Файл қосу

Биотехнологияда өсімдік




|ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                              |
|БІЛІМ  ЖӘНЕ  ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                                         |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                        |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                |
|3   деңгейлі СМЖ құжаты  |ПОӘК             |                            |
|                         |                 |ПОӘК  042–18-9.1-74/02-2013 |
|ПОӘК                     |                 |                            |
|«Биотехнологиядағы       |18.09.2013 ж.    |                            |
|жаңашыл әдістер»  пәнінен|№  1 басылым     |                            |
|магистранттарға арналған |                 |                            |
|бағдарламасы             |                 |                            |








                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                         6М070100 – «Биотехнология»
                    мамандығының магистранттарына арналған
                     «Биотехнологиядағы жаңашыл әдістер»
                                   пәнінен
                          МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН
                             ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ













                                   Семей,
                                    2013

                                  Алғы сөз

    1 ӘЗІРЛЕГЕН
    Құрастырушы  т.ғ.к.,  «Стандарттау  және  биотехнология»   кафедрасының
доцент м.а.  Аманжолов С.А. ___________    28.08.2013 ж.


    2  ТАЛҚЫЛАҒАН
    2.1  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
«Стандарттау  және биотехнология» кафедрасының отырысында
    «29»  08 2013 ж., № _1_ хаттама
    Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Х. Кәкімова


    2.2   Инженерлі-технологиялық   факультеттің    оқу-әдістемелік    бюро
мәжілісінде
    «12»  09  2013 ж., № _1_ хаттама
    Төрайымы_____________ С.С. Төлеубекова


    3 БЕКІТІЛГЕН
      Университеттің   Оқу-әдістемелік   кеңесінің   мәжілісінде   шығаруға
мақұлданған және ұсынылған


     «18»   09      2013 ж., №  1 хаттама


    Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы_____________Г.Қ. Искакова


    4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН


















                                   Мазмұны

|1   |Жалпы ережелер                                                    |4   |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды        |5   |
|    |үлестіру                                                          |    |
|3   |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар                    |6   |
|4   |Курстың форматы                                                   |6   |
|5   |Курстың саясаты                                                   |6   |
|6   |Бағаларды қою саясаты                                             |7   |
|7   |Әдебиет                                                           |8   |
































1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1  Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер
Аманжолов Самат Аманжолұлы, т.ғ.к.
«Стандарттау және биотехнология» кафедрасы
Қатынасу ақпараты тел.  35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 304 кабинеті
Сабақ өткізілетін орындары  -  № 303 аудитория
Пән бойынша кредитердің саны – 2.

1.2  Жұмыс оқу жоспарынан үзінді көшірме (1 кестеде) көрсетілген
                                                                     1 кесте
|Курс                         |Семестр                                        |
|                             |Дәрістер  |Тәжірибелік  |МОӨЖ     |МӨЖ         |
|                             |          |сабақтар     |         |            |
|Кіріспе                      |1         |             |1        |3           |
|Биотехнологияда мембраналық  |2         |             |1        |3           |
|құрылымдарды зерделеу және   |          |             |         |            |
|қолдану әдістері             |          |             |         |            |
|Биотехнологияда қолданылатын |2         |             |1        |3           |
|физикалық және биофизикалық  |          |             |         |            |
|әдістер                      |          |             |         |            |
|Биополимерлерді зерделеудің  |2         |             |1        |3           |
|әдістері                     |          |             |         |            |
|Нуклеин қышқылдарын талдау   |2         |             |1        |3           |
|және синтездеу әдістер       |          |             |         |            |
|Биотехнологиядағы гендік     |2         |             |1        |3           |
|инженерия әдістері           |          |             |         |            |
|Биотехнологиядағы            |2         |             |1        |3           |
|иммунологиялық әдістер       |          |             |         |            |
|Биотехнологиядағы ақпараттық |2         |             |1        |3           |
|әдістер                      |          |             |         |            |
|Биотехнологияда өсімдік      |          |2            |1        |3           |
|жасушаларының компоненттерін |          |             |         |            |
|бөліп алу және қолдану       |          |             |         |            |
|әдістері                     |          |             |         |            |
|Биополимерлерді бөліп алу    |          |2            |1        |3           |
|әдістері және оларды         |          |             |         |            |
|биотехнологиялық             |          |             |         |            |
|эксперименттік үрдістерінде  |          |             |         |            |
|қолдану                      |          |             |         |            |
|Биотехнологиялық үрдістерді  |          |2            |1        |3           |
|бақылаудың биофизикалық      |          |             |         |            |
|әдістері                     |          |             |         |            |
|Жасушасыз жүйелер            |          |2            |1        |3           |
|прокариоттар мен             |          |             |         |            |
|эукариоттардың гендерін      |          |             |         |            |
|транскрипциялау әдістері     |          |             |         |            |
|Биотехнологияда қолданылатын |          |2            |1        |3           |
|өсімдіктердің генетикалық    |          |             |         |            |
|трансформациялау әдістері    |          |             |         |            |
|Биотехнологиядағы            |          |2            |1        |3           |
|иммунологиялық әдістер       |          |             |         |            |
|Биологиялық құрылымдарды     |          |3            |1        |3           |
|компьютертік моделдеу        |          |             |         |            |
|әдістері                     |          |             |         |            |
|БАРЛЫҒЫ:                     |15        |15           |15       |45          |

    3  ПӘНДІ МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
    Пәнді  жақсы  менгеру  үшін   магистрант   алдымен   7-бапта   берілген
әдебиеттерді іздеп, олармен танысуы керек.  Ары  қарай  берілген  тақырыптар
бойынша өз кезегімен жаңағы әдебиеттерден материал  іздеп,  оны  өз  бетімен
оқуы  керек.  Сонымен,  сабаққа  келген   магистрант,   онда   қай   тақырып
талданылатыны  туралы  хабарлы   болуы   керек   және   тақырыптың   негізгі
жағдайларын алдын ала оқып алуы керек.
    Курстың бір бөлігі семестр бойы  магистранттардың  өзіндік  жұмыстарына
келеді.
    Курс бойынша өзіндік  жұмысы  келесі  тәртіпте  жүргізіп  тұруы  қажет.
Курстың әрбір тақырыбы бойынша ұсынылатын  әдебиетті  оқып,  теориясына  көп
тоқталмай, оқылатын сұрақтардың мәніне ғана  тоқталып,  түсініксіз  жерлерін
белгілеу керек.
    Содан кейін материалды  мұқиятты  түрде  игеру  қажет,  яғни  теориялық
ережелерді, керекті негізгі мәліметтерді арнайы дәптерге жазып тұрады.
    Курсты  оқу  барысында  магистрант  МОӨЖ  мен  МӨЖ  реферат  немесе  үй
тапсырмасы түрінде орындайды,  оның  басты  мақсаты  өткен  тақырыпты  толық
меңгеру үшін.

        4  КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
      Семестр бойы магистранттарға бағдарламаға сәйкес бөлімдері бойынша  15
дәріс, оқу жоспарына сай 15 тәжірибелік сабақ жүргізіледі.
    Курстағы  өзіндік  жұмысты  былай  жүргізу  ұсынылады.  Курстың   әрбір
тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді  оқып,  оның  теориялық  негіздеріне  көп
тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек.
      Содан кейін  материалды  толығымен  меңгеруге  көшу  керек:  теориялық
жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске  сақтау  үшін
жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс.
      Курсты меңгеру  кезінде магистрант өткен материялдарды  жақсы  меңгеру
үшін  реферат түріндегі МОӨЖ  және МӨЖ  алынады.

      5  КУРСТЫҢ САЯСАТЫ
      Осы курсты меңгеруде магистрант жүйелі  түрде   өзі  дайындалу  керек,
қажет болған жағдайда  оқытушыдан көмек сұраса  болады.  Порталға  жиі  кіру
керек.   Оқытушының   жұмыс   бағдарламасындағы   методикалық    ұсыныстарын
тәжірибелік  сабақта  мұқият  оқыңыздар.  Тек  қана  дәріс   материалдарымен
шектеліп   калмай,   басқа   да   әдебиеттерді,    электронды    ресурстарды
қолданыңыздар. Алдымен бірінші  модульды  меңгеріп,  тапсырмасын  орындаңыз,
кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында  орындап,
тексеруге  беру  керек,  аралық  тесттерді  уақытында  өту  керек.   Бақылау
мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7  –ші  аптаның  соңы
қалғандары 15 аптада.
          6 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ
      Әрбір магистрант қорытынды бағасы  жақсы  болуы  үшін  әр  пәннен  бір
мөлшерде ұпай сандарын жинау керек.Ұпайдың максимальды саны:
1-7 апталардағы  бірінші рейтинг қорытындысында  - 300 ұпай,
8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына - 300 ұпай,
Пән бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны - 600.


      «Биотехнологиядағы жаңашыл әдістер» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі

                                                                     3 кесте
|Апта   |Бақылау түрі                                 |Жалпы  |Ескертулер   |
|       |                                             |балл   |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|       |1 – 7 аптаға дейн барлық аудиториялық сабаққа|30     |             |
|       |қатысу                                       |       |             |
|2      |ТС қорғау                                    |21     |             |
|       |МОӨЖ                                         |       |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|3      |ТС қорғау                                    |21     |             |
|       |МОӨЖ                                         |15     |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|4      |ТС қорғау                                    |21     |             |
|       |МОӨЖ                                         |       |             |
|       |МӨЖ                                          |30     |             |
|5      |ТС қорғау                                    |21     |             |
|       |МОӨЖ                                         |15     |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|6      |ТС қорғау                                    |21     |             |
|       |МОӨЖ                                         |       |             |
|       |МӨЖ                                          |30     |             |
|7      |ТС қорғау                                    |       |             |
|       |МОӨЖ                                         |15     |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|       |1 Рубеждік бақылау                           |60     |             |
|1 – 7 аптаға дейінгі жалпы қортынды балл             |300    |             |
|       |8 – 15 аптаға дейн барлық аудиториялық       |30     |             |
|       |сабаққа қатысу                               |       |             |
|8      |ТС қорғау                                    |15     |             |
|       |МОӨЖ                                         |       |             |
|       |МӨЖ                                          |30     |             |
|9      |ТС қорғау                                    |15     |             |
|       |МОӨЖ                                         |15     |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|10     |ТС қорғау                                    |15     |             |
|       |МОӨЖ                                         |       |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|11     |ТС қорғау                                    |15     |             |
|       |МОӨЖ                                         |15     |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|12     |ТС қорғау                                    |15     |             |
|       |МОӨЖ                                         |       |             |
|       |МӨЖ                                          |30     |             |
|13     |ТС қорғау                                    |15     |             |
|       |МОӨЖ                                         |15     |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|14     |ТС қорғау                                    |15     |             |
|       |МОӨЖ                                         |       |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|15     |ТС қорғау                                    |       |             |
|       |МОӨЖ                                         |       |             |
|       |МӨЖ                                          |       |             |
|       |2 Рубеждік бақылау                           |60     |             |
|8 – 15 аптаға дейінгі жалпы қортынды балл            |300    |             |
|Жалпы емтихан балдары                                |400    |             |
|Академиялық қортынды бойынша балдар саны             |1000   |             |


7  ӘДЕБИЕТ
7.1 Негізгі әдебиет
7.1 Негізгі
7.1.1 Щелкунов С.Н.  Генетическая инженерия.  ч.1. Новосибирск. НГУ.  1994г.
304с.
7.1.2  Глик Б., Пастернак  Дж.  Молекулярная  биотехнология.  М.  Мир.2002г.
589с.
7.1.3 Ройт А., Брострофф ДЖ. Иммунология. М. Мир.2000г. 592с

7.2    Қосымша әдебиет
7.2.1  Уотсон Дж. и др. Рекомбинантные ДНК. М. Мир. 1986, 288с.
7.2.2  Гельфанд   М.С.   Компьютерный    анализ   последовательностей   ДНК.
Молекулярная биология. 1998.том 32, №1, с103.
7.2.3  Прозоров А. Горизонтальный перенос генов  у  бактерий.  Успехи  совр.
Биолог., 2000 т.12., №6, с315





Пәндер