Файл қосу

Қазақстан аймағындағы жартылайқатқылқанаттылардың негізгі тұқымдастары



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СемЕЙ қаласының шәкәрім атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-35.1. 28    |
|                        |                        |/01-20__                |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Оқытушыларға арналған   |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің бағдарламасы     |_______2014 ж.          |                        |
|«Қазақстан              |                        |                        |
|энтомофаунасы»          |                        |                        |










                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                          «Қазақстан энтомофаунасы»

                    6М011300 – «Биология»  мамандығы үшін

                 ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ


























                                    Семей
                                    2014


1.ӘЗІРЛЕГЕН

Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., б.ғ.к. Қуанышбаева М.Ғ.

    Биология кафедрасының  доценті



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Биология кафедрасында отырысында
 «____»___________ 20___ж. №____хаттама

Кафедра меңгерушісі  _______Тлеубаева А.В.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.
3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4.БІРІНШІ  РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН



















                                  МАЗМҰНЫ:

   1. Қолдану саласы
   2. Нормативті сілтемелер
   3. Жалпы ережелер
   4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі
   5. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны
   6. Оқу – әдістемелік әдебиеттер тізімінің қамту кестесі
   7. Әдебиеттер және қорлар



































1.ҚОЛДАНУ САЛАСЫ

      «Қазақстан энтомофаунасы» пәнінің оқу-әдістемелік кешені   6М011300  -
«Биология» мамандығының магистранттарына арналған.ПОӘК магистранттарды  курс
мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен  және  студенттің  оқу
үрдісінде   қандай   дағдылар    мен    іскерлікті    қалыптастыратындығымен
таныстырады.

2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР


    Осы «Қазақстан энтомофаунасы»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешені  (ПОӘК)
берілген пән бойынша ұйымдастыру ретін  анықтайды  және  келесі  құжаттардың
талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген:
     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»
     23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;
      -  6М011300  – «Биология» мамандығының Типтік оқу жоспары,
      ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;
     - СТУ 042-ГУ-4-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін  әзірлеуге  және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП  042-1.07-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік  кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
      «Қазақстан энтомофаунасы» пәні магистрант дайындау  барысында  маңызды
орын алады және «Биология» мамандығында оқитын  магистранттар  үшін  негізгі
пәндер блогының міндетті бөлігі  болып  табылады,  өйткені,  магистранттарға
профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс.
       Бұл пәннің міндеттері – бунақденелілердің негізгі  отрядтарының  және
тұқымдастарының өкілдерімен таныстыру, олардың  морфологиясын,  экологиясын,
маңызын, Қазақстанда әртүрлі  аймақтарда  таралуын  оқып  білу.  Халықаралық
ғылыми  терминдерді  меңгерту.   Зертханалық   құралдармен,   бунақденелілер
коллекцияларымен жұмыс істеуді  үйретіп,  объектілермен   өз  бетімен  жұмыс
істеуге дағдыландыру.
      Бунақденелілер – Жер бетінде саны бойынша  көп  шамамен  1  млн  түрді
біріктіретін жоғары топ организмдері болып табылады.
      Бунақденелілер - буынаяқтылардың  ішіндегі  прогрессивті  дамыған  топ
болып саналады. Негізінен, олар – кеңірдекпен тыныс алатын  құрылық  иелері,
бірақ олардың ішінде кейбір түрлері екінші  рет  суға  барып,  көп  жағдайда
олар  ауа  оттегісін  пайдаланып  тыныс   алуды   сақтаған.   Бунақденелілер
құрылықтың  барлық  табиғи   белдеулерінде   кездеседі,   әртүрлі   қорекпен
қоректенеді.
      3.2 Пәннің оқыту мақсаты: «Биология» мамандығында оқитын магистранттар
профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс.
3.3   Пәнді оқытудың басты міндеттері:
-  магистранттарды нақты теориялармен таныстыру, олардың көптүрлілігін  және
шектеулілігін түсіну және оларды активті  түрде  теориялық  және  қолданбалы
биологияның актуалды мәселелерін шешуде қолдану.
3.4  Оқып-білудің нәтижелелері:
      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
  • өздік жұмыстарды белсендіру;
  • білім сапасын көтеру;
  • бунақденелілер класының отрядтарын, тұқымлдастарының таралу аймақтарын
    білу;
  • бунақденелілердің барлық таксономиялық рангілерін білу;
  • бунақденелілерді анықтау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру;
  • объектілерді морфологиялық зерттеудің қарапайым әдістемелерін білуі
    тиіс.
3.5 Курстың пререквизиттері:
3.5.1 Омыртқасыздар зоологиясы.
3.6 Курстың постреквизиттері:
3.6.1 Биотехнология.
3.6.4 Педагогикалық практика.




3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

                                                                     1 кесте
|Курс                                                        |Семестр     |
|1                                                           |2           |
|1 МИКРОМОДУЛЬ  «Шала түрленіп дамитын бунақденелілер отрядтары»          |
|Лекция сабақтары                                                         |
|Кіріспе. Қазақстандағы  бунақденелілер. Түрлік              |2           |
|алуантүрлілік.                                              |            |
|Бунақденелілердің алуан түрлілігіне олардың дене мөлшерінің |            |
|кіші болуының да әсері бар. Ұсақ бунақденелілер өте көп және|            |
|олардың әртүрлі орта жағдайларына бейімделуі де алуан түрлі |            |
|(шаншар-жұмыртқажегіштер, өсімдіктердің ұсақ                |            |
|тозаңдандыру-шылары, саңырауқұлақтарда тіршілік ету және    |            |
|т.б.).                                                      |            |
|Түзуқанаттылар. Қазақстан аймағындағы түзуқанаттылардың     |2           |
|негізгі тұқымдастары. Олардың өкілдері. Бұл                 |            |
|бунақденелілердің әртүрлі ландшафтылы  аймақтарда таралу    |            |
|ерекшеліктері.                                              |            |
|Дәуіттер, таяқшалылар, біркүндіктер. Қазақстан аймағындағы  |2           |
|дәуіттердің, таяқшалылардың, біркүндіктердің негізгі        |            |
|тұқымдастары. Олардың өкілдері. Бұл бунақденелілердің       |            |
|әртүрлі ландашфтылы  аймақтарда таралу ерекшеліктері.       |            |
|Инеліктер. Қазақстан аймағындағы инеліктердің негізгі       |2           |
|тұқымдастары. Олардың өкілдері. Бұл бунақденелілердің       |            |
|әртүрлі ландашфтылы  аймақтарда таралу ерекшеліктері.       |            |
|Теңқанаттылар. Қазақстан аймағындағы теңқанаттылардың       |2           |
|негізгі тұқымдастары. Олардың өкілдері. Бұл                 |            |
|бунақденелілердің әртүрлі ландашфтылы  аймақтарда таралу    |            |
|ерекшеліктері.                                              |            |
|Жартылайқатқылқанаттылар. Қазақстан аймағындағы             |2           |
|жартылайқатқылқанаттылардың негізгі тұқымдастары. Олардың   |            |
|өкілдері. Бұл бунақденелілердің әртүрлі ландашфтылы         |            |
|аймақтарда таралу ерекшеліктері.                            |            |
|2 МИКРОМОДУЛЬ  «Толық түрленіп дамитын бунақденелілер отрядтары»         |
|Жарғаққанаттылар. Қазақстан аймағындағы жарғаққанаттылардың |2           |
|негізгі тұқымдастары. Олардың өкілдері. Бұл                 |            |
|бунақденелілердің әртүрлі ландашфтылы  аймақтарда таралу    |            |
|ерекшеліктері.                                              |            |
|Қатқылқанаттылар. Қазақстан аймағындағы қатқылқанаттылардың |2           |
|негізгі тұқымдастары. Олардың өкілдері. Бұл                 |            |
|бунақденелілердің әртүрлі ландашфтылы  аймақтарда таралу    |            |
|ерекшеліктері.                                              |            |
|Верблюдкалар, Торқанаттылар. Қазақстан аймағындағы          |2           |
|верблюдкалардың негізгі тұқымдастары. Олардың өкілдері. Бұл |            |
|бунақденелілердің әртүрлі ландашфтылы  аймақтарда таралу    |            |
|ерекшеліктері.                                              |            |
|Скорпионницалар, бүргелер. Қазақстан аймағындағы            |2           |
|скорпионницалар, бүргелердің негізгі тұқымдастары. Олардың  |            |
|өкілдері. Бұл бунақденелілердің әртүрлі ландашфтылы         |            |
|аймақтарда таралу ерекшеліктері.                            |            |
|Қосқанаттылар, жылғалықтар. Қазақстан аймағындағы           |2           |
|қосқанаттылар мен жылғалықтардың негізгі тұқымдастары.      |            |
|Олардың өкілдері. Бұл бунақденелілердің әртүрлі ландашфтылы |            |
|аймақтарда таралу ерекшеліктері.                            |            |
|Көбелектер. Қазақстан аймағындағы қабыршаққанаттылардың     |2           |
|негізгі тұқымдастары. Олардың өкілдері. Бұл                 |            |
|бунақденелілердің әртүрлі ландашфтылы  аймақтарда таралу    |            |
|ерекшеліктері.                                              |            |
|3 МИКРОМОДУЛЬ  «Қазақстан бунақденелілерінің аймақтар бойынша таралуы»   |
|Шөл және жартылай шөл бунақденелілері. Түзуқанаттылар,      |2           |
|тарақандар, дәуіттер, таяқшалылар, терқанаттылар,           |            |
|теңқанаттылар, қандалалар, қатқылқанаттылар,                |            |
|жарғаққанаттылар, торқанаттылар, көбелектер, қосқанаттылар  |            |
|өкілдері. Сулы және амфибионтты бунақденелілер.             |            |
|Дала және орманды-дала бунақденелілері. Аяққұйрқтылар,      |2           |
|түзуқанаттылар, терқанаттылар, дәуіттер, теңқанаттылар,     |            |
|қандалалар, трипсалар, қатқылқанаттылар, торқанаттылар,     |            |
|жарғаққанаттылар,  көбелектер, қосқанаттылар өкілдері. Сулы |            |
|және амфибионтты бунақденелілер.                            |            |
|Таулы аймақтың энтомофаунасы. Таулы аймақта таралған        |2           |
|бунқденелілердің негізгі өкілдері.                          |            |
|                                                                         |
|Практикалық сабақтар                                                     |
|Тақырып: Буқанденелілер класының морфологиялық              |2           |
|ерекшеліктері.                                              |            |
|Мақсаты: Бунақденелілердің сыртқы құрылысының ерекшеліктерін|            |
|қарастыру. Бунақденелілердің негізгі ауыз аппараттарын      |            |
|зерттеп білу. Бунақденелілердің аяқтарының және қанаттарының|            |
|құрылысын сипаттап, морфофункционалдық әртүрлілігін көрсету.|            |
|                                                            |            |
|Тапсырмалар: Бунақденелілер класының сыртқы құрылыс         |            |
|ерекшеліктерімен танысу.                                    |            |
|Методикалық жоба: Насекомдардың сыртқы құрылысының          |            |
|ерекшеліктерін – бас, көкірек, құрсақ бөлімдерінің          |            |
|сегменттелуін талдау. Қарапайым және специализацияланған    |            |
|ауыз аппараттарының құрылысын көріп, суретін салу.          |            |
|Насекомдардың әртүрлі типтегі аяқтарының құрылысын қарап,   |            |
|бунақтарын бөлімдерге бөлшектеу және суретін салу. Әртүрлі  |            |
|қанаттардың типтерін қарап, жүйкеленуінің схемасына және    |            |
|ерекшеліктеріне көңіл бөліп, оларды белгілей отырып, суретін|            |
|салу.                                                       |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: бунақденелілердің сыртқы   |            |
|құрылысы бойынша кестелер.                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырыбы: Түзуқанаттылар отрядының өкілдерін анықтау.       |2           |
|Мақсаты: Түзуқанаттылардың Қазақстан аймағындағы түрлерін   |            |
|тани білу.                                                  |            |
|Тапсырмалар: Түзуқанаттылардың негізгі тұқымдастарының басты|            |
|өкілдерінің морфологиясымен танысу.                         |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|түзуқанаттылардың өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық   |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Дәуіттер, таяқшалылар, біркүндіктер отрядының      |2           |
|өкілдерін анықтау.                                          |            |
|Мақсаты: Дәуіттер, таяқшалылар, біркүндіктердің Қазақстан   |            |
|аймағындағы түрлерін тани білу.                             |            |
|Тапсырмалар: Дәуіттер, таяқшалылар, біркүндіктердің негізгі |            |
|тұқымдастарының басты өкілдерінің морфологиясымен танысу.   |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|дәуіттер, таяқшалылар, біркүндіктердің өкілдерін анықтау    |            |
|Маңызды морфологиялық  белгілеріне сипаттама беру. Олардың  |            |
|тіршілік ету ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. |            |
|Коллекциядағы бунақденелілердің кадастрын құру.             |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып:  Инеліктер отрядының өкілдерін анықтау.            |2           |
|Мақсаты: Инеліктердің Қазақстан аймағындағы түрлерін тани   |            |
|білу.                                                       |            |
|Тапсырмалар: Инеліктердің негізгі тұқымдастарының басты     |            |
|өкілдерінің морфологиясымен танысу.                         |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|инеліктердің өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық        |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Теңқанаттылар отрядының өкілдерін анықтау.         |2           |
|Мақсаты: Теңқанаттылар дың Қазақстан аймағындағы түрлерін   |            |
|тани білу.                                                  |            |
|Тапсырмалар: Теңқанаттылардың негізгі тұқымдастарының басты |            |
|өкілдерінің морфологиясымен танысу.                         |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|теңқанаттылардың өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық    |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Жартылайқатқылқанаттылар отрядының өкілдерін       |2           |
|анықтау.                                                    |            |
|Мақсаты: Жартылайқатқылқанаттылардың Қазақстан аймағындағы  |            |
|түрлерін тани білу.                                         |            |
|Тапсырмалар: Жартылайқатқылқанаттылардың негізгі            |            |
|тұқымдастарының басты өкілдерінің морфологиясымен танысу.   |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|жартылайқатқылқанаттылардың өкілдерін анықтау Маңызды       |            |
|морфологиялық  белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік |            |
|ету ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау.          |            |
|Коллекциядағы бунақденелілердің кадастрын құру.             |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Жарғаққанаттылар отрядының өкілдерін анықтау.      |2           |
|Мақсаты: Жарғаққанаттылардың Қазақстан аймағындағы түрлерін |            |
|тани білу.                                                  |            |
|Тапсырмалар: Жарғаққанаттылардың негізгі тұқымдастарының    |            |
|басты өкілдерінің морфологиясымен танысу.                   |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|жарғаққанаттылардың өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Қатқылқанаттылар отрядының өкілдерін анықтау.      |2           |
|Мақсаты: Қатқылқанаттылардың Қазақстан аймағындағы түрлерін |            |
|тани білу.                                                  |            |
|Тапсырмалар: Қатқылқанаттылардың негізгі тұқымдастарының    |            |
|басты өкілдерінің морфологиясымен танысу.                   |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|қатқылқанаттылардың өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Верблюдкалар отрядының өкілдерін анықтау.          |2           |
|Мақсаты: Верблюдкалардың Қазақстан аймағындағы түрлерін тани|            |
|білу.                                                       |            |
|Тапсырмалар: Верблюдкалардың негізгі тұқымдастарының басты  |            |
|өкілдерінің морфологиясымен танысу.                         |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|верблюдкалардың өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық     |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Торқанаттылар отрядының өкілдерін анықтау.         |2           |
|Мақсаты: Торқанаттылардың Қазақстан аймағындағы түрлерін    |            |
|тани білу.                                                  |            |
|Тапсырмалар: Торқанаттылардың негізгі тұқымдастарының басты |            |
|өкілдерінің морфологиясымен танысу.                         |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|торқанаттылардың өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық    |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Қосқанаттылар отрядының өкілдерін анықтау.         |2           |
|Мақсаты: Қосқанаттылардың Қазақстан аймағындағы түрлерін    |            |
|тани білу.                                                  |            |
|Тапсырмалар: Қосқанаттылар дың негізгі тұқымдастарының басты|            |
|өкілдерінің морфологиясымен танысу.                         |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|қосқанаттылардың өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық    |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Көбелектер отрядының өкілдерін анықтау.            |2           |
|Мақсаты: Көбелектердің Қазақстан аймағындағы түрлерін тани  |            |
|білу.                                                       |            |
|Тапсырмалар: Көбелектердің негізгі тұқымдастарының басты    |            |
|өкілдерінің морфологиясымен танысу.                         |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|көбелектердің өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық       |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Жылғалықтар отрядының өкілдерін анықтау.           |2           |
|Мақсаты: Жылғалықтардың Қазақстан аймағындағы түрлерін тани |            |
|білу.                                                       |            |
|Тапсырмалар: Жылғалықтардың негізгі тұқымдастарының басты   |            |
|өкілдерінің морфологиясымен танысу.                         |            |
|Методикалық жоба: бунақденелілер коллекциялары бойынша      |            |
|жылғалықтардың өкілдерін анықтау Маңызды морфологиялық      |            |
|белгілеріне сипаттама беру. Олардың тіршілік ету            |            |
|ерекшеліктеріне, экологиясына сипаттама жасау. Коллекциядағы|            |
|бунақденелілердің кадастрын құру.                           |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Қазақстандағы адамға пайдалы  бунақденелілер.      |2           |
|Мақсаты: Қазақстандағы адамға пайдалы  бунақденелілерді     |            |
|білу.                                                       |            |
|Тапсырмалар: Қазақстандағы адамға пайдалы  бунақденелілер,  |            |
|олардың түрлерін, таралған аймақтарын білу.                 |            |
|Методикалық жоба: Қазақстандағы адамға пайдалы              |            |
|бунақденелілер, олардың түрлерін, таралған аймақтарын білу. |            |
|Олардың тізімін құру, пайдалы жақтарын анықтау.             |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |
|Тақырып: Қазақстан әртүрлі экологиялық аймақтарының         |2           |
|бунақденелілері.                                            |            |
|Мақсаты: Қазақстан әртүрлі экологиялық аймақтарында таралған|            |
|бунақденелілерді білу.                                      |            |
|Тапсырмалар: Жылғалықтардың негізгі тұқымдастарының басты   |            |
|өкілдерінің морфологиясымен танысу.                         |            |
|Методикалық жоба: Шөл және жартылай шөл бунақденелілері.    |            |
|Түзуқанаттылар, тарақандар, дәуіттер, таяқшалылар,          |            |
|терқанаттылар, теңқанаттылар, қандалалар, қатқылқанаттылар, |            |
|жарғаққанаттылар, торқанаттылар, көбелектер, қосқанаттылар  |            |
|өкілдерін білу. Сулы және амфибионтты бунақденелілер. Дала  |            |
|және орманды-дала бунақденелілері. Аяққұйрқтылар,           |            |
|түзуқанаттылар, терқанаттылар, дәуіттер, теңқанаттылар,     |            |
|қандалалар, трипсалар, қатқылқанаттылар, торқанаттылар,     |            |
|жарғаққанаттылар,  көбелектер, қосқанаттылар өкілдерін білу.|            |
|Сулы және амфибионтты бунақденелілер. Таулы аймақтың        |            |
|энтомофаунасы. Таулы аймақта таралған бунқденелілердің      |            |
|негізгі өкілдерін білу.                                     |            |
|Сабақта пайдаланылатын суреттер: Бунақденелілер отрядтарының|            |
|кестелері.                                                  |            |
|Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген.                 |            |


            5. МАГИСТРАНТТАРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ:
1  тақырып:  Қазақстанның   бунақденелілері:   мұртсыздар,   аяққұйрықтылар,
қосқұйрықтылар, қылтанқұйрықтылар.
2   тақырып:    Қазақстандағы    термиттер,    веснянкалар,    уховерткалар,
мекоптералар, шөпжегіштер, мамықжегіштер, биттер, трипсалар.
3 тақырып: Қансорғыш бунақденелілер. Мал шаруашылығының зиянкестері.
4 тақырып: Өсімдік шаруашылығының қауіпті зиянкестері.








   6. ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІНІҢ ҚАМТУ КЕСТЕСІ
                                                                     4 кесте
|№  |Оқулық және оқу-әдістемелік        |Саны    |Магистрант  |Қамтылу    |
|   |құралдың атауы                     |        |саны        |пайызы,%   |
|1  |Бей-Биенко Г.Я. Общая энтомология. |5       |4           |100        |
|   |– М.: Высшая школа, 1980           |        |            |           |
|2  |Түсіпова К.Т. Омыртқасыздар        |25      |4           |100        |
|   |зоологиясы. – Алматы, 1998, 1999.  |        |            |           |
|   |Т. 1, 2.                           |        |            |           |
|3  |Плавильщиков Н.Н. Определитель     |10      |4           |100        |
|   |насекомых. –М.: Топикал. 1994, -   |        |            |           |
|   |544 с.                             |        |            |           |
|4  |Горностаев Г.Н. Насекомые СССР. –  |2       |4           |50         |
|   |М.: Мысль, 1970. – 392 с.          |        |            |           |
|5  |Николаев Г.В. Пластинчатоусые жуки |2       |4           |50         |
|   |(Coleoptera, Scarabaeoidea)        |        |            |           |
|   |Казахстана и Средней Азии. -       |        |            |           |
|   |Алма-Ата: Наука, 1987. – 298 с.    |        |            |           |
|6  |Определитель насекомых Европейской |1       |4           |25         |
|   |части СССР // Под ред. Г.С.        |        |            |           |
|   |Медведева. – Т. 3. – Л.: Наука,    |        |            |           |
|   |1986. – 308 с.                     |        |            |           |
|7  |Определитель насекомых             |1       |4           |25         |
|   |Дальне-Восточной части СССР // Под |        |            |           |
|   |ред. П.А.Лера.  – Т. 1. – Л.:      |        |            |           |
|   |Наука, 1986. – 421 с.              |        |            |           |
|8  |Росс Г., Росс Ч., Росс Д.          |1       |4           |25         |
|   |Энтомология. Пер. с англ. – М.:    |        |            |           |
|   |Мир, 1985. – C. 28-155.            |        |            |           |
|9  |Хелгард Р. Бабочки. – М. обл.: ООО |1       |4           |25         |
|   |«Изд-во Астрель»,  2002. – 287 с.  |        |            |           |


8. ӘДЕБИЕТ ЖӘНЕ ҚОРЛАР
Негізгі әднбиеттер
1. Есенбекова П.А.  Полужесткокрылые  (Heteroptera)  Казахстана.  –  Алматы:
   «Нур-Принт», 2013. – 349 с.
2. Жданко А.Б. Дневные бабочки  (Lepidoptera,  Рapilionoidea,  Hesperioidea)
   Казахстана // Tethys Entomol. Res. Vol. XI. Almaty: Tethys. 2005. – P. 85-
   152.
3. Казенас В.Л., Чильдебаев М.К., Николаев Г.В., Жданко А.Б.,  Митяев  И.Д.,
   Джанокмен К.А., Кащеев В.А., Есенбекова  П.А.,  Кадырбеков  Р.Х.,  Ященко
   Р.В.,   Златанов   Б.В.   Насекомые.   Энциклопедия   (Серия    «Животные
   Казахстана»). -  Алматы: Атамұра, 2010. -368 с.
4.
Қосымша әдебиеттер

5. Бей-Биенко Г.Я. Общая энтомология. – М.: Высшая школа, 1980
6. Дәуітбаева К.Ә. Омыртқасыздар зоологиясы. 4 бөлім: Оқу  құралы.  –Алматы:
   Қазақ университеті, 2000. – 217 б.
7. Плавильщиков Н.Н. Определитель насекомых. –М.: Топикал. 1994, - 544 с.
8. Горностаев Г.Н. Насекомые СССР. – М.: Мысль, 1970. – 392 с.
9. Казенас В.Л. Роющие осы (Hymenoptera,  Sphecidae)  Казахстана  //  Tethys
   Entomol. Res. Vol. IV. Almaty: Tethys. 2002. – P. 3-173.
10. Лопатин И.К., Куленова К.З.  Жуки-листоеды  (Coleoptera,  Chrysomelidae)
   Казахстана: Определитель. - Алма-Ата: Наука, 1986. -156 с.
11.  Митяев  И.Д.  Фауна,  экология  и  зоогеография  цикадовых  (Homoptera,
   Cicadinea) Казахстана // Tethys Entomol. Res.  Vol.  V.  Almaty:  Tethys.
   2002. – P. 3-168.
12.  Николаев  Г.В.   Пластинчатоусые   жуки   (Coleoptera,   Scarabaeoidea)
   Казахстана и Средней Азии. - Алма-Ата: Наука, 1987. – 298 с.
13.  Определитель  насекомых  Европейской  части  СССР  //  Под  ред.   Г.С.
   Медведева. – Т. 3. – Л.: Наука, 1986. – 308 с.
14.  Определитель  насекомых  Дальне-Восточной  части  СССР  //   Под   ред.
   П.А.Лера.  – Т. 1. – Л.: Наука, 1986. – 421 с.
15. Хелгард Р. Бабочки. – М. обл.: ООО «Изд-во Астрель»,  2002. – 287 с.
16. Росс Г., Росс Ч., Росс Д. Энтомология. Пер. с англ. – М.: Мир,  1985.  –
   C. 28-155.


Пәндер