Файл қосу
Медианың түрлері
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Интернет журналистика және жаңа медиа» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 ж. КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: ____________ « » 20__ж. Хибадуллина Айжан Сапаровна, «Журналистика және практикалық қазақ тілі» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының мәжілісінде Хаттама №1 « » . 20___ ж. Кафедра меңгерушісі ___________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 ЭҚжГҒ факультеттің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама № ___ « » 20__ж. Төраға ___________ Тойкин С.Х. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама № ___ « » 20__ж. ОӘК төрайымы ___________ Искакова Г.К. 4 «____» __________20__ж. шыққан ПОӘК-нің № 2 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Оқу пәннің мазмұны (модуль) 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Хибадуллина Айжан Сапарқызы – оқытушы Кафедра: Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы: Глинки,20; 912-кабинет Ақпараттық қатынас: телефон: 35-45-58 Кафедрада болатын уақыты: күнделікті сағ 9.00-ден-17.00-ге дейін. Сабақ өтетін орны: 905 аудитория Кредит саны: 2 1.2. Пәннің қысқаша мазмұны а) Басты мәселе: Интернет журналистиканы зерттеуші ғалымдардың еңбектері арқылы журналистиканың теориялық негізін меңгеру; ә) Білім, машық, дағды және компотенция тізбегі. - Ақпарат құралдары жұмысындағы өзіндік белгілерін теориялық негізде игере отырып тәжірибемен ұштастыру; - Керекті жерінде шетел ақпарат көздерінің іс-тәжірибесіндегі жетістіктерін дәлелді талдауға пайдалану; - Қоғамдағы өзекті мәселелерді шетел теоретиктерінің пікірлері негізінде бүгінгі журналистердің қызметіндегі кемшіліктерін орынды сынға алып талдай білу. 1.3. Осы курстың мақсаты: «Интернет журналистика және жаңа медиа» пәні оқу жоспарымен білім берудің мемлекеттік стандарттарына сәйкес «журналистика» мамандығы бойынша бірінші семестрде оқытылады. Сондықтан бұл пән университеттік журналистік жоғары білімнің алғашқы теориялық курсы болып табылады және болашақ тәжірибелік қызметте кәсібилікті жақсы меңгеру үшін қажетті әмбебап білім кешенін береді. Интеренттуралы түсінік, бүкіләлемдік интернет торы, интернетпен жұмыс істеу, Интернеттің қажеттілігі, электронды газет-журналдардың маңыздылығы, жаңалықтар топтамасымен жұмыс туралы түсінік беру. 1.4. Курстың негізгі міндеттері: «Интернеттегі журналистика» пәні журналистика бойынша өтілетін курстың бір бөлігі ретінде ақпараттық технологиялардың пайда болуы, қалыптасуы және даму сатыларын, жаңалықтар индустриясы технологиясымен таныстыра отырып әр елдегі ақпараттық технологиялардың қолданысынан, кәсіптік шеберлігінен, әдіс-тәсілдерінен жан-жақты мағлұмат беру. Осы пәнді жүргізу барысында студенттер телевидение, радио, Интернет, спутниктік байланыс, соңғы ақпараттық технологиялар туралы жалпы хабардар болады. Шетелдің ақпараттық тәжірибелері озық үлгілерімен танысып, қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдары туралы нақты мәліметтер ала отырып, олардың технологиялық механизмін түсіну қажет. Сондай-ақ БАҚ-тағы интернеттің маңызы туралы кеңірек мәлімет алуларына мүмкіндік жасау. Баспасөз, теледидар мен радиожүйелердің электронды газет пен журналдың типологиясы, ақпарат агенттіктерінің маңызы сынды мәселелер бұл пәнде қарастырылуы көзделген. 1.5. Курстың соңында күтілетін нәтижелер: -Интерент журналистика және жаңа медианың өзекті мәселелерін білу; - Алған білімдерін практикадыа қолдана білу; - Жаңа медианың негізгі әдістерін меңгеру; - Теориялық далдау жасай алу; - Қазақ журналистикасының тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6. Курстың пререквизиттері: Журналистикағы кіріспе, Публицистің шығармашылық негіздері 1.7. Курстың постреквизиті: Қоғаммен байланыстың қазіргі технологиялары, Медиадизайн 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ Кесте - 2 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны | |Р/С | | | | | | | | | | | | | | |ДС |СМ |ЛБ |БӨЖ |ОБӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 | Жаңа медиа. |1 |2 | |1,5 | |1,2 | | |Медианың түрлері.| | | | | | | | |Интернет | | | | | | | | |–әлеуметтік | | | | | | | | |коммуникация | | | | | | | | |түрлерінің | | | | | | | | |кеңістігі. | | | | | | | | |Ақпараттық қоғам | | | | | | | | |және Интернет – | | | | | | | | |журналистика | | | | | | | |2 | Медианың |1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |түрлері. Қазақ | | | | | | | | |тіліндегі жаңа | | | | | | | | |медиа | | | | | | | |3 | Интернет - құрал|1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | |4 |Жаңа медиа және |1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |қазақ | | | | | | | | |журналистикасы | | | | | | | |5 | Қазақ |1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |баспасөзінің | | | | | | | | |болашағы – жаңа | | | | | | | | |медиа | | | | | | | |6 | Интернет |1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |журналистикада | | | | | | | | |репортажды | | | | | | | | |пайдалану жолдары| | | | | | | |7 | Америкадағы жаңа|1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |медианың дамуы | | | | | | | |8 | Интернеттегі |1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |оқырман газеті | | | | | | | |9 | Интернеттегі |1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |оқырман газеті | | | | | | | |10 | Интернеттегі |1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |оқырман газеті | | | | | | | |11 | Блог орнату және|1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |коммуникация | | | | | | | |12 | Интернеттегі |1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |қылмыспен күрес | | | | | | | |13 | Интернеттегі |1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | | |қылмыс пен күрес | | | | | | | |14 | Онлайн формуласы|1 |2 | |1,5 | |1,2,3, | |15 | Жаңа медиа, |1 |2 | |1,5 | |1,2 | | |азаматтық | | | | | | | | |журналистика және| | | | | | | | |блогшылар | | | | | | | | |1 Блогшыларды | | | | | | | | |қадағалау | | | | | | | | |Жеке бас | | | | | |Интернет | | |құпиялылығы және | | | | | |материалдарына| | |авторлық құқық | | | | | |н | | |Әлеуметтік желі | | | | | |Интернет | | |және журналистика| | | | | |материалдарына| | | | | | | | |н | |Барлығы: |15 |30 | |24 | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Интернет және жаңа медиа» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген интернеттің қыр-сырын талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда жаңа медиа тарихының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Интернет журналистиканың жаңа медиа ғылымы ретінде теориялық және тәжірибелік құндылығы зор. Медианың түрлері, жаңа медиа, қазақ тіліндегі жаңа медианың мәселелерін, жаңа медианың заңдылықтарын, журналистердің жаңа медиамен жұмысы барысындағы жауапкершілігін түсінуге мүмкіндік береді. Қазақ журналистикасындағы жаңа медианың қалыптасуы мен дамуы, интернет, заманауи технологиялар, Қазнеттің артықшылықтары мен кемшіліктерін түсінуге көмектеседі. 6 ОБӨЖ ЖӘНЕ БӨЖ МАЗМҰНЫ 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |№ |Тапсырма тақырыптары |Бақылау түрі | |1 |Интернет – әлеуметтік коммуникация түрлерінің |Экспресс-сауалнама, жеке | | |кеңістігі. Ақпараттық қоғам және |жұмыс | | |Интернет-журналистика | | |2 |Интернет-БАҚ медиажүйенің бір бөлігі |Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |3 |Интернет БАҚ-тың социологиясы |Реферат жазу | |4 |Дәстүрлі БАҚ және жаңа медиа |Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |5 |Интернеттегі бұқаралық ақпараттың заңмен реттелуі |Реферат жазу | |6 |Мультимедиалық журналистің (Веб журналист) қызметі|Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |7 |Интернеттің тарихы |Реферат жазу | |8 |Интернет журналистиканың жанрлары |Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |9 |Интернеттегі қазақ газеттері |Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |10 |Отандық интернет журналистиканың дамуы, қалыптасуы|Экспресс- сауалнама, | | | |реферат | |11 |Онлайн-журналистиканың тілдік ерекшеліктері |Экспресс- сауалнама, | | | |реферат | |12 |Интернет БАҚ. Конвергентті редакцияның жұмысын |Экспресс- ауалнама, | | |ұйымдастыру |реферат | |13 |Интернет журналистика және этика мәселелері |Экспресс- сауалнама | |14 | ВЕБ-ХОСТИНГ |Экспресс-сауалнама, | | | |тренинг | |15 | www.minber.kz сайтымен танысу. Мазмұнын саралау.|Әлеуметтік желімен жұмыс | | |www.abai.kz сайтымен салыстыру | | |16 | Word форматында әзірленіп, кем дегенде 500 сөзбен|Әлеуметтік желімен жұмыс | | |әлеуметтік желіде жариялануы керек | | |17 | Блог тіркеу |Экспресс- сауалнама | |18 | Әлеуметтік желі мен олардың түрлері |Экспресс- сауалнама, | | | |реферат | |19 | Әлеуметтік желіде ақпарат жариялаудың |Экспресс-сауалнама, | | |ерекшеліктерін меңгеру |тренинг | 3. КУРС САЯСАТЫ МЕН ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5. КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытынды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет жіне осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын-ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 7-апта аралығында |30 | | | |дәріске қатысу | | | |1 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |6 | | | |БӨЖ |10 | | |2 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |6 | | | |БӨЖ |10 | | |3 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |6 | | | |БӨЖ |10 | | |4 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |6 | | | |БӨЖ |10 | | |5 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |6 | | | |БӨЖ |10 | | |6 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |6 | | | |БӨЖ |10 | | |7 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |6 | | | |БӨЖ |10 | | | |Межелік бақылау |74 | | | |1-7 апта аралығындағы оқу |300 | | | |нәтижесі бойынша қорытынды | | | | |ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |8 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |5 | | | |БӨЖ |9 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |5 | | | |БӨЖ |9 | | |10 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |5 | | | |БӨЖ |9 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |5 | | | |БӨЖ |9 | | |12 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |5 | | | |БӨЖ |9 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |5 | | | |БӨЖ |9 | | |14 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |5 | | | |БӨЖ |9 | | |15 |Семинар |12 | | | |ОЖБӨЖ |5 | | | |БӨЖ |9 | | | | |62 | | |8-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі|300 | | |бойынша қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды|1000 | | |ұпай | | | 6.1. ОБӨЖ 3-аптада 1. Интернет - журналистика 2.Чат. Онымен жұмыс істеу 3. Интернет журналистикада репортажды қолдану 6-аптада 4. Интернеттегі қазақ газеттері 5. Твиттерді қолдану 6. Фейсбукта ақпарат алмасу 10-аптада 7. Әлеуметтік желі түрлері мен олардың ерекшеліктері 8. Жаһандану және ақпараттық майдан 14-аптада 9. Баспасөздің желіге енуі 10. Каспионет-Қазақстанның байланыс жүйесі 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1. А. Еркімбай Жаңа медиа: монологтан диалогқа. - А.: «Асыл кітап» баспасы, 2012 7.1.2. Балапанов Е., Бөрібаве Б., Мадьярова Г. Жаңа ақпараттық технологиялар –А.,2007 7.1.3. Донер Д. Публикация в интернет – А.,2009 7.1.4. Кихтан В.В. Информационные технологии в журналистике.- Ростов на Дону: Феникс,2009 7.1.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1. Арестова О.Н., Бабанин Л.Н., Войскунский А.Е. Мотивация пользователей Интернета /Вестник МГУ, 2008. 7.2.2. Джадоян А., Коханова Л., Калмыков А. СМИ и современные медиа- технологии. М.: Асмо-пресс,2009. 7.2.3. Засурский И., Засурский Я., Вартанова Е.И. и др. Средство массовой информации постсоветской Росии. М.: Аспект-пресс, 2009.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz