Файл қосу
Жануарлар психикасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті |
|3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК |
| | |042-14.5.01.20. 39/01-2012|
|«Зоопсихология» пәнінің |Баспа №3 | |
|оқу-әдістемелік кешені |26.02.2010 орнына Баспа №| |
|оқытушыға арналған |4 -------------- | |
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Зоопсихология» ПӘНІ БОЙЫНШАОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В050300 «Психология» мамандықтарына
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2012
Алғысөз
1. ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
“ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К.
Хаттама № 1 “___28___”
____08______ 2012ж
2.ҚАРАЛДЫ
1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология”
кафедрасының отырысында
Хаттама №__1____”_28_»____08____ 2012 жыл
Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С
2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №__1____”_05_»____09____ 2012 жыл
Төрағасы _______Г.Григорьева
3.БЕКІТІЛДІ
3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №__1____”_13_»____09____ 2012жыл
Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев
мазмұны
|1 |Пайдалану облысы |
|2 |Нормативті сілтеме |
|3 |Жалпы мағлұматтар |
|4 |Пәннің жұмыс жоспары |
|5 |СОӨЖ және СӨЖ |
|6 |ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ |
|7 |Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |
|8 |Әдебиеттер |
1. Қолдану аймағы
«Зоопсихология » пәнінен жасалған оқу-әдістемелік бірлестік психолог
мамандықтағы студенттерге арналған. Пәнді оқу барысында студенттер қажетті
іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыра отырып, пәннің мазмұнын, өзектілігі
мен қажеттілігін, саясатын танып біледі.Пәнді терен зерттеуде оқу-
әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді.
2. Нормативтік сілтемелер
Осы «Зоопсихология » пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі
құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің
ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған:
5В050300-«психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға
бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім
және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген.
3. Жалпы ережелер
Абдуллина Гулнар Кабдешеитовна, аға оқытушы
- Психология кафедрасы
- Байланыс мәліметтері-тел: 35-93-89, №1 оқу корпусы, №1212 кабинет
- Сабақтың өтілу орны - № аудитория
- Пәннің аталуы – Зоопсихология
- Кредит саны - 3
Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте 1
|Курс|Семестр |Несие |Дәріс |Семинар |
| | | |ДС |
|Дәрістер |Практикалық | | | |
| |(семинар) | | | |
| |сабақтар | | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |
|Жануарлар психикасы |Жануарлар |Сызба, кесте, |жануарлардың |Жазбаша |
|мен жүріс-тұрысы |психикасы туралы |плакаттар |түрлі | |
| |түсініктің |Көрнекіліктер,|психикалық | |
| |дамуы.Эволюция |ТСО, |әрекеті. | |
| |проц. Жануарлар |плакаттар, | | |
| |психикасының даму|лабораториялық| | |
| |кезеңдері.А.Леонт|стенд | | |
| |ьевтің үлесі. | | | |
| Зоопсихология пәні, |Зоопсихология |Сызба, кесте, | |Жазбаша |
|міндеттері, маңызы |пәні мен орны. |плакаттар |Антропоморфиз| |
| |Ғылым ретінде | |м, | |
| |даму | |механицизм, | |
| |тарихы.Ч.Дарвин | |тропизмдер | |
| |мен В.А.Вагнер | | | |
| |ролі. | | | |
| |Зоопсихологияның | | | |
| |әдістері мен | | | |
| |қазіргі кезеңдегі| | | |
| |маңызы | | | |
|Жануарлар психикалық |Жануарлар мінез –|Сызба, кесте, |Психикалық |коллоквиум|
|әрекетіне жалпы |құлқын реттейтін |плакаттар |бейнеленудің | |
|сипаттама. |қарапайым түрлер:| |ерекшеліктері| |
| |таксистер мен | | | |
| |тропизмдер. | | | |
| |Тіршілік иелері | | | |
| |психикасының | | | |
| |негізі.. | | | |
|Инстинктивтілік мінез |Инстинктивтер. |Сызба, кесте, |Когнититік |Ауызша |
|– құлық пен үйрету. |Инстинктивтік |плакаттар |процестер. | |
| |мінез- құлықтың | | | |
| |бірліктері. | | | |
| |Үйретудің | | | |
| |формалары: | | | |
| |ассоциативті және| | | |
| |неассоциативті. | | | |
|Жануарлар психикасының|Психика даму |Сызба, кесте, |Фабридің |Пікрталасі|
|эволюциясы. |кезеңдерінің |плакаттар |интеллектуалд| |
| |концепциясы | |ық әрекеті. | |
| |(Фабри – | | | |
| |Леонтьев) | | | |
| |Интелектуалдық | | | |
| |әрекеттің | | | |
| |Леонтьев | | | |
| |сипаттамасы | | | |
| |бойынша | | | |
| |белгілері. | | | |
|Сенсорлық психиканың |Жануарлар |Сызба, кесте, |Локомоциялар.|Жазбаша |
|қарапайым сатысын |психикасының |плакаттар |Кинездер, | |
|сипаттау |төменгі | |токсистер | |
| |деңгейдегі дамуы.| | | |
| |Психикалық | | | |
| |дамудың жоғарғы | | | |
| |деңгейі. | | | |
| |Локомоциялар. | | | |
| |Кинездер, | | | |
| |токсистер | | | |
|Сенсорлық психиканың |Сенсорлық |Сызба, кесте, |Алғашқы сезім|Эссе |
|жоғарғы деңгейі. |психиканың |плакаттар |органдары. | |
| |жоғарғы | | | |
| |деңгейінің | | | |
| |өкілдері. Жүйке –| | | |
| |жүйелерінің | | | |
| |типтері. | | | |
|Перцептивті психика |Өкілдері. Жүйке –|Сызба, кесте, |Затты |Реферат |
|сатысы |жүйелерінің |плакаттар |қабылдау | |
| |құрылысы. | |ерешеліктірі.| |
| |Сенсорлық | |Икемділігі. | |
| |қабілеті. | | | |
| |Кеңістікті | | | |
| |бағдарлауы. | | | |
|Перцептивті психиканың|Өкілдері. |Сызба, кесте, |Қабылдау |Пікірталас|
|жоғарғы деңгейі |Локомоторлық |плакаттар |ерекшеліктері| |
| |даму. | |. | |
| |Манипуляциялық | | | |
| |белсенділік. | | | |
| |Сенсорлық | | | |
| |қабілеттер. | | | |
|Жануарлар психикалық |Психикалық |Сызба, кесте, |Онтогенезде |Ауызша |
|әрекетінің онтогенезде|әрекеттің |плакаттар |қалыптасу | |
|дамуы |пренатальдық және| |мәселелерін | |
| |постнатальдық | |зерттеу. | |
| |даму сипаттамасы | | | |
|Психикалық әрекеттің |Мінез – құлықтың |Сызба, кесте, |Эмбриогенезді|Эссе |
|пренатольдық кезеңдегі|пренотальдық |плакаттар |к қылық | |
|дамуы. |дамуы, туа біткен| |әрекеттің | |
| |және жүре пайда | |морфофункцион| |
| |болған | |алдық | |
| |ерекшеліктері. | |негідері. | |
| |Эмбриондық үйрену| | | |
| |мен жетілу. | | | |
|Психикалық әрекеттің |Психикалық |Сызба, кесте, |Постнатальды |Пікірталас|
|постнатальдық дамуы |әрекеттің пре – |плакаттар |мінез – | |
| |және постнатальды| |құлықтың | |
| |дамуы. Ерте | |танымдық | |
| |постнаталды | |аспектілері. | |
| |кезеңдегі | | | |
| |инстинктивті | | | |
| |мінез – құлық. | | | |
|Психикалық дамудың |Жануарлар |Сызба, кесте, |Жануарлардың |Жазбаша |
|ювенильдік кезеңі. |ойындарының |плакаттар |ойындағы | |
| |теориясы. | |қарым – | |
| |Фабридің ойындар | |қатынасы. | |
| |концепциясы. | | | |
| |Фабридің ойындар | | | |
| |түрлері жөніндегі| | | |
| |сипаттамасы. | | | |
|Еңбек әрекетінің пайда|Жануарлар |Сызба, кесте, |Қоғамдық |Ауызша |
|болуы |құралдары |плакаттар |қарым – | |
| |менадамдардың | |қатынастардың| |
| |еңбек | |пайда болуы. | |
| |құралдары.Еңбек | | | |
| |әрекетінің шығуы.| | | |
| |Қоғамдық қарым – | | | |
| |қатынастардың | | | |
| |пайда болуы. | | | |
|Адам сөйлеуінің пайда|Үйірлі |Сызба, кесте, |Сигналдар |Реферат |
|болуының биологиялық |қоғамдастық |плакаттар |(белгілер) | |
|алғы шарттары |құрудың негігі | |және жауап | |
| |құралдары.Жануарл| |беру | |
| |ар қарым | |реакциялары. | |
| |қатынасы. Адам | | | |
| |сөйлеуінің пайда | | | |
| |болуы. | | | |
| |Антропоидтер | | | |
| |интеллектісі мен | | | |
| |адам санасының | | | |
| |айырмашылықтары | | | |
7. Баға қою саясаты:
Кесте 2
|Апта |Бақылау түрі |Ұпайлар |Қосымша |
|1 |2 |3 |4 |
|1 |1-8 апта аралығы бойынша дәріс |30 | |
| |сабақтарына қатысуы | | |
|2 |Дәріс, практикалық сабақтарға қатысуды |30 | |
| |ағымдық бақылау | | |
|3 |Сұрақ-жауап, эссе жазу |40 | |
|4 |Реферат |40 | |
|5 |Әдебиеттерге шолу, коспектілеу |30 | |
|6 |Жазбаша салыстырмалы талдау жасау |30 | |
|7 |Конспект, СӨОЖ |30 | |
|8 |1 рубеждік бақылау 1-8 апта бойынша |70 | |
| |коллоквиум, тесттер | | |
|Барлығы |1-8 апта бойынша қорытынды ұпайлар |300 | |
|9 |9-15 апта аралығы бойынша дәріс |30 | |
| |сабақтарына қатысуы | | |
| |Дәріс, практикалық сабақтарға қатысуды |30 | |
| |ағымдық бақылау | | |
|10 |Сұрақ-жауап, эссе жазу |40 | |
|11 |Әдебиеттерге шолу, коспектілеу |40 | |
|12 |Жазбаша салыстырмалы талдау жасау |30 | |
|13 |Конспект, СӨОЖ |30 | |
|14 |Конспект, СӨОЖ |30 | |
|15 |2 рубеждік бақылау 9-15 апта бойынша |70 | |
| |коллоквиум, тесттер | | |
|Барлығы |9-15 апта бойынша қорытынды ұпайлар |300 | |
|Емтихан |бойынша барлық ұпайлар |400 |Кесте бойынша |
|Барлығы |академиялық кезең бойынша ұпайлар |1000 | |
Баға қою саясаты:
Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі ұпай
санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны:
1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай,
2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай.
Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600.
Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:
1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша
максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай)
2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 балл, белсенділігі үшін максимум
100 ұпай)
3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан)
Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген.
Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60%
ғана қойылады.
Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 4
|№ |Апталар |1 |2 |3 |
|1 |Фабри К.Э. Основы |3 |12 |25 % |
| |зоопсихологии. М., 1976 | | | |
|2 |Проваторов Г.В. |2 |12 |18 % |
| |Зоопсихология. М., 2002. | | | |
|3 |Тинберген Н. Поведение |6 |12 |50 % |
| |животных. М., 1976. | | | |
|4 |Рубинштейн С.Л. Основы |6 |12 |50 % |
| |общей психологии. Т.1, М., | | | |
| |1989. | | | |
8.1.Негізгі әдебиеттер
8.1.1. Иванов А.А. Этология с основами зоопсихологии: Учебное пособие. –
СПб.: Изд. «Лань», 2009. – 624с.
8.1.2. Батуев А.С. Высшая нервная деятельность. М., 2009.
8.1.3. Вагнер В.А. Биологические основания сравнительной психологии Т.1,2
М., 2010
8.1.4. Вопросы зоопсихологии, этологии и сравнительной психологии. М.,
2005
8.1.5. Праваторов Г.В. Зоопсихология для гуманитариев. М., 2004
8.1.6. Рахимбеков К, Рахимбекова Г.К. Зоопсихология и сравнительная
психология. Алматы, 2008.
8.1.7. Физиология поведения. Нейробиологические закономерности. Л., 2009.
8.1.8. Карамян А.И. Эволюция конечного мозга позвоночных. Л., 2006
8.1.9.Филиппова Г.Г. Зоопсихология и сравнительная психология. М., 2004
8.1.10. Батуев А.С. Физиология высшей нервной деятельности и сенсорных
систем: Учебник для вузов.-Спб.:Питер, 2010.-317с.
8.1.11. Ильин Е.И. Моторика человека. – СПб., М. 2009.
8.1.12. Левотин Р. Человеческая индивидуальность: наследственность и
среда.- М., 2008
8.1.13. Намазбаева Ж.И. Жалпы психология: Оқулық – Алматы: Абай атындағы
ҚазҰПУ Психология институты, 2006. – 296 б.
8.1.14. Абрамова Г.С. Возрастная психология: Учебник для высшей школы.
М., 2000.
8.1.15. Деркач А.А. Акмеология: Личностное и профессиональное развитие
человека. Кн. 2.-М.: РАГС, 2010
8.1.16. Панов Е.Н. Общение в мире животных. М., 2006.
8.1.17. Хайнд Р. Поведение животных. М., 2005.
8.2. Қосымша әдебиеттер:
8.2.1. Анохин А.П. Генетика, мозг и психика человека: Тенденции и
перспективы исследований. М., 2009.
8.2.2. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., 2007
8.2.3. Дубинин Н.П. Что такое человек. М., 2010.
8.2.4. Бернштейн Н.А. Физиология движений и активности. М., 2011.
8.2.5. Рогинский Г.З. Проблемы антропогенеза. М., 2000
8.2.6.Северцов А.Н. Эволюция и психика. М., 2009
8.2.7. Рычков Ю.Г. Генохронология исторических событий // Вопросы
антропологии 2010. Вып. 77.
8.2.8. Шкуратов В.А. Психология в истории культуры и познания. Ростов
н/Д, 2011
8.2.9. Вейн А.М. Память человека. М., 2007.
8.2.10. Климов Е.А. Индивидульный стиль деятельности в зависимости от
типологических свойств нервной системы. Казань: Каз.унв., 2000
8.2.11. Блум Ф., Лейзорсон А., Фафетедтер Л. Мозг, разум и поведение. М.,
2008.
8.2.12. Панов Е.Н. Этология – её истоки, становление и место в
исследовании поведения. М., 2006.
8.2.12.Кликс Ф. Пробуждающееся мышление. У истоков человеческого
интеллекта. М., 2003.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz