Файл қосу
Қоғаммен байланыс
|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3-деңгейдегі СМЖ құжат | | | | |УМКД | | | | | | | | | | | | |УМКД 042-18-15.1.30/02-2013 | |УМКД «Қоғаммен | | | |байланыстың қазіргі |2013 жылғы | | |технологиялары» пәнінің |№1 басылым | | |студенттерге арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Қоғаммен байланыстың қазіргі технологиялары» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Әзірлеген: ____________ Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, «___» _______ 2013 жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілді. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 №1 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы және пән туралы жалпы мәлімет: Каримова Бибігүл Жұмашқызы Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Глинки, 20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: күнделікті 08.00-ден-17.00-ге дейін. Сабақ өтетін орын: 905 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Қоғаммен байланыс саласын үйрену барысында студенттер қоғамдық өзара байланыс процесінің даму кезеңдерімен, әлеуметтік-экономикалық саладағы, коммуникациялық секторлар мен мемлекеттік құрылымдардағы қоғаммен байланыс институттары мен түрлі қоғамдық бөлімдердің қызметімен танысады. Сондай-ақ осы курстың барысында студенттер паблик рилейшнздің мәнін, мағынасын, қоғамдағы ролін және қазіргі азамматтық қоғамдағы PR –дың даму ерекшеліктерін үйренеді. «Қоғаммен байланыстың қазіргі технологиялары» оқу пәнін оқыту журналистика факультеті студенттерінің кәсіптік дайындығының басты құралы болып саналады. Болашақ журналистің қоғаммен байланыстың айырықша жүйесі- ПР-дың ерекшеліктері, негізгі қағидалары, осы заманғы қоғаммен байланыстың құқықтың сипаттамалары және олардың бұқаралық ақпарат құралдарында дұрыс көрініс табуын оқуы өте маңызды мәселе. Себебі студенттер келешекте қоғаммен қатынастардың құқықтық ерекшеліктерін жетік білу арқылы бұқаралық ақпарат құралдарыедағы қоғаммен байланыс тақырыбын дұрыс жазуға және талдауға үйренеді. 1.3 Осы курстың мақсаты: Бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара қарым-қатынас механизмін жақсарту үшін БАҚ мақсатын, міндетін, құқығын және олардың ішкі құрылымдық ерекшеліктерін білу шарт. Қоғаммен байланыс іскер қатынастыңнегізгі бөлігі болып табылатындықтан, осы курста тиімді қарым-қатынастың әдіс-тәсілдері үйретіледі, теориялық мәселелермен қатар, тәжірибеге де баса көңіл бөлінеді, яғни студент теориялық білімін тәжірибеде біліктілікпенпайдалануы, сапалы ПР материалды жаза білуі тиіс. Осы тұрғыдан алғанда ПР- мәтіннің жанрлық ерекшеліктері, жіктелу принциптері жан-жақты оқытылады. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: Қоғам өмірінің мәдени, қоғамдық-саяси саласындағы, мемлекеттік құрылымдардағы, коммерциялық секторлар әлеуметтік-экономикалық саласындағы қоғаммен байланыс бөлімдерінің қызмет ету ерекшеліктерін, жұмысты ұйымдастырудың принциптерін, басқаруды үйрету; - әлеуметтік-корпоративтік жауапкершілік және кәсіби мінез-құлық; - ПР-дың негізгі бағыттары және бұқаралық ақпарат құралдарымен байланысын сипаттау; Осы курсты меңгеру барысында студенттер жарнама агенттіктері, ПР кампаниялары, мемлекеттік мекемелердегі баспасөз қызметі т.б. салаларда кәсіби маман ретінде сауатты жұмыс істей білуі қажет. 1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Дәрістер мәселелі әдістерді қолдана отырып,оқу үрдісінде қолданылатын жүйелі әдістемені негіз ете отырып оқылады. Дәрістер мен семинарларда төмендегідей студенттердің ой-өрісінің кең қолданыс табуына себепкер болатын, дамытатын әдістер қолданылады : - Мәселе көтеретін( проблемалық) сұрақтар; - мәселені шешуге арналған тапсырмалар - Негізгі тезисті құптау, қарама -қайшылық тудыру, дәлелдеу және жоққа шығару; - Керіғар әдістер мен тәсілдер. 1.6 Курстың пререквизиттері 1.6.1 Журналистикадағы маркетинг пен менеджмент 1.6.2 Журналистік шеберлік 1.6.3 Публицистің шығармашылық негіздері 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Жоқ 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1 Кесте |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | | |ДС |СП |Л |С |С | | | | | |З |Б |Р |Р | | | | | | | |С |С | | | | | | | |П | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Паблик рилейшнз |1 |1 | |2 |2 |1, Б. 12-25 | | |концепциясының дамуы. | | | | | |ББ | | |Қоғаммен байланыстың | | | | | | | | |теориясы мен | | | | | | | | |іс-тәжірибесі. | | | | | | | |2 |PR теориясы мен | |1 | |1 |1 |2, 78-99 ББ | | |тәжірибесінің жалпы | | | | | | | | |мәселелері. | | | | | | | |3 |Саяси коммуникация: |1 |1 | |2 |2 |3, 91-98 ББ | | |ерекшеліктері мен | | | | | | | | |проблемалары. | | | | | | | |4 |PR әлеуметтік қызмет | |1 | |1 |1 |4, 30-40 ББ | | |ретінде. | | | | | | | |5 |PR-дың мәні мен мазмұны |1 |1 | |2 |2 |3, 45-62 ББ | |6 |Қоғаммен байланыс | |1 | |1 |1 |5, 65-22 ББ | | |мамандары қызметінің | | | | | | | | |этикалық аспектілері. | | | | | | | |7 |Қоғаммен байланыстың |1 |1 | |2 |2 |10, 3-17 ББ | | |әлеуметтік ролі. Қазіргі | | | | | | | | |қоғамдағы паблик рилейшнз| | | | | | | | |институттарының қызметі. | | | | | | | |8 |Қазіргі қоғамдағы PR | |1 | |1 |1 |1, 16-35 ББ | | |институттарының қызметі. | | | | | | | |9 | Қоғаммен байланыс |1 |1 | |2 |2 |2, 73-107 ББ | | |қызметінің негізгі | | | | | | | | |құрамды бөліктері. | | | | | | | |10 |PR-дың қалыптасу тарихы | |1 | |1 |1 |3, 9-19 ББ | | |және дамуы. | | | | | | | |11 |XVII-XX ғасырдағы қоғаммен|1 |1 | |2 |2 |2, 78-99 ББ | | |байланыс | | | | | | | | |Қазіргі қоғамдағы РR | |1 | |1 |1 |3, 91-98 ББ | | |институтының қызметі. | | | | | | | |12 |Паблик рилейшнздің |1 |1 | |2 |2 |4, 30-40 ББ | | |басқару саласындағы рөлі.| | | | | | | |13 |Паблик рилейшнз | |1 | |1 |1 |2, 15-23 ББ | | |институттарының кеңестік | | | | | | | | |кезеңнен кейінгі | | | | | | | | |қалыптасу ерекшеліктері | | | | | | | | |және коммуникациялық | | | | | | | | |кеістіктегі қызметі. | | | | | | | |14 |Маркетинг жүйесіндегі PR |1 |1 | |2 |2 |3, 91-98 ББ | |15 |Биліктің тиімділігі және | |1 | |1 |1 |4, 25-39 ББ | | |демократияның алғышарты- | | | | | | | | |қоғаммен өзара қызмет. | | | | | | | |16 |Баспасөздегі PR-ның өзекті |1 |1 | |2 |2 |5, 12-22 ББ | | |мәселелері. (Аралық бақылау| | | | | | | | |жұмысы) | | | | | | | |17 |Қоғаммен байланыс | |1 | |1 |1 |1, 43-59 ББ | | |агенттіктері. | | | | | | | | |PR және қоғамдық пікір, |1 |1 | |2 |2 |2, 11-20 ББ | | |ықпал ету әдістері. | | | | | | | |18 |Билік және бизнес имиджі. | |1 | |1 |1 |3, 39-56 ББ | |19 |Бұқаралық коммуникация |1 |1 | |2 |2 |4,158-172 ББ | | |құралдарының бөлігі | | | | | | | | |ретіндегі БАҚ. | | | | | | | |20 |Қоғаммен байланыс | |1 | |1 |1 |5,200-210 ББ | | |жүйесіндегі жарнама. | | | | | | | |21 |Қоғаммен байланыс қызметін |1 |1 | |2 |2 |6, 51-24 ББ | | |ұйымдастыру. | | | | | | | |22 |Қоғамдық-саяси саладағы | |1 | |1 |1 |1, 56-61 ББ | | |PR. | | | | | | | |23 |Бұқаралық ақпараттың ролі|1 |1 | |2 |2 |2, 36-45 ББ | | |мен маңызы. | | | | | | | |24 |Дағдарыс жағдайындағы ҚБ | |1 | |1 |1 |3, 25-33 ББ | | |қызметі. | | | | | | | |25 |Баспасөз хатшысының |1 |1 | |2 |2 |4, 26-35 ББ | | |жұмысын ұйымдастыру. | | | | | | | |26 |Мекемелердегі қоғаммен | |1 | |1 |1 |1, 29-43 ББ | | |байланыс арқылы басқару. | | | | | | | |27 |Мемлекеттік билік билік |1 |1 | |2 |2 |2, 69-84 ББ | | |жүйесіндегі PR. | | | | | | | |28 |Мемлекеттік саясат және | |1 | |1 |1 |3, 91-120 ББ | | |PR қызметінің | | | | | | | | |тиімділігі.(Аралық бақылау | | | | | | | | |жұиысы) | | | | | | | |29 |Шығармашылық жұмыс | | | | | |4, 20-23 ББ | | |(орындалмаса-10 ұпай) | | | | | | | | |Барлығы |15 |30 | |45 |45 |3, 51-61 ББ | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Қоғаммен байланыстың қазіргі технологиялары» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген баспасөз тілінің негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда журналистиканың тарихы ғылыми білім ретінде пайда болуына өзіндік роль атқарады. Журналистиканың тарихы қазіргі теорияның ғылыми методологиялық таныммен терең байланыста. Қазақ газеттері мен журналдарының бағыт – бағдарына, мән – мазмұнына олардың жарық көрген уақытындағы саяси - әлеуметтік жағдайларға сәйкес баға беруге мүмкіндік береді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бірде-бір студентке дәрістің бірде-бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – журналистика ғылымының бітім-болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - журналистика функциялары мен жанрлық пішіндерін және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Қоғаммен байланыстың қазіргі технологиялары» пәні бойынша ұпайларды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 8-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |2 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |3 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |4 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |5 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |6 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |7 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |62 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |8 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |10 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |12 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |14 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |15 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |74 | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Блэк Сэм. Паблик рилейшнз.Что такое?. М., 2000. 7.1.2 Блэк Сэм. Введение в паблик рилейшнз. Ростов-на-дону, 2008. 7.1.3 Блажанов Е.А. Приглашениев мир цивилизованных рыночных и общественных связей. М., 2004. 7.1.4 Паблик рилейшнз или как успешно управлять общественным мнением. М.,2008. 7.1.5 Буари Ф.А. Паблик рилейшнз или стратегия доверия. М., 2001. 7.2. Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Астахова Т.В. Связи с общественностью для третьего сектора. М., 2006. 7.2.2 Буари Ф.А. Паблик рилейшнз или стратегия доверия. М., 2001. 7.2.3 Почепцов Г.Г. Теория и практика коммуникаций. М., 2008. 7.2.4 Ляпина Т.В. Политияеские коммуникации: ПР и реклама. Киев, 2001. 7.2.5 Чумиков А.Н. Связи с общественностью.М., 2001.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz