Файл қосу
Өлшеулер және өлшеу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.04 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |10.01.2013 ж. | | |«Мектеп физика курсында | | | |ДЭЕМ қолдану» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мектеп физика курсында ДЭЕМ қолдану» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ « »________2013ж Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « » 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2013ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 «18» 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сыдықова Ж.Қ., педагогика ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Физика кафедрасы Байланыс ақпараты – оқу ғимараты №3, кабинет №304 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 303, 307,306 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Мектеп физика курсында ДЭЕМ қолдану» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: Оқу процесінде компьютер оқу обьектісі және оқыту құралы ретінде қолданылады. Компьютер оқу құралы ретінде жоғарғы оқу орындарында барлық пәндерді оқытуда кеңінен қолданылуда. Физиканың жалпы курсын оқытуда компьютерді лабораториялық практикумда пайдаланудың маңызы өте зор. Себебі лабораториялық жұмыс істеу кезінде оқу уақытының көп мөлшері алған нәтижелерді өңдеуге және физикалық өлшеулердің қателіктерін есептеуге кетеді. Сондықтан біркелкі математикалық операцияларды компьютерге тапсыруға болады. Бір рет жазылып және терілген программа компьютердің жадында сақтап қойылады. Сода студент керек кезінде осы программаны шақырып алып, өзінің алған мәліметтерін енгізеді және іздеген нәтижесін дисплейден бірден көре алады. Өлшеу нәтижесін өңдеу процесі санаулы уақытты ғана алады. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Қазіргі кездегі күрделі операциялық ортада мәтіндерді өңдейтін қолданбалы пакеттер, ақпарттарды графикалық елестету және т.б. жұмыстарда дағдысы блуы; Жоғары деңгейлі программалау тілдері әдістері ауағында іргелі даярлықтан өту (визульды программалауды қоса); қарапайым компьютерлік графика және анимация әдістерін меңгеру; Физиканың компьютерлік моделдеу дағдысын меңгеру. - мектеп физика кабинетін жабдықтау жүйесімен және ұйымдастыру негіздерімен таныстыру. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді меңгеруі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру, өзбетімен жүзеге асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды білуі тиіс; • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін мұғалім жұмысының формаларын білуілері тиіс; • оқыту әдістерін тиімді ұйымдастыруды; • оқушылардың шығармиашылық белсенділігін жоғарылатуды; • ақпараттық технологиямен өз бетінше жұмыс жасау іскерлігін меңгеруі тиіс; 1.6Курстың пререквизиттері: 1.6.1 «математика», «физика» (орта мектеп бағдарламасы көлеміндегі) 1.6.2 «жалпы физика» 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 физиканы оқыту әдістемесі. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС |ЗС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1. |Лабораториялық |2 | |2 |2 |6 |8.1.1-8.1.4 | | |эксперименттерді | | | | | |С. 5-16. | | |орындау және | | | | | | | | |эксперименттік | | | | | | | | |деректерді өңдеу. | | | | | | | | |Физикалық эксперимент |2 | | | | | | | |түрлері: | | | | | | | | |демонстрациялық | | | | | | | | |тәжірибе мен | | | | | | | | |лабораториялық жұмыс. | | | | | | | |2. |ДЭТ-ны (компьютерді) |6 | |2 |2 |7 |8.1.1-8.1.4 | | |физикалық зерттеулерде| | | | | |С. 17-38. | | |қолданудың екі | | | | | | | | |формасы: а)есептеулер | | | | | | | | |үшін және | | | | | | | | |математикалық | | | | | | | | |модельдеуде; | | | | | | | | |б)физикалық | | | | | | | | |эксперименттер | | | | | | | | |нәтижесін өңдеулерде. | | | | | | | |3. |Өлшеулер және өлшеу |2 | |2 |2 |7 |8.1.1-8.1.4 | | |қателіктері жайлы | | | | | | | | |түсінік. Кездейсоқ | | | | | | | | |қателердің таралу | | | | | | | | |заңдылықтары. Өлшеу | | | | | | | | |сериясының нәтижесінің| | | | | | | | |орташа арифметикалық |2 | | | | | | | |мәні. Орташа | | | | | | | | |квадраттық және | | | | | | | | |салыстырмалық | | | | | | | | |қателіктер. | | | | | | | |4. |Тұрақты шамаларды тура|4 | |2 |2 |6 |8.1.1-8.1.4 | | |және жанама өлшеу | | | | | | | | |нәтижелерін өңдеу және| | | | | | | | |берілген серия бойынша| | | | | | | | |қайталау санына және | | | | | | | | |керекті сенімділік | | | | | | | | |үшін қателікті | | | | | | | | |есептеу. | | | | | | | |5. |Физикалық практикум |2 | |3 |3 |6 |8.1.1-8.1.4 | | |есептеріне жалпы шолу.| | | | | | | | |Праграммалар жұмысы | | | | | | | | |мен өлшеу нәтижесін | | | | | | | | |шығаруды ұйымдастыру. | | | | | | | | |ДЭТ-ны қолдану | | | | | | | | |экспериментальды | | | | | | | | |зерттеулердің құрамды |2 | | | | | | | |бөлігі. | | | | | | | |6. |Орташа арифметикалық |2 | |2 |2 |7 |8.1.1-8.1.4 | | |өлшеу қателіктерін | | | | | | | | |есептеуде ДЭТ-ны | | | | | | | | |қолдану. Орташа | | | | | | | | |арифметикалық және | | | | | | | | |өлшеу қателіктерді, | | | | | | | | |есептеу алгоритмдері, | | | | | | | | |блок схемасы. Сандық | | | | | | | | |эксперимент. Сандық | | | | | | | | |эксперименттің негізгі|2 | | | | | | | |этаптары. | | | | | | | |7. |Физикалық ойындар. |4 | |2 |2 |6 |8.1.1-8.1.4 | | |Физика тематикасына | | | | | | | | |ойындарды тұрғызудың | | | | | | | | |жалпы принциптері. | | | | | | | | |Варияциялық принципке | | | | | | | | |бағытталған ойындар | | | | | | | | |моделдері. | | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |30 |- |15 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Мектеп физика курсында ДЭЕМ қолдану» курсын оқыту өзара байланысты бес форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, зертханалық сабақ, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, карточкалар, сабақ жоспарларын, күнтізбелік жоспар жасау; зертханалық сабақта студенттер берілген тақырып бойынша демострациялар мен зертханалық жұмыстарды орындаулары керек. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық және зертханалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Мектеп физика курсында ДЭЕМ қолдану» – 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық зертханалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, зертханалық сабаққа, ОСӨЖ- ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физикалық ұғымдар мен шамалардың, құбылыстар мент процестердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, физика есептерін шығарып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа және зертханалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Мектеп физика курсында ДЭЕМ қолдану» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық сабақ | |1-2 |Лабораториялық эксперименттерді |15 |Зертханалық | | |орындау және эксперименттік | |сабақта | | |деректерді өңдеу | | | |3-4 |Физикалық практикум есептеріне |40 |Зертханалық | | |жалпы шолу. Эксперимент | |сабақта | | |нәтижесін математикалық өңдеу | | | |5-6 |Өлшеу нәтижелерін компьютерде |35 |Зертханалық | | |өңдеу. Механика бөлімі бойынша | |сабақта | |7 |Өлшеу нәтижелерін компьютерде |15 | | | |өңдеу. Молекулалық физика және | | | | |термодинамика бөлімі бойынша | | | |Студенттің өздік жұмысы | |3,5,7 |Есептеу мысалдарын дайындау, |75 |Сабақ кестесіне | | |оларға программа құру, физика | |сәйкес | | |курсының сәйкес бөлімін | | | | |қайталау. | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |2 |Физикалық эксперимент түрлері: |10 |Сабақ кестесіне | | |демонстрациялық тәжірибе мен | |сәйкес | | |лабораториялық жұмыс. | | | |4 |ДЭТ-ны (компьютерді) физикалық |10 |Сабақ кестесіне | | |зерттеулерде қолдану | |сәйкес | |6 |Тұрақты шамаларды тура және |10 |Сабақ кестесіне | | |жанама өлшеу нәтижелерін өңдеу | |сәйкес | | |пайдалану. | | | | |Аралық бақылау |60 | | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық сабақ | |8 |Өлшеу нәтижелерін компьютерде |10 |Зертханалық | | |өңдеу. Молекулалық физика және | |сабақта | | |термодинамика бөлімі бойынша | | | |9-10 |Өлшеу нәтижелерін компьютерде |20 |Зертханалық | | |өңдеу. Электромагнетизм бөлімі | |сабақта | | |бойынша | | | |11-12 |Өлшеу нәтижелерін компьютерде |20 |Зертханалық | | |өңдеу. Оптика бөлімі бойынша | |сабақта | |13-14-1|Физикалық практикум есептеріне |30 |Зертханалық | |5 |жалпы шолу. Программалар жұмысы | |сабақта | | |мен өлшеу нәтижесін шығаруды | | | | |ұйымдастыру | | | |Студенттің өздік жұмысы | |9,11,13|Есептеу мысалдарын дайындау, |75 |Сабақ кестесіне | | |оларға программа құру, физика | |сәйкес | | |курсының сәйкес бөлімін | | | | |қайталау. | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |8 |Физикалық практикум есептеріне |10 |Сабақ кестесіне | | |жалпы шолу. Праграммалар жұмысы | |сәйкес | | |мен өлшеу нәтижесін шығаруды | | | | |ұйымдастыру. | | | |10 |Орташа арифметикалық және өлшеу |10 |Сабақ кестесіне | | |қателіктерді, есептеу | |сәйкес | | |алгоритмдері, блок схемасы. | | | |12 |Физика тематикасына ойындарды |10 |Сабақ кестесіне | | |тұрғызудың жалпы принциптері. | |сәйкес | |14 |«Мектеп физика курсындағы ДЭЕМ» |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | | |Аралық бақылау |75 | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет Негізгі әдебиет: 1. Д.В.Хеерман. методы компьютерного эксперимента в теоретической физике (пер. С анг.).-М.:Наука, 1990 2. К.Биндер, Д.В. Хеерман Моделирование методом Монте-Карло статистической физике (пер с анг).-М.:Наука, 1995. 3. Д.Каханер, К.Моулер, С.Нэш. Численные методы в физике (пер с анг).-М.: Мир, 1998. 4. Д.Поттер. Вычислительные методы в физике (пер с анг).-М.:Мир,1975. 5. Х.Гулд, Я.Тоболчик. Компьютерное моделирование в физике. В 2-х частях (пер с анг).-М.:Мир,1990.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz