Файл қосу
Пәннің аты - Микробиология және вирусология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК | | | |042-18-23.01.20.03/01-2013 | |«Микробиология және |Баспа № 3 | | |вирусология» пәнінің | | | |студенттерге арналған оқу | | | |әдістемелік кешені | | | «Микробиология және вирусология» пәнінің 5В060700 - «Биология» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешені ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ДАЙЫНДАЛДЫ Құрастырушы ___________«__»________2013__жыл, Есенгелді Омарбеков , ветеринария ғылымдарының кандидаты, доцент, «Ветеринариялық санитария »кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Ветеринариялық санитария» кафедрасының мәжілісінде Хаттама «_____» __________20 _ жыл, №____ Кафедра меңгерушісі ____________E.Омарбеков 2.2 Аграрлық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде Хаттама «_____»__________ 20 __жыл, №_____ Төрайымы ___________________ А.Тлеубаева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама «___» ____________20 __ жыл, №_____ ОӘК төрайымы__________________Г.Искакова 4 БІРІНШІ БАСЫЛЫМНЫҢ (№ , «____» 20 ____ жыл ) ОРНЫНА ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу жөнінде әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың саясаты мен форматы 4. Білімді бағалау саясаты 5. Сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу және пәнінің мазмұны 6. Студенттердің оқытушының қатысуымен атқаратын өздік мазмұны (ОСӨЖ) және өздік жұмыстарының (СӨЖ) мазмұны 7. Пәннің оқу процессінің күнтізбелік кестесі 1. Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер: Омарбеков Есенгельды Омарбекович, в.ғ.к., доцент «Ветеринариялық санитария» кафедрасы Ақпараттық байланыс - тел: 53 19 70, №5 оқу ғимараты, № 307 каб. Сабақ өткізу орны - № 304, 305 аудиториялар; Пәннің аты - «Микробиология және вирусология»; Кредит саны- 3 (үш) 2. Оқу жұмыс бағдарламаның көшірмесі 1 кесте - Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |семестр | | Дәрістер | | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3,0 |80-84 |Жақсы | |В- |2,67 |75-79 |Жақсы | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық | |D+ |1,33 |55-59 |Қанағаттанарлық | |D |1,0 |50-54 |Қанағаттанарлық | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Бітпеген | |P |- |Өтті |Пәнді өтті | 5. САҒАТ ТҮРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ ЖӘНЕ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ 2 кесте - Пәннің мазмұны. Сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу |№ |Тақырыптың аталуы |Сағат саны | |тақыр| | | |ып | | | | | |ЛК |ЛБ |СРСП |СРС | |1 |2 |3 | 4 5 |6 |7 | |1 |Микробиология және вирусологияға кіріспе |1 | | |аудиториялық |аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | | 1 |Иммерсиялық микроскопияны |Микробиология |Микробиология және | | |игерү |ілімінің бағыттары |вирусология ілімінің | | | | |даму тарихы | | 2 |Бактериальды препаратты |Прокариоттардың |Риккетсия,микоплазма, | | |микроскоптау, бактерияның |морфологиясы,қүрлысы|хламидиялардың | | |пішінін аныктау | |сипаттамасы | | 3 |Бактериальды препаратты |Эукариотты |Микроб ферменттерінің | | |дайындау ережелері.Жәй |микроорганизмдердің |жіктелүі | | |бойу тәсілімен бояп |құрлысы,сипаттамасы | | | |сүретін салу | | | | 4 |Бактериальды препаратты |Микроорганизмдердің |Заталмасу процесстегі | | |дайындау ережелері.Жәй |осіп көбеүі |микробтардың ролі | | |бойу тәсілімен бояп | | | | |сүретін салу | | | | 5 |Микроскоптық зең |Микроорганизмдердің |Мал денесінің | | |саңырауқұлақтарды |осіп көбеүі |микрофлорасы | | |микроскопиялау, сүретін | | | | |салу | | | | 6 |Микроскоптық зең |Адам денесінің |Суды зарарсыздандыру | | |саңырауқұлақтарды |микрофлорасы |тәсілдері | | |микроскоптау, сүретін салу| | | | 7 |Вирц бояу әдісімен спораны|Антибиотиктердің |Эр түрлі сәүлелердің | | |бояп сүретін салу |сипаттамасы |микроб жасушасына | | | | |әсері | | 8 |Ольт, Циль-Нильсен |Ашу процесстердің |Дезинфекция | | |тәссілдерімен боялған |тәжірибеде қолдану | | | |преператтарды | | | | |микроскоптап, сүретін салу| | | | 9 |«Аспалы тамшы» препаратты |Микробтардың |Микроорганизмдердің | | |дайындап,микроскоптап |өзгергіштігінің |генетикалақ коды, | | |сүретін салу |тәжірибелік ролі |белок түзүі процессі | | 10 |Лабораториялық ыдыстарды |Антиген-антидене |Микробтар арасындағы | | |стерильдеү |реакциялардың |қарымқатынас түрлері | | | |тәжірибелік ролі | | | 11 |ЕПС және Эндо қоректік |Бактериофогтың |Микроорганизмдерді | | |орталарды дайындау |тәжірибелік ролі |өндіріс саласында | | | | |қолдану: спирттік ашу | | | | |процессі | | 12 |ЕПА ауа микрофлорасын себу|Вирустың пайда болу |Сүтқышөылды ашу | | | |теориясы |процессі | | 13 |Коллоквиум |Вирустардың |Пропионқышқылды ашу | | | |жіктелүі, |процессі | | | |номенклатурасы | | | 14 |Коллоквиум |Вирустық індеттердің|Майқышқылды ашу | | | |ерекшелігі |процесстері | | 15 |Микроорганизмдердің |Вирустық індеттерді |Сіркеқышқылды ашу | | |коректік орталарда өсүін |емдеу және алдын алу|процесстері | | |сипаттау. Таза өсіндіні | | | | |бөліп алу | | | |16 |Таза өсіндіні Гисса және | | | | |индикатор салыңған ЕПС | | | | |себу | | | |17 |Микробтың антибиотиктерге | | | | |төзімділігін анықтау | | | |18 |Багтериофогтарға | | | | |төзімділігін анықтау | | | |19 |Су мен ауа дағы микробтың | | | | |жалпы санын анықтау. Судың| | | | |коли-индексін анықтау | | | |20 |Ауадағы МЖС анықтау | | | |21 |Вирустық зерттүлерге | | | | |арналған пипеткалар мен | | | | |жұмыс істеүн игерү | | | |22 |Вирустық суспензияны | | | | |дайындау | | | |23 |Вирустық препаратты | | | | |Морозов тәсілі мен бояп | | | | |микроскоптау. Сүретін салу| | | |24 |Вирустық материал мен | | | | |лабораториялық | | | | |жануарларды зақымдау | | | |25 |Тауық эмбриондарды | | | | |вирустық материал мен егү | | | |26 |Тауық эмбрионды жарып | | | | |вирустық материал алу | | | |27 |Торша өсіндісін вируспен | | | | |зақымдау мен танысу | | | |28 |Биопрепараттарға сипаттама| | | | |берү | | | |29-3|Қортынды сабақ. Бақлау | | | |0 |жұмысы | | | 7. «МИКРОБИОЛОГИЯ ЖӘНЕ ВИРУСОЛОГИЯ» ПӘНІНЕН ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ 4-кесте «Микробиология және вирусология» пәнінен оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі №Апталар123456789101112131415Бақылау түрі1Зертханалық сабақтарабабабабабабаб-абабабабабаб-2СӨЖКККК3ОСӨЖКК4ҚРҚР 1ҚР25ПрезентацияПР Шартты белгілер: ТК – аралық апталық бақылау К – СӨЖ және ОСӨЖ тапсыру уақыты ИР – Қорытынды рейтинг ПР - презентация
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz