Файл қосу

Соотношения между тригонометрическими




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                    |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы                                          |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                  |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты     |ПОӘК                   |                      |
|                          |                       |ПОӘК                  |
|                          |                       |042-02.01.20.33/01    |
|                          |                       |2014                  |
|ПОӘК                      |05.06.2014 ж.  № 1     |                      |
|Магистрнттарға арналған   |басылым                |                      |
|пәндердің оқу жұмыс       |                       |                      |
|бағдарламасы «Арнайы      |                       |                      |
|функциялары және оларды   |                       |                      |
|қолдану»                  |                       |                      |









                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ






                  «Арнайы функциялары және оларды қолдану»



           6М060100 – «Математика» (магистратура)  мамандығы үшін



          МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                    2014

1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2014__.
Вильданова Ф.Х., «Математика және МОӘ» кафедрасының доценті, к.ф.-м.н.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында

«____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  О.М. Жолымбаев

2.2 физика математика  факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында

«____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама.

Төраға      ______________        К. А. Батырова



3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«____» _______________ 2014___ж., № ___хаттама.

ОӘК төрағасы     ______________   Г. К. Искакова


4   05.06.2014 ж.  № 1 басылым





















                                   Мазмұны

     1. Жалпы ережелер……………………………………………………………………….4
     2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік
        ұсынымдар.............................................5
     3. Курс форматы және
        саясаты.............................................................
        ............................5
     4. Баға қоюдың
        саясаты.............................................................
        ........................................5
     5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды
        бөлу........................6
     6. МОӨЖ және МӨЖ
        мазмұны.............................................................
        .............................7
     7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
        кестелері......................................................8







































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
            • Оқытушының тегi Вильданова Ф. Х. – к.ф.м.н., доцент
            • Кафедра –Математика және МОӘ;
            • Ақпарат –  № і оқу ғимараты, кабинет № 226
            • Сабақ өткiзу орны – расписание бойынша
                Пәннiң атауы – «Арнайы функциялары және оларды қолдану»;
            • Кредит саны – 4;


      1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте):
      1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс       |Семестр   |Кредиттер|ЛК             |
|           |          |         |(сағ)          |
|A          |4,0       |95-100   |               |
|           |          |         |Өте жақсы      |
|A-         |3,67      |90-94    |               |
|B+         |3,33      |85-89    |               |
|           |          |         |Жақсы          |
|B          |3,0       |80-84    |               |
|B-         |2,67      |75-79    |               |
|C+         |2,33      |70-74    |               |
|           |          |         |               |
|           |          |         |Қанағаттанарлық|
|C          |2,0       |65-69    |               |
|C-         |1,67      |60-64    |               |
|D+         |1,33      |55-59    |               |
|D          |1,0       |50-54    |               |
|F          |0         |0-49     |Қанағаттанарлық|
|           |          |         |сыз            |


























      5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ
      2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу
|№  |Тақырып-тың аты                        |Дәріс  |Машықта|ОКОСӨЖ |СӨЖ    |
|   |                                       |       |ну     |       |       |
|Математика                                                                 |
|1  |2                                        |3   |4      |5      |6      |
|1  |Элементарные трансцендентные функции     |2   |2      |4      |4      |
|   |Тригонометрические функции               |    |       |       |       |
|2  |Соотношения между тригонометрическими    |2   |2      |4      |4      |
|   |функциями                                |    |       |       |       |
|   |Теоремы сложения и формулы для кратных   |    |       |       |       |
|   |углов                                    |    |       |       |       |
|3  |Обратные тригонометрические функции      |2   |2      |4      |4      |
|   |Гиперболические функции. Соотношения     |    |       |       |       |
|   |между гиперболическими функциями         |    |       |       |       |
|4  |Обратные гиперболические функции         |2   |2      |4      |4      |
|   |Соотношения между показательной,         |    |       |       |       |
|   |тригонометрическими и гиперболическими   |    |       |       |       |
|   |функциям                                 |    |       |       |       |
|   |Соотношения между обратными              |    |       |       |       |
|   |тригонометрическими, обратными           |    |       |       |       |
|   |гиперболическими и логарифмической       |    |       |       |       |
|   |функцией                                 |    |       |       |       |
|5  |Некоторые интегральные функции           |2   |2      |4      |4      |
|   |Интегральные синус, косинус, логарифм и  |    |       |       |       |
|   |показательная функция                    |    |       |       |       |
|6  |Интегралы Френеля и интеграл вероятностей|2   |2      |4      |4      |
|7  |Гамма- функции                           |2   |2      |4      |4      |
|   |Определение гамма-функции                |    |       |       |       |
|8  |Второе определение гамма-функции         |2   |2      |4      |4      |
|   |Свойства гамма-функции и ее график       |    |       |       |       |
|9  |Асимптотическое представление Г(Р) при   |2   |2      |4      |4      |
|   |больших значениях Р Бета-функция         |    |       |       |       |
|   |Свойства бета-функции                    |    |       |       |       |
|10 |Эллиптические функции, эллиптические     |2   |2      |4      |4      |
|   |интегралы и связанные с ними  функции    |    |       |       |       |
|11 |Эллиптические функции, общие свойства    |2   |2      |4      |4      |
|   |Эллиптические интегралы                  |    |       |       |       |
|12 |Нормальные эллиптические интегралы       |2   |2      |4      |4      |
|   |Лежандра                                 |    |       |       |       |
|   |Эллиптические функции Якоби              |    |       |       |       |
|13 |Цилиндрические функции                   |2   |2      |4      |4      |
|   |Функции Бесселя и другие цилиндрические  |    |       |       |       |
|   |функции                                  |    |       |       |       |
|   |Нули цилиндрических функций              |    |       |       |       |
|14 |Распределение нулей цилиндрических       |2   |2      |4      |4      |
|   |функций. Графики цилиндрических  функций |    |       |       |       |
|   |Решение дифференциальных  уравнений при  |    |       |       |       |
|   |помощи функций Бесселя и связанных с ними|    |       |       |       |
|   |функций                                  |    |       |       |       |
|15 |Модифицированные функции Бесселя  и      |2   |2      |4      |4      |
|   |Ганнели                                  |    |       |       |       |
|   |Применение бесселевых функций в теории   |    |       |       |       |
|   |потенциала                               |    |       |       |       |
|   |Барлығы                                  |30  |30     |60     |60     |


      6 СОӨЖ ЖӘНЕ ССӨЖ МАЗМҰНЫ
      3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары
|СОӨЖ                                               |СӨЖ                     |
|Аудиториялық                |Аудитормядан тыс      |                        |
|1                           |2                     |3                       |
|                            |Тапсырмалардың түрімен|2 –тақырыпқа дайындық.  |
|                            |танысу. Үй тапсырмасын|                        |
|                            |беру.                 |                        |
|Үй тапсырмасының орындалуы  |Ауызша сұрақ – жауапқа|3 –тақырыпқа дайындық.  |
|бойынша жалпы кеңестер.     |дайындалу туралы жеке |Үй тапсырмасымен жұмыс. |
|Ауызша сұрақ – жауап.       |кеңестер.             |                        |
|Үй тапсырмасын тапсыру.     |Үй тапсырмасын орындау|4 –тақырыпқа дайындық.  |
|                            |туралы жеке кеңестер. |                        |
|Аудиториялық бақылау        |Ауызша сұрақ – жауапқа|5 –тақырыпқа дайындық.  |
|жұмысына дайындалу туралы   |дайындалу туралы жеке |                        |
|кеңестер. Ауызша сұрақ –    |кеңестер.             |                        |
|жауап.                      |                      |                        |
|Аудиториялық бақылау жұмыс  |Тестке дайындалу      |6 –тақырыпқа дайындық.  |
|                            |туралы жеке кеңестер. |Тестке дайындалу.       |
|                            |Үй тапсырмасын беру.  |                        |
|Тест алу.                   |Үй тапсырмасын орындау|7 –тақырыпқа дайындық.  |
|                            |туралы жеке кеңестер. |Үй тапсырмасымен жұмыс. |
|Үй тапсырмасын тапсыру.     |Үй тапсырмасын беру.  |8 –тақырыпқа дайындық.  |
|Бірінші межелік бақылау.    |                      |                        |
|Ауызша сұрақ – жауап бойынша|Ауызша сұрақ – жауапқа|9 –тақырыпқа дайындық.  |
|кеңестер.                   |дайындалу туралы жеке |                        |
|                            |кеңестер.             |                        |
|Ауызша сұрақ – жауап.       |Үй тапсырмасын орындау|10–тақырыпқа дайындық.  |
|                            |туралы жеке кеңестер  |Үй тапсырмасымен жұмыс. |
|Үй тапсырмасының есептері   |Үй тапсырмасын орындау|11–тақырыпқа дайындық.  |
|бойынша кеңестер.           |туралы жеке кеңестер. |Үй тапсырмасымен жұмыс. |
|Үй тапсырмасын тапсыру.     |Ауызша сұрақ – жауапқа|12–тақырыпқа дайындық.  |
|                            |дайындалу туралы жеке |                        |
|                            |кеңестер.             |                        |
|Ауызша сұрақ – жауап.       |Үй тапсырмасын беру.  |13-тақырыпқа дайындық.  |
|Аудиториялық бақылау жұмыс. |Тестке дайындалу      |14-тақырыпқа дайындық.  |
|                            |туралы жеке кеңестер. |Тестке дайындалу. Үй    |
|                            |                      |тапсырмасымен жұмыс.    |
|Тест алу.                   |Үй тапсырмасын орындау|15-тақырыпқа дайындық.  |
|                            |туралы жеке кеңестер. |Үй тапсырмасымен жұмыс. |
|Үй тапсырмасын тапсыру.     |Тестілік эмтихан      |Эмтиханға дайындалу.    |
|Екінші межелік бақылау.     |сұрақтары бойынша жеке|                        |
|                            |мағлұматтар.          |                        |

7 ««Арнайы функциялары және оларды қолдану» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ
КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
4 кесте – «Арнайы функциялары және оларды қолдану» ПӘН БОЙЫНША ОҚУ
ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
|Апталар   |1                                                                |






Пәндер