Файл қосу

Математиканы оқыту әдістемесі пәні бойынша кредит саны



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                          |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты     |ПОӘК                |                         |
|                          |                    |ПОӘК                     |
|                          |                    |042-14.01.20.168/02-2013 |
|ПОӘК                      |02.09.13 ж.         |                         |
|Студенттерге арналған     |№1 басылым          |                         |
|«Математиканы оқыту       |                    |                         |
|әдістемесі» пәні бойынша  |                    |                         |
|бағдарлама                |                    |                         |




           5В010200 – «Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі»
                               мамандығы үшін

                       «Математиканы оқыту әдістемесі»




                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ







                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                                БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    Семей
                                    2013
1 ӘЗІРЛЕГЕН

Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013ж.




      Абдуалиева К.К., «Математика және математиканы оқыту әдістемесі»

кафедрасының аға оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедра отырысында

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  О.М. Жолымбаев

2.2  физика – математика   факультетінің оқу - әдістемелік бюросының
отырысында

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама

 ОӘБ төрағасы    ______________   Батырова  К.


3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама

ОӘК төрағасы     ______________   Г. К. Искакова


4  АЛҒАШ  РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ











                                   Мазмұны

|1    |Жалпы ережелер                                                |4     |
|2    |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу     |5     |
|3    |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар               |8     |
|4    |Курстың форматы                                               |8     |
|5    |Курстың  саясаты                                              |9     |
|6    |Баға қоюдың саясаты                                           |9     |
|7    |Әдебиеттер                                                    |11    |



































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
      Абдуалиева Клара Кенесбековна – аға оқытушы
       «Математика және математиканы оқыту» кафедрасы
      Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 2
      Сабақ өткізу орны –  сабақ кестесі бойынша
         «Математиканы оқыту әдістемесі»  пәні бойынша кредит саны -3


1.2  Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау:
      курстың негізгі міндеті –  бастауыш  мектептің  келешек  мұғалімдеріне
қоғамның қазырғы заман талабына сай сапалы кәсіби білім беру.


1.3 Пәнді оқудың мақсаты:
       Студенттерді   кіші  жастағы  мектеп   оқушыларын   оқыту   барысында
туындайтын оқу - әдістемелік  міндеттерді кәсіби деңгейде  шешу  үшін  қажет
болатын білім және біліктермен қаруландыру болып табылады.

4.  Пәнді оқудың негізгі міндеті:
   кіші   жастағы   мектеп   оқушыларына   математиканы    оқыту    процесін
   ұйымдастырудағы кәсіби білім және біліктермен қаруландыру.

1.5 Оқытудың нәтижелері:
      Пәнді оқудың нәтижесінде студент мыналарды:
    -  Әдістемелік  ғылымның  объектісі,  пәні,  міндеттері   мен   зерттеу
      әдістері, сондай - ақ  кіші  жастағы  оқушыларға  математиканы  оқыту
      теориясы мен бағыттары жайлы түсініктері болуы тиіс;
    - Бастауыш сыныптардағы математика курсын құрайтын негізгі ұғымдар  мен
      әрекет тәсілдерінің мазмұнын білуі керек;
    - Математика оқулықтарымен жұмыс істеу барысында өзіндік  бағыт-бағдары
      болуы және ондағы тапсырмаларды тиімді пайдалана алулары тиіс;
    - Бастауыш мектепте математиканы  оқыту  әдістемесі  бойынша  дипломдық
      жұмыстар орындауға  және  өзінің  болашақтағы  әдістемелік  қызметіне
      қажетті  зерттеу  жұмысын  жүргізе  білумен  байланысты   біліктермен
      қарулануы тиіс.

1.6 Пререквизеттер:
      Студенттер математиканың бастауыш курсының негіздерін білуі қажет және
олардың компьютерде жұмыс істеу дағдасы болу керек.

1.7 Постреквизиттер:
      «Математиканы оқыту әдістемесі» пәнінде  алған  білімдері  мемлекеттік
тәжірибеде содан кейін бастауыш мектепте оқушыларға  білім  беру  процессіде
қолданыс табады.

      2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ  БӨЛУ
                                                                     Кесте 1
|№   |Тақырыптын  аты                  |Сағаттар                      |Әдебиет|
|      |                                                     |Дәр.    |Маш.    |
|1     |2                                                    |3       |4       |
|      |1 мен 7 апталар аралығында аудиториялық сабақтарға   |30      |        |
|      |қатысу                                               |        |        |
|2     |1-4 сыныптарға арналған оқулықтарға сипаттама беру   |21      |ПС      |
|2     |Математикадан оқу - әдістемелік топтаманың құрамына  |15      |СӨӨЖ    |
|      |енетін құралдарға әдістемелік сипаттама.             |        |        |
|3     |Дайындық кезеңі ұғымдарына талдау жасау.             |21      |ПС      |
|3     |Математикадан оқушылардың жетістіктерін бағалау      |30      |СӨЖ     |
|      |жүйесі.                                              |        |        |
|4     |«Он көлеміндегі сандар» тақырыбына талдау            |21      |ПС      |
|4     |«Қарапайым түсініктер»  тақырыбы бойынша сабақ       |15      |СӨӨЖ    |
|      |жоспарын дайындау, өткізу және талдау.               |        |        |
|5     |«Жүз» көлеміндегі сандар.                            |21      |ПС      |
|5     |Математиканы бастауыш оқытуды ұйымдастыру  формалары |30      |СӨЖ     |
|6     |Коп таңбалы сандар.                                  |21      |ПС      |
|6     |«Нумерация» тақырыбы бойынша көрнекіліктер дайындау. |15      |СӨӨЖ    |
|7     |1-ші аралық бақылау                                  |60      |        |
|1 мен 7 апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар        |300     |        |
|        |8 бен 15 апталар аралығында аудиториялық сабақтарға|30      |        |
|        |қатысу                                             |        |        |
|8       |Есептеу тәсілдері (қосу және азайту)               |21      |ПС      |
|8       |«Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері»    |15      |СӨӨЖ    |
|        |тақырыбы бойынша сабақ жоспарын дайындау, өткізу   |        |        |
|        |және талдау.                                       |        |        |
|9       |Есептеу тәсілдері (көбейту мен бөлу)               |21      |ПС      |
|10      |«Есептеу тәсілдері» тақырыбы бойынша сабақ жоспарын|10      |СӨӨЖ    |
|        |дайындау, өткізу және талдау.                      |        |        |
|11      |Есептерді шешуге үйрету тәсілдері                  |21      |ПС      |
|11      |Есеппен жүргізілетін өздік жұмысың түрлері         |30      |СӨЖ     |
|12      |Есептерді шешуге үйрету тәсілдері                  |21      |ПС      |
|12      |Жай есептерді топтау.                              | 10 6   |СӨӨЖ    |
|13      |Математикадан сыныптан тыс жұмыс                   |30      |СӨЖ     |
|14      |Қарапайым геометриялық салулар                     |21      |ПС      |
|14      |«Геометрия элементтері» тақырыбы бойынша           |10      |СӨӨЖ    |
|        |көрнекіліктер дайындау.                            |        |        |
|15      |2-ші аралық бақылау                                |60      |        |
|8 мен 15  апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар      |300     |        |
|Емтихандағы алған   баллдар                                 |400     |        |
| академиялық аралықта жинаған баллдар                       |1000    |        |


7  ӘДЕБИТТЕР
7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИТТЕР
7.1.1 Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., Астамбаева  Ж.Қ.  Жаңа  буын  оқулықтары
бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005.
7.1.2 Оспанов  Т.К.,  Ш.Х.  Құрманалина.  Бастауыш  сыныптарда  математиканы
оқыту әдістемесі.- Астана, 2003ж.
7.1.3 Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. Бастауыш  кластарда  математиканы  оқыту
әдістемесі:  М, «Просвещение», 1984 ж.
7.1.4  Т.К.Оспанов   және  басқалар:  Жалпы   білім  беретін  мектептің  1-4
сыныптарына арналған оқулықтар.  - Алматы, «Атамұра», 2012.
7.1.5  А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика: Жалпы   білім
беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар: «Алматыкітап» 2012г.
7.1.6 Кучер, А.С. Акрамова, Г.И.  Кукарина,  А.К.  Адильбекова.  Математика:
Жалпы  білім беретін мектептің III және IV  сыныптарына арналған оқулықтар.-
 Алматы, «Атамұра», 2012.

7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИТТЕР
    7.2.1 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева,  В.В.  Буравова.  Математика.  Оқыту
әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің 1- 4 сынып мұғалімдеріне  арналған
 – Алматы: «Алматыкітап» 2012г.
    7.2.2 Г.И. Кукарина,  Т.П.  Кучер,  А.С.  Акрамова.  Математика:  Оқыту
әдістемесі. Жалпы білім беретін  мектептің  III  -  IV  сынып  мұғалімдеріне
арналған. - Алматы, «Атамұра», 2012.
    7.2.3 Т.К.Оспанов және басқалар. Математика.  Оқыту  әдістемесі.  Жалпы
білім беретін мектептің  1-  4  сынып  мұғалімдеріне  арналған.   -  Алматы,
«Атамұра», 2012.
    7.2.4 Пышкало А.М. Методика обучения элементам геометрии   в  начальных
классах.- М., 1973.
    7.2.5  Абдуалиева  К.К.  Бастауыш  сыныптарда  геометриялық  материалды
оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (3) 2005.101-106.
      7.2.6  Абдуалиева  К.К.  Бастауыш  сыныптарда  көпбұрыштарды  оқытудың
кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (5) 2006.108-111.
      7.2.7 Б.М. Қосанов.  Математика  курсындағы  шығармашылық  жаттығулар:
орындау технологиясы. Жалпы   білім  беретін  мектептің  бастауыш  сыныптары
мұғалімдеріне арналған.  - Алматы, 2005.


Пәндер