Файл қосу

Психодиагностика тарихынан





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|4 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.31  |
|                         |                         |/02-2010                 |
|                         |                         |                         |
|Студентке арналған пәннің|Редакция № 2  02.09.09.  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |орнына Редакция №        |                         |
|«Психологиялық           |                         |                         |
|диагностика негіздері»   |                         |                         |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                    «Психологиялық диагностика негіздері»


                 «050503» – «Психология» мамандығына арналған



                      СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                 Семей  2010













                                                           Алғысөз

    ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
      “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова А.Т.

      “______”      __________ 2010 ж




      2.ҚАРАЛДЫ
     1. Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  “Психология”
        кафедрасының отырысында
       Хаттама №______”__»________  2010 жыл


      Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С.


      2.2.ӘГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №______”__»________  2010 жыл


      Төрағасы _______ Колмогорова Г.Б.


      3.БЕКІТІЛДІ
      3.1.Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
      және баспаға ұсынылды
      Хаттама №______”__»________  2010 жыл


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ Молдажанова А.А.










































Мазмұны:

      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Психологиялық  диагностика  негіздері»   пәнінің   оқу   процесінің
      күнтізбелік графигі..















































































 1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Психодиагностика – жеке адамның  даралық-психологиялық  ерекшеліктерін
анықтайтын және өлшейтін психология ғылымының  саласы.Психодиагностика  үшін
математикалық  - статистикалық амалдар өте  маңызды , соның  ішінде  әсіресе
корреляциялық  және  факторлық  талдау.Психометрия   мүмкіндіктерін   қолдау
психодиагностиканың практикалық нәтижелігіне маңызды әсерін тигізеді.
       Теория  мен  практика  арасындағы  және  сол  сияқты   тұлға   туралы
академиялық концепциялар мен оны  іс  жүзінде  зерттеу  арасындағы  үзілісті
жеңіп шығу бұл псходиагностиканың негізі міндеттерін ің бірі.
       Сонымен,   психодиагностика   негіздерін   білу   психолог   маманына
психологияның      математикалық      аппаратын      дұрыс      пайдалануға,
психодиагностиканың  теориялық  концепцияларын  орынды  қолданып  зерттеудің
мақсаттарына және міндеттеріне сәйкес келетін  әдістерді  дұрыс  таңдауға  ,
экспериментті   ұйымдастырып   жүргізуге   ,   нәтижелерді   өңдеуге    және
интерпретациялауға мүмкіндік береді.
      Психодиагностика білімдерін меңгерген психолог маманы  өзі  үшін  жаңа
немесе  жаңадан  шығарылған  тестті  практикалық  немесе  ғылыми   зерттеуге
сәйкестігін тексеру үшін қандай  көрсеткіштер  бойынша  талдау  жасау  керек
екендігін  :  қандай   да  болмасын   тесттің   құрылымы   ,   интерпретация
ерекшеліктері  туралы  сонымен  қоса  нақты  осы   тест   қандай   парадигма
шнңберінде  шығарылып  пайдалануға  ұсынылып  отырғанын  беледі.Сондықтан  ,
практикалық психолог   мамандығын   меңгеруде  «Психодиагностика  негіздері»
дәрісі  негізгі дәрістердің  бірі болып есептеледі , өйткені  ол  тесттердің
психологиялық мәнісін түсіндіруге және олардың математика  тұрғысынан  өңдеу
әдістеріне бағытталған.

1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |

   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі



|№    |Тақырып атауы                              |Сағат саны                     |
|     |                                           |Лекц|Сем |Лаб |ОСӨЖ |СӨЖ      |
|1    |2                                          |3   |4   |5   |6    |7        |
|1    |Психодиагностика ғылым саласы және         |1   |    |    |1    |1        |
|     |практикалық әрекет ретінде.                |    |    |    |     |         |
|2    |Психодиагностика ғылым ретінде.            |    |2   |    |2    |2        |
|3    |Негізгі психодиагностика әдістерінің       |1   |    |    |1    |1        |
|     |классификациясы мен сипаттамасы.           |    |    |    |     |         |
|4    |Психодиагностика тарихынан. Тест тарихынан |    |2   |    |2    |2        |
|5    |Психодиагностикалық әдістерге, оларды      |1   |    |    |1    |1        |
|     |қалыптастырушылар мен қолданушыларға       |    |    |    |     |         |
|     |қойылатын талаптар.                        |    |    |    |     |         |
|6    |Психодиагностиканың мамандық-этикалық      |    |2   |    |2    |2        |
|     |аспектілері.                               |    |    |    |     |         |
|7    |Интеллектуалды даму диагностикасы.         |1   |    |    |1    |1        |
|8    |Психодиагностиканың әдістемелері және      |    |2   |    |2    |2        |
|     |оларға қойылатын талаптар.                 |    |    |    |     |         |
|9    |Арнайы қабілеттер  диагностикасы.          |1   |    |    |1    |1        |
|10   |Психодиагностиканың психометрикалық        |    |2   |    |2    |2        |
|     |негіздері.                                 |    |    |    |     |         |
|11   |Шығармашылық қабілеттер диагностикасы.     |1   |    |    |1    |1        |
|12   |Эксперимент берілулерін статистикалық      |    |2   |    |2    |2        |
|     |талдау.                                    |    |    |    |     |         |
|13   |Жетістік тесттері, критерилі-бағдарланған  |1   |    |    |1    |1        |
|     |тесттер.                                   |    |    |    |     |         |
|14   |Нәтижені көрнекті көрсету тәсілдері.       |    |2   |    |2    |2        |
|15   |Проективті техникалар (әдістер).           |1   |    |    |1    |1        |
|16   |Экспериментальді                           |    |2   |    |2    |2        |
|     |психологиялық-педагогикалық зерттеулерді   |    |    |    |     |         |
|     |даярлау және өткізу.                       |    |    |    |     |         |
|17   |Психофизиологиялық әдістер.                |1   |    |    |1    |1        |
|18   |Сұрақшалар мен проективті әдістемелер.     |    |2   |    |2    |2        |
|19   |Сәбилердің және мектепке дейінгілердің     |1   |    |    |1    |1        |
|     |дамуын  психодиагностикалау.               |    |    |    |     |         |
|20   |Ақыл-ой және жалпы қабілеттер              |    |2   |    |2    |2        |
|     |диагностикасы.                             |    |    |    |     |         |
|21   |Тұлғалық қарым-қатынас диагностикасы.      |1   |    |    |1    |1        |
|22   |Қабілеттер диагностикасы.                  |    |4   |    |4    |4        |
|23   |Психодиагностика дамуындағы жаңа           |2   |    |    |2    |2        |
|     |тенденциялар.                              |    |    |    |     |         |
|24   |Жетістік деңгейінің диагностикасы.         |    |2   |    |2    |2        |
|25   |Психодиагностиканың этикалық аспектілері.  |2   |    |    |2    |2        |
|26   |Адамның табиғи психофизиологиялық          |    |4   |    |4    |4        |
|     |ерекшеліктерінің  диагностикасы.           |    |    |    |     |         |
|     |                                           |15  |30  |    |45   |45       |

6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                    Кесте 3.

|СӨЖО                                               |СӨЖ               |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                          |3                      |4                 |
|Психодиагностиканың зерттеу| Психодиагностика      |Конспект          |
|пәні.                      |тарихынан.             |                  |
|Психодиагностикалық        |. Психодиагностика     |Таблица           |
|әдістерді классификациялау |әдістерінің            |                  |
|негіздері.                 |классификациясы.       |                  |
|Психодиагностикалық        |Психодиагностикалық    |Конспект          |
|әдістерді құрастырушылар   |әдістерді              |                  |
|мен қолданылушыларға       |құрастырушылар мен     |                  |
|қойылатын талаптар.        |қолданылушыларға       |                  |
|                           |қойылатын талаптар.    |                  |
|Психологиялық              |Психолог этикасы.      |Реферат           |
|диагностикадағы            |                       |                  |
|кәсіби-этикалық            |                       |                  |
|принциптер.                |                       |                  |
|Психологиялық тесттердің   | Тесттер түсінігі.     |Тесттер үлгісі    |
|нормаларын қалыптастыру    |                       |                  |
|мәселесі.                  |                       |                  |
|Стандартталған шкалалар    |Стандартталған әдістер.|Хабарлама         |
|және оларды қалыптастыру   |                       |                  |
|тәсілдері                  |                       |                  |
|Тест сенімділігі,          |Тесттер сенімділігі .  | Конспект         |
|сенімділік түрлері.        |                       |                  |
|Психологиялық тесттердің   |Жарамдылық ұғымы.      |  Конспект        |
|жарамдылығы.               |                       |                  |
|Жарамдылық түрлері, тест   |Жарамдылықты анықтау   | Схема            |
|жарамдылығын анықтау       |белгілері.             |                  |
|критерийлері.              |                       |                  |
|Психологиялық әдістемелерді| Әдістемелерді өткізу  |Әдістемелер жинағы|
|бейімдеу технологиясы.     |ерекшеліктері.         |                  |
|Креативтіліктің зерттелуі. |Шығармашылық мәселесі  |Реферат           |
|                           |және оның түрлері.     |                  |
|Психодиагностикада ЭЕМ     |Психолог жұмысында     |Хабарлама         |
|қолдану мүмкіндіктері.     |компьютерді қолдау.    |                  |



7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 4
№Апталар1234567891011121314151Бақылау түріРКХСХБТ1РБККХРСХБК2РБ2Бақылау түріРКХСХБХ1РБТРСХК БКСХ2РБ3Ұпайлар555555555555555
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.
Пәндер