Файл қосу

Тарихи ғылымдар жүйесінде Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология курсының орнын көрсету



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                      |                        |
|                         |                          |ПОӘК                    |
|                         |                          |042-14-5-2.01.20.10/02-2|
|                         |                          |009                     |
|Магистранттарға арналған |№1 басылым 18.09.2008     |                        |
|«Ғылыми педагогикалық    |орнына №2 басылым         |                        |
|тәжірибедегі жаңашылдық  |30.09.2009                |                        |
|технология» пәнінің      |                          |                        |
|оқу-әдістемелік кешені   |                          |                        |








                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология»
                               «6М020300»- Тарих мамандығына арналған


        МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                                                      Семей
                                    2014
                                  Алғы сөз


   1. ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы Бақытжанова А.Б. т.ғ.к.,  аға оқытушы. Семей қаласының   Шәкәрім
атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан  тарихы»  кафедрасының   аға
оқытушысы                                              «_01_»  9__2013 ж.


   2. ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1.  Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында
           «_01_»   09____2013  ж., №_1  хаттама


       Кафедра меңгерушісі                        Мухаметжанова Н.А.


2.2. Гуманитарлық – заң  факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің  отырысында

           «_11_»___09___2013 ж., №_1_хаттама


                  Төрайымы                      Кеңесбаева             Ш.С..

    3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және  ұсынылған
           «__30_»___09__2013 ж., №__1__хаттама


ОӘК төрағасы,
бірінші   проректор                                                Искакаова
Г.К.




4































                                   Мазмұны

1. Жалпы ереже
2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
3. Курс форматы және саясаты
4. Бағалау саясаты
5. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
6. МОӨЖ және МӨЖ мазмұны
7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы

































   1. Жалпы ереже
   1.1. Оқытушы мен  пән туралы жалпы мәлімет
    - Бақытжанова А.Б., т.ғ.к., аға оқытушы
    - Кафедра – «Қазақстан тарихы»
    - Байланыс ақпараты – тел.360225 оқу корпусы № 1, кабинет 1006
    - Дәрістерді өткізу орны – 1011/1201 аудитория;
     - Пән атауы –« Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология
»
    - Кредиттер саны – 2;
    -
   1.2 Оқу жоспарынан шығарым (Кесте 1)
   Кесте 1 - Оқу жоспарынан шығарым:
|Курс |Семестр|Кредит   |Дәріс       |МӨЖ      |Барлығы   |Бақылау түрі       |
|1    |2      |2        |30          |60       |90        |Емтихан            |


      1.3. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты.
«Ғылыми  педагогикалық  тәжірибедегі   жаңашылдық   технология»    курсы   –
Қазақстан  және   Орта   Азия   жеріндегі   мемлекеттердің   пайда   болуын,
қалыптасуын, мәдениеттердің пайда  болуын,  дамуын,  дүниежүзілік  тарихтағы
орнын және тарихи  оқиғаларды  объективті  түрде  нақты  деректер  негізінде
қарастырады.
Бұл курс мемлекеттердің пайда болуы мен дамуын  зерттеп,  олардың  тарихтағы
орнын анықтауда тарих ғылымына өзіндік үлес қосады.
      1.4   Курсты   негізгі   мақсаты.   Курс   бойынша   оқу    материалын
жетілдіру.Тарихи  ғылымдар  жүйесінде  «Ғылыми  педагогикалық   тәжірибедегі
жаңашылдық технология»  курсының орнын көрсету.Тарихи ғылым ретінде  «Ғылыми
педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология»  курсының  мәнін  анықтау.
Қазақстан мемлекетінің даму  эволюциясы  және  оның  негізгі  аспектілерімен
таныстыру.  ХХғ.  Қазақстан  тарихының  деректемелері   мен   тарихнамасымен
танысу. Аса маңызды жылнамалар мен  оларды  жазған  ортағасырлық  тарихшылар
туралы мағлуматтар  беру.  Зерттеу  кезеңдерін  белгілеу.  Қазақстан  тарихы
бойынша  даму  заңдылықтары,  шаруашылық  және  мәдени  өмірі  жөнінде   кең
түсініктерді    орнықтыру.    Саяси    тарихтың    деректемелерімен     және
зерттеулерімен  таныстыру.
   1.5 Пәннің негізгі міндеттері- Курс теориялық біліммен қатар практикалық
дағдылар беруге де міндет етіп, магистранттарға тіл деректерін нақты  танып,
сөйлеу,  жазу  мәдениетін  жетілдіруді  мақсат  ете  отырып,  оларды  ғылыми
зерттеу жұмыстарына бейімдеуіне де баса назар аударады.
   1.6 Пәнді зерттеу нәтижесінде магистрант меңгеру керек:
      «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі  жаңашылдық  технология»   курсының
кезеңдерін, Қазақстанның географиялық кеңістікте алатын орнын,  Қазақстанның
қазіргі заман тарихының әлеуметтік-мәдени және шаруашылық–экономикалық  даму
ерекшеліктерін,  тарихи  даму   үрдісін   магистранттарға   ғылыми   негізде
түсіндіруді алға міндет етіп қояды.

 1.7 Курс пререквизиті
- Қазақстан такрихы
-Орта ғасырлар тарихы
-Қазақстан Республикасы мемлекеттілігінің пайда болуы мен дамуы
-Жаңа тарих
 1.8 Курс постреквизиті:
«Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология»курсының
кезеңдерін оқыту

   2. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар
   «Тарихты  оқыту  әдістемесі»пәні  бойынша  әрбір  сабаққа   магистранттар
жоспардағы негізгі және  қосымша әдебиеттер тізіміне  сәйкес  және  баспасөз
материалдарын пайдаланып дайындалуы  тиіс  (негізгі  бөлімдер  мен  тараулар
әрбір  сабаққа  анықталып  отырады).  Магистранттарға   жазбаша   жұмыстарды
орындау барысында Шәкәрім университетінің   компьтерлерін  пайдалануға,  сол
арқылы интернетке кіріп, мағлұматтар және ақпараттар алуға рұқсат беріледі.

3. Курс форматы және саясаты
       Аудиториялық  уақытқа  кіретіндер:  дәрістер,  оқылған  материалдарды
пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және  кейстерді  талдау.  Әрбір  сабаққа
студенттер жоспардағы  негізгі  және   қосымша  әдебиеттер  тізіміне  сәйкес
дайындалуы тиіс (негізгі  бөлімдер  мен  тараулар  әрбір  сабаққа  анықталып
отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және  кешіккен  студент  ешқандай  балл
алмайды.
      Әрбір сабақтын бас  кезінде  шағын  бақылау   жұмысы  жүргізіледі,  ол
өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымидарға қатысты 5  ашық  сұрақтан  не
болмаса  дұрыс/  дұрыс  емес  типтес  сұрақтардан  тұрады.   Магистранттарға
барлығы 10 бақылау жұмысын орындайды. Әрбір бақылаудың ең көп шегі  10  балл
(2 балл * 5 сұрақ  10 балл)
      Негізгі  ұғымдар  әрбір  дәріс   барысында  түсіндіріледі.  Сабақтарға
қатысу  және  негізгі  ұғымдарды,   анықтамаларымен,   түсініктерімен   жазу
магистранттардың міндеті.  Егер  студент  белгілі  бір  себептермен  сабаққа
қатыспаса, дәрісті  ол  топтағы  басқа  бір  магистранттар  алуы  керек.  Ал
оқытушы  дәрісті  сабақттан  тысқары  уақытта  студентке  беруді  тиіс  емес
(қандай себеп-салдары болса да)
        Әрбір   сабақта   студент   қаралатын    материалдарды    талқылауға
белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы  негізінде
бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады.
      5  аптада  әрбір  студентке  талдау  үшін  жеке  кейс  ұсынылады.  Оны
жоспарға сәйкес талдап, жазбаша түрде оқудың 7 аптасында тапсыруға  міндетті
(талдау жоспары әрбір кейсте беріледі)
      Курстың сонында таңдап алынған тақырыпқа сәйкес  жеке  зерттеу  жұмысы
ұсынылады
Егер тыңдаушылар бірдемені түсінбесе, оқытушыдан сұрауға болады
       Магистранттарға  жазбаша   жұмыстарды   орындау   барысында   Шәкәрім
университетінің  компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі
      Магистранттар  Шәкәрім  университетінің  кітапханасында  жұмыс  істеп,
кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады
      Емтихан: қорытыды емтихан тест  бойынша өткізіледі.

      4. Бағалау саясаты (Кесте 2)
      Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау шкаласы және  критерийлері
      Магистранттардың білімін бағалау шкаласы
|Бағаның әріпті   |Баға                           |Балл          |Пайыз (%) |
|эквиваленті      |                               |              |          |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0         |

      Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау критерийлері
|Жұмыс түрі                                                     |Баллдар   |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру                                 |0,35      |
|Аннотация (әрбір жұмысқа)                                      |0,3       |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа)                                  |0,2       |
|Реферат (әрбір жұмысқа)                                        |0,3       |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа)                             |0,3       |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа)           |0,4       |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа)                                |5         |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа)                          |5         |
|Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс)                                 |4,75      |
|Емтихан                                                        |60        |
|Барлығы                                                        |100       |


5. Кесте 3 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
|Тақырып аттары    |Сағат саны                                            |
|                  |Дәріс             |МӨЖ                                |
|1                 |2                 |4                                  |
|Кіріспе.          |1                 |1,5                                |
|Тарихты оқыту     |1                 |1,5                                |
|әдістемесі        |                  |                                   |
|курсының қызметі  |                  |                                   |
|Тарихты оқыту     |1                 |1,5                                |
|әдістемесінің     |                  |                                   |
|қалыптасу және    |                  |                                   |
|даму кезеңдері    |                  |                                   |
|Тарихты оқытудағы |1                 |1,5                                |
|әдістер мен       |                  |                                   |
|тәсілдер          |                  |                                   |
|Тарихты оқытудың  |1                 |1,5                                |
|әдістерін         |                  |                                   |
|топтастыру        |                  |                                   |
| Тарихты оқытудағы|1                 |1,5                                |
|көрнекіліктер.    |                  |                                   |
| Тарих пәні       |1                 |1,5                                |
|бойынша сабақ     |                  |                                   |
|формалары.        |                  |                                   |
| ЖОО тарих пәні.  |1                 |1,5                                |
| Тарихты оқытудағы|1                 |1,5                                |
|жаңашылдық.       |                  |                                   |
| Сабақ түрлері.   |2                 |1,5                                |
| Тарих пәні       |2                 |1,5                                |
|бойынша түрлі     |                  |                                   |
|жоспарлар         |                  |                                   |
| Оқытудың жаңа    |2                 |1,5                                |
|технология-лары   |                  |                                   |

6. МӨЖ мазмұны


Кесте 4- МӨЖ жоспары


   |№    |Тақырыптардың атауы             |         МӨЖ                         |
|рет. |                                |                                     |
|1.   |Кіріспе.                        |Тарихты оқыту әдістемесінің          |
|     |                                |педагогикалық ғылым мен гуманитарлық |
|     |                                |білім жүйесіндегі орны. ТОӘ-         |
|     |                                |педагогикалық пән.                   |
|2.   |Тарихты оқыту әдістемесі        |Тарихты оқыту әдістемесінің          |
|     |курсының қызметі                |әлеуметтік қызметі. Мектепте тарихты |
|     |                                |оқытудағы әдістеменің орны мен ролі. |
|     |                                |Әдістемелік зерттеу                  |
|3.   |Тарихты оқыту әдістемесінің     |Оқыту әдістемесінің                  |
|     |қалыптасу және даму кезеңдері   |теориялық-методологиялық кезеңдеоі.  |
|     |                                |Тарихты оқыту әдістемесінің негізгі  |
|     |                                |                                     |
|     |                                |                                     |
|     |                                |                                     |
|     |                                |                                     |
|     |                                |Басындағы тарихты оқыту әдістемесі.  |
|     |                                |Қазіргі кезеңдегі тарихи білім беру. |
|     |                                |Тарихи білім құрылымы.               |
|4.   |Тарихты оқытудағы әдістер мен   |Оқулық- маңызды білім көзі және оқу  |
|     |тәсілдер                        |қралы. Тарих бойынша оқулық кешені.  |
|     |                                |Тақырыптық және әр сабақты жоспарлау.|
|5.   |Тарихты оқытудың әдістерін      |Пәнді оқытудың әдіс-тәсілдер.        |
|     |топтастыру                      |Әдістерді топтастыру. Тарихи         |
|     |                                |материалдың құрылымы мен оны оқып    |
|     |                                |үйренудің әдіс-тәсілдері.            |
|6.   | Тарихты оқытудағы              |Оқытудғы көрнекілік түрлері.         |
|     |көрнекіліктер.                  |Шартты-графикалық (кескіндемелік)    |
|     |                                |көрнекіліктер. Сабақта оны қолданудың|
|     |                                |жолдары.  Тарихи құжаттар мен тарихи |
|     |                                |деректерді оқып үйрену. Тарихи       |
|     |                                |хронология                           |
|7.   | Тарих пәні бойынша сабақ       |Тарих сабағы және оны дайындау мен   |
|     |формалары.                      |өткізу. Сабақ типтері. Аралас сабақ  |
|     |                                |оның бөлімдері. Білімді тексеру,     |
|     |                                |есепке алу.                          |
|8.   | ЖОО тарих пәні.                |Жоғарғы сыныптардағы оқу сабақтары.  |
|     |                                |Семинар сабағы мен мектеп дәрісі.    |
|     |                                |Баяндамалар мен рефераттар           |
|9.   | Тарихты оқытудағы жаңашылдық.  |Тірек конспектілері. Сабақта         |
|     |                                |конспектімен жұмыс жасау әдістемесі. |
|     |                                |Модульдік оқыту технологиясының      |
|     |                                |ерекшелігі мен сипаттамасы. Модульдік|
|     |                                |технология құрылымы.                 |
|10.  | Дәріс түрлері.                 |Тарих пәні бойынша сабақтан тыс және |
|     |                                |мектептен тыс жұмыс түрлері мен оны  |
|     |                                |ұйымдастырудың әдістері. Сабақты     |
|     |                                |өткізудің түріне сипаттама.          |
|11   | Тарих пәні бойынша түрлі       |                                     |
|     |жоспарлар                       |                                     |
|12   | Оқытудың жаңа технологиялары   |Жаңа оқыту технологиялары және       |
|     |                                |білімді бақылау. Мектеп семинарын    |
|     |                                |өткізудегі әдістемелік аспектілер.   |
|     |                                |Тарих бойынша брейн-ринг. Білімді    |
|     |                                |бақылау үшін тапсырма беру;          |
|     |                                |ассоциацияға байланысты тапсырмалар; |









Пәндер