Файл қосу
Математиканы оқыту әдістемесі пәні бойынша кредит саны
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | |ПОӘК |
| | |042-14.01.20.168/02-2013 |
|ПОӘК |02.09.13 ж. | |
|Студенттерге арналған |№1 басылым | |
|«Математиканы оқыту | | |
|әдістемесі» пәні бойынша | | |
|бағдарлама | | |
5В010200 – «Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі»
мамандығы үшін
«Математиканы оқыту әдістемесі»
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2013
1 ӘЗІРЛЕГЕН
Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013ж.
Абдуалиева К.К., «Математика және математиканы оқыту әдістемесі»
кафедрасының аға оқытушысы
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедра отырысында
«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.
Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев
2.2 физика – математика факультетінің оқу - әдістемелік бюросының
отырысында
«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама
ОӘБ төрағасы ______________ Батырова К.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған
«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама
ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова
4 АЛҒАШ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ
Мазмұны
|1 |Жалпы ережелер |4 |
|2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 |
|3 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар |8 |
|4 |Курстың форматы |8 |
|5 |Курстың саясаты |9 |
|6 |Баға қоюдың саясаты |9 |
|7 |Әдебиеттер |11 |
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Абдуалиева Клара Кенесбековна – аға оқытушы
«Математика және математиканы оқыту» кафедрасы
Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 2
Сабақ өткізу орны – сабақ кестесі бойынша
«Математиканы оқыту әдістемесі» пәні бойынша кредит саны -3
1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау:
курстың негізгі міндеті – бастауыш мектептің келешек мұғалімдеріне
қоғамның қазырғы заман талабына сай сапалы кәсіби білім беру.
1.3 Пәнді оқудың мақсаты:
Студенттерді кіші жастағы мектеп оқушыларын оқыту барысында
туындайтын оқу - әдістемелік міндеттерді кәсіби деңгейде шешу үшін қажет
болатын білім және біліктермен қаруландыру болып табылады.
4. Пәнді оқудың негізгі міндеті:
кіші жастағы мектеп оқушыларына математиканы оқыту процесін
ұйымдастырудағы кәсіби білім және біліктермен қаруландыру.
1.5 Оқытудың нәтижелері:
Пәнді оқудың нәтижесінде студент мыналарды:
- Әдістемелік ғылымның объектісі, пәні, міндеттері мен зерттеу
әдістері, сондай - ақ кіші жастағы оқушыларға математиканы оқыту
теориясы мен бағыттары жайлы түсініктері болуы тиіс;
- Бастауыш сыныптардағы математика курсын құрайтын негізгі ұғымдар мен
әрекет тәсілдерінің мазмұнын білуі керек;
- Математика оқулықтарымен жұмыс істеу барысында өзіндік бағыт-бағдары
болуы және ондағы тапсырмаларды тиімді пайдалана алулары тиіс;
- Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі бойынша дипломдық
жұмыстар орындауға және өзінің болашақтағы әдістемелік қызметіне
қажетті зерттеу жұмысын жүргізе білумен байланысты біліктермен
қарулануы тиіс.
1.6 Пререквизеттер:
Студенттер математиканың бастауыш курсының негіздерін білуі қажет және
олардың компьютерде жұмыс істеу дағдасы болу керек.
1.7 Постреквизиттер:
«Математиканы оқыту әдістемесі» пәнінде алған білімдері мемлекеттік
тәжірибеде содан кейін бастауыш мектепте оқушыларға білім беру процессіде
қолданыс табады.
2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
Кесте 1
|№ |Тақырыптын аты |Сағаттар |Әдебиет|
| | |Дәр. |Маш. |
|1 |2 |3 |4 |
| |1 мен 7 апталар аралығында аудиториялық сабақтарға |30 | |
| |қатысу | | |
|2 |1-4 сыныптарға арналған оқулықтарға сипаттама беру |21 |ПС |
|2 |Математикадан оқу - әдістемелік топтаманың құрамына |15 |СӨӨЖ |
| |енетін құралдарға әдістемелік сипаттама. | | |
|3 |Дайындық кезеңі ұғымдарына талдау жасау. |21 |ПС |
|3 |Математикадан оқушылардың жетістіктерін бағалау |30 |СӨЖ |
| |жүйесі. | | |
|4 |«Он көлеміндегі сандар» тақырыбына талдау |21 |ПС |
|4 |«Қарапайым түсініктер» тақырыбы бойынша сабақ |15 |СӨӨЖ |
| |жоспарын дайындау, өткізу және талдау. | | |
|5 |«Жүз» көлеміндегі сандар. |21 |ПС |
|5 |Математиканы бастауыш оқытуды ұйымдастыру формалары |30 |СӨЖ |
|6 |Коп таңбалы сандар. |21 |ПС |
|6 |«Нумерация» тақырыбы бойынша көрнекіліктер дайындау. |15 |СӨӨЖ |
|7 |1-ші аралық бақылау |60 | |
|1 мен 7 апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар |300 | |
| |8 бен 15 апталар аралығында аудиториялық сабақтарға|30 | |
| |қатысу | | |
|8 |Есептеу тәсілдері (қосу және азайту) |21 |ПС |
|8 |«Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері» |15 |СӨӨЖ |
| |тақырыбы бойынша сабақ жоспарын дайындау, өткізу | | |
| |және талдау. | | |
|9 |Есептеу тәсілдері (көбейту мен бөлу) |21 |ПС |
|10 |«Есептеу тәсілдері» тақырыбы бойынша сабақ жоспарын|10 |СӨӨЖ |
| |дайындау, өткізу және талдау. | | |
|11 |Есептерді шешуге үйрету тәсілдері |21 |ПС |
|11 |Есеппен жүргізілетін өздік жұмысың түрлері |30 |СӨЖ |
|12 |Есептерді шешуге үйрету тәсілдері |21 |ПС |
|12 |Жай есептерді топтау. | 10 6 |СӨӨЖ |
|13 |Математикадан сыныптан тыс жұмыс |30 |СӨЖ |
|14 |Қарапайым геометриялық салулар |21 |ПС |
|14 |«Геометрия элементтері» тақырыбы бойынша |10 |СӨӨЖ |
| |көрнекіліктер дайындау. | | |
|15 |2-ші аралық бақылау |60 | |
|8 мен 15 апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар |300 | |
|Емтихандағы алған баллдар |400 | |
| академиялық аралықта жинаған баллдар |1000 | |
7 ӘДЕБИТТЕР
7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИТТЕР
7.1.1 Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары
бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005.
7.1.2 Оспанов Т.К., Ш.Х. Құрманалина. Бастауыш сыныптарда математиканы
оқыту әдістемесі.- Астана, 2003ж.
7.1.3 Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. Бастауыш кластарда математиканы оқыту
әдістемесі: М, «Просвещение», 1984 ж.
7.1.4 Т.К.Оспанов және басқалар: Жалпы білім беретін мектептің 1-4
сыныптарына арналған оқулықтар. - Алматы, «Атамұра», 2012.
7.1.5 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика: Жалпы білім
беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар: «Алматыкітап» 2012г.
7.1.6 Кучер, А.С. Акрамова, Г.И. Кукарина, А.К. Адильбекова. Математика:
Жалпы білім беретін мектептің III және IV сыныптарына арналған оқулықтар.-
Алматы, «Атамұра», 2012.
7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИТТЕР
7.2.1 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика. Оқыту
әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің 1- 4 сынып мұғалімдеріне арналған
– Алматы: «Алматыкітап» 2012г.
7.2.2 Г.И. Кукарина, Т.П. Кучер, А.С. Акрамова. Математика: Оқыту
әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің III - IV сынып мұғалімдеріне
арналған. - Алматы, «Атамұра», 2012.
7.2.3 Т.К.Оспанов және басқалар. Математика. Оқыту әдістемесі. Жалпы
білім беретін мектептің 1- 4 сынып мұғалімдеріне арналған. - Алматы,
«Атамұра», 2012.
7.2.4 Пышкало А.М. Методика обучения элементам геометрии в начальных
классах.- М., 1973.
7.2.5 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды
оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (3) 2005.101-106.
7.2.6 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда көпбұрыштарды оқытудың
кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (5) 2006.108-111.
7.2.7 Б.М. Қосанов. Математика курсындағы шығармашылық жаттығулар:
орындау технологиясы. Жалпы білім беретін мектептің бастауыш сыныптары
мұғалімдеріне арналған. - Алматы, 2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz