Файл қосу
Қазақ этнопедагогикасы. Отбасы тәрбиесі халықтық
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК | | | | |УМКД 042-18.30-2013 | |«Этнопедагогика» пәнінің | | | |оқу-әдістемелік кешені |№ 2 – басылым | | |(оқытушылар үшін) | | | «Этнопедагогика» ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (Барлық мамандықтарға арналған) Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей -2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 Педагогика кафедрасының доцент м.а., п.ғ.к. Тұрғанбаева Б.Ш. 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1 18.09.2013ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына) М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4.Оқытушы үшін пәннің жұмыс бағдарламасы 5.Практикалық сабақтың тақырыптары 6.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 7.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 8.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 9.Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ: «Этнопедагогика» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің барлық мамандықтардың 1-2-3 курстың оқу топтарына арналған. Оқу-әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі күрделі құбылыстар мен процестерді, оларды этнопедагогикалық теориялар арқылы түсіндірудің бағдарламалары мен әдіс- тәсілдері, этникалық маңызды мәселелерді түсіну мен шеше білудің жолдары сынды т.б. маңызды мәліметтері қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады. Пәннің оқу-әдістемелік кешені студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР: Этнопедагогика пәнінен осы оқу бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады: - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің «Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны» құжаттық процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Этнопедагогика пәні қазіргі уақытта барлық мамандықтарға міндетті өткізілетін пән. Себебі этнопедагогика пәні адамзат мәдениетінің ерекше саласы ретінде қоғамдағы әлеуметік - мәдени тұтастықты жасап, бүкіл адамзаттың ақыл-ойын жинақтаушы ғылым. Этнопедагогика пәнін оқыту арқылы Қазақстан Республикасын мекендеген әрбір этностың дамуын ынталандыру, жалпы мәдени құндылықтарды меңгеру, этникалық мәдениетті өзара шығармашылықпен байыту бағытында студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзыреттеліктерін қалыптастыру. 3.2 Бұл курстын мақсаты болашақ мұғалімдерді жан-жақты педагогикалық білімге сәйкес халықтық педагогикалық дәстүрлерді сақтау, қайта жаңғырту, нығайту, жұмысына теориялық дайындау, алған білімді тәжірибеде қолдану дағдысын қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқытудын негізгі мақсаты: • студенттер санасында қазіргі заманғы этнопедагогикалық білімін қалыптастыру, • болашақ мамандардың этнопедагогикалық ой-өрісін дамыту, • қоғамдағы этникалық мәселелер мәнін дұрыс түсінуге және дұрыс шешудің жолдарын таба білуге дағдыландыру. 3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек: а) білімдерді меңгеруге: - этнопедагогиканың базалық ұғымдары, Қазақстан Республикасы этностарының мәдениеті мен салт-дәстүрлері туралы; - көпұлтты ортадағы педагогикалық іс-әрекет ерекшеліктері туралы; - білім беру мекемелерінің тәрбиелік іс-әрекеттері тәжірибесіне ҚР этностары этнопедагогикасының негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын енгізу материалдарын түсіну туралы; - ҚР этностары мен әлем халықтары этнопедагогикасының мәселелерін зерттеу негіздері туралы; б) біліктіліктерді игеруге: - этнопедагогика бойынша әлеуметтік әдебиеттерді талдау барысында өздігінен білім алу; - әр түрлі халықтардың этнопедагогикалық жүйесін теңестіре-салыстырмалы талдау; - этнопедагогика мәселелері саласындағы ғылыми-ізденіс, шығармашылық жұмыстары; - этнопедагогика материалдарын оқу-тәрбие үрдісіне енгізу. 3.5 Курстың талаптары: студенттер дәрістермен семинар сабақтарына толық қатысуы керек. • СӨЖ (О) тапсырмаларын уақытында өткізіп, қорғау, • семинар сабақтарына, СӨЖ тапсырмаларына үнемі дайындықпен келу, • босатылған сабақтарды дер кезінде қайта қалпына келтіру • курс аяқталғаннан кейін тестілеу емтиханын тапсыру 3.6 Пререквизиттер: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 3.7 Постреквизиттер: Этнопедагогика курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып педагогика тарихы, тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. КЕСТЕ 1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме |Курс |Семестр |Несие |Лек |Сем |СӨЖ(О) |СӨЖ |Бақылау | | | | |(сағ)|(сағ) |сағ | |түрі | |1-2-3 |1-4 |3 |30 |15 |30 |75 |емтихан | 4. Оқытушы үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасы Кесте 2 - Пән мазмұны, сабақ түрлеріне қарай сағатты бөлу |№ |Тақырып аты |Мазмұны |Сағат |Әдебиеттер | | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Лекциялық сабақтар | |1 |Этнопедагогиканың |Халықтық педагогиканың |2 |Қосков Г.Н., | | |методологиялық |мазмұны және негізгі | |Этнопедагогика | | |негіздері. |қызметі. Этнопедагогиканың | |Чебоксары, 1990 | | | |басқа ғылыми салаларымен | |О. Табылдиев. | | | |байланысы. | |Қазақ | | | | | |этнопедагогикасы| | | | | |А-2001ж | |2 |Этнопедагогика |Халықтың әлеуметтік |3 |Арғынбаев X, | | |және оның |тәжірибесі мен халықтық | |Қазақ халқының | | |қалыптасуы мен |дәстүрлері педагогикалық | |қол өнері, | | |дамуының тарихы. |ойдың дамуының негізі | |Алматы, 1987 | | | |екенін түсіндіру. | |Табылдиев. Қазақ| | | |Халықтық әлеуметтік | |этнопедагогикасы| | | |тәжірибесі мен халықтық | |А-2001ж | | | |дәстүрлері педагогикалық | |Жарықбаев Қ., | | | |ойдың дамуының негізі | |Қалиев С. | | | |ретінде. Орта ғасырдағы | |Қазақтың халық | | | |Орта Азия және Қазақстанның| |педагогикасының | | | |жас ұрпақ тәрбиелеудегі | |тарихынан. | | | |халықтық педагогикалық | |Алматы, «Кітап»,| | | |дәстүрлерінің мәні туралы. | |1992 | | | |Я.А.Коменский, | | | | | |И.Г.Песталоцци, | | | | | |Ш.Уәлиханов, А.Құнанбаев, | | | | | |К.Д.Ушинский, Ы.Алтынсарин | | | | | |шығармаларындағы тәрбиенің | | | | | |халықтық қағидасы. | | | |3 |Тұлға |Тұқышқуалаушылық, орта, |3 |Жарықбаев Қ., | | |қалыптастырудағы |тәрбиеге деген халықтық | |Қалиев С. | | |халықтық |көзқарас. Табиғат. | |Қазақтың халық | | |педагогиканың |Қарым-қатынас. Тұрмыс. | |педагогикасының | | |негізгі |Балалар ортасының уақытша | |тарихынан. | | |факторлары. |топтар, артельдер, ұжымдар.| |Алматы, «Кітап»,| | | |Халықтық ойындар, жарыстар.| |1992 | | | | | |Қалиев С., | | | | | |Базилов Ж. Қазақ| | | | | |халқының | | | | | |салт-дәстүрлері.| | | | | |Алматы, РБК, | | | | | |1993 | |4 |Халық идеалындағы |Халық ұғымындағы тұлға. |3 |Жарықбаев Қ., | | |«жетілген тұлға» |Балаларды оқыту мен | |Қалиев С. Қазақ | | |және оны |тәрбиелеудегі халық ауыз | |тәлім-тәрбиесі. | | |тәрбиелеудің |әдебиеті және оның | |Алматы, «Сана», | | |тәжірибесі. |жанрлары, мақал-мәтелдер | |1995 | | | |адамгершілік, имандылық | |Қалиев С., | | | |тәрбиесінің құралы ретінде.| |Базилов Ж. Қазақ| | | |Халық ертегілері. Этнос. | |халқының | | | |Аңыздар. Балалар фольклоры.| |салт-дәстүрлері.| | | | | |Алматы, РБК, | | | | | |1993 | | | | | |Мырзатаева | | | | | |Б.Халықтық | | | | | |салт-дәстүрлерді| | | | | |ң бала дамуына | | | | | |ықпалы. Ұлағат –| | | | | |2002 №5 37 б. | |5 |Этнопедагогика |Отбасы тәрбиесі халықтық |3 |Жарықбаев Қ., | | |курсы бойынша |педагогиканың негізі | |Қалиев С. | | |тәрбие жұмысының |ретінде. | |Қазақтың халық | | |әдістемесі. |Отбасының әлеуметтік тарихи| |педагогикасының | | | |дамуы. Халықтық | |тарихынан. | | | |педагогикадағы отбасындағы | |Алматы, «Кітап»,| | | |қыз және ер балалар | |1992 | | | |тәрбиесінің ерекшеліктері. | |З.Әбілова, | | | |Отбасы тәрбиесінің жетекші | |Қ.Қалиева | | | |ұлттық дәстүрлері | |«Этнопедагогика | | | | | |оқулығы» Алматы | | | | | |1999жыл | |6 |Ақыл-ойды дамыту |Ақыл-ой тәрбиесіне халықтық|3 |З.Әбілова, | | |халық |көзқарас. Балаларды | |Қ.Қалиева | | |қамқорлығының |білімге, ой-өрісті кеңейту | |«Этнопедагогика | | |бастауы. |икемділіктерімен | |оқулығы» Алматы | | | |дағдаларына таратудың | |1999жыл | | | |халықтық құралдары. | |Арғынбаев Х. | | | |Халықтық білімдер және оны | |Қазақ отбасы: | | | |күнделікті өмірде қолдану. | |/Қазақ отбасының| | | | | |кешегісі мен | | | | | |бүгінгісі | | | | | |жайындағы ғылыми| | | | | |зерттеу еңбек/ | | | | | |Алматы: Қайнар, | | | | | |1996 – 286 б. | | | | | |4. Ақбаев Н. Ата| | | | | |салтыңды аяла: | | | | | |салт-дәстүрлері | | | | | |туралы таным. | | | | | |Алматы: Ана | | | | | |тілі, 1998 – 159| |7 |Еңбек халық |Халақтық еңбек дәстүрлері |3 |З. З.Ә Әбілова, | | |педагогикасының |және олардың педагогикалық | |К.М.Қалиева. | | |өзегі. |мәні. Еңбек дәстүрлі | |Этнопедагогика.А| | | |түрлерін үйрету. Еңбек | |-1999ж | | | |тәрбиесінің әдістері: | |4. Ә. | | | |түсіндіру, әрекет түрлерін | |Табылдиев.Халық | | | |көрсету,жаттығу, өсите, | |тағылымы. А-1992| | | |мадақтау, тиым т.б. | | | | | | | |Ғаббасов С. | | | | | |Халық | | | | | |педагогикасының | | | | | |негіздері | | | | | |Алматы, 1995 ж. | |8 |Халық ұғымындағы |Халық ұғымындағы |3 |З. З.Ә Әбілова, | | |адамгершілік |адамгершілік тәрбиесінің | |К.М.Қалиева. | | |тәрбиесі. |мазмұны: гуманизмді, | |Этнопедагогика.А| | | |азаматтықты, жағымды | |-1999ж | | | |адамгершілік қасиеттерді, | |4. Ә. | | | |ата-ана алдындағы парыз | |Табылдиев.Халық | | | |сезімін, оларға деген | |тағылымы. А-1992| | | |сүйіспеншілігін. адалдығын,| | | | | |шыншылдығын қалыптастыру. | |Ғаббасов С. | | | | | |Халық | | | | | |педагогикасының | | | | | |негіздері | | | | | |Алматы, 1995 ж. | |9 |Әсемдік халықтың |Халықтық педагогикасындағы |3 |С.Ғаппасов.Ізгіл| | |идеалы. |эстетикалық тәрбиенің | |ік әліппесі | | | |негізгі бағыттары. | |А-1991 | | | |Әсемдіктің халықтық идеалы,| |З. З.Ә Әбілова, | | | |эстетикалық талғам, ұғым, | |К.М.Қалиева. | | | |балаларды қолданбалы өнер, | |Этнопедагогика.А| | | |музыка, халықтық әндер және| |-1999ж | | | |билер, ертегілер, жырлар, | |4. Ә. Табылдиев.| | | |мерекелер, салт-дәстүрлер | |Халық тағылымы. | | | |т.б. арқылы көркемдікке | |А-1992 | | | |баулу. | |Ғаббасов С. | | | | | |Халық | | | | | |педагогикасының | | | | | |негіздері | | | | | |Алматы, 1995 ж. | |10 |Мектептегі |Этнопедагогикалық |3 |З. З.Ә Әбілова, | | |этнопедагогикалық |білімдерді мұғалімнің | |К.М.Қалиева. | | |жұмыстардың |кәсіптік іс-әрекетінде | |Этнопедагогика.А| | |мазмұны. |қолдану, этнопедагогика | |-1999ж | | | |бойынша сыныптан тыс | |4. Ә. Табылдиев.| | | |жұмысты ұйымдастырудың | |Халық тағылымы. | | | |түрлері. Қазақстанның жалпы| |А-1992 | | | |білім беретін мектептеріне | |5. Ғаббасов С. | | | |этнопедагогиканы еңгізудің | |Халық | | | |қазіргі жағдайы «Атамекен»,| |педагогикасының | | | |«Елім-ай», «Жұлдыз», | |негіздері | | | |«Кәусар бұлақ», ұлттық | |Алматы, 1995 ж. | | | |бағдарламалары, олрадың | | | | | |Қазақстан Республикасыны | | | | | |орта және жалпы білім | | | | | |беретін мектептеріндегі | | | | | |бағыттары және қолданылуы. | | | |Барлығы |30 | | 5. Практикалық сабақтың тақырыптары |№ |Семинар сұрақтары |Прак-қ |Әдебиеттер | | | |сағат | | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Этнопедагогика пәні: пәннің мақсаттары мен|2 |Қосков Г.Н., | | |міндеттері. | |Этнопедагогика | | |1.Халықтық педагогиканың мазмұны және | |Чебоксары, 1990 | | |негізгі қызметтері | |О. Табылдиев. Қазақ| | |2.Этнопедагогиканың басқа ғылыми | |этнопедагогикасы | | |салаларымен байланысы | |А-2001ж | | |3.Халықтық педагогикалық көзқарас және | | | | |этнопедагогика | | | |2 |Этнопедагогиканың этникалық компоненті. |2 |Арғынбаев X, Қазақ | | |1.Этнос, ұлт және халық ұғымдары | |халқының қол өнері,| | |2.Этностар мәдениетін зерттейтін қоғамдық | |Алматы, 1987 | | |ғылымдар және олардың өзара байланысы | |Табылдиев. Қазақ | | |3.Қазақ этносының пайда болу тарихы | |этнопедагогикасы | | | | |А-2001ж | | | | |Жарықбаев Қ., | | | | |Қалиев С. Қазақтың | | | | |халық | | | | |педагогикасының | | | | |тарихынан. Алматы, | | | | |«Кітап», 1992 | |3 |Халықтық тәрбие құралдары және олардың |2 |Жарықбаев Қ., | | |факторлары. | |Қалиев С. Қазақтың | | |1.Педагогтардың ғылыми еңбектеріндегі | |халық | | |халықтық тәрбие | |педагогикасының | | |2.Этнопедагогикалық түсініктерге ғылыми | |тарихынан. Алматы, | | |анықтамалар | |«Кітап», 1992 | | | | |Қалиев С., Базилов | | | | |Ж. Қазақ халқының | | | | |салт-дәстүрлері. | | | | |Алматы, РБК, 1993 | |4 |Этнопедагогика бойынша зерттеулерді |2 |Жарықбаев Қ., | | |талдау. | |Қалиев С. Қазақ | | |1. Этнопедагогика әдіснамасы. | |тәлім-тәрбиесі. | | |2.Интегративті этнопедагогика. | |Алматы, «Сана», | | |3.Этнопедагогикалық менеджмент. | |1995 | | |4.Этнопедагогикалық антропология. | |Қалиев С., Базилов | | | | |Ж. Қазақ халқының | | | | |салт-дәстүрлері. | | | | |Алматы, РБК, 1993 | | | | |Мырзатаева | | | | |Б.Халықтық | | | | |салт-дәстүрлердің | | | | |бала дамуына | | | | |ықпалы. Ұлағат – | | | | |2002 №5 37 б. | |5 |Қазақ этнопедагогикасы. |2 |Жарықбаев Қ., | | |1.Қазақ этнопедагогикасының негіздері, | |Қалиев С. Қазақтың | | |қызметі, ұстанымдары, заңдылықтары. | |халық | | |2.Қазақтың халықтық педагогикасының қайнар| |педагогикасының | | |көздері. | |тарихынан. Алматы, | | |3.Қазақтың халықтық педагогикасының | |«Кітап», 1992 | | |мазмұны. | |З.Әбілова, | | | | |Қ.Қалиева | | | | |«Этнопедагогика | | | | |оқулығы» Алматы | | | | |1999жыл | |6 |Этномәдениет – этнопедагогика негізі |2 |З.Әбілова, | | |ретінде. | |Қ.Қалиева | | |1.Этникалық мәдениет және білім. | |«Этнопедагогика | | |Этномәдени білім туралы түсінік. | |оқулығы» Алматы | | |2.Білімнің мәдени сәйкестілігі. | |1999жыл | | |3.Қазақстанда этномәдени қызығушылықтарды | |Арғынбаев Х. Қазақ | | |жүзеге асыру. Этномәдени білімді іске | |отбасы: /Қазақ | | |асыру ұстанымдары. Мәдениетаралық | |отбасының кешегісі | | |толеранттылық. Полиэтникалық білімдік | |мен бүгінгісі | | |орта. | |жайындағы ғылыми | | | | |зерттеу еңбек/ | | | | |Алматы: Қайнар, | | | | |1996 – 286 б. | | | | |4. Ақбаев Н. Ата | | | | |салтыңды аяла: | | | | |салт-дәстүрлері | | | | |туралы таным. | | | | |Алматы: Ана тілі, | | | | |1998 – 159 | |7 |Тұлға |1 |З. З.Ә Әбілова, | | |қалыптастырудағы халықтық педагогиканың | |К.М.Қалиева. | | |негізгі факторлары. | |Этнопедагогика.А-19| | |1) Тұқымқуалаушылық, орта, тәрбие деген | |99ж | | |халықтық көзқарас. | |4. Ә. | | |2)Табиғат. Қарым-қатынас Тұрмыс. Балалар | |Табылдиев.Халық | | |ортасының уақытша топтар, ұжымдар. | |тағылымы. А-1992 | | |3) Халықтық ойындар, жарыстар. | |Ғаббасов С. Халық | | | | |педагогикасының | | | | |негіздері Алматы, | | | | |1995 ж. | |8 |Еңбек халық педагогикасының өзегі |1 |З. З.Ә Әбілова, | | |1. Халықтық еңбек дәстүрлері және олардың | |К.М.Қалиева. | | |педагогикалық мәні. | |Этнопедагогика.А-19| | |2. Еңбек дәстүрлі түрлерін үйрету. | |99ж | | |3. Еңбек тәрбиесінің әдістері, түсіндіру, | |4. Ә. | | |әрекет түрлерін көрсету, жаттығу өсиет, | |Табылдиев.Халық | | |мадақтау, тиым т.б. | |тағылымы. А-1992 | | | | |Ғаббасов С. Халық | | | | |педагогикасының | | | | |негіздері Алматы, | | | | |1995 ж. | |9 |Болашақ мұғалімдерді этнопедагогика |1 |С.Ғаппасов.Ізгілік | | |бойынша даярлау. | |әліппесі А-1991 | | |1.Этнопедагогикалық білімдерді мұғалімдік | |З. З.Ә Әбілова, | | |кәсіптік іс-әрекетіне қолдану, | |К.М.Қалиева. | | |этнопедагогика бойынша сыныптан тыс | |Этнопедагогика.А-19| | |жұмысты ұйымдастырудың түрлері. | |99ж | | |2.Қазақстанның жалпы білім беретін | |4. Ә. Табылдиев. | | |мектептеріне этнопедагогиканы енгізудің | |Халық тағылымы. | | |қазіргі жағдайы «Атамакен», «Елім-ай», | |А-1992 | | |«Жұлдыз», «Кәусар бұлақ», ұлттық | |Ғаббасов С. Халық | | |бағдарламалары, олардың Қазақстан | |педагогикасының | | |Республикасын орта және жалпы білім | |негіздері Алматы, | | |беретін мекемелердегі бағыттарды және | |1995 ж. | | |қолданылуы. | | | | |Барлығы |15 | | 6. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Қазақ ауыз әдебиетінің этонпедагогикалық мәні. 2. Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының тәрбиелік мәні. 3. Қазақстандағы этнопедагогикалық ойлардың даму тарихы. 4. ХХ – ғасырдағы этнопедагогикалық ойлардың дамып, қалыптасуы. 5. Ұлттық тәрбиені сахна арқылы іске асыру жолдары. 6. Қазақ халқының тілашар дәстүрі, оның мектептегі және отбасындағы тәрбие ісіне пайдаланудың әдістемелері. 7. Шешендер. Шешендік дік сөздер. Олардың этнопедагогикалық мәні. 8. Қазақ халқының әдептілік дәстүрлерінің тәрбиелік мәні, оларды өзара пайдалану жолдары. 9. Қорқыт ата шығармаларының тәрбиелік мәні. 10. Құлқожа Ахмет Яссауидың өсиет-өнегелері. 11. Әлемнің Екінші ұстазы әл-Фарабидің этнопедагогикалық еңбектері. 12. Жүсіп Баласағұнидың этнопедагогикалық ойлары. 13. Ыбырай Алтынсарин – қазақтың тұңғыш педагогы. 14. Ахмет Байтұрсыновтың этнопедагогикалық еңбектері. 15. Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық еңбектері. 16. Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 17. Абай шығармаларының этнопедагогикалық мәні. 18. Ғұлама жазушы Мұхтар Әуезоатың этнопедагогикалық еңбектері. 19. Ұлы тәрбиеші Мұхаммед Хайдар Дулатидың тәлімдік ойлары. 20. Халел Досмұхамедов, Нәзира Құлжанова, Төлеген Тәжібаев және соңғы педагогтардың этнопедагогикалық еңбектері. 21. Ахмет Байтұрсынов,Міржақып Дулатов,Мағжан Жұмабаев,Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 22. Қазақ ауыз әдебиетінің этнопедагогикалық мәні. 23. Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының тәрбиелік мәні. 24. Қазақстандағы этнопедагогикалық ойлардың даму тарихы. 25. ХХ – ғасырдағы этнопедагогикалық ойлардың дамып, қалыптасуы. 26. Ұлттық тәрбиені сахна арқылы іске асыру жолдары. 27. Қазақ халқының тілашар дәстүрі, оның мектептегі және отбасындағы тәрбие ісіне пайдаланудың әдістемелері. 28. Батырлық жырларды сахналап, тәрбиеге пайдалану жолдары. 29. Ғашықтық жырларды сахналап, тәрбиеге пайдалану жолдары. 30. «Әдеп» сабағын мектептерде оқытудың тәрбиелік мәні. 31. Қазақ халқының әдептілік дәстүрлерінің тәрбиелік мәні, оларды өзара пайдалану жолдары. 32. Қорқыт ата шығармаларының тәрбиелік мәні. 33. Құлқожа Ахмет Яссауидың өсиет-өнегелері. 34. Әлемнің Екінші ұстазы әл-Фарабидің этнопедагогикалық еңбектері. 35. Жүсіп Баласағұнидың этнопедагогикалық ойлары. 36. Ыбырай Алтынсарин – қазақтың тұңғыш педагогы. 37. Ахмет Байтұрсыновтың этнопедагогикалық еңбектері. 38. Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық еңбектері. 39. Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 40. Абай шығармаларының этнопедагогикалық мәні. 41. Ғұлама жазушы Мұхтар Әуезовтың этнопедагогикалық еңбектері. 42. Ұлы тәрбиеші Мұхаммед Хайдар Дулатидың тәлімдік ойлары. 43. Халел Досмұхамедов, Нәзира Құлжанова, Төлеген Тәжібаев және соңғы педагогтардың этнопедагогикалық еңбектері. 44. Ахмет Байтұрсынов, Міржақып Дулатов, Мағжан Жұмабаев, Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 7.Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 |Тақырып |Көрнекті |Өзіндік оқуға|Бақылау | | |құралдар, |сұрақтар |форма-сы | | |ТОҚ, | | | | |плакаттар, | | | | |мультимедиал| | | | |ық тақта | | | |Лекциялық |Тәжірибелік |Лаб. | | | | |сабақ |сабақ |сабақ | | | | |Этнопедагогика|Этнопедагогика | |Тест, кесте |Этнопедагогик|Ауызша | |ның |пәні: пәннің | | |а қандай |сұрау | |методологиялық|мақсаттары мен | | |ғылым | | |негіздері. |міндеттері. | | |салаласынан | | | | | | |бөлінген? | | | | | | |Қандай | | | | | | |салалармен | | | | | | |байланысты? | | |Этнопедагогика|Этнопедагогикан| |Викторина, |Этностар |Ауызша | |және оның |ың этникалық | |реферат |мәдениетін |сұрау | |қалыптасуы мен|компоненті. | | |зерттейтін | | |дамуының | | | |қоғамдық | | |тарихы. | | | |ғылымдар және| | | | | | |олардың өзара| | | | | | |байланысы | | |Тұлға |Халықтық тәрбие| |Тест |Қазіргі |Ауызша | |қалыптастыруда|құралдары және | | |тәрбие |сұрау | |ғы халықтық |олардың | | |құралдары мен| | |педагогиканың |факторлары. | | |ертеректе | | |негізгі | | | |қолданылған | | |факторлары. | | | |тәрбие | | | | | | |құралдарына | | | | | | |қандай | | | | | | |салыстырмалы | | | | | | |талдау | | | | | | |жасауға | | | | | | |болады? | | |Халық |Этнопедагогика | |Тест |Тұлға |Ауызша | |идеалындағы |бойынша | | |қалыптасуына |сұрау | |«жетілген |зерттеулерді | | |әсер ететін | | |тұлға» және |талдау. | | |халықтық | | |оны | | | |педагогикалық| | |тәрбиелеудің | | | |факторларды | | |тәжірибесі. | | | |ата. | | |Халық |Қазақ | |Тест |Адам |Ауызша | |педагогикасынд|этнопедагогикас| | |өміріндегі |сұрау | |ағы балалар |ы. | | |халықтың | | |мен жастарды | | | |тәрбиенің | | |өмірге | | | |алатын | | |тәрбиелеу. | | | |маңызды рөлін| | | | | | |анықтаңыз | | |Ақыл-ойды |Этномәдениет – | |Тест |Этникалық |Ауызша | |дамыту халық |этнопедагогика | | |мәдениет |сұрау | |қамқорлығының |негізі ретінде.| | |дегеніміз не?| | |бастауы. | | | | | | |Еңбек халық |Еңбек халық | |Тест |Халықтық |Ауызша | |педагогикасыны|педагогикасының| | |еңбек |сұрау | |ң өзегі. |өзегі | | |дәстүрлері | | | | | | |және олардың | | | | | | |педагогикалық| | | | | | |мәні қандай? | | |Халық |Тұлға | |Тест |Қазақстанның |Ауызша | |ұғымындағы |қалыптастырудағ| | |жалпы білім |сұрау | |адамгершілік |ы халықтық педа| | |беретін | | |тәрбиесі. |гогиканың | | |мектептеріне | | | |негізгі | | |этнопедагогик| | | |факторлары. | | |аны енгізудің| | | | | | |қазіргі | | | | | | |жағдайы | | | | | | |қандай? | | |Әсемдік | | |Мультимедиал|Эстетикалық |Ауызша | |халықтың | | |ық тақта |тәрбиені |сұрау | |идеалы. | | | |ұлттық | | | | | | |педагогикамен| | | | | | |ұштастырып | | | | | | |мәнін | | | | | | |түсіндір | | |Мектептегі |Болашақ | |Викторина, |Этнопедагогик|Ауызша | |этнопедагогика|мұғалімдерді | |реферат |а бойынша |сұрау | |лық |этнопедагогика | | |сыныптан тыс | | |жұмыстардың |бойынша | | |жұмысты | | |мазмұны. |даярлау. | | |ұйымдастыруды| | | | | | |ң түрлерін | | | | | | |атаңыз | | 8.Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 |Оқулық, оқу - әдістемелік құрал |Экземпляр |Студент саны|Қамтамасыз | |аты |саны | |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |З.Ә Әбілова,К.М.Қалиева. |20 | | | |Этнопедагогика.А-1999ж | | | | |Б.Мұқанова, Р.Ильясова. |30 | | | |Этнопедагогика. Оқу құралы. | | | | |Астана. 2008ж. | | | | |Ә. Табылдиев.Халық тағылымы. |10 | | | |А-1992 | | | | |С.Ғаппасов.Ізгілік әліппесі |40 | | | |А-1991 | | | | |К.Б.Жарықбаев. Қазақтың тәлімдік |5 | | | |ой-пікір антологиясы А-І994 | | | | |Б.Адамбаев Шешендік сөздер А-1992|5 | | | |С.Қалиев. Қазақ |25 | | | |этнопедагогикасының теориялык | | | | |негіздері мен тарихы. А 1998 | | | | |К.Б.Жарыкбаев,С.Қалиев Қазактың |5 | | | |халық педагогикасының | | | | |тарихы.А-І992 | | | | |К.Ж.Қожахметов Халыктық |15 | | | |педагогиканы зерттеудің кейбір | | | | |ғылыми және теориялык | | | | |мәселелері. А-1993 | | | | 9. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер 1. К.Б.Жарыкбаев,С.Қалиев Қазактың халық педагогикасының тарихы.А-І992 2. К.Ж.Қожахметов Халыктық педагогиканы зерттеудің кейбір ғылыми және теориялык мәселелері. А-1993 3. І.М.Әлімбаев Халық ғажап тәлімгер.А-1994 4. С.Ұзақбаева. Тамыры терең тәрбие. А: 1995ж 5. С.Ғаббасов. Халықтық педагогика. А.1991ж 6. Б.Адамбаев. Қазақтың шешендік өнері. А:1984ж 7. Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы – Алматы 1996 8. Абай Құнанбаев. Шығармалары. 2 томдық. А:1968 9. Абайдың қара сөздері. 10. І.Абзелбекова М. Б.Момышұлы және патриоттық тәрбие. Ұлағатты тағылым.: 2009. 11. Момышұлы Б. Ұшқан ұя. Повесть, әңгіме, нақылдар.А: 2003ж. 12. Антология педагогической мысли Казахстана. //составители Жарыкбаев К.Б., С. Калиев. - Алматы, 1995.- 512с. 13. Бережнова Л.Н., И.Л.Набок, В.И.Щеглов. Этнопедагогика. Москва, «Академия» 2007.– 240 с. 14. Волков Г.Н. Этнопедагогика. - Чебоксары, 1974. (Москва, 2000) 15. Гумилев Л.Н. Ритмы Евразии:Эпохи и цивилизации. – М.,1993. 16. Жарикбаев К.Б. Из истории развития педагогической мысли в дореволюционном Казахстане. - Алма-Ата, 1978. 17. Жарикбаев К.Б. История казахской психологии. - Алматы, 1996. 18. Жарикбаев К.Б., Калиев С. Национальные аспекты обучения и воспитания. - Алма-Ата, 1990. 19. Измайлов А.Э. Народная педагогика: Педагогические воззрения народов Средней Азии и Казахстана. - М.. 1991. 20. Калыбекова А. Теоретические и практические основы народной педагогики казахов. - Алматы, 2005. 21. Кожахметова К.Ж. Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика.- Алматы, 1998. 22. Этнопедагогика народов Казахстана. - Алматы, 2001. 23. Маргулан А.Х. Древние свидетельства культуры. - Алма-Ата, 1986. 24. Узакбаева С.А., Муканова Е.Н. Казахская этнопедагогика. - Алматы, 1998. 25. Этнопедагогика:С.Ж.Пірәлиев,Г.Т.Хайруллин,Д.Ә.Нұрғалиева,А.А.Бейсенбаева, Қ.Атемова, Г.С.Саудабаева, Б.Т.Махметова, Ғ.Ахатаева, Қ.Қ.Шалғынбаева, А.Д.Қайдарова, М.Б.Тленбаева, Г.К.Шолпанқұлова, М.М.Абсатова, Р.К.Төлеубекова, Е.Ө.Жұматаева. -Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ-ті, 2010. - 465 б. 26. Әлемдік педагогикалық ой-сана. 10-томдық. 1-2 том.–Алматы, 2009.- 400 б. 27. Қалиұлы С. Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері мен тарихы. Алматы, «Білім» 2003. – 280 бет. 28. Көшербаева А.Н., Шолпанқұлова Г.К., Тленбаева М.Б., Махметова Б.Т. Этнопедагогикалық білім негіздері. Оқу құралы. -Алматы, 2009. -131б. Қосымша әдебиеттер: 1. Концепция Этнокультурного Образования в Казахстане // казахстанская правда, август, 7. 1996 2. Культурно-философский энциклопедический словарь /Сост. Т.Габитов, А.Кулсариева и др. – А: Раритет, 2007-416с. 3. Магауова А.С. Этнопедагогика в система профессиональной подготовки учителя. -Семипалатинск, 2002. 4. Материнская школа в этнокультурном образовании. - Алматы, 2002. 5. Мустафина P.M. Представления, культы, обряды у казахов. - Алма-Ата, 1992. 6. Мухамметбердиев О.Б. Национальное самосознание. - М., 1992. 7. Назарбаев Н.Н. – 2030. Процветание, безопасность и благополучие народов Казахстана. Послание Народам Казахстана// Мысль – 1997. - №2-стр.3-11 8. Народ - истинный воспитатель. - Алматы, 2000. 9. Народные знания, фольклор, народное искусство. - М., 1991. 10. Народы Казахстана. - Алматы, 2003. 11. Наурызбай Ж.Ж. Этнокультурное образование. - Алматы, 1997. 12. Нысанбаев А.Н. Философия взаимопонимания. Алматы, 2001, стр. 253 13. Обычаи и традиции в развитии. - Алма-Ата, 1965. 14. Пирлиев К. Народная педагогика и современность. - Ашхабад, 1983. 15. Рудь Ю.А. Методологические и теоретические проблемы изучения народной педагогики. - М., 1980. 16. Руководство по курсу этнопедагогики. /Сост. Жумаканова Р.А. - Алматы, 1994. 17. Сегизбаев О.А. Казахская философия XV - начала ХХ века. - Алматы, 1996.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz