Файл қосу
Математиканы оқыту әдістемесі пәні бойынша кредит саны
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.01.20.168/02-2013 | |ПОӘК |02.09.13 ж. | | |Студенттерге арналған |№1 басылым | | |«Математиканы оқыту | | | |әдістемесі» пәні бойынша | | | |бағдарлама | | | 5В010200 – «Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі» мамандығы үшін «Математиканы оқыту әдістемесі» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013ж. Абдуалиева К.К., «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедра отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика – математика факультетінің оқу - әдістемелік бюросының отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама ОӘБ төрағасы ______________ Батырова К. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 | |3 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар |8 | |4 |Курстың форматы |8 | |5 |Курстың саясаты |9 | |6 |Баға қоюдың саясаты |9 | |7 |Әдебиеттер |11 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Абдуалиева Клара Кенесбековна – аға оқытушы «Математика және математиканы оқыту» кафедрасы Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 2 Сабақ өткізу орны – сабақ кестесі бойынша «Математиканы оқыту әдістемесі» пәні бойынша кредит саны -3 1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау: курстың негізгі міндеті – бастауыш мектептің келешек мұғалімдеріне қоғамның қазырғы заман талабына сай сапалы кәсіби білім беру. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты: Студенттерді кіші жастағы мектеп оқушыларын оқыту барысында туындайтын оқу - әдістемелік міндеттерді кәсіби деңгейде шешу үшін қажет болатын білім және біліктермен қаруландыру болып табылады. 4. Пәнді оқудың негізгі міндеті: кіші жастағы мектеп оқушыларына математиканы оқыту процесін ұйымдастырудағы кәсіби білім және біліктермен қаруландыру. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқудың нәтижесінде студент мыналарды: - Әдістемелік ғылымның объектісі, пәні, міндеттері мен зерттеу әдістері, сондай - ақ кіші жастағы оқушыларға математиканы оқыту теориясы мен бағыттары жайлы түсініктері болуы тиіс; - Бастауыш сыныптардағы математика курсын құрайтын негізгі ұғымдар мен әрекет тәсілдерінің мазмұнын білуі керек; - Математика оқулықтарымен жұмыс істеу барысында өзіндік бағыт-бағдары болуы және ондағы тапсырмаларды тиімді пайдалана алулары тиіс; - Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі бойынша дипломдық жұмыстар орындауға және өзінің болашақтағы әдістемелік қызметіне қажетті зерттеу жұмысын жүргізе білумен байланысты біліктермен қарулануы тиіс. 1.6 Пререквизеттер: Студенттер математиканың бастауыш курсының негіздерін білуі қажет және олардың компьютерде жұмыс істеу дағдасы болу керек. 1.7 Постреквизиттер: «Математиканы оқыту әдістемесі» пәнінде алған білімдері мемлекеттік тәжірибеде содан кейін бастауыш мектепте оқушыларға білім беру процессіде қолданыс табады. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырыптын аты |Сағаттар |Әдебиет| | | |Дәр. |Маш. | |1 |2 |3 |4 | | |1 мен 7 апталар аралығында аудиториялық сабақтарға |30 | | | |қатысу | | | |2 |1-4 сыныптарға арналған оқулықтарға сипаттама беру |21 |ПС | |2 |Математикадан оқу - әдістемелік топтаманың құрамына |15 |СӨӨЖ | | |енетін құралдарға әдістемелік сипаттама. | | | |3 |Дайындық кезеңі ұғымдарына талдау жасау. |21 |ПС | |3 |Математикадан оқушылардың жетістіктерін бағалау |30 |СӨЖ | | |жүйесі. | | | |4 |«Он көлеміндегі сандар» тақырыбына талдау |21 |ПС | |4 |«Қарапайым түсініктер» тақырыбы бойынша сабақ |15 |СӨӨЖ | | |жоспарын дайындау, өткізу және талдау. | | | |5 |«Жүз» көлеміндегі сандар. |21 |ПС | |5 |Математиканы бастауыш оқытуды ұйымдастыру формалары |30 |СӨЖ | |6 |Коп таңбалы сандар. |21 |ПС | |6 |«Нумерация» тақырыбы бойынша көрнекіліктер дайындау. |15 |СӨӨЖ | |7 |1-ші аралық бақылау |60 | | |1 мен 7 апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар |300 | | | |8 бен 15 апталар аралығында аудиториялық сабақтарға|30 | | | |қатысу | | | |8 |Есептеу тәсілдері (қосу және азайту) |21 |ПС | |8 |«Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері» |15 |СӨӨЖ | | |тақырыбы бойынша сабақ жоспарын дайындау, өткізу | | | | |және талдау. | | | |9 |Есептеу тәсілдері (көбейту мен бөлу) |21 |ПС | |10 |«Есептеу тәсілдері» тақырыбы бойынша сабақ жоспарын|10 |СӨӨЖ | | |дайындау, өткізу және талдау. | | | |11 |Есептерді шешуге үйрету тәсілдері |21 |ПС | |11 |Есеппен жүргізілетін өздік жұмысың түрлері |30 |СӨЖ | |12 |Есептерді шешуге үйрету тәсілдері |21 |ПС | |12 |Жай есептерді топтау. | 10 6 |СӨӨЖ | |13 |Математикадан сыныптан тыс жұмыс |30 |СӨЖ | |14 |Қарапайым геометриялық салулар |21 |ПС | |14 |«Геометрия элементтері» тақырыбы бойынша |10 |СӨӨЖ | | |көрнекіліктер дайындау. | | | |15 |2-ші аралық бақылау |60 | | |8 мен 15 апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар |300 | | |Емтихандағы алған баллдар |400 | | | академиялық аралықта жинаған баллдар |1000 | | 7 ӘДЕБИТТЕР 7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИТТЕР 7.1.1 Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005. 7.1.2 Оспанов Т.К., Ш.Х. Құрманалина. Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Астана, 2003ж. 7.1.3 Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесі: М, «Просвещение», 1984 ж. 7.1.4 Т.К.Оспанов және басқалар: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар. - Алматы, «Атамұра», 2012. 7.1.5 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар: «Алматыкітап» 2012г. 7.1.6 Кучер, А.С. Акрамова, Г.И. Кукарина, А.К. Адильбекова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің III және IV сыныптарына арналған оқулықтар.- Алматы, «Атамұра», 2012. 7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИТТЕР 7.2.1 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика. Оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің 1- 4 сынып мұғалімдеріне арналған – Алматы: «Алматыкітап» 2012г. 7.2.2 Г.И. Кукарина, Т.П. Кучер, А.С. Акрамова. Математика: Оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің III - IV сынып мұғалімдеріне арналған. - Алматы, «Атамұра», 2012. 7.2.3 Т.К.Оспанов және басқалар. Математика. Оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің 1- 4 сынып мұғалімдеріне арналған. - Алматы, «Атамұра», 2012. 7.2.4 Пышкало А.М. Методика обучения элементам геометрии в начальных классах.- М., 1973. 7.2.5 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (3) 2005.101-106. 7.2.6 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда көпбұрыштарды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (5) 2006.108-111. 7.2.7 Б.М. Қосанов. Математика курсындағы шығармашылық жаттығулар: орындау технологиясы. Жалпы білім беретін мектептің бастауыш сыныптары мұғалімдеріне арналған. - Алматы, 2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz