Файл қосу
Қазақтардың көшпелі өркениеті
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |СМЖ 3 дәрежелі құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18.1.69/01-2014 | |«Қазақтардың көшпелі | | | |өркениеті» |№ 1 басылым | | |пәні бойынша |11.09.2014 | | |оқу-әдістемелік кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Қазақтардың көшпелі өркениеті» курсы бойынша Мамандық 6М011400 - «Тарих» МАГИСТРАНТТАР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасы т.ғ.к., профессор М.Қ. Каримов. «__04__» __09__ 2014 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды. Хаттама №_1__ « 04_»_09_ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу- әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды. Хаттама №_1__ «_09_»__09_ 2014 жыл Төраға ________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесі мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды. Хаттама №_1___ «_11_»__09__2014 жыл Төрайым_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (немесе № 4 «13» 09. 2012_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Пәннің форматы 5 Пәннің мақсаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиет 1. Жалпы ереже 1.1. Оқытушының аты-жөні-Каримов М.Қ. - т.ғ.к. Кафедра – «Қазақстан тарихы» Байланыс ақпараты: №1 оқу ғимараты 1006-кабинет Сабақ өткізу орны - №1 оқу ғимараты, 1011 дәрісханасында Пән бойынша кредит саны – 2 2. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты «Қазақтардың көшпелі өркениеті» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені 6М011400 - «Тарих» мамандықтары магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық алатын әдістемелік құрал болып табылады. «Қазақтардың көшпелі өркениеті» курсында Қазақ халқының отандық және дүние жүзілік мәдениет қазынасына қосқан үлесін көрсету арқылы егеменді Қазақстан Республикасының дамуына белсене қатысатын, өзгі, өзі жетілдіріп отыруға ұмтылатын, тәуелсіз мемлекеттің қуаты мен бейбітшілікті нығайтуға деген жауапкершілік сезімі бар жас адамның жеке басын қалыптастыруға айтарлықтай үлес қосуға міндетті екендіктерін көрсету негізделеді. 3. Пәнді оқытудың мақсаты: 20 ғ. бірінші ширегіне қоса алғанда сонау қола дәуірінен бергі кезеңдердің он бойында сақтардан бастау алатын қазақ халқының қалыптастырған көшпелілік өркениетін арнайы қарастыру және оны оқу процесінің маңызды бір объектісіне айналдырып арнайы курстың мақсаты болып табылады. 4. Пәнді оқытудың міндеттері: Жалпы адамзаттың өркениеттің ерекше бөлігі болып табылатын-көшпенділік өркениетін, оның қалыптасу, даму эволюциясын, кезеңдерін, ерекшеліктерін оның теориясын тарих мамандығын алушы студенттерге жеткізу және оны олардың білімдерінің құрамдас бөлігіне айналдыру. 5. Оқытудың нәтижелері: «Қазақтардың көшпелі өркениеті» арнайы пән ретінде Қазақстан тарихы, деректану мен тарихнама пәндерімен тығыз байланыста оқытылады. 6. Пән пререквизиттері: Отандық тарихтың фундаменталды мәселелері. 7. Пән постпреквизиттері: 1. Қазақ халқының, Қазақ хандығының құрылуы, қазақ қоғамындағы шаруашылық және әлеуметтік қатынастардағы өзгерістер. 2. Қазақ халқының мәдениетінің дамуы. 3. Қазақ хандығы мен Ресей арасындағы қазақ және орыс халықтарының қарым-қатынастары. 4. Орта Азия халықтарымен тарихи байланыстарының мәселелері сияқты түбегеймі проблемалар қарастырылды. 5. Қазақстан территориясындағы меммлекеттік-саяси құрылымдардың Карахан мемлекеті, наймандардың керейіттердің және қыпшақтардың бірлестіктері, Ақ Орда мен Моғолстан хандықтары тарихының 6. Отырықшы егіншілік пен көшпелі және жартылай көшпелі мал шаруашылығының өзара қатынасының, қалалар тарихының, қолөнер кәсіпшілігінің, материалдық және рухани мәдениеттің мәселелерін баяндауға айтарлықтай көңіл бөлу. 7. Қазақ халқы мен орыс бабаларының Қазақстанды мекендеуші барлық халықтардың тарихының етене байланысы, тұтас бір көрініс беруі, қоғамдық-экономикалық және мәдени прогрестің басты заңдылықтарын Қазақстан тарихының мысалымен ашып көрсету, бұл заңдылықтың Қазақстан территориясында көрінуінің өзіндік өзектілігі. 1. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу. |№ |Тақырыптың атаулары |Сағат саны | | | |Дәріс |Сем. |ОСӨЖ |СӨЖ | | | Модуль 1 |2 |2 |4 |6 | | |Курсқа кіріспе | | | | | | |Көшпелілік өркениеттің зерттелуі. | | | | | | |Көшпелілік туралы ұғым. | | | | | | |Көшпелілердің өмір сүрген ортасы | | | | | | |Табиғи орта және Қазақстанның көшпелі |4 |2 |4 |6 | | |тұрғындары | | | | | | |Табиғи жағдай | | | | | | |Қазақстанның көшпелі тұрғындары | | | | | | |Көшпелілік және материалдық өндіріс |4 |4 |4 |6 | | |Дәстүрлі көшпелі шаруашылықтың құрылымы | | | | | | |Көшпелі шаруашылықтың түрлері | | | | | | |Модуль 2 |2 |2 |6 |6 | | |Өндірістік цикл. | | | | | | |Малды қыс жағдайында бағу | | | | | | |Малды жылы уақыттарда бағу | | | | | | |Көшпеліліктің әлеуметтік жағынан |4 |2 |4 |6 | | |ұйымдастырылуы. | | | | | | |Қауым немесе қауымдық-территориялық | | | | | | |уйымдасуы. | | | | | | |Патронимдік және әлеуметтік-потестарлық | | | | | | |ұйымдасуы | | | | | | |Өндірістік қатынастар |2 |2 |4 |6 | | |Өндіріс құрал-жабдықтарына байланысты меншік| | | | | | |қатынастары | | | | | | |Жерге меншік қатынастары | | | | | | |Малға меншік қатынастары | | | | | | |Көшпелілер қоғамындағы әлеуметтік қатынастар| |2 | |4 | | |және құрылымы. | | | | | | |Қанау түрлері | | | | | | |Әлеуметтік-экономикалық құрылымы | | | | | | |Әлеуметтік топтар | | | | | | |Көшпелілер қоғамының стадиялық |4 |2 |6 |4 | | |идентификациясы | | | | | | |Көшпелілер қоғамының формациялық сипаты: | | | | | | |мәселелері және әдісі | | | | | | |Қазақ көшпелі қоғамы Россия империясы | | | | | | |құрамында | | | | | | |Модуль 3. | |2 |6 |4 | | |Көшпелі қоғамдағы мемлекет | | | | | | |Басқару жүйесі | | | | | | |Құқық жүйесі | | | | | | |Көшпелілер мәдениеті және тұрмысы |4 |4 |8 |4 | | |Тұрмысы | | | | | | |Мәдениеті | | | | | | |Дүниетанымы | | | | | | |Барлығы |30 |45 |30 |15 | 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар. - аталған курстың мақсат-міндеттерін жете түсіне отырып, оны оқып-игеруі; - Магистранттар қазақтардың көшпелі өркениетінің негізгі ерекшеліктерін саралау деңгейіне жетуі; - Қоғамдық, әлеуметтік институттардың тууы мен дамуын нақты дәлелді мәтіндер арқылы игеруі; 3. Пәннің форматы: Оқу сабақтары аптасына төрт рет 50 минуттан өтеді. Курс форматы – аралас. Дәрістің сабақтар ең күрделі тақырыптарға арналады. Дәрістің құрылымы – ситуацияны талқылау немесе блиц-сұрау (5 минут), дәріс (35-40 минут), материалды бекіту, 10 минут СОӨЖ-ге жұмсалады. Сабақты осылай өткізу құрылымы студенттен жүйелік, өздік жұмысты талап етеді. Практикалық сабақтар теоретикалық материалды ең терең меңгеруге қажет болған сұрақтарды талқылауға арналады. Аудиториялық МОӨЖ кезінде дәрістік немесе практикалық сабақтарға дайындықта пайда болған сұрақтар қарастырылады 1 Сабақтарға қатысу міндетті. Сізді сабаққа қалмауды және сабақта сөйлеспеуді өтінемін. Қатысқан әр дәрістік және практикалық сабаққа 1 ұпай қойлады, ал әрбір қатыспаған сабақ үшін 1 ұпай шегеріледі. Әр қайтаоқылмаған сабақ үшін 2 ұпай шегерріледі. 2 Сабақта белгілі бір себептермен қатыспаған жағдайда курсты меңгермеуден босатылмайсыз. 3 Аудиториялық емтихандарда оқу процесіне сіз белсенді араласу керексіз. Бәрін уақытында орындау керек. 4 Аудиториялық сабақ кезінде қалта телефондар өшірулі болуы керек. 5 Межелік аттестация: Сабаққа қатысуды, МӨЖ-дерді орындау, сабақтардағы ауызша немесе жазбаша жауаптарды, межелік бақылау нәтижелерін ескеріп аттестация қорытындылары шығарылады. 6 Емтиханға жіберілген магистранттардың барлығына билеттік жүйе бойынша жүргізіледі. Әр емтиханды билет меңгерілген курс бойынша түрлі тараулардан 3 сұрақ қойылады. Емтиханға дайындалу үшін ПОӘК-те сұрақтар берілген. 4. Пәннің мақсаты: Қазақ халқының отандық және дүние жүзілік мәдениет қазынасына қосқан үлесін көрсету арқылы егеменді Қазақстан Республикасының дамуына белсене қатысатын, өзгі, өзі жетілдіріп отыруға ұмтылатын, тәуелсіз мемлекеттің қуаты мен бейбітшілікті нығайтуға деген жауапкершілік сезімі бар жас адамның жеке басып қолыт астыруға айтарлықтай үлес қосуға міндетті екендіктерін көрсету. 5. Баға қою саясаты: |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескертулер | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық дәрісханалық сабақтарға қатысу 1 және |30 | | | |7 апта аралығы | | | |1 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары | | | | |СӨЖ | | | |2 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СӨЖ | | | |3 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СӨЖ |50 | | |4 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СӨЖ | | | |5 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СӨЖ | | | |6 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СӨЖ |50 | | |7 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары | | | | |СӨЖ | | | | |Аралық бақылау |70 | | |1 және 7 апта аралығындағы оқытудың балл нәтижесі |300 | | | |Барлық дәрісханалық сабақтарға қатысу 8 және |30 | | | |15 апта аралығы | | | |8 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |10 | | | |СӨЖ | | | |9 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СӨЖ | | | |10 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СӨЖ |45 | | |11 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СӨЖ | | | |12 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |10 | | | |СӨЖ | | | |13 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |10 | | | |СӨЖ | | | |14 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |10 | | | |СӨЖ |55 | | |15 |Аралық бақылау жұмысы |70 | | |8 және 15 апта аралығындағы оқытудың балл нәтижесі |300 | | |Емтиханның балл қорытындысы |400 | | |Академиялық аралықтағы балл қорытыныдысы |1000 | | 6. Әдебиет 7.1. Негізгі әдебиеттер: 1. Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 1 том - А., 1996; 2 том – А., 1998; 3 том – А., 2002; 4-5 томдар - А., 2010. 2. Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінге дейін (Очерк) А., 1994 3. Қазақ ССР тарихы (бес томдық) 3 том А., 1979. 4. Қазіргі Қазақстан тарихы. А., «Раритет», 2010. 5. Қазіргі Қазақстан тарихы. Хрестоматия. А., «Раритет», 2010. 6. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан жолы». Астана, 2007. 7. Қазақстан Республикасының Конституциясы. А., 1995. 7.2. Қосымша әдебиеттер: 1. Медоев А.Г. Геохронология палеолита Казахстана А., 1982 2. Байпаков К.М., Нуржанов А. Ұлы Жібек жолы және ортағасырлық Қазақстан А.,1992 3. Каримов М. Қ., Асылбеков М. Қ. Әбілпейіз. Қарағанды, 2014. 4. Салғарин Қ. Қазақтың қилы тарихы А., 1982 5. Гумилев Л.Н. Хунну М.,1960 6. Қоңыратбаев Ә., Қоңыратбаев Т. Көне мәдениет жазбалары. А., 1991. 7. А. Аманжолов Түркі филологиясы және жазу тарихы А., 1996 8. Сөнбес жұлдыздар А., 1989 9. Махмуд Кашқари. Тұбі бір түркі тілі А., 1993 10. Қожа Ахмет Иасауи. Диуани Кихмет А., 1993 11. Мұхамед Хайдар Дулати //Ұмытылмас есімдер А., 1994 12. Қазақ ССР тарихы (бес томдық) 2 том А., 1983 13. Гумилев Л.Н. Қиял патшасын іздеу А., 1991 14. Кәрімов М.К. Қабанбай батыр //Семей-2000 15. Кәрімов М.К. Қаракерей Қабанбай батыр қайда жерленген //Қазақстан тарихы, 1995, № 5 16. Ақынжанов М.Б. Қазақтың тегі туралы А., 1957. 17. Қойшығыра Салғарин Қазақты қилы тарихы А., 1982. 18. Абылай хан Тарихи жырлар 1 том. А., 1993. 19. Х. Әбішев Аспан сыры. А., 1966. 20. Бес ғасыр жырлайды А., 1986. 21. Ахмет Кенесарин. Кенесары және Сыздық сұлтандар А., 1992. 22. Бес ғасыр жырлайды 1-2 томдар А., 1989. 23. Жұбанов А. Замана бұлтұлдары А., 1974. 24. Жұбанов А. Ғасырлар пернесі. А., 1977 25. Шоқан Уалиханов Тандамалы А., 1985. 26. К. Аллаберген Отарлау саясатының ойраңдры. А., 1993. 27. Рысқулов Т. 1916 ж. көтеріліс //Ақиқат, 1991, № 1-2. 28. Қойгельдиев М. Алаш қозғалысы А., 1995. 29. Муқаметқанов Қ. Алаш сиезінің ақиқаты //Жас алаш, 17 сәуір 1992. 30. Берденева К.Ә., Кубаев Қ.Е. Кәрібай А.Ш. Қазақстанның мемлекет ретінде қалыптасуы мен экономикалық даму негіздері. Оқу құралы А., 1998. 31. Х. Әбжанов. Мәдени құрылыс ақтаңдақтары //Қазақ тарихы, 1993, ғ 3. 32. Балакаев Т.Б., Алдажуманов Х.С. Қазақстан еңбекшілері – майданға А., 1979. 33. Берденева К.А., Кубаев К.Е., Кәрібаев А.Ш. Қазақстанның мемлекет ретінде қалыптасуы мен экономикалық даму негіздері. Оқу құралы А., 1998. 34. Коммунар Табей Мұзда жанған алау. Көкшетау-Алматы, 1993. 35. Қабышұлы И. Қазақ қауымы. А., 1997. 36. Қабышұлы И. Керейлер керуені Өлгий, 1978. 37. Қазақтар Түркияға қайдан барған //Егемен Қазақстан, 21 желтоқсан, 1991. 38. Назарбаев Н.Ә. Ғасырлар тоғысында А, 1996. 39. Қозыбаев М. Ақтаңбақтар ақиқаты А., 1992. 40. Борбасов С.М., Сыдыков Е.Б. Тәуелсіздік танымы. А., 1998 41. Борбасов С.М. Қазақстандағы ұлттық процесстер және ұлт саясаты. Семей 1995.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz