Файл қосу
Ұпайлардың цифрлық
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.2.07.1.20.121/02-2010 | |Студенттерге арналған |06.09.2010ж. | | |«Экономикадағы |№2 басылым | | |математикалық әдістер | | | |және модельдеу» пәнін | | | |оқыту-әдістемелік | | | |кешені | | | «Экономикадағы математикалық әдістер және модельдеу» пәнін оқыту-әдістемелік кешені «5В060200» - «Информатика» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Ақпараттық жүйелер кафедрасының оқытушылары Хайралиев С.И. ______________ «___»__________ 2010ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Ақпараттық жүйелер кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ______ “____” _____________ 2010 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ /С.К. Смагулов/ 3. МАҚҰЛДАНДЫ 3.1 АКТФ – нің оқыту-әдістемелік бюросың отырысында Хаттама №____ «____» __________ 2010 ж. Төрағасы _________________ /С.Б. Кайсанов/ 4 БЕКІТІЛДІ 4.1 АКТФ – нің ғылыми кеңесінің отырысында Хаттама №____ «____» __________ 2010 ж. Төрайымы________________/Б.К.Утеджанова/ 4.2 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №____ «____» __________ 2010 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________ /А.А. Молдажанова/ мазмұны 1. Жалпы мағлұматтар 2. Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар 3. Курс форматы және саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 6. СӨӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі 1. Жалпы мағлұматтар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушылардың аты-жөні – Мадиянов Д.Б. оқытушы, Қыдыралина Л.М., аға оқытушы Кафедра –Ақпараттық жүйелер Байланыс жүйелері – тел.35-84-38, №1 оқу корпусы, 1003-кабинет Пәннің өтілу орны – 1013 аудитория Пән атауы – Информатиканы оқыту әдістемесі Кредит саны -2 1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте). Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |2 –ші МБ |300 | Кесте3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 4.2 Әр түрлі жұмыстарды бағалау критерийлері Кесте 4– Семестр бағаларын есептеу |№ |Шарттары |Ұпай | |1. |Дәріс сабақтарына қатысу |әрбір сабаққа 1 | | | |ұпайдан (15 ұпай) | |2. |Машықтану сабақтарына қатысу және |әрбір сабаққа 3 | | |тапсырмаларды орындау |ұпайдан (45 ұпай) | |3. |СОӨЖ орындау |әрбір тақырыпқа 1 | | | |ұпайдан (15 ұпай) | |4. |СӨЖ орындау |әрбір тақырыпқа 1 | | | |ұпайдан (15 ұпай) | |5. |Межелік бақылауға жауап беру. (7 және 15 |әр бақылауға 5 | | |аптада) |ұпайдан | | | |(10 ұпай) | СӨӨЖ үй жұмысы формасында орындалады және студенттердің өздік жұмысын қойлатын талаптарға сәйкес өздік жұмыс дәптерлерінде немесе А4 форматындағы беттерде (бекітілген және арнайы папкаға салынған) тапсырылады. Әрбір жұмысты келесі тапсырма алғанға дейін тапсыру керек. Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) реферат түрінде орындалады және студенттердің өздік жұмысын қойлатын талаптарға сәйкес тапсырылады. Өздік жұмысты бақылау келесі формада өтуі мүмкін: – жасалған жұмысты көрсету; – өздік меңгерген тақырып бойынша баяндама; – аудиториялық сабақтарды немесе СӨӨЖ-де ауызша сұрау; – жазбаша орындалған тапсырмаларды қорғау. Өздік жұмысының нәтижелерін тапсырмаған студент қорытынды аттестацияға жіберілмейді. Өз бетімен меңгерген материал оқытушумен бірге меңгерілген материалмен қоса қорытынды бақылауға шығарылады. Ескерту: Жақсы баға алу үшін аттестация қоюдан 3 күн бұрын барлық тапсырмаларды орындау керек, бірақ бұл мерзімнен кейін тапсырған студенттерге балл қосылмайды. 5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте 5 - Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу |Тақырып атауы |Сағаттар саны | | |Дәріс |Машық |Зертхан |СӨӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Экономикадағы |1 |1 |- |2 |2 | |сызықтық моделдер| | | | | | |және оларды шешу | | | | | | |әдістері | | | | | | |Симплекс әдісі |1 |1 |- |2 |2 | |және оның | | | | | | |модификциясы | | | | | | |Экономикадағы |1 |1 |- |2 |2 | |тасымалдау | | | | | | |моделдері | | | | | | |Көп қадамды |1 |1 |- |2 |2 | |тасымалдаутық | | | | | | |моделдер. | | | | | | |Тағайындау | | | | | | |есептері | | | | | | |Сызықтық емес |1 |1 |- |3 |3 | |экономикалық | | | | | | |есептер және | | | | | | |оларды шешу | | | | | | |әдістері | | | | | | |Графтармен |1 |1 |- |3 |3 | |берілген | | | | | | |оптимизациялық | | | | | | |есептер | | | | | | |Экономикадағы |1 |1 |- |3 |3 | |динамикалық | | | | | | |есептер | | | | | | |Экономикада жапай|1 |1 |- |3 |3 | |қызмет көрсету | | | | | | |жүйесі | | | | | | |. | | | | | | |Желілік басқару |2 |2 |- |3 |3 | |мен жоспарлау | | | | | | |ЖБЖ есептерін |2 |2 |- |3 |3 | |шешу әдістері | | | | | | |Ойын теориясы |1 |1 |- |4 |4 | 6. СӨӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 4 – СӨӨЖ және СӨЖ жоспар |СӨӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |аудиториялық емес | | |1 |2 |3 | |Сызықты программалау |Модельдеудің негізгі |Экономикалық-математика| |есебінің математикалық|түсініктері. |лық әдістер мен | |моделін құру. Есепті |Сызықты программалау |модельдер | |негізгі формада жазу |есебінің қойылымы. |классификациясы. | |керек. |Сызықты программалау |Симплекс әдісі | | |есебін жазудың негізгі |негізінде модельді | | |(канондық) формасы. |сезімталдыққа | | |Сызықты программалау |анализдеу. | | |есебін жазудың |Қосарлы симплекс-әдіс. | | |стандартты формасы. | | |Сызықты программалау |Сызықты программалау |Сызықты программалау | |есебін графикалық |есебін жазудың жалпы |есебінің | |әдіспен шешу |формасы. |экономикалық-математика| | |Сызықты программалау |лық моделін құру: Диета| | |есебін жазудың бір |туралы есеп. | | |формасынан екіншісіне | | | |көшу. | | | |Сызықты программалау | | | |есептерін шешудің | | | |графикалық әдісінің | | | |қолданбалылығы. | | | |Графикалық әдіс | | | |алгоритмі. | | |Есептің математикалық |Графикалық әдіспен |Сызықты программалау | |моделін құру. Өнімді |есептерді шешу кезіндегі|есебінің | |шығарудың оптималды |мүмкін жағдайлар. |экономикалық-математика| |жоспарын табу. Сызықты|Симплекс-әдістің |лық моделін құру: Сұйық| |программалау есебін |қолданбалылығы. |ұнтақ құру есебі. | |симплекс-әдісімен |Сызықты программалау | | |шешу. |есептерін симплекс | | | |әдісімен шешудің | | | |алгоритмі. | | | |Сызықты программалау | | | |есебінің | | | |симплекс-әдісінде жалғыз| | | |және шешімі жоқ есептің | | | |бар болуы. | | |Сызықты программалау |Симплекс-әдіс: |Сызықты программалау | |есебін жасанды базис |Оптималдылық критерийі. |есебінің | |әдісімен шешу. |Оптималды жоспарды |экономикалық-математика| | |анықтау. |лық моделін құру: | | |Симплекс-кестеде бір |қиындыны минимизациялау| | |тірек жоспарынан |туралы есеп. | | |екіншісіне көшу. | | | |Жасанды базис әдісінің | | | |қолданбалылығы. | | | |Жасанды базис әдісімен | | | |есепті шешуге арналған | | | |кеңейтілген есеп құру. | | |Сызықты |Сызықты программалау |Жордан-Гаусс әдісімен | |программалаудың |есептерін жасанды базис |сызықты теңдеулер | |қосарлас есебін құру. |әдісімен шешу алгоритмі.|жүйесін шешу. | |Симметриялы |Сызықты программалау | | |(симметриялы емес) |есебінің жасанды базис | | |есептің математикалық |әдісінде жалғыз және | | |моделін құру. |шешімі жоқ есеп. | | | |Қосарлас есептерді құру | | | |ережелері. | | | |Қосарластықтың екінші | | | |теоремасы. | | |Шығынды минималдау |Симметриялы, симметриялы|Графикалық әдіс | |шарты кезінде |емес және аралас жұптар.|негізінде модельді | |транспорт есебінің |Қосарластықтың бірінші |сезімталдыққа | |оптималды жоспарын |теоремасы. |анализдеу. | |табу. Тірек жоспар |Транспорт есебінің | | |белгілі әдістердің кез|қойылымы. Транспорт | | |келгенімен табылуы |есебінің математикалық | | |мүмкін. |моделін құру. | | |Қосымша шарттар | | | |кезінде транспорт | | | |есебінің шешімін табу.| | | |Төлем матрицасымен |Транпсорт есебінің тірек|Транспорт есебінің | |берілген ойынның |жоспарын анықтау |оптималды жоспарын | |оптималды стратегиясы |әдістері. Оның |табудың | |мен бағасын табу |артықшылықтары мен |дифференциалданған | |керек. Есептің |кемшіліктері. |рента әдісі. | |графикалық |Транспорт есебінің тірек| | |интерпретациясын |жоспарын солтүстік-батыс| | |беріңіз. Ойынның |бұрыш әдісімен табу. | | |шешімін сызықты | | | |программалау есебіне | | | |келтірудің шешімін | | | |табу. | | | |Фирмаға өнімді |Транспорт есебінің тірек|Динамикалық | |шығарудың максималды |жоспарын минималды |программалау әдісімен | |өсімін қамтамасыз |элемент әдісімен табу. |шешілетін экономикалық | |ететін кәсіпорындар |Транспорт есебінде |есептер. | |арасындағы |тасымалдаудың оптималды | | |инвестицияны бөлуді |емес жоспарын жақсарту. | | |анықтау. Фирманың | | | |директорлар советі | | | |фирмаға жататын төрт | | | |кәсіпорында біртекті | | | |өнімді шығаруды | | | |ұлғайтуға арналған | | | |өндірістік күштерді | | | |ұлғайту бойынша | | | |ұсынысты қарастырады. | | | |Құбылыстар ағыны. | | | |Қарапайым ағын және | | | |оның қасиеттері | | | |Уақыт-құн» әдісімен | | | |желілік кестені | | | |оптимизациялау | | | 7. «Есептеу әдістері» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ГРАФИГІ Кесте 5 – «Экономикадағы математикалық әдістер және модельдеу» пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі Апта123456789101112131415Бақылау түріТБТБ ТБТБТБТБАБ1ТБТБТБТБТБТБТБАБ2Баллдар66666611666666611 Аралық бақылау бекітілген графикке сәйкес 7 және 15-ші апталарда өткізіледі.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz