Файл қосу
Сызықты программалау классификациясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.2.02.01.20.54/02-2012 | |«ЭЕМ-да математикалық |Баспа №1 03.09.2012ж| | |программалау есептері» | | | |пәнінің оқу-әдістемелік | | | |кешені студенттерге | | | |арналған | | | «ЭЕМ-да математикалық программалау есептері » пәнінен оқу-әдістемелік кешен «5В060200», «050602» - «Информатика» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:___________ Ақпараттық жүйелер кафедрасының аға оқытушысы Қыдыралина Л.М.., Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті «___»__________ 2012ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Ақпараттық жүйелер кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ______ “____” _____________ 2012 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ С.К. Смагулов 2.2. АКТФ – дің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама №____ «____» __________ 2012 ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ С.Б.Кайсанов 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №____ «____» __________ 2012 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы, 1-ші проректор___________ Б.А.Рскелдиев мазмұны 1. Жалпы мағлұматтар 2. Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар 3. Курс форматы және саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 6. СӨӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі 1. Жалпы мағлұматтар 1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар: Қыдыралина Л.М., Ақпараттық жүйелер кафедрасының аға оқытушысы Байланыс ақпараты – тел.: 53-02-29, оқу корпусы № 8, кабинет № 316 Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 1201; Кредиттер саны — 3; 1.2. Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме (кесте 1): Кесте 1. Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |2 –ші МБ |300 | Кесте3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 5– Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |Тақырып атауы |Сағаттар саны | | |Дәріс |Маш |Зертх |СӨӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Экономикадағы |1 |1 |1 |3 |3 | |сызықтық моделдер | | | | | | |және оларды шешу | | | | | | |әдістері | | | | | | |Симплекс әдісі және|1 |1 |1 |3 |3 | |оның модификциясы | | | | | | |Экономикадағы |1 |1 |1 |3 |3 | |тасымалдау | | | | | | |моделдері | | | | | | |Көп қадамды |1 |1 |1 |3 |3 | |тасымалдаутық | | | | | | |моделдер. | | | | | | |Тағайындау есептері| | | | | | |Сызықтық емес |1 |1 |1 |3 |3 | |экономикалық | | | | | | |есептер және оларды| | | | | | |шешу әдістері | | | | | | |Графтармен берілген|1 |1 |1 |3 |3 | |оптимизациялық | | | | | | |есептер | | | | | | |Экономикадағы |1 |1 |1 |3 |3 | |динамикалық есептер| | | | | | |Экономикада жапай |2 |2 |2 |6 |6 | |қызмет көрсету | | | | | | |жүйесі | | | | | | |. | | | | | | |Желілік басқару мен|2 |2 |2 |6 |6 | |жоспарлау | | | | | | |ЖБЖ есептерін шешу |2 |2 |2 |6 |6 | |әдістері | | | | | | |Ойын теориясы |2 |2 |2 |6 |6 | | |15 |15 |15 |45 |45 | 6. СӨӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 6 – СӨӨЖ және СӨЖ жоспар |СӨӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |аудиториялық емес | | |1 |2 |3 | |Сызықты программалау |Модельдеудің негізгі |Экономикалық-математикал| |есебінің математикалық |түсініктері. |ық әдістер мен модельдер| |моделін құру. Есепті |Сызықты программалау |классификациясы. | |негізгі формада жазу |есебінің қойылымы. |Симплекс әдісі негізінде| |керек. |Сызықты программалау |модельді сезімталдыққа | | |есебін жазудың негізгі |анализдеу. | | |(канондық) формасы. |Қосарлы симплекс-әдіс. | | |Сызықты программалау | | | |есебін жазудың стандартты| | | |формасы. | | |Сызықты программалау |Сызықты программалау |Сызықты программалау | |есебін графикалық |есебін жазудың жалпы |есебінің | |әдіспен шешу |формасы. |экономикалық-математикал| | |Сызықты программалау |ық моделін құру: Диета | | |есебін жазудың бір |туралы есеп. | | |формасынан екіншісіне | | | |көшу. | | | |Сызықты программалау | | | |есептерін шешудің | | | |графикалық әдісінің | | | |қолданбалылығы. | | | |Графикалық әдіс | | | |алгоритмі. | | |Есептің математикалық |Графикалық әдіспен |Сызықты программалау | |моделін құру. Өнімді |есептерді шешу кезіндегі |есебінің | |шығарудың оптималды |мүмкін жағдайлар. |экономикалық-математикал| |жоспарын табу. Сызықты |Симплекс-әдістің |ық моделін құру: Сұйық | |программалау есебін |қолданбалылығы. |ұнтақ құру есебі. | |симплекс-әдісімен шешу.|Сызықты программалау | | | |есептерін симплекс | | | |әдісімен шешудің | | | |алгоритмі. | | | |Сызықты программалау | | | |есебінің | | | |симплекс-әдісінде жалғыз | | | |және шешімі жоқ есептің | | | |бар болуы. | | |Сызықты программалау |Симплекс-әдіс: |Сызықты программалау | |есебін жасанды базис |Оптималдылық критерийі. |есебінің | |әдісімен шешу. |Оптималды жоспарды |экономикалық-математикал| | |анықтау. |ық моделін құру: | | |Симплекс-кестеде бір |қиындыны минимизациялау | | |тірек жоспарынан |туралы есеп. | | |екіншісіне көшу. | | | |Жасанды базис әдісінің | | | |қолданбалылығы. | | | |Жасанды базис әдісімен | | | |есепті шешуге арналған | | | |кеңейтілген есеп құру. | | |Сызықты программалаудың|Сызықты программалау |Жордан-Гаусс әдісімен | |қосарлас есебін құру. |есептерін жасанды базис |сызықты теңдеулер | |Симметриялы |әдісімен шешу алгоритмі. |жүйесін шешу. | |(симметриялы емес) |Сызықты программалау | | |есептің математикалық |есебінің жасанды базис | | |моделін құру. |әдісінде жалғыз және | | | |шешімі жоқ есеп. | | | |Қосарлас есептерді құру | | | |ережелері. | | | |Қосарластықтың екінші | | | |теоремасы. | | |Шығынды минималдау |Симметриялы, симметриялы |Графикалық әдіс | |шарты кезінде транспорт|емес және аралас жұптар. |негізінде модельді | |есебінің оптималды |Қосарластықтың бірінші |сезімталдыққа анализдеу.| |жоспарын табу. Тірек |теоремасы. | | |жоспар белгілі |Транспорт есебінің | | |әдістердің кез |қойылымы. Транспорт | | |келгенімен табылуы |есебінің математикалық | | |мүмкін. |моделін құру. | | |Қосымша шарттар кезінде| | | |транспорт есебінің | | | |шешімін табу. | | | |Төлем матрицасымен |Транпсорт есебінің тірек |Транспорт есебінің | |берілген ойынның |жоспарын анықтау |оптималды жоспарын | |оптималды стратегиясы |әдістері. Оның |табудың | |мен бағасын табу керек.|артықшылықтары мен |дифференциалданған рента| |Есептің графикалық |кемшіліктері. |әдісі. | |интерпретациясын |Транспорт есебінің тірек | | |беріңіз. Ойынның |жоспарын солтүстік-батыс | | |шешімін сызықты |бұрыш әдісімен табу. | | |программалау есебіне | | | |келтірудің шешімін | | | |табу. | | | |Фирмаға өнімді |Транспорт есебінің тірек |Динамикалық программалау| |шығарудың максималды |жоспарын минималды |әдісімен шешілетін | |өсімін қамтамасыз |элемент әдісімен табу. |экономикалық есептер. | |ететін кәсіпорындар |Транспорт есебінде | | |арасындағы инвестицияны|тасымалдаудың оптималды | | |бөлуді анықтау. |емес жоспарын жақсарту. | | |Фирманың директорлар | | | |советі фирмаға жататын | | | |төрт кәсіпорында | | | |біртекті өнімді | | | |шығаруды ұлғайтуға | | | |арналған өндірістік | | | |күштерді ұлғайту | | | |бойынша ұсынысты | | | |қарастырады. | | | |Құбылыстар ағыны. | | | |Қарапайым ағын және | | | |оның қасиеттері | | | |Уақыт-құн» әдісімен | | | |желілік кестені | | | |оптимизациялау | | | 7. «ЭЕМ-да математикалық программалау есептері » ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ГРАФИГІ Кесте 7 – «ЭЕМ-да математикалық программалау есептері » пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі Рет саныапталар1234567891011121314151Бақылау түріАғымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд.бақыл.Ағымд.бақыл.Ағымд.бақыл., МБ1Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд.бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд.бақыл., МБ22ұпайлар00`4545454545450454545454545
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz