Файл қосу

Жануарлар психикасы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                             |
|шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті                                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты      |ПОӘК                     |ПОӘК                      |
|                           |                         |042-14.5.01.20. 39/01-2012|
|«Зоопсихология»  пәнінің   |Баспа №3                 |                          |
|оқу-әдістемелік кешені     |26.02.2010 орнына Баспа №|                          |
|оқытушыға  арналған        |4 --------------         |                          |















                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


             «Зоопсихология» ПӘНІ БОЙЫНШАОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                    5В050300 «Психология» мамандықтарына

              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ


































                                    Семей


                                    2012











  Алғысөз




     1. ЖАСАЛЫНДЫ
    Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
    “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К.
               Хаттама     №     1                                “___28___”
____08______ 2012ж


   2.ҚАРАЛДЫ


   1.  Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің   “Психология”
      кафедрасының отырысында
    Хаттама №__1____”_28_»____08____  2012 жыл


   Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С


   2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
   Хаттама №__1____”_05_»____09____  2012 жыл


   Төрағасы _______Г.Григорьева


   3.БЕКІТІЛДІ
   3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
   Хаттама №__1____”_13_»____09____  2012жыл


   Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев





                                   мазмұны



   |1    |Пайдалану облысы                                                      |
|2    |Нормативті сілтеме                                                    |
|3    |Жалпы мағлұматтар                                                     |
|4    |Пәннің жұмыс жоспары                                                  |
|5    |СОӨЖ  және СӨЖ                                                        |
|6    |ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ                                        |
|7    |Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы                   |
|8    |Әдебиеттер                                                            |





   1. Қолдану аймағы
   «Зоопсихология »  пәнінен  жасалған  оқу-әдістемелік  бірлестік  психолог
мамандықтағы студенттерге арналған. Пәнді оқу барысында  студенттер  қажетті
іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыра отырып, пәннің мазмұнын,  өзектілігі
мен  қажеттілігін,  саясатын  танып  біледі.Пәнді   терен   зерттеуде   оқу-
әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді.


   2. Нормативтік сілтемелер

   Осы    «Зоопсихология   »   пәнінен   оқу-әдістемелік   кешен   төмендегі
құжаттардағы  барлық  талаптар  мен   ұсыныстар   бойынша   оқу   процесінің
ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған:

             5В050300-«психология»  мамандығы  бойынша  Мемлекеттік  Жалпыға
бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС  3.04.019-2011  Қазақстан  Республикасы  білім
және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген.


   3. Жалпы ережелер
   Абдуллина Гулнар Кабдешеитовна, аға оқытушы
    - Психология кафедрасы
    - Байланыс мәліметтері-тел: 35-93-89, №1 оқу корпусы, №1212 кабинет
    - Сабақтың өтілу орны - №         аудитория
    - Пәннің аталуы – Зоопсихология
    - Кредит саны - 3


   Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
                                                                     Кесте 1
|Курс|Семестр         |Несие                |Дәріс               |Семинар     |
|                                        |              |             |ДС        |
|Дәрістер              |Практикалық      |              |             |          |
|                      |(семинар)        |              |             |          |
|                      |сабақтар         |              |             |          |
|1                     |2                |3             |4            |5         |
|Жануарлар психикасы   |Жануарлар        |Сызба, кесте, |жануарлардың |Жазбаша   |
|мен жүріс-тұрысы      |психикасы туралы |плакаттар     |түрлі        |          |
|                      |түсініктің       |Көрнекіліктер,|психикалық   |          |
|                      |дамуы.Эволюция   |ТСО,          |әрекеті.     |          |
|                      |проц. Жануарлар  |плакаттар,    |             |          |
|                      |психикасының даму|лабораториялық|             |          |
|                      |кезеңдері.А.Леонт|стенд         |             |          |
|                      |ьевтің үлесі.    |              |             |          |
| Зоопсихология пәні,  |Зоопсихология    |Сызба, кесте, |             |Жазбаша   |
|міндеттері, маңызы    |пәні мен орны.   |плакаттар     |Антропоморфиз|          |
|                      |Ғылым ретінде    |              |м,           |          |
|                      |даму             |              |механицизм,  |          |
|                      |тарихы.Ч.Дарвин  |              |тропизмдер   |          |
|                      |мен В.А.Вагнер   |              |             |          |
|                      |ролі.            |              |             |          |
|                      |Зоопсихологияның |              |             |          |
|                      |әдістері мен     |              |             |          |
|                      |қазіргі кезеңдегі|              |             |          |
|                      |маңызы           |              |             |          |
|Жануарлар  психикалық |Жануарлар мінез –|Сызба, кесте, |Психикалық   |коллоквиум|
|әрекетіне жалпы       |құлқын реттейтін |плакаттар     |бейнеленудің |          |
|сипаттама.            |қарапайым түрлер:|              |ерекшеліктері|          |
|                      |таксистер мен    |              |             |          |
|                      |тропизмдер.      |              |             |          |
|                      |Тіршілік  иелері |              |             |          |
|                      |психикасының     |              |             |          |
|                      |негізі..         |              |             |          |
|Инстинктивтілік мінез |Инстинктивтер.   |Сызба, кесте, |Когнититік   |Ауызша    |
|– құлық пен үйрету.   |Инстинктивтік    |плакаттар     |процестер.   |          |
|                      |мінез- құлықтың  |              |             |          |
|                      |бірліктері.      |              |             |          |
|                      |Үйретудің        |              |             |          |
|                      |формалары:       |              |             |          |
|                      |ассоциативті және|              |             |          |
|                      |неассоциативті.  |              |             |          |
|Жануарлар психикасының|Психика даму     |Сызба, кесте, |Фабридің     |Пікрталасі|
|эволюциясы.           |кезеңдерінің     |плакаттар     |интеллектуалд|          |
|                      |концепциясы      |              |ық әрекеті.  |          |
|                      |(Фабри –         |              |             |          |
|                      |Леонтьев)        |              |             |          |
|                      |Интелектуалдық   |              |             |          |
|                      |әрекеттің        |              |             |          |
|                      |Леонтьев         |              |             |          |
|                      |сипаттамасы      |              |             |          |
|                      |бойынша          |              |             |          |
|                      |белгілері.       |              |             |          |
|Сенсорлық психиканың  |Жануарлар        |Сызба, кесте, |Локомоциялар.|Жазбаша   |
|қарапайым сатысын     |психикасының     |плакаттар     |Кинездер,    |          |
|сипаттау              |төменгі          |              |токсистер    |          |
|                      |деңгейдегі дамуы.|              |             |          |
|                      |Психикалық       |              |             |          |
|                      |дамудың жоғарғы  |              |             |          |
|                      |деңгейі.         |              |             |          |
|                      |Локомоциялар.    |              |             |          |
|                      |Кинездер,        |              |             |          |
|                      |токсистер        |              |             |          |
|Сенсорлық психиканың  |Сенсорлық        |Сызба, кесте, |Алғашқы сезім|Эссе      |
|жоғарғы деңгейі.      |психиканың       |плакаттар     |органдары.   |          |
|                      |жоғарғы          |              |             |          |
|                      |деңгейінің       |              |             |          |
|                      |өкілдері. Жүйке –|              |             |          |
|                      |жүйелерінің      |              |             |          |
|                      |типтері.         |              |             |          |
|Перцептивті психика   |Өкілдері. Жүйке –|Сызба, кесте, |Затты        |Реферат   |
|сатысы                |жүйелерінің      |плакаттар     |қабылдау     |          |
|                      |құрылысы.        |              |ерешеліктірі.|          |
|                      |Сенсорлық        |              |Икемділігі.  |          |
|                      |қабілеті.        |              |             |          |
|                      |Кеңістікті       |              |             |          |
|                      |бағдарлауы.      |              |             |          |
|Перцептивті психиканың|Өкілдері.        |Сызба, кесте, |Қабылдау     |Пікірталас|
|жоғарғы деңгейі       |Локомоторлық     |плакаттар     |ерекшеліктері|          |
|                      |даму.            |              |.            |          |
|                      |Манипуляциялық   |              |             |          |
|                      |белсенділік.     |              |             |          |
|                      |Сенсорлық        |              |             |          |
|                      |қабілеттер.      |              |             |          |
|Жануарлар психикалық  |Психикалық       |Сызба, кесте, |Онтогенезде  |Ауызша    |
|әрекетінің онтогенезде|әрекеттің        |плакаттар     |қалыптасу    |          |
|дамуы                 |пренатальдық және|              |мәселелерін  |          |
|                      |постнатальдық    |              |зерттеу.     |          |
|                      |даму сипаттамасы |              |             |          |
|Психикалық әрекеттің  |Мінез – құлықтың |Сызба, кесте, |Эмбриогенезді|Эссе      |
|пренатольдық кезеңдегі|пренотальдық     |плакаттар     |к қылық      |          |
|дамуы.                |дамуы, туа біткен|              |әрекеттің    |          |
|                      |және жүре пайда  |              |морфофункцион|          |
|                      |болған           |              |алдық        |          |
|                      |ерекшеліктері.   |              |негідері.    |          |
|                      |Эмбриондық үйрену|              |             |          |
|                      |мен жетілу.      |              |             |          |
|Психикалық әрекеттің  |Психикалық       |Сызба, кесте, |Постнатальды |Пікірталас|
|постнатальдық дамуы   |әрекеттің пре –  |плакаттар     |мінез –      |          |
|                      |және постнатальды|              |құлықтың     |          |
|                      |дамуы. Ерте      |              |танымдық     |          |
|                      |постнаталды      |              |аспектілері. |          |
|                      |кезеңдегі        |              |             |          |
|                      |инстинктивті     |              |             |          |
|                      |мінез – құлық.   |              |             |          |
|Психикалық дамудың    |Жануарлар        |Сызба, кесте, |Жануарлардың |Жазбаша   |
|ювенильдік кезеңі.    |ойындарының      |плакаттар     |ойындағы     |          |
|                      |теориясы.        |              |қарым –      |          |
|                      |Фабридің ойындар |              |қатынасы.    |          |
|                      |концепциясы.     |              |             |          |
|                      |Фабридің ойындар |              |             |          |
|                      |түрлері жөніндегі|              |             |          |
|                      |сипаттамасы.     |              |             |          |
|Еңбек әрекетінің пайда|Жануарлар        |Сызба, кесте, |Қоғамдық     |Ауызша    |
|болуы                 |құралдары        |плакаттар     |қарым –      |          |
|                      |менадамдардың    |              |қатынастардың|          |
|                      |еңбек            |              |пайда болуы. |          |
|                      |құралдары.Еңбек  |              |             |          |
|                      |әрекетінің шығуы.|              |             |          |
|                      |Қоғамдық қарым – |              |             |          |
|                      |қатынастардың    |              |             |          |
|                      |пайда болуы.     |              |             |          |
|Адам сөйлеуінің  пайда|Үйірлі           |Сызба, кесте, |Сигналдар    |Реферат   |
|болуының биологиялық  |қоғамдастық      |плакаттар     |(белгілер)   |          |
|алғы шарттары         |құрудың негігі   |              |және жауап   |          |
|                      |құралдары.Жануарл|              |беру         |          |
|                      |ар қарым         |              |реакциялары. |          |
|                      |қатынасы. Адам   |              |             |          |
|                      |сөйлеуінің пайда |              |             |          |
|                      |болуы.           |              |             |          |
|                      |Антропоидтер     |              |             |          |
|                      |интеллектісі мен |              |             |          |
|                      |адам санасының   |              |             |          |
|                      |айырмашылықтары  |              |             |          |








      7. Баға қою саясаты:


                        Кесте 2

|Апта     |Бақылау түрі                            |Ұпайлар  |Қосымша        |
|1        |2                                       |3        |4              |
|1        |1-8 апта аралығы бойынша дәріс          |30       |               |
|         |сабақтарына қатысуы                     |         |               |
|2        |Дәріс, практикалық сабақтарға қатысуды  |30       |               |
|         |ағымдық бақылау                         |         |               |
|3        |Сұрақ-жауап, эссе жазу                  |40       |               |
|4        |Реферат                                 |40       |               |
|5        |Әдебиеттерге шолу, коспектілеу          |30       |               |
|6        |Жазбаша салыстырмалы талдау жасау       |30       |               |
|7        |Конспект, СӨОЖ                          |30       |               |
|8        |1 рубеждік бақылау 1-8 апта бойынша     |70       |               |
|         |коллоквиум, тесттер                     |         |               |
|Барлығы  |1-8 апта бойынша қорытынды ұпайлар      |300      |               |
|9        |9-15 апта аралығы бойынша дәріс         |30       |               |
|         |сабақтарына қатысуы                     |         |               |
|         |Дәріс, практикалық сабақтарға қатысуды  |30       |               |
|         |ағымдық бақылау                         |         |               |
|10       |Сұрақ-жауап, эссе жазу                  |40       |               |
|11       |Әдебиеттерге шолу, коспектілеу          |40       |               |
|12       |Жазбаша салыстырмалы талдау жасау       |30       |               |
|13       |Конспект, СӨОЖ                          |30       |               |
|14       |Конспект, СӨОЖ                          |30       |               |
|15       |2 рубеждік бақылау 9-15 апта бойынша    |70       |               |
|         |коллоквиум, тесттер                     |         |               |
|Барлығы  |9-15 апта бойынша қорытынды ұпайлар     |300      |               |
|Емтихан  |бойынша барлық ұпайлар                  |400      |Кесте бойынша  |
|Барлығы  |академиялық кезең бойынша ұпайлар       |1000     |               |

   Баға қою саясаты:
      Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы  үшін  белгілі  ұпай
санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны:
   1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай,
   2-рейтинг нәтижесі бойынша  9-15 апталарда – 300 ұпай.
   Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600.
       Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:
   1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль  бойынша
максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай)
   2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін  – 20 балл, белсенділігі үшін  максимум
100 ұпай)
   3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан)
   Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген.
   Бақылау  мерзімдері  8-аптаның  соңы  және  15-аптаның  соңы.   Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға  болады,  бірақ  егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып,  баллдың  60%
ғана қойылады.
Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

   Кесте 4

|№    |Апталар                    |1        |2            |3           |
|1    |Фабри К.Э. Основы          |3        |12           |25 %        |
|     |зоопсихологии. М., 1976    |         |             |            |
|2    |Проваторов Г.В.            |2        |12           |18 %        |
|     |Зоопсихология. М., 2002.   |         |             |            |
|3    |Тинберген Н. Поведение     |6        |12           |50 %        |
|     |животных. М., 1976.        |         |             |            |
|4    |Рубинштейн С.Л. Основы     |6        |12           |50 %        |
|     |общей психологии. Т.1, М., |         |             |            |
|     |1989.                      |         |             |            |




8.1.Негізгі әдебиеттер
   8.1.1. Иванов А.А. Этология с основами зоопсихологии: Учебное пособие.  –
СПб.: Изд. «Лань», 2009. – 624с.
   8.1.2. Батуев А.С. Высшая нервная деятельность. М., 2009.
   8.1.3. Вагнер В.А. Биологические основания сравнительной психологии Т.1,2
М., 2010
   8.1.4. Вопросы зоопсихологии, этологии и  сравнительной  психологии.  М.,
2005
   8.1.5. Праваторов Г.В. Зоопсихология для гуманитариев. М., 2004
   8.1.6. Рахимбеков  К,  Рахимбекова  Г.К.  Зоопсихология  и  сравнительная
психология. Алматы, 2008.
   8.1.7. Физиология поведения. Нейробиологические закономерности. Л., 2009.
   8.1.8. Карамян А.И. Эволюция конечного мозга позвоночных. Л., 2006
   8.1.9.Филиппова Г.Г. Зоопсихология и сравнительная психология. М., 2004
   8.1.10. Батуев А.С. Физиология высшей нервной  деятельности  и  сенсорных
систем: Учебник для вузов.-Спб.:Питер, 2010.-317с.
   8.1.11. Ильин Е.И. Моторика человека. – СПб., М. 2009.
   8.1.12. Левотин  Р.  Человеческая  индивидуальность:  наследственность  и
среда.- М., 2008
   8.1.13. Намазбаева Ж.И. Жалпы психология: Оқулық – Алматы: Абай  атындағы
ҚазҰПУ Психология институты, 2006. – 296 б.
   8.1.14. Абрамова Г.С. Возрастная психология: Учебник  для  высшей  школы.
М., 2000.
   8.1.15. Деркач А.А. Акмеология: Личностное  и  профессиональное  развитие
человека. Кн. 2.-М.: РАГС, 2010
   8.1.16. Панов Е.Н. Общение в мире животных. М., 2006.
   8.1.17. Хайнд Р. Поведение животных. М., 2005.


   8.2. Қосымша әдебиеттер:
   8.2.1. Анохин  А.П.  Генетика,  мозг  и  психика  человека:  Тенденции  и
перспективы исследований. М., 2009.
   8.2.2. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., 2007
   8.2.3. Дубинин Н.П. Что такое человек. М., 2010.
   8.2.4. Бернштейн Н.А. Физиология движений и активности. М., 2011.
   8.2.5. Рогинский Г.З. Проблемы антропогенеза. М., 2000
   8.2.6.Северцов А.Н. Эволюция и психика. М., 2009
   8.2.7.  Рычков  Ю.Г.  Генохронология  исторических  событий  //   Вопросы
антропологии 2010. Вып. 77.
   8.2.8. Шкуратов В.А. Психология в истории  культуры  и  познания.  Ростов
н/Д, 2011
   8.2.9. Вейн А.М. Память человека. М., 2007.
   8.2.10. Климов Е.А. Индивидульный стиль  деятельности  в  зависимости  от
типологических свойств нервной системы. Казань: Каз.унв., 2000
   8.2.11. Блум Ф., Лейзорсон А., Фафетедтер Л. Мозг, разум и поведение. М.,
2008.
   8.2.12.  Панов  Е.Н.  Этология  –  её  истоки,  становление  и  место   в
исследовании поведения. М., 2006.
   8.2.12.Кликс  Ф.  Пробуждающееся  мышление.   У   истоков   человеческого
интеллекта. М., 2003.
Пәндер