Файл қосу
Жануарлар психикасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.5.01.20. 39/01-2012| |«Зоопсихология» пәнінің |Баспа №3 | | |оқу-әдістемелік кешені |26.02.2010 орнына Баспа №| | |оқытушыға арналған |4 -------------- | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Зоопсихология» ПӘНІ БОЙЫНШАОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В050300 «Психология» мамандықтарына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1. ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К. Хаттама № 1 “___28___” ____08______ 2012ж 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____”_28_»____08____ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С 2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____”_05_»____09____ 2012 жыл Төрағасы _______Г.Григорьева 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____”_13_»____09____ 2012жыл Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев мазмұны |1 |Пайдалану облысы | |2 |Нормативті сілтеме | |3 |Жалпы мағлұматтар | |4 |Пәннің жұмыс жоспары | |5 |СОӨЖ және СӨЖ | |6 |ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ | |7 |Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы | |8 |Әдебиеттер | 1. Қолдану аймағы «Зоопсихология » пәнінен жасалған оқу-әдістемелік бірлестік психолог мамандықтағы студенттерге арналған. Пәнді оқу барысында студенттер қажетті іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыра отырып, пәннің мазмұнын, өзектілігі мен қажеттілігін, саясатын танып біледі.Пәнді терен зерттеуде оқу- әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді. 2. Нормативтік сілтемелер Осы «Зоопсихология » пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған: 5В050300-«психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 3. Жалпы ережелер Абдуллина Гулнар Кабдешеитовна, аға оқытушы - Психология кафедрасы - Байланыс мәліметтері-тел: 35-93-89, №1 оқу корпусы, №1212 кабинет - Сабақтың өтілу орны - № аудитория - Пәннің аталуы – Зоопсихология - Кредит саны - 3 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 |Курс|Семестр |Несие |Дәріс |Семинар | | | | |ДС | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Жануарлар психикасы |Жануарлар |Сызба, кесте, |жануарлардың |Жазбаша | |мен жүріс-тұрысы |психикасы туралы |плакаттар |түрлі | | | |түсініктің |Көрнекіліктер,|психикалық | | | |дамуы.Эволюция |ТСО, |әрекеті. | | | |проц. Жануарлар |плакаттар, | | | | |психикасының даму|лабораториялық| | | | |кезеңдері.А.Леонт|стенд | | | | |ьевтің үлесі. | | | | | Зоопсихология пәні, |Зоопсихология |Сызба, кесте, | |Жазбаша | |міндеттері, маңызы |пәні мен орны. |плакаттар |Антропоморфиз| | | |Ғылым ретінде | |м, | | | |даму | |механицизм, | | | |тарихы.Ч.Дарвин | |тропизмдер | | | |мен В.А.Вагнер | | | | | |ролі. | | | | | |Зоопсихологияның | | | | | |әдістері мен | | | | | |қазіргі кезеңдегі| | | | | |маңызы | | | | |Жануарлар психикалық |Жануарлар мінез –|Сызба, кесте, |Психикалық |коллоквиум| |әрекетіне жалпы |құлқын реттейтін |плакаттар |бейнеленудің | | |сипаттама. |қарапайым түрлер:| |ерекшеліктері| | | |таксистер мен | | | | | |тропизмдер. | | | | | |Тіршілік иелері | | | | | |психикасының | | | | | |негізі.. | | | | |Инстинктивтілік мінез |Инстинктивтер. |Сызба, кесте, |Когнититік |Ауызша | |– құлық пен үйрету. |Инстинктивтік |плакаттар |процестер. | | | |мінез- құлықтың | | | | | |бірліктері. | | | | | |Үйретудің | | | | | |формалары: | | | | | |ассоциативті және| | | | | |неассоциативті. | | | | |Жануарлар психикасының|Психика даму |Сызба, кесте, |Фабридің |Пікрталасі| |эволюциясы. |кезеңдерінің |плакаттар |интеллектуалд| | | |концепциясы | |ық әрекеті. | | | |(Фабри – | | | | | |Леонтьев) | | | | | |Интелектуалдық | | | | | |әрекеттің | | | | | |Леонтьев | | | | | |сипаттамасы | | | | | |бойынша | | | | | |белгілері. | | | | |Сенсорлық психиканың |Жануарлар |Сызба, кесте, |Локомоциялар.|Жазбаша | |қарапайым сатысын |психикасының |плакаттар |Кинездер, | | |сипаттау |төменгі | |токсистер | | | |деңгейдегі дамуы.| | | | | |Психикалық | | | | | |дамудың жоғарғы | | | | | |деңгейі. | | | | | |Локомоциялар. | | | | | |Кинездер, | | | | | |токсистер | | | | |Сенсорлық психиканың |Сенсорлық |Сызба, кесте, |Алғашқы сезім|Эссе | |жоғарғы деңгейі. |психиканың |плакаттар |органдары. | | | |жоғарғы | | | | | |деңгейінің | | | | | |өкілдері. Жүйке –| | | | | |жүйелерінің | | | | | |типтері. | | | | |Перцептивті психика |Өкілдері. Жүйке –|Сызба, кесте, |Затты |Реферат | |сатысы |жүйелерінің |плакаттар |қабылдау | | | |құрылысы. | |ерешеліктірі.| | | |Сенсорлық | |Икемділігі. | | | |қабілеті. | | | | | |Кеңістікті | | | | | |бағдарлауы. | | | | |Перцептивті психиканың|Өкілдері. |Сызба, кесте, |Қабылдау |Пікірталас| |жоғарғы деңгейі |Локомоторлық |плакаттар |ерекшеліктері| | | |даму. | |. | | | |Манипуляциялық | | | | | |белсенділік. | | | | | |Сенсорлық | | | | | |қабілеттер. | | | | |Жануарлар психикалық |Психикалық |Сызба, кесте, |Онтогенезде |Ауызша | |әрекетінің онтогенезде|әрекеттің |плакаттар |қалыптасу | | |дамуы |пренатальдық және| |мәселелерін | | | |постнатальдық | |зерттеу. | | | |даму сипаттамасы | | | | |Психикалық әрекеттің |Мінез – құлықтың |Сызба, кесте, |Эмбриогенезді|Эссе | |пренатольдық кезеңдегі|пренотальдық |плакаттар |к қылық | | |дамуы. |дамуы, туа біткен| |әрекеттің | | | |және жүре пайда | |морфофункцион| | | |болған | |алдық | | | |ерекшеліктері. | |негідері. | | | |Эмбриондық үйрену| | | | | |мен жетілу. | | | | |Психикалық әрекеттің |Психикалық |Сызба, кесте, |Постнатальды |Пікірталас| |постнатальдық дамуы |әрекеттің пре – |плакаттар |мінез – | | | |және постнатальды| |құлықтың | | | |дамуы. Ерте | |танымдық | | | |постнаталды | |аспектілері. | | | |кезеңдегі | | | | | |инстинктивті | | | | | |мінез – құлық. | | | | |Психикалық дамудың |Жануарлар |Сызба, кесте, |Жануарлардың |Жазбаша | |ювенильдік кезеңі. |ойындарының |плакаттар |ойындағы | | | |теориясы. | |қарым – | | | |Фабридің ойындар | |қатынасы. | | | |концепциясы. | | | | | |Фабридің ойындар | | | | | |түрлері жөніндегі| | | | | |сипаттамасы. | | | | |Еңбек әрекетінің пайда|Жануарлар |Сызба, кесте, |Қоғамдық |Ауызша | |болуы |құралдары |плакаттар |қарым – | | | |менадамдардың | |қатынастардың| | | |еңбек | |пайда болуы. | | | |құралдары.Еңбек | | | | | |әрекетінің шығуы.| | | | | |Қоғамдық қарым – | | | | | |қатынастардың | | | | | |пайда болуы. | | | | |Адам сөйлеуінің пайда|Үйірлі |Сызба, кесте, |Сигналдар |Реферат | |болуының биологиялық |қоғамдастық |плакаттар |(белгілер) | | |алғы шарттары |құрудың негігі | |және жауап | | | |құралдары.Жануарл| |беру | | | |ар қарым | |реакциялары. | | | |қатынасы. Адам | | | | | |сөйлеуінің пайда | | | | | |болуы. | | | | | |Антропоидтер | | | | | |интеллектісі мен | | | | | |адам санасының | | | | | |айырмашылықтары | | | | 7. Баға қою саясаты: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлар |Қосымша | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-8 апта аралығы бойынша дәріс |30 | | | |сабақтарына қатысуы | | | |2 |Дәріс, практикалық сабақтарға қатысуды |30 | | | |ағымдық бақылау | | | |3 |Сұрақ-жауап, эссе жазу |40 | | |4 |Реферат |40 | | |5 |Әдебиеттерге шолу, коспектілеу |30 | | |6 |Жазбаша салыстырмалы талдау жасау |30 | | |7 |Конспект, СӨОЖ |30 | | |8 |1 рубеждік бақылау 1-8 апта бойынша |70 | | | |коллоквиум, тесттер | | | |Барлығы |1-8 апта бойынша қорытынды ұпайлар |300 | | |9 |9-15 апта аралығы бойынша дәріс |30 | | | |сабақтарына қатысуы | | | | |Дәріс, практикалық сабақтарға қатысуды |30 | | | |ағымдық бақылау | | | |10 |Сұрақ-жауап, эссе жазу |40 | | |11 |Әдебиеттерге шолу, коспектілеу |40 | | |12 |Жазбаша салыстырмалы талдау жасау |30 | | |13 |Конспект, СӨОЖ |30 | | |14 |Конспект, СӨОЖ |30 | | |15 |2 рубеждік бақылау 9-15 апта бойынша |70 | | | |коллоквиум, тесттер | | | |Барлығы |9-15 апта бойынша қорытынды ұпайлар |300 | | |Емтихан |бойынша барлық ұпайлар |400 |Кесте бойынша | |Барлығы |академиялық кезең бойынша ұпайлар |1000 | | Баға қою саясаты: Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі ұпай санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай. Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600. Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай) 2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 балл, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан) Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 |№ |Апталар |1 |2 |3 | |1 |Фабри К.Э. Основы |3 |12 |25 % | | |зоопсихологии. М., 1976 | | | | |2 |Проваторов Г.В. |2 |12 |18 % | | |Зоопсихология. М., 2002. | | | | |3 |Тинберген Н. Поведение |6 |12 |50 % | | |животных. М., 1976. | | | | |4 |Рубинштейн С.Л. Основы |6 |12 |50 % | | |общей психологии. Т.1, М., | | | | | |1989. | | | | 8.1.Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Иванов А.А. Этология с основами зоопсихологии: Учебное пособие. – СПб.: Изд. «Лань», 2009. – 624с. 8.1.2. Батуев А.С. Высшая нервная деятельность. М., 2009. 8.1.3. Вагнер В.А. Биологические основания сравнительной психологии Т.1,2 М., 2010 8.1.4. Вопросы зоопсихологии, этологии и сравнительной психологии. М., 2005 8.1.5. Праваторов Г.В. Зоопсихология для гуманитариев. М., 2004 8.1.6. Рахимбеков К, Рахимбекова Г.К. Зоопсихология и сравнительная психология. Алматы, 2008. 8.1.7. Физиология поведения. Нейробиологические закономерности. Л., 2009. 8.1.8. Карамян А.И. Эволюция конечного мозга позвоночных. Л., 2006 8.1.9.Филиппова Г.Г. Зоопсихология и сравнительная психология. М., 2004 8.1.10. Батуев А.С. Физиология высшей нервной деятельности и сенсорных систем: Учебник для вузов.-Спб.:Питер, 2010.-317с. 8.1.11. Ильин Е.И. Моторика человека. – СПб., М. 2009. 8.1.12. Левотин Р. Человеческая индивидуальность: наследственность и среда.- М., 2008 8.1.13. Намазбаева Ж.И. Жалпы психология: Оқулық – Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ Психология институты, 2006. – 296 б. 8.1.14. Абрамова Г.С. Возрастная психология: Учебник для высшей школы. М., 2000. 8.1.15. Деркач А.А. Акмеология: Личностное и профессиональное развитие человека. Кн. 2.-М.: РАГС, 2010 8.1.16. Панов Е.Н. Общение в мире животных. М., 2006. 8.1.17. Хайнд Р. Поведение животных. М., 2005. 8.2. Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Анохин А.П. Генетика, мозг и психика человека: Тенденции и перспективы исследований. М., 2009. 8.2.2. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., 2007 8.2.3. Дубинин Н.П. Что такое человек. М., 2010. 8.2.4. Бернштейн Н.А. Физиология движений и активности. М., 2011. 8.2.5. Рогинский Г.З. Проблемы антропогенеза. М., 2000 8.2.6.Северцов А.Н. Эволюция и психика. М., 2009 8.2.7. Рычков Ю.Г. Генохронология исторических событий // Вопросы антропологии 2010. Вып. 77. 8.2.8. Шкуратов В.А. Психология в истории культуры и познания. Ростов н/Д, 2011 8.2.9. Вейн А.М. Память человека. М., 2007. 8.2.10. Климов Е.А. Индивидульный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы. Казань: Каз.унв., 2000 8.2.11. Блум Ф., Лейзорсон А., Фафетедтер Л. Мозг, разум и поведение. М., 2008. 8.2.12. Панов Е.Н. Этология – её истоки, становление и место в исследовании поведения. М., 2006. 8.2.12.Кликс Ф. Пробуждающееся мышление. У истоков человеческого интеллекта. М., 2003.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz