Алматы-1959. 13. Саламатин Салу есептерін шешу әдістемесіне методикалық талдаулар. Алматы-2003. 14. Қазақ және орыс тілдеріндегі мектепке арналған геометрия оқулықтары. 15. В.Е.Назаретский және Н.Г.Федин. Элементар геометриядан есептік- практикум. Алматы – 1972. 16. В.Н.Литвиненко. Практикум по решению задач школьной математики. Геометрия. М. «Просвещение»-1982. 17. Геометрические построения в курсе средней школы. Автор-составитель А.О.Корнеева.Саратов «Лицей»-2003. 18. Н.В.Наумович. Простейшие геометрические преобразования в пространстве и задачи на построение. М.Учпедгиз-1959. 19. А.Д.Семушин. Методика обучения решению задач на построение по стереометрии. М.1959. 20. Е.С.Кочеткова. Сборник задач и упражнений по стереометрии. М.Учпедгиз- 1956. 21. М.Ж.Ахметов. Кеңістіктегі векторлық алгебра элементтері. Алматы – 1982.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz