Файл қосу
Соотношения между тригонометрическими
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-02.01.20.33/01 | | | |2014 | |ПОӘК |05.06.2014 ж. № 1 | | |Магистрнттарға арналған |басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы «Арнайы | | | |функциялары және оларды | | | |қолдану» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Арнайы функциялары және оларды қолдану» 6М060100 – «Математика» (магистратура) мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2014__. Вильданова Ф.Х., «Математика және МОӘ» кафедрасының доценті, к.ф.-м.н. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында «____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ К. А. Батырова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2014___ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 05.06.2014 ж. № 1 басылым Мазмұны 1. Жалпы ережелер……………………………………………………………………….4 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.............................................5 3. Курс форматы және саясаты............................................................. ............................5 4. Баға қоюдың саясаты............................................................. ........................................5 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу........................6 6. МОӨЖ және МӨЖ мазмұны............................................................. .............................7 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері......................................................8 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының тегi Вильданова Ф. Х. – к.ф.м.н., доцент • Кафедра –Математика және МОӘ; • Ақпарат – № і оқу ғимараты, кабинет № 226 • Сабақ өткiзу орны – расписание бойынша Пәннiң атауы – «Арнайы функциялары және оларды қолдану»; • Кредит саны – 4; 1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте): 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер|ЛК | | | | |(сағ) | |A |4,0 |95-100 | | | | | |Өте жақсы | |A- |3,67 |90-94 | | |B+ |3,33 |85-89 | | | | | |Жақсы | |B |3,0 |80-84 | | |B- |2,67 |75-79 | | |C+ |2,33 |70-74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық| |C |2,0 |65-69 | | |C- |1,67 |60-64 | | |D+ |1,33 |55-59 | | |D |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлық| | | | |сыз | 5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу |№ |Тақырып-тың аты |Дәріс |Машықта|ОКОСӨЖ |СӨЖ | | | | |ну | | | |Математика | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Элементарные трансцендентные функции |2 |2 |4 |4 | | |Тригонометрические функции | | | | | |2 |Соотношения между тригонометрическими |2 |2 |4 |4 | | |функциями | | | | | | |Теоремы сложения и формулы для кратных | | | | | | |углов | | | | | |3 |Обратные тригонометрические функции |2 |2 |4 |4 | | |Гиперболические функции. Соотношения | | | | | | |между гиперболическими функциями | | | | | |4 |Обратные гиперболические функции |2 |2 |4 |4 | | |Соотношения между показательной, | | | | | | |тригонометрическими и гиперболическими | | | | | | |функциям | | | | | | |Соотношения между обратными | | | | | | |тригонометрическими, обратными | | | | | | |гиперболическими и логарифмической | | | | | | |функцией | | | | | |5 |Некоторые интегральные функции |2 |2 |4 |4 | | |Интегральные синус, косинус, логарифм и | | | | | | |показательная функция | | | | | |6 |Интегралы Френеля и интеграл вероятностей|2 |2 |4 |4 | |7 |Гамма- функции |2 |2 |4 |4 | | |Определение гамма-функции | | | | | |8 |Второе определение гамма-функции |2 |2 |4 |4 | | |Свойства гамма-функции и ее график | | | | | |9 |Асимптотическое представление Г(Р) при |2 |2 |4 |4 | | |больших значениях Р Бета-функция | | | | | | |Свойства бета-функции | | | | | |10 |Эллиптические функции, эллиптические |2 |2 |4 |4 | | |интегралы и связанные с ними функции | | | | | |11 |Эллиптические функции, общие свойства |2 |2 |4 |4 | | |Эллиптические интегралы | | | | | |12 |Нормальные эллиптические интегралы |2 |2 |4 |4 | | |Лежандра | | | | | | |Эллиптические функции Якоби | | | | | |13 |Цилиндрические функции |2 |2 |4 |4 | | |Функции Бесселя и другие цилиндрические | | | | | | |функции | | | | | | |Нули цилиндрических функций | | | | | |14 |Распределение нулей цилиндрических |2 |2 |4 |4 | | |функций. Графики цилиндрических функций | | | | | | |Решение дифференциальных уравнений при | | | | | | |помощи функций Бесселя и связанных с ними| | | | | | |функций | | | | | |15 |Модифицированные функции Бесселя и |2 |2 |4 |4 | | |Ганнели | | | | | | |Применение бесселевых функций в теории | | | | | | |потенциала | | | | | | |Барлығы |30 |30 |60 |60 | 6 СОӨЖ ЖӘНЕ ССӨЖ МАЗМҰНЫ 3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары |СОӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудитормядан тыс | | |1 |2 |3 | | |Тапсырмалардың түрімен|2 –тақырыпқа дайындық. | | |танысу. Үй тапсырмасын| | | |беру. | | |Үй тапсырмасының орындалуы |Ауызша сұрақ – жауапқа|3 –тақырыпқа дайындық. | |бойынша жалпы кеңестер. |дайындалу туралы жеке |Үй тапсырмасымен жұмыс. | |Ауызша сұрақ – жауап. |кеңестер. | | |Үй тапсырмасын тапсыру. |Үй тапсырмасын орындау|4 –тақырыпқа дайындық. | | |туралы жеке кеңестер. | | |Аудиториялық бақылау |Ауызша сұрақ – жауапқа|5 –тақырыпқа дайындық. | |жұмысына дайындалу туралы |дайындалу туралы жеке | | |кеңестер. Ауызша сұрақ – |кеңестер. | | |жауап. | | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |Тестке дайындалу |6 –тақырыпқа дайындық. | | |туралы жеке кеңестер. |Тестке дайындалу. | | |Үй тапсырмасын беру. | | |Тест алу. |Үй тапсырмасын орындау|7 –тақырыпқа дайындық. | | |туралы жеке кеңестер. |Үй тапсырмасымен жұмыс. | |Үй тапсырмасын тапсыру. |Үй тапсырмасын беру. |8 –тақырыпқа дайындық. | |Бірінші межелік бақылау. | | | |Ауызша сұрақ – жауап бойынша|Ауызша сұрақ – жауапқа|9 –тақырыпқа дайындық. | |кеңестер. |дайындалу туралы жеке | | | |кеңестер. | | |Ауызша сұрақ – жауап. |Үй тапсырмасын орындау|10–тақырыпқа дайындық. | | |туралы жеке кеңестер |Үй тапсырмасымен жұмыс. | |Үй тапсырмасының есептері |Үй тапсырмасын орындау|11–тақырыпқа дайындық. | |бойынша кеңестер. |туралы жеке кеңестер. |Үй тапсырмасымен жұмыс. | |Үй тапсырмасын тапсыру. |Ауызша сұрақ – жауапқа|12–тақырыпқа дайындық. | | |дайындалу туралы жеке | | | |кеңестер. | | |Ауызша сұрақ – жауап. |Үй тапсырмасын беру. |13-тақырыпқа дайындық. | |Аудиториялық бақылау жұмыс. |Тестке дайындалу |14-тақырыпқа дайындық. | | |туралы жеке кеңестер. |Тестке дайындалу. Үй | | | |тапсырмасымен жұмыс. | |Тест алу. |Үй тапсырмасын орындау|15-тақырыпқа дайындық. | | |туралы жеке кеңестер. |Үй тапсырмасымен жұмыс. | |Үй тапсырмасын тапсыру. |Тестілік эмтихан |Эмтиханға дайындалу. | |Екінші межелік бақылау. |сұрақтары бойынша жеке| | | |мағлұматтар. | | 7 ««Арнайы функциялары және оларды қолдану» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ 4 кесте – «Арнайы функциялары және оларды қолдану» ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ |Апталар |1 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz