Файл қосу
Пәнді оқытудың тапсырмасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |УМКД 042–18-1.1.53/02–2013 | |«Агробизнесті ұйымдастыру» |№__ басылым | | |пәні бойынша студенттерге | | | |арналған пәннің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Агробизнесті ұйымдасытру» пәні бойынша 5В080200 мамандығының студенттері үшін ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2013 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Қуантқан Б. Семей қаласы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Экономика және бизнес» кафедрасының доцент м.а., э.ғ.к. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Экономика және бизнес» кафедрасының мәжілісінде Хаттама №___, « ___» ________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Д.Жайлаубаева 2.2.Қаржы-экономикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюроның мәжілісінде Хаттама №___, « ___» ________ 2013 жыл Төраға ____________ С.Х.Тойкин 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып және баспаға ұсынылды Хаттама №___, « ___» ________ 2013 жыл ОӘК төрайымы ____________ Г.К.Искакова 4. ЕНГІЗІЛДІ №2 басылым 30.09.2009 №1 басылым орнына Мазмұны 1. Жалпы жағдайлар 2. Пән мазмұны және сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1.ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Агробизнес - агроөнеркәсіп кешені салаларын, оның ішінде ауыл шаруашылығы экономикасының теориялық негіздерін, Қазақстан Республикасының 1991–2007 жылдары арасындағы өндірістік – экономикалық көрсеткіштерін әртүрлі меншік түрлерін ескере отырып оқытуға негізделіп отыр. 1.2 Пәнді зерттеудің мақсаты: «Агробизнесті ұйымдастыру» пәнін оқытудың мақсаты болып агроөнеркәсіп кешені салаларын, оның ішінде ауыл шаруашылығы экономикасының, Қазақстан Республикасының өндірістік – экономикалық көрсеткіштерін әртүрлі меншік түрлерін оқу табылады. 1.3 Пәнді зерттеудің негізгі міндеттері: Пәнді оқытудың тапсырмасы: «Агробизнес» пәнін оқытудың негізгі тапсырмасы болып студенттерді ауылшарушылығы саласымен таныстыру, ауылшаруашылығын орналастыруды экономикалық бағалау, агроөнеркәсіп кешенінің экономикалық тиімділігін анықтау. 1.4 Оқу нәтижелері: Студент білу керек: ауылшаруашылығын орналастыруды экономикалық бағалау, агроөнеркәсіп кешенінің экономикалық тиімділігін анықтау. Студент түсіну керек: Курсты оқу үшін қажетті игеретін пәндер тізімі: «Агробизнес» пәнін игеру үшін экономикалық білімін түсіну қажет. Студент істей алу керек: Әдістемелік негізі болып экономикалық теория табылады. Жеке алғанда, оның бөлімдерінде ауылшаруашылығы қызметімен байланысты нарықтық қатынастардың экономикалық негіздері қарастырылады. Студент игеру қажет: Сонымен қатар, статистиканың жалпы теориясы, экономика – математикалық тәсіл мен модельдер, ет және сүт өнімдері технологиясы сияқты пәндерді игеру қажет. 1.5 Пәннің переквизиттері. - Қазақстан тарихы; - Саясаттану; - Экономикалық теория негіздері; - Ауыл шаруашылығы экономикасы. 1.6 Постреквизиттер. Жоқ. 2. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны |Әдебиеттер | | | |Дәрістер|Сараманд|СӨЖ |ОЖСӨЖ | | | | | |ық | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 | Ауыл шаруашылығында |1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |кәсіпкерлікті | | | | |7.2.1, 7.2.2| | |(бизнесті) жасау үшін| | | | | | | |қажетті экономикалық,| | | | | | | |әлеуметтік және | | | | | | | |құқықтық шарттар | | | | | | |2. |Нарықтық экономика |1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |және бизнес | | | | |7.1.2, | | | | | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.2.1, 7.2.2| |3. |Ауыл шаруашылығы – |1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |Қазақстан | | | | |7.1.2, | | |Республикасының | | | | |7.1.3, | | |агроөнеркәсіп | | | | |7.2.1, 7.2.2| | |кешенінің басты | | | | | | | |саласы | | | | | | |4. |Агроөнеркәсіп |1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |кешенінің | | | | |7.1.2, | | |экономикалық | | | | |7.1.3, | | |тиімділігі | | | | |7.2.1, 7.2.2| |5. |Салалардың ұғымы және|1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |оның | | | | |7.1.4, | | |ауылшаруашылығындағы | | | | |7.2.1, 7.2.2| | |орны | | | | | | |6. |Қазақстанның |2 |3 |9 |3 |7.1.1, | | |ауылшаруашылығы | | | | |7.1.4, | | |экономикасының | | | | |7.2.1, 7.2.2| | |ерекшелігі | | | | | | |7. |Ауыл шаруашылығын |1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |орналастыруды | | | | |7.1.4, | | |экономикалық бағалау | | | | |7.2.1, 7.2.2| |8. |Ауылшаруашылығын |1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |мамандандыру және | | | | |7.2.1, 7.2.2| | |шоғырландыру | | | | | | |9. |Нарық және |1 |3 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |ауылшаруашылығындағы | | | | |7,1,2, | | |нарықтың механизмі | | | | |7.2.1, 7.2.2| |10. |Саладағы нарықтардың |1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |классификациясы мен | | | | |7.2.1, 7.2.2| | |түрлері | | | | | | |11. |Нарықтың функциялары |2 |3 |9 |3 |7.1.1, | | |және нарықтық | | | | |7.2.1, 7.2.2| | |инфрақұрылым | | | | | | |12. |Саладағы нарықтық |1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |саясат | | | | |7.2.1, 7.2.2| |13. |Қазіргі заман |1 |2 |4,5 |1,5 |7.1.1, | | |экономикасында ауыл | | | | |7.2.1, 7.2.2| | |шаруашылығының сала | | | | | | | |ретіндегі | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Барлығы |15 |30 |67,5 |22,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Студент өз бетiмен дайындалу үшiн ең бiрiншi осы пәнге арналған оқулықтар мен оқу әдiстемелiк құралдарды пайдалану қажет. Мерзімді басылымдарды, газет, журналдарды негiзге алу керек. «Агробизнесті ұйымдастыру» пәнiн оқу кезiнде тақырыптардың жүйелiгiн басшылыққа алу керек. Қосымша «Қаржы-қаражат», «Ақиқат», «Iзденiс» т.б. журналдарындағы мақалаларды пайдалануға болады. «Экономикалық теория» пәнi тiкелей «Микроэкономика», «Макроэкономика», «Әлемдiк экономика», «Халықаралық экономикалық қатынастар», «Нарықтық экономиканы мемлекеттiк реттеу» т.б. пәндермен тығыз байланысты. Өздік жұмысын орындау кезiнде студент тек теориямен шектелмей, әр тақырып бойынша өз ойын, пiкiрiн бiлдiру керек. Экономикалық ұғымдарды тез игеру үшiн экономикалық сөздiктердi пайдаланған дұрыс. Емтиханды сәттi тапсыру үшiн тест жинақтарын пайдалануға болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Студент дәріс сабағында алған материалды практикалық сабақта талқылау арқылы тақырыпты толық аша алатын болу керек. Әр бір дәріс сабағынан кейін негізгі ұғымдарды меңгеру тиіс. Өзінің білімін шыңдау үшін ОЖСӨЖ және СӨЖ орындауы қажет. СӨЖ жұмыстары үшін келесі тақырыптар ұсынылады: 1 Ауыл шаруашылығында кәсіпкерлікті (бизнесті) жасау үшін қажетті экономикалық, әлеуметтік және құқықтық шарттар. 2 Нарықтық экономика және бизнес 3 Ауыл шаруашылығы – Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіп кешенінің басты саласы 4 Агроөнеркәсіп кешенінің экономикалық тиімділігі 5 Салалардың ұғымы және оның ауылшаруашылығындағы орны 6 Қазақстанның ауылшаруашылығы экономикасының ерекшелігі 7 Ауыл шаруашылығын орналастыруды экономикалық бағалау 8 Ауылшаруашылығын мамандандыру және шоғырландыру 9 Нарық және ауылшаруашылығындағы нарықтың механизмі 10 Саладағы нарықтардың классификациясы мен түрлері 11 Нарықтың функциялары және нарықтық инфрақұрылым 12 Саладағы нарықтық саясат 13 Қазіргі заман экономикасында ауыл шаруашылығының сала ретіндегі ерекшеліктері 5 КУРС САЯСАТЫ 1. Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. 2. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студенке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. 3. Әрбір сабақта студент материалды талқылауда белсенді қатысуы керек. Белсенділік сөз сөйлеу арқылы бағаланады. Белсенділік үшін максималды балл әрбір сабақта жарияланады. 4. Бесінші аптада студент аралық бақылау жұмысына дайындалады. Аралық бақылау жұмысының тапсырмалары беріліп, студент жетінші аптаға дейін тапсыруы керек. 5. Дәрістердегі түсініксіз сұрақтар бойынша Сіз оқытушыдан әрқашан түсінік ала аласыз. 6. Студенттерге жазба жұмыстарын орындау үшін Семей қаласы Шәкәрім атындағы МУ компьютерлерін (компьютерлік сыныптарда) қолдану ұсынылады. 7. Тыңдаушылар Семей қаласы Шәкәрім атындағы МУ кітапханасында бекітілген ережеге сай шұғылдана алады және оқулықтар мен оқу құралдарын үйге алады. 8. Емтиханға жіберілген барлық студенттер үшін компьютерлік тестілік түрде емтихан жүргізіледі.. Әрбір тестілік нұсқа өткен курс тараулары бойынша бөлінген. 9. Сабақ кезінде ұялы телефонды өшіріп тастау қажет. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Экономикалық теория негіздері» пәні бойынша баллдың бөліну Кесте 2 |Жұмыс түрлері |Баллдар | |Семинар сабағында жауап беру ((15*6)+6+(12*7)) |180 | |ОЖСӨЖ тапсырмасын орындағаны үшін (әрбір ОЖСӨЖ |90 | |тапсырмасы максималды 15 балл, барлығы 6 ОЖСӨЖ | | |тапсырма) | | |СӨЖ тапсрымаларын орындау (әрбір СӨЖ тапсырмасы |130 | |максималды 35 балл, барлығы 4 СӨЖ тапсырма) | | |Межелік бақылау – 1 аралық бақылау бойынша – 70 балл |140 | |және 2 аралық бақылау бойынша - 70 балл) | | |Барлығы : |540 | Баллдардың апталар бойынша бөлінуі Кесте 3 |Балл | Апта |Барлығ| |түрінде | |ы | | |1 |2 |3 | |1 |2 |3 |4 | |А |Өте жақсы |4.00 |95-100 | |А- |Өте жақсы |3.67 |90-94 | |В+ |Жақсы |3.33 |85-89 | |В |Жақсы |3.00 |80-84 | |В- |Жақсы |2.67 |75-79 | |С+ |Қанағаттанарық |2.33 |70-74 | |С |Қанағаттанарық |2.00 |65-69 | |С- |Қанағаттанарық |1.67 |60-64 | |D+ |Қанағаттанарық |1.33 |55-59 | |D |Қанағаттанарық |1,00 |50-54 | |F |Қанағаттанарсыз |0.00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA |- | |P |Пәнді өтті |- |Өтті | Студенттерге аттестатция нәтижесі қалай шығарылатындығын оқытушылыр барынша толық түсіндіреді. 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1Негiзгi әдебиеттер 7.1.1Темірбекова А.Б. Экономикалық теория: Оқу құралы. – Алматы: «Экономика», 2008. 7.1.2 Сабден О. Экономика производства и рынок. – Алматы: ИД «Эксклюзив», 2009. – 312с. 7.1.3 Сабден О. Кәсіпкерлік. – Алматы: ИД «Эксклюзив», 2009. – 320с. 7.1.4 Кайкен Ж.Б., Сұлтанов Ө.С., Қалдыбаев М.М. Кәсіпорын экономикасы: Оқулық. – Семей: ПК «Семей-печать», 2010. – 302б. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Петренко И.Г., Чужинов П.И. Экономика крестьянского (фермерского) хозяйства – Алматы, Кайнар, 1993 7.2.2 Серова Е.В. Аграрная экономика – М., ГУ ВШЭ, 1999 7.2.3 Алтыбаев Б.А. и др. Основы рыночной инфраструктуры – Алматы, Каз ГАУ, 1997 7.2.4 Коваленко Н.Я. Экономика сельского хозяйства – М., Изд. Тандем, 1998 7.2.5 Тойкин С.Қ. және т.б. Аграрлық экономика, Семей, 2007 7.2.6 Әубәкіров Я.Ә., Байжұмаев Б.Б., Жақыпова Ф.Н., Табеев Т.П. Экономикалық теория. Оқу құралы. –Алматы: Қазақ университеті, 1998. 7.27 Әпсәләмов Н.Ә., Исабеков Қ., Сұлтанов Ө.С. Экономикалық теория негіздері. Оқу құралы.-Алматы: Ғылым, 1999.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz