Файл қосу
ӨНІМ САПАСЫН БАСҚАРУ МЕХАНИЗМІ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-9.1.80/02 -2014| |ПОӘК |11.09.2014 | | |«Қазіргі кезеңде сапаны жетілдіру|ж. | | |мен басқару» пәнінің магистрантқа|№ 1 басылым | | |арналған | | | |бағдарламасы | | | «ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢДЕ САПАНЫ ЖЕТІЛДІРУ МЕН БАСҚАРУ» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М073200 – «Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» мамандығы үшін МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы __________ 29.08.2014ж., С.Аманжолов, «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының доцент м.а., т.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «29» тамыз 2014ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Кәкімова 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде «05» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама Төрайымы_____________ С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «11» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ___________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер …………………………………………………………. |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды | | | |үлестірілуі ………………………………………………………………… |5 | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар……………………... |6 | |4 |Курстың форматы ……………………..………………………………… |7 | |5 |Курстың саясаты ……………………..………………….......................... |8 | |6 |Бағаларды қою саясаты ………………………..………………………. |8 | |7 |Әдебиеттер ………………………………………………………………. |9 | 1. Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушы – Аманжолов Самат Аманжолұлы, т.ғ.к., доцент м.а.; Кафедра – Стандарттау және биотехнология; Байланысу ақпараты – тел: 35-05-90, оқу ғимараты № 9, кабинет № 304; Сабақ жүргізу орны – аудитория № 302; Кредиттер саны – 2. 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны. «Қазіргі кезеңде сапаны жетілдіру мен басқару» пәні заттарды зерттеу әдістерінің жалпы мәліметтерін оқытады. Заттардың химиялық құрылымын құрау және идентификациясы. Заттардың химиялық құрылымы бар қасиеттерінің физикалық және химиялық байланысы. Ғылыми зерттеулерде әр түрлі әдістерді қолдану. 1.3 Пәннің мақсаттары болып білім алушыларды ғылыми жағдайлар және өндіріс аясындағы сапаны қамтамасыз ету және отандық пен шетелдік өнеркәсібінде қызмет көрсету бойынша жинақталған тәжірибе; сапаны басқару әдістері; негізгі түсініктер. 1.4 Пәнді оқытудағы басты міндеттер – білім алушылардың сапаны басқару бойынша теориялық білімі мен тәжірибелік дағдылануы. Ғылыми зерттеулерде әр түрлі әдістерді қолдану. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде: Білуі керек: отандық өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған бірегей саясатты жүргізу нәтижесінде өндірістік және коммерциялық кәсіпорынның қызметін жетілдіру; Игеру керек: әр түрлі өнімді шығару өндірісінде технологиялық процесстерді талдау үшін тәжірибелік мәліметтерді статистикалық өңдеу дағдысы, сонымен қатар зертханалық зерттеулерге дағдылану; Меңгеру керек: мамандықтың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының негізгі жағдайлары, мамандықтың оқу-кәсіптік бағдарламасының мазмұны, қәсіби қызметтің міндеті, талдауды жүргізудің негізгі әдістері, сапа өндірісі аясындағы көрсеткіштері; Істей алу керек: тағамдық өндіріс саласынағы базалық білімді көрсету, өнімнің сапасын басқару үшін стандарттар мен техникалық шарттарды қолдану, шикізат шығынының мөлшерін есептеу, технологиялық сызба, машиналар және құрал-жабдықтарды таңдауды негіздеу, терминологияны қолдану, тағамдық шикізаттың, жартылай фабрикаттың және дайын өнімнің сапасына өзіндік баға беру, өнімді шығару кезінде технологиялық процесстердегі ақаулардың себебін анықтау; Ойлау керек: отандық және халықаралық өнім сертификациясы және қызмет көрсетудің тәжірибелік ерекшеліктері, отандық, сонымен қатар шетелдік теория мен тәжірибеге сүйенген сапа менеджмент жүйесі; Болу керек: жеткізушілермен өзара қызмет механизмін жетілдіру негізінде келісім-шарт қатынастарының сапасын арттыру, өнеркәсіптік өндірістің қызметінің сапасы және тауар айналым аясын талдау; Алу керек: ғылыми, ғылыми-техникалық, нормативті құжаттамамен жұмыс бойынша тәжірибелік дағдылар, өнім сапасының стандартты, сертификационды сынақ жүргізу қабілеті. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Жоқ 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Жоқ 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша үлестіру Кесте 1 |Тақырыптардың аталуы және мазмұны |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | |ДС |ТС |БАОӨЖ |БАӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |МОДУЛЬ 1. ӨНІМ ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРДІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ | |Дәрістік сабақтар | |Дәріс № 1. «Сапаны басқару» пәні және |1 | | |1 |7.1.1 | |курс міндеті. | | | | |7.1.2 | |Дәріс № 2. Өнім сапасын Мемлекеттік |1 | | |2 |7.1.1 | |реттеу. | | | | |7.1.6 | |Дәріс № 3. Өнім сапасын бағалау |1 | | |2 |7.1.2 | |әдістемесі. | | | | | | |Дәріс № 4. Өнім сапасын және |2 | | |2 |7.1.1 | |технологиялық процесстерді бақылау. | | | | |7.1.5 | |Дәріс № 5. Қызмет көрсету және өнім |1 | | |2 |7.1.1 | |сертификациясы | | | | | | |Тәжірибелік сабақтар | |Сабақ № 1. «Сапаны басқару» пәні және | |1 |1 |1 |7.1.1 | |курс міндеті. | | | | |7.1.2 | |Сабақ № 2. Өнім сапасын Мемлекеттік | |1 |1 |2 |7.1.1 | |реттеу. | | | | |7.1.6 | |Сабақ № 3. Өнім сапасын бағалау | |1 |1 |2 |7.1.2 | |әдістемесі. | | | | | | |Сабақ № 4. Өнім сапасын және | |2 |1 |2 |7.1.1 | |технологиялық процесстерді бақылау. | | | | |7.1.5 | |Сабақ № 5. Қызмет көрсету және өнім | |1 |1 |2 |7.1.1 | |сертификациясы. | | | | | | |МОДУЛЬ 2. ӨНІМ СТАНДАРТИЗАЦИЯСЫ | |Дәрістік сабақтар | |Дәріс № 6. Стандартизацияның жалпы |2 | | |1 |7.1.1 | |сипаттамасы және оның әдістемелік | | | | |7.1.8 | |негіздері. | | | | | | |Дәріс № 7. Стандартизацияның |1 | |1 |1 |7.1.2 | |Мемлекеттік жүйесі. | | | | |7.1.9 | |Дәріс № 8. Стандартизацияның салааралық|1 | |1 |1 |7.1.1 | |жүйесі. | | | | |7.1.3 | |Тәжірибелік сабақтар | |Сабақ № 6. Стандартизацияның жалпы | |2 |1 |2 |7.1.1 | |сипаттамасы және оның әдістемелік | | | | |7.1.8 | |негіздері. | | | | | | |Сабақ № 7. Стандартизацияның | |1 |1 |2 |7.1.2 | |Мемлекеттік жүйесі. | | | | |7.1.9 | |Сабақ № 8. Стандартизацияның салааралық| |1 |1 |2 |7.1.1 | |жүйесі. | | | | |7.1.3 | |МОДУЛЬ 3. МЕТРОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ | |Дәрістік сабақтар | |Дәріс № 9. Метрология сипаттамасы және |1 | | |2 |7.1.1 | |түсінігі. | | | | | | |Дәріс № 10. Бірыңғай өлшемді қамтамасыз|1 | | |2 |7.1.3 | |етудің Мемлекеттік жүйесі. | | | | |7.1.11 | |Тәжірибелік сабақтар | |Сабақ № 9. Метрология сипаттамасы және | |1 |1 |2 |7.1.1 | |түсінігі. | | | | | | |Сабақ № 10. Бірыңғай өлшемді қамтамасыз| |1 |1 |2 |7.1.3 | |етудің Мемлекеттік жүйесі. | | | | |7.1.11 | |МОДУЛЬ 4. ӨНІМ САПАСЫН БАСҚАРУ МЕХАНИЗМІ | |Дәрістік сабақтар | |Дәріс № 11. Өнім сапасын басқару |1 | | |1 |7.1.2 | |жүйесі. | | | | |7.1.9 | |Дәріс № 12. Өнім бағасы мен сапасының |1 | | |1 |7.1.1 | |өзара байланысы. | | | | |7.1.7 | |Дәріс № 13. Өнім сапасын қамтамасыз |1 | | |2 |7.1.6 | |етудің Халықаралық тәжірибесі. | | | | |7.1.11 | |Тәжірибелік сабақтар | |Сабақ № 11. Өнім сапасын басқару | |1 |1 |2 |7.1.2 | |жүйесі. | | | | |7.1.9 | |Сабақ № 12. Өнім бағасы мен сапасының | |1 |1 |2 |7.1.1 | |өзара байланысы. | | | | |7.1.7 | |Сабақ № 13. Өнім сапасын қамтамасыз | |1 |1 |2 |7.1.6 | |етудің Халықаралық тәжірибесі. | | | | |7.1.11 | |Барлығы: |15 |15 |15 |45 | | 3 Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар Пәнді жақсы менгеру үшін білім алушы алдымен 7-бапта берілген әдебиеттерді іздеп, олармен танысуы керек. Ары қарай берілген тақырыптар бойынша өз кезегімен жаңағы әдебиеттерден материал іздеп, оны өз бетімен оқуы керек. Сонымен, сабаққа келген білім алушы, онда қай тақырып талданылатыны туралы хабарлы болуы керек және тақырыптың негізгі жағдайларын алдын ала оқып алуы керек. Курстың бір бөлігі семестр бойы білім алушылардың өзіндік жұмыстарына келеді. Өздік жұмыс «Қазіргі кезеңде сапаны жетілдіру мен басқару» пәнінде маңызды бөлігі болып табылады және де басқа аудиториялық дайындықпен толтырылады. Өздік жұмыста бөлек әр түрлі теориялық бөлімдерді оқуда, тақырыптар бойынша есептерді шығарғанда, сонымен қатар есептік-графикалық тапсырмаларды және жеке сұрақ қатарларын ғылыми оқыту кірістіріледі. Өздік жұмысқа бақылау ауызша түрде және жазбаша сұрау, коллоквиум, тест, есептік- графиктік жұмыстарды қорғау, сұхбаттасу, сонымен қатар талқылау және рефераттарды қорғау арқылы жүзеге асады. Әр түрлі жұмыстарды орындау барысында міндетті түрде жүйеде берілген әдебиеттермен шектелмеу керек. Каталог қарау барысында қарастырылып отырған тақырыпқа келетін аттарға жолығуымыз мүмкін. Міне, сол жолықтырғандарымызды бірнешеуі жарап қалуы әбден мүмкін. Сонымен қоса, тақырыппен байланысқан немесе сол тақырыпқа келетін кітаптағы библиографиялық нұсқаулықтарға қарайласуымыз керек. Онда біз керек тақырыптың басқа қандай кітапта бар екендігі туралы ақпарат алуымыз мүмкін. Құнды ақпаратты нұсқаушы мақалалардан сызып алуымызға болады. Ол нұсқаулықтан керекті, қызықтыратын мақалаларды шыққаны туралы ақпарттарымен алуымызға және содан кейін керекті номерларымызға тапсырыс беруімізге болады. Басты көмекші ретінде компьютерлік жүйе Internet атқарады. Онда ешқашан мақала болып шықпаған ақпарттарды кездестіруімізге болады. Тез және дұрыс керекті әдебиетті таңдау үшін ғылыми және студенттік кітапханаларды және кітап іздеу механизмін жақсы білу қажет. Керекті әдебиет тізімі университет кітапханасында болмаған жағдайда ғылыми- техникалық немесе қалалық кітапханаға жүгіну керек. Тағы бір жұмыс түрі реферат болып табылады. Білім алушылардың рефератында сол тақырып бойынша бірнеше көздерден алынып жинақтырылған негізгі мазмұнын тиянақты жеткізу жеткілікті. Мәтінде тақырыпқа келмейтін артық ақпараттар болмауы шарт. Рефераттың мазмұнының сәйкестігі негізгі бағалаудың критериінің бірі болып табылады. Рефераттың құрылуы алдына қойылған мақсаттар есебінен жүреді. Реферат титулды бет, мазмұны, кіріспе, негізгі бөлік, қорытынды және қолданылған әдебиеттер тізімінен тұрады. 4 Курстың форматы Семестр бойы білім алушыларға бағдарламаның сәйкес бөлімдері бойынша 15 дәріс және оқу жоспарына сай 15 тәжірибелік сабақ жүргізіледі. Курстағы өзіндік жұмысты былай жүргізу ұсынылады. Курстың әрбір тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді оқып, оның теориялық негіздеріне көп тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек. Содан кейін материалды толығымен меңгеруге көшу керек: теориялық жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске сақтау үшін жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс. Курсты меңгеру кезінде білім алушы өткен материялдарды жақсы меңгеру үшін реферат түріндегі БАОӨЖ және БАӨЖ алынады. 5 Курстың саясаты Осы курсты меңгеруде білім алушы жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 Бағаларды қою саясаты Әрбір білім алушы қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек.Ұпайдың максимальды саны: 1-7 апталардағы бірінші рейтинг қорытындысында - 300 ұпай, 8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына - 300 ұпай, Дисциплина бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны - 600. «Қазіргі кезеңде сапаны жетілдіру мен басқару» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 аптаға дейн барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |2 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | |3 |ТС қорғау |50 | | | |БАӨЖ | | | |4 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |5 |ТС қорғау |50 | | | |БАӨЖ | | | |6 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |7 |Рубеждік бақылау |90 | | | |8 – 15 аптаға дейн барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |8 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |9 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |10 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |11 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | |12 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |13 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |14 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |15 |Рубеждік бақылау |90 | | 7 Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер: 8. 7.1.1. Аристов О.В., Леонов Н.Г. Управление качеством продукции. - М.: Изд-во стандартов, 2007. 9. 7.1.2. Ахмин А.М., Гасюк Д.П. Основы управления качеством продукции. Учебное пособие: СПб.: Изд-во «Союз», 2006. 10. 7.1.3. Гличев А.В. Основы управления качеством продукции. - М.: Изд-во АМИ, 2006. 11. 7.1.4. Корнеева Т.В. Толковый словарь по метрологии, измерительной технике и управлению качеством. - М.: Русский язык, 2006. 12. 7.1.5. Крылова Г.Д. Зарубежный опыт управления качеством. - М.: Изд-во стандартов, 2007. 13. 7.1.6. Окрепилов В.В. Управление качеством: Учебник для вузов. - М.: Экономика, 2007. 14. 7.1.7. Розова Н.К. Управление качеством. - СПб.: Питер, 2008. 15. 7.1.8. Салимова Т.А. Управление качеством: Учебное пособие. - Саранск: Тип. «Крас.Окт.», 2005. 16. 7.1.9. Управление качеством: Учеб. пособие / Под ред. К.И. Мазура. - М.: Высш.шк., 2007. 17. 7.1.10. Управление качеством / Под ред. С.Д. Ильенковой. М.: ЮНИТИ, 2007. 18. 7.1.11. Сергеев А.Г., Латышев М.В. Сертификация: Учебное пособие. — М.: Лотос, 2005. 19. 7.1.12. Закон РК «О техническом регулировании». 20. 7.1.13. Закон РК «Об основах технического регулирования». 21. 22. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. Деминг У.Э. Выход из кризиса. - М.: Мир, 2007. 7.2.2. Джуран Д. Все о качестве: Зарубежный опыт. Высший уровень руководства и качество. - М.:2006. 7.2.3. Журналы «Стандарты и качество». 7.2.4. Журналы «Методы менеджмента качества». 7.2.5. Исикава К. Японские методы управления качеством. - М.: Экономика, 2007. 7.2.6. Осипов Б.В., Мировская Е.А. Математические методы и ЭВМ в стандартизации и управлении качеством. - М.: Изд-во стандартов, 2008.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz