Файл қосу
Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы пәні
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-16-02.1.34/02-2013 | |«Тарихи үрдіс және тарихи| | | |таным теориясы» пәнінің |№1 басылым | | |оқу-әдістемелік кешені |30.09.2013 | | 050203 – «тарих» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН «Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы» ПӘНІНІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС) Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы » кафедрасының докторы., т.ғ.д. Байсарина Қымбат Қабидоллақызы 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы » кафедрасының отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Кафедра меңгерушісі ________ Мұхаметжанова Н.А. 2.2. Гуманитарлық -заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Төрайым ________ Кеңесбаева Ш.С. 2.3. Гуманитарлық – заң факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Ғылыми кеңес төрағасы____________Мамырбеков А.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «» қыркүйек 2013ж. № 1 хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор ______ Искакова Г.К. Мазмұны 1 Жалпы ереже 2 Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқау 3 Курс форматы және саясаты 4 Бағалау саясаты 5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы 1 Жалпы ереже Оқытушының аты-жөні – профессор., т.ғ.д.Байсарина Қымбат Қабидоллақызы - Кафедра –«Қазақстан тарихы» - Байланыс ақпараты – 360225, №1 оқу ғимараты, 1006-кабинет; - Дәрісті өткізу орны – №2 оқу ғимараты; 407 а-дәрісханасы; - Пән атауы – «Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы»; - Кредит саны – 3; - Оқу жұмыс жоспарынан көшірме; 1.1 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: кесте-1 |Курс |Семестр |Кредит |Лекция | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қорытынды тест) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері кесте-3 |Жұмыс түрі |Баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу кесте-4 | |Сағат саны | |Тақырып аттары | | | |Дәріс |Практикалық |СӨЖ | | | |сабақ | | |1 |2 |3 |4 | |Тақырып 1. |1 |1 |1 | |«Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы»| | | | |пәні. | | | | |1.Тарихи үрдіс және таным теориясы пәні. | | | | |2.Тарихи үрдіс – тарих философиясының | | | | |пәні. | | | | |3.Пәннің категориялық аппараты | | | | |Тақырып 2. |1 |1 |1 | |Тарихи үрдістің категориялары және | | | | |сипаты. | | | | |1.Тарихи теория- тарихи үрдіс теориясы. | | | | |2. «Қоғамдық- экономиялық формация» | | | | |категориясы. | | | | |3.Тарихи үрдістегі субьективтілік пен | | | | |обьективтілік диалектикасы | | | | |Тақырып 3. |1 |1 |1 | |Тарихи заңдылық категориясы. | | | | |1.«Тарихи заңдылық» ұғымы. | | | | |2.Қажеттілік пен кездейсоқтық. | | | | |Альтарнативтілік. | | | | |Тарихтың көп өлшемділігі | | | | |Тақырып 4. |1 |1 |1 | |Тарихи танымның ерекшелігі. | | | | |1.Тарихтың позитивистік | | | | |методологиясындағы субьект пен обьект | | | | |мәселесі. | | | | |2.Тарихи таным –ғылыми таным. | | | | |Тақырып 5. |1 |1 |1 | |Тарих ғылымының пәні. | | | | |1.Тарих пен идеологияның өзара | | | | |қатынастары. | | | | |2.Тарих және саясат.тарих ғылымының саяси| | | | |функциялары. | | | | |3.Тарих және қоғамдық сана. | | | | |Тақырып 6. |1 |1 |1 | |Тарихи танымның әдістері. | | | | |1.Жалпы ғылыми әдістер. | | | | |2.Арнаулы тарихи әдістер. | | | | |Тақырып 7. |1 |1 |1 | |Тарихи танымның негізгі методологиялық | | | | |принциптері. | | | | |1.Тарихилық принципі – болмысты танудың | | | | |жалпы методологиялық принципі. | | | | |2.Тарихилық принципінің формалары. | | | | |3.Неопозитивизм және тарихилық.. | | | | |Тақырып 8. |1 |1 |1 | |Тарихи деректің методологиялық | | | | |мәселелері. | | | | |1.Ғылыми әдебиеттегі «тарихи дерек» | | | | |түсінігінің мазмұны. | | | | |2.Тарихи деректің әлеуметтік табиғаты, | | | | |гносеологиялық функциясы. | | | | |Тақырып 9. |1 |1 |1 | |Тарихи факт. | | | | |1.«Тарихи факт» ұғымы | | | | |2.Ғылыми тарихи факт және оның түрлері. | | | | |Тақырып 10. |1 |1 |1 | |Тарихи теория. | | | | |1.Теория ның тарих ғылымындағы қызметі. | | | | |2.Тарихи түсінік және оның | | | | |гносеологиялық түрлері. | | | | |3.Әлеуметтік және тарихи заңдар. | | | | |Тақырып 11. |1 |1 |1 | |Тарихи үрдістің қазіргі заманғы | | | | |мәселелері . | | | | |1.М.Вебердің идеалды түрлер теориясы. | | | | |В.Шубарт пен П.Сорокиннің мәдени- тарихи | | | | |талдауы. | | | | |2.Тарихты формациялы және өркенниеттік | | | | |тұрғыдан түсіндіру және олардың қазіргі | | | | |кезеңдегі арақатынасы. | | | | |3.Ұзын толқындар теориясының қалыптасуы. | | | | |4.К.Поппердің идеялары. | | | | |Хаос теориясы | | | | |Тақырып 12. |1 |1 |1 | |Тарихи заңдар. | | | | |1.Тарихи заңдар тарих ғылымының элементі | | | | |ретінде. | | | | |2.Әлеуметтік заңдар | | | | |3.Тарихи заңдар. | | | | |Тақырып 13. |1 |1 |1 | |Шпенглердің мәдени- тарихи концепциясы. | | | | |1.О.Шпенглердің өмірбаяны. | | | | |2.Концепцияның негізгі тұжырымдары | | | | |Тақырып 14. |1 |1 |1 | |А.Дж.Тойнбидің локальды-өркенниеттік | | | | |теориясы | | | | |1.А.Дж.Тойнбидің өмірбаяны | | | | |2Теорияның | | | | |негізгі тұжырымдары. | | | | |Тақырып 15. |1 |1 |1 | |К.Ясперстің өзекті уақыт теориясы | | | | |1.К.Ясперстің ғылыми ортасы. | | | | |2Теорияның негізгі тұжырымдары | | | | |барлығы |15 |15 |15 | 6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны СОӨЖ және СӨЖ жоспары кесте-5 | № |СОӨЖ |СӨЖ | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 | Тақырып 1. «Тарихи үрдіс және|Генрих Риккерттің |Пән бойынша | | |тарихи таным теориясы» пәні. |«Тарих философиясы» атты|түрлі | | |1.Тарихи үрдіс және таным |еңбегін талқылау |әдебиеттер | | |теориясы пәні. | |тізбегін | | |2.Тарихи үрдіс – тарих | |жасау,қысқаша | | |философиясының пәні. | |аннотация жазу.| | |3.Пәннің категориялық аппараты.| | | |22 |Тақырып 2. |Н.Бердяев. Тарихтың | Пәнге | | |Тарих философиясының қалыптасуы|мәні. |байланысты | | |және дамуы. | |термин сөздер | | |1 «.Тарих философиясы» -ұғымы. | |жинағын | | |2.Тарих философиясының немістік| |құрастыру | | |мектебі. | | | | |3.Тарих философиясының француз | | | | |мектебі. | | | | |4.Пәннің категориялық мектебі. | | | |33 |Тақырып 3. Тарихи үрдістің |Тарих терминінің маңызы.| Христиандық | | |категориялары және сипаты. |Тарих пәні ғылым |тарихнама | | |1.Тарихи теория- тарихи үрдіс |ретінде. | | | |теориясы. | | | | |2 «.Қоғамдық- экономиялық | | | | |формация» категориясы. | | | | |3.Тарихи үрдістегі | | | | |субьективтілік пен | | | | |обьективтілік диалектикасы | | | |4. |Тақырып 4.Тарихи заңдылық |Тарихи қажеттілік және |Р.Коллингвудтың| | |категориясы. |кездейсоқтық.. Тарихтағы|неогегелиян дық| | |1. «Тарихи заңдылық» ұғымы. |кездейсоқтылық рөлі. |тұжырымда масы | | |2.Қажеттілік пен | | | | |кездейсоқтық.Альтарнативтілік. | | | | |Тарихтың көп өлшемділігі. | | | |55 |Тақырып 5.Тарихи танымның |Тарих ғылымының ғылыми |«Қоғамдық-эконо| | |ерекшелігі. |танымдық қызметі. |микалық | | |1.Тарихтың позитивистік | |формация», | | |методологиясындағы субьект пен | |«өркениет», | | |обьект мәселесі. | |және | | |2Тарихи таным –ғылыми таным. | |«мәдени-тарихи | | | | |жүйелер»: | | | | |салыстырма лы | | | | |талдау | |6. |Тақырып 6. Тарих ғылымының |Тарихи теорияның |Тарих ғылымының| | |пәні. |принциптері. |саяси-идеология| | |1.Тарих пен идеологияның өзара | |лық қызметі. | | |қатынастары. | | | | |2.Тарих және саясат.тарих | | | | |ғылымының саяси функциялары. | | | | |3.Тарих және қоғамдық сана. | | | |77 |Тақырып 7.Тарихи танымның |Тарихи зерттеудегі | Тарих | | |әдістері. |танымның теориядық |ғылымындағы | | |1.Жалпы ғылыми әдістер. |деңгейлері. |танымның | | |2.Арнаулы тарихи әдістер. | |эмпирикалық | | | | |деңгейі, оның | | | | |мазмұны. | |88 |Тақырып 8Тарихи танымның |Тарихи танымның |Тарихи | | |негізгі методологиялық |принциптері. |зерттеудегі | | |принциптері. | |психология лық | | |1.Тарихилық принципі – болмысты| |талдау | | |танудың жалпы методологиялық | |әдістері. | | |принципі. | | | | |2.Тарихилық принципінің | | | | |формалары. | | | | |3Неопозитивизм және тарихилық..| | | |99 |Тақырып 9. Тарихи деректің |Тарихи таным әдістері. |Хосе Ортега- И-| | |методологиялық мәселелері. | |Гассет. | | |1.Ғылыми әдебиеттегі «тарихи | |Тарих жүйе | | |дерек» түсінігінің мазмұны. | |ретінде. | | |2.Тарихи деректің әлеуметтік | | | | |табиғаты, гносеологиялық | | | | |функциясы. | | | |110 |Тақырып 10.Тарихи факт. |Э.Трельч. Тарихшылдық |А.Дж.ТойнбиТари| | |1. «Тарихи факт» ұғымы |және оның мәселелері. |хи ойлаудың | | |2.Ғылыми тарихи факт және оның | |салыстырма | | |түрлері. | |лылығы. | |111 |Тақырып 11. Тарихи теория. |Г.Зиммель Тарихи уақыт |Б.Кроче. Тарих | | |1.Теория ның тарих ғылымындағы |мәселелері. |теориясы. | | |қызметі. | | | | |2.Тарихи түсінік және оның | | | | |гносеологиялық түрлері. | | | | |3.Әлеуметтік және тарихи | | | | |заңдар. | | | |112 |Тақырып 12. |Ф.Фукуяма. Тарихтың |Б.Б.Ермұхановты| | |Тарихи үрдістің қазіргі|аяқталғаны ма? |ң «Историчес | | |заманғы мәселелері . | |кие воззрения | | |1.М.Вебердің идеалды түрлер | |мыслителей ХХ | | |теориясы.В.Шубарт пен | |века» атты | | |П.Сорокиннің мәдени- тарихи | |еңбегін | | |талдауы. | |талқылау. | | |2.Тарихты формациялы және | | | | |өркенниеттік тұрғыдан түсіндіру| | | | |және олардың қазіргі кезеңдегі | | | | |арақатынасы. | | | | |3.Ұзын толқындар теориясының | | | | |қалыптасуы. | | | | |4.К.Поппердің идеялары. | | | | |Хаос теориясы | | | 7 «Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы «Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы кесте-6 №Апта1234567891011121314151Бақылау ТүріБХКТ1ХКб/ж ХКТ2КРККб/ж2Балл Көрсеткіштері555555555555555 Р-реферат Х-хабарлама К-конспект б/ж-бақылау жұмысы Б-библиография Т1-термин Т2-тест құрастыру
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz