Файл қосу
Құрылыстық керамикаға
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВРСИТЕТІ | |3 дәрежелі СМЖ құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.1.04.01.20\2-2014 | |«Құрылыстық керамика1» ПОӘК|№1 баспа | | |студенттер үшін пәннің | | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | 5В073000 “Құрылыс материалдары, бұйымдары және конструкциялары өндірісі” мамандығының студенттеріне арналған “ҚҰРЫЛЫСТЫҚ КЕРАМИКА1” ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғысөз 1. ӘЗІРЛЕГЕН 1.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, “Геодезия және құрылыс” кафедрасының аға оқытушысы Уркинбаева Жузимкул Исаевна «___________2014 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, “Геодезия және құрылыс”кафедрасының отырысында Хаттама № __ «____» _____ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі, т.ғ.к. _________ Кудеринова Н.А. 2.2. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №___ «____» ________ 2014 жыл Төрайымы __________ Бекбаева Р.С. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға ұсынылды Хаттама №___ «____» ________ 2014 жыл ОӘК төрайымы _____________ Искакова Г.К. 4. Бірінші рет енгізілді Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пән бойынша жұмыс бағдарламасының мазмұны және сабақ түрі бойынша | | | |сағат санын бөлу | | |3 |Пәнді оқу үшін әдістемелік нұсқаулар | | |4 |Курстың форматы | | |5 |Курстың саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | 1 Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының аты,тегі, әкесінің аты –Уркинбаева Жузимкул Исаевна; • Кафедра – Геодезия және құрылыс; • Байланыс тел: 35-84-38, №1 корпус; № 1003 кабинет; • Дәрісті өткізетін орын – 1007,1010 аудиториялар; • Кредит саны – 2: 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы. «Құрылыстық керамика1» пәні «Құрылыс материалдары, бұйымдары мен конструкциялары өндірісі» мамандығының мамандарын даярлауда негізгі пәндердің бірі болып табылады. «Құрылыстық керамика1» пәні құрылыс өндірісінің ең маңызды құрылымы керамика және керамикадан жасалған құрылыс материалдары, бұйымдары туралы біліммен сипатталады. Сонымен қатар, саздық шикізаттар құрамын реттей отырып,құрылыстық керамика өндірудің заманауи технологиялық процестері мен әдіс-тәсілдерін кеңінен қарастырады. 1.3 «Құрылыстық керамика1» пәнін оқытудың мақсаты: - жаңа заман талаптарына сай керамикалық материалдар және бұйымдар өндіру жөнінде қажетті білім көлемін игеру үшін студенттерге кешенді ұйымдастырылған, әдістемелік және мазмұнды материал беру. - керамикалық құрылыс материалдары туралы білімнің қажетті көлемі мен сапасын студенттерге жеткізуге көмекші кешенді ұйымдастырылған әдістемелік құрал болып табылады 1.4 Пәнді оқудағы негізгі міндет: - болашақта кәсіби шеберлігін шыңдауда, өндірістік және ғылыми- техникалық жұмысында көмекші болатын бастапқы теориялық және тәжірибелік білім беру; - әлемдік деңгейде жаңа тиімді технологиялық құрылымдарды үйрену және оларды дұрыс пайдалана білу. 1.5 Пәнді оқытудың нәтижелері: Пәнді оқып бітіргеннен кейін студент білуі керек: - керамикалық материалдардың, бұйымдардың әртүрлі өндіріс салаларындағы қолданысын; - ұзақ мерзімділігі мен жоғары көркемдік-безендіру және эксплуатациялық сапалық қасиеттерін; - саздық шикізатты өңдеуде химиялық - физикалық қасиеттерін; - құрылыста қолданатын қабырғалық (кірпіш, керамикалық тастар, қасбеттік (плиткалар, беттік кірпіш), жабындық (черепица), канализациялық және дренаж құбырлары, санитарлық-техникалық (жуыну үстелдері, ванна және т.б.), еденге арналған қаптағыш плиткалар, қышқылға төзімді бұйымдарды өндірудің жаңа тиімді технологияларын. - өндірістік технологияның қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын және перспективаларын; - өндірісті басқару мен ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін; 1.6 Курстың перереквизиті: 1.6.1 Физика; 1.6.2 Құрылыс материалдары; 1.6.3 Сәулет 1.6.4 Байланыстырғыш заттар 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Құрылыс материалдарын өндіру технологиясы 1.7.2 Бетон технологиясы 1,2 1.7.3 Жылуизоляциялық және акустикалық материалдар 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛІНУІ 1 кесте |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны | |р/с | | | | | |ДС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Кіріспе. Құрылыстық керамикаға |2 |2 |2 |4 | | |арналған шикізат материалдары. Сазды | | | | | | |шикізаттардың классификациясы. | | | | | |2 |Сазды материалдардың жалпы |2 |2 |2 |4 | | |қасиеттері. | | | | | |3 |Құрылыстық керамика технологиясының |2 |2 |2 |4 | | |процестері. Бұйымды күйдіру. | | | | | |4 |Керамикалық шихтаның түзету қоспаларын|2 |2 |2 |4 | | |дайындау және сипаттамасы. | | | | | |5 |Керамикалық бұйымды пішіндеу. |2 |2 |2 |4 | | |Пластикалық пішіндеу әдісі. | | | | | |6 |Керамикалық бұйымдарды кептіру |3 |2 |2 |4 | | |технологиясының негіздері | | | | | |7 |Құрылыстық керамика технологиясының |3 |2 |2 |4 | | |процестері. Бұйымды күйдіру. | | | | | |8 |Сазды шикізатты қайта өңдеу және масса|2 |2 |2 |4 | | |дайындау. Жартылай құрғақ әдіс | | | | | | |Құрылыстық керамика технологиясының | | | | | | |процестері. Шикізатты кептіру. | | | | | |9 |Сақиналы пештерде күйдіру |2 |2 |2 |4 | | |технологиясы. | | | | | |10 |Құрылыстық керамика өнеркәсіптерінде |2 |2 |2 |4 | | |материалдық және | | | | | | |жанармай-энергетикалық ресурстарын | | | | | | |үнемдеу жолдары. | | | | | |11 |Керамикалық қабырғалық материалдардың |2 |2 |2 |4 | | |«Золокерам» технологиясының негізі. | | | | | |12 |Арнайы мақсаттағы керамикалық |2 |2 |2 |4 | | |бұйымдар. Санитарлы-техникалық | | | | | | |керамика. | | | | | |13 |Техникалық баклаудың негізгі мақсаты |2 |2 |2 |4 | | |мен әдісі. | | | | | |14 |Керамикадан жасалған бұйымдарды |2 |2 |2 |4 | | |тексеру мен бакылау. | | | | | 3 Пәнді оқуға арналған әдістемелік құралдар Пәнді оқыту бойынша жасалатын әдістемелік нұсқаулықтар студент осыны оқу арқылы, пәнді игеру үрдісін өзі жетілдіре алуы керек. Нұсқаулықты әзірлеу барысында берілетін материалдардың жартысын студент өзі игеріп, әзірленуі керектігі ескерілуі қажет. Әдістемелік нұсқаулықта мынадай мәліметтер болуы керек: - пәнді оқуға кететін уақытты ұйымдастыру мен жоспарлауға кеңес беру; - пәнді оқу көрінісін жазу немесе студенттің осы пәнді игеру барысындағы іс-әрекеті; - ОӘК материалдарын пайдалануға нұсқау; - әдебиетпен жұмыс жасауға нұсқау; Пәнді оқыту үш түрлі формада жүргізіледі – дәріс, оқытушы көмегімен студенттің аудиториядағы өздік жұмысы және студенттің өздік жұмысы. Ең маңыздысы лекция болып табылады, себебі мұнда: пәннің күрделі тақырыптары ашылып, практикалық-зертханалық тәжірибені анықтайды, белгілі бір жоба жүргізудің негізгі бағыттары көрсетіледі, қорытынды шығарылады. Ал студенттер өз беттерімен түсініп, оқи алатын тақырыптар CОӨЖ және СӨЖ түрінде беріледі. 4 Курстың форматы Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі, СОӨЖ уақытын қоса есептегенде. Курс форматы аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (5 минут), дәріс (30 минут), материалдарды бекіту, 15 минут СОӨЖ беріледі. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелікті, ұсынылған әдебиеттер мен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Практикалық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық СОӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе практикалық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туынданған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына 2 рет, кафедрада бекітілген график бойынша жекелей немесе топпен консультация түрінде СОӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, СОӨЖ және СӨЖ жоспары көрсетілген. 5 Курстың саясаты Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде менің сіздерге қоятын талаптарымның барлығын орындайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, зертханалық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей және сабақ үстінде бір-бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңыз керек. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. 4. Аудиториялық сабақ уақытында сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болуларыңыз керек. 6. Біреуден көшіріп алу немесе плагиат болған жағдайда оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. Студенттердің үлгерімін бақылау ағымдық, аралық және қорытынды бағалаумен есептеледі. Бағалау қолданыстағы «Студенттердің білімін рейтингілік бағалау туралы қаулы» бойынша іске асады. Қорытынды бақылауда емтихан алынады: ол тест немесе бақылау сұрақтары ретінде. Қорытынды балл әрбір сабаққа қатысу, рефераттарды қорғау, сондай-ақ емтихан тапсыру нәтижесінде қойылады. Баға курс бойынша қойылып, ағымдық, аралық және қорытынды бақылау қорытындысынан шығарылады. Пән қорытындысын бақылау 300 баллдық шкала бойынша қойылады. «Құрылыстық керамика1» пәнін оқытуда екі аралық бақылау өткізіледі. 1-рейтинг қорытындысы бойынша 1 -7 апталарда – 300 балл 2-рейтинг қорытындысы бойынша 8-15 апталарда – 300 балл. Семестрдегі жалпы балл саны – 600. Қорытынды бақылау жұмысы бақылау сұрақтары арқылы қабылданады. Уақытында өткізілмеген тапсырмаларды 7-ші және 15-ші апталарда өткізуге болады. 6 Баға қою саясаты Апта және бақылау түрі бойынша баллдардың бөлінуі кестеде келтірілген. «Құрылыстық керамика1» пәні бойынша баллдардың бөлінуі: Кесте 2 |апта |Бақылау түрі |Жалпы | |1 |2 |3 | | |1-7 апталардағы аудиторялық сабақтарға қатысу |30 | |2 |1, 2 дәріс және зертханалық сабақтар бойынша бақылау |20 | | |сұрақтары | | |3 |зертханалық - практикалық сабақтар бойынша бақылау |20 | |4 |3,4 дәріс сабақтар бойынша бақылау сұрақтары |20 | | |өздік жұмысты орындау |50 | |5 |5,6,7 дәріс және зертханалық - практикалық сабақтар бойынша |20 | | |бақылау сұрақтары | | |6 |зертханалық - практикалық сабақтар бойынша бақылау сұрақтары|20 | | |өздік жұмысты орындау | | | | |50 | |7 |1 аралық бақылау |70 | |1-7 апталардағы жалпы балл саны |300 | | |8-15 апталардағы аудиторялық сабақтарға қатысу |30 | |9 |8,9 дәріс және зертханалық - практикалық сабақтар бойынша |20 | | |бақылау сұрақтары | | |10 |10,11 дәріс және зертханалық - практикалық сабақтар бойынша |20 | | |бақылау | | |11 |12,13 дәріс және зертханалық - практикалық сабақтар бойынша |20 | | |бақылау | | | |өздік жұмысты орындау |50 | |12 |13,14 дәріс және зертханалық - практикалық сабақтар бойынша |20 | | |бақылау | | |13 |14,15 дәріс және зертханалық - практикалық сабақтар бойынша |20 | | |бақылау | | |14 |өздік жұмысты орындау | 50 | |15 |2 аралық бақылау |70 | |8-15 апталардағы жалпы балл саны |300 | |Емтиханға жалпы балл саны |400 | |Академиялық периодқа жалпы баға саны |1000 | 7. ІШКІ ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі 7.1.1 Бисенов Қ,А. Құрылыс материалдары мен бұйымдары: Оқу құралы. – Алматы: «ИздатМаркет», 2007.-224 бет. 7.1.2 Микульский В.Г. и др. Строительные материалы. Учеб. изд. – М.: Издательство Ассоциации строительных вузов, 2004-536с. 7.1.3 Б.С.Сатеков. Табиғи және жасанды құрылыс материалдары мен бұйымдары. М.Х.Дулати атындағы Тарази мемлекеттік университеті. 2 том 267-295 б. 7.1.4 Хамзин С.Қ. Құрылыс материалдары (зертханалық-практикалық жұмыстар): Оқу құралы.-Астана: Фолиант,2007.-140б 7.1.5 Үдербаев С.Н Құрылыс материалдары мен бұйымдары. Алматы: 2006, 169 б. 7.1.6. Попов К.Н. Строительные материалы и изделия: Учебник/ К.Н.Попов, М.Б.Каддо – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Высш. шк. , 2005-438с. 8.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Горчаков Г.И. Строительные материалы: Учеб. Для вузов – М.: Стройиздат., 1986-688с. 7.2.2 Комар А.Г. материалы и изделия: Учеб. для инст. экон. спец. строит. вузов – 5-е изд., перераб. и доп. – М.: Высш. шк. , 1988-527с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz