Файл қосу
Тәжірибелік сабақ. Полимерлік тараларды утилизациялау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-9.1.53/02-2013 | |ПОӘК | | | |«Тара мен орауыштардың |18.09.2013 ж. | | |қазіргі заманғы түрлері» |№ 1 басылым | | |пәнінен студенттерге | | | |арналған пәннің | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073200 – «Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)» мамандығы бойынша «Тара мен орауыштардың қазіргі заманғы түрлері» пәнінен СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы т.ғ.к., «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының доцент м.а. Аманжолов С.А.__________ 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «29» ___08____2013 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Х. Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде «12» ___09____2013 ж., № 1 хаттама Төрайымы_____________С.С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «18» ___09____2013 ж., № 1 хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, проректор ___________ Г.Қ. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны мен сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды үлестіру|5 | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар |6 | |4 |Курстың форматы |7 | |5 |Курстың саясаты |7 | |6 |Бағаларды қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер Аманжолов Самат Аманжолұлы, доцент м.а. «Стандарттау және биотехнология» кафедрасы Қатынасу ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 304 кабинеті Сабақ өткізілетін орындары - № 302, 303 аудиториялар Пән бойынша кредитердің саны 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны «Тара мен орауыштардың қазіргі заманғы түрлері» пәннің мақсаттары болып студенттерге тағам өнімдерінің қазіргі заманғы тарасы мен орауыштары туралы дағдылар беру болып табылады. Қазіргі заманғы орауыштардың теориялық және қолдану негізіндегі мәслелерін шешу жолдарын табу. Тара мен орауыштарға қойылатын талаптарды, тағам өнімдерін сақтау кезіндегі қойылатын талаптарды қолдануды үйрену және мәселелерін шешу жолдары. 1.3 Осы курстың мақсаты студенттерді пәндік саламен таныстыру болып табылады. 1.4 Осы курсты оқудың негізгі міндеті студенттерге тара мен орауыштардың негізгі қызметтерін, олардың талаптарын өздерінің тәжірибелік жұмыстарында қолдану жөнінде дағдылар беру болып табылады. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент түсінік алу керек: Білуі керек: сақтау барысында химиялық, ферментативтік, микробиологиялық және физикалық өзгерістредің азық-түлік өнімдеріне әсер етуі және олардың белгілі қаптаманы қолдануы кезінде азық-түлік өнімдеріне әсер етуін, қаптамалардың материалдарын, құралдарын және машиналарын және қаптаманың материалдардың талаптарын. Игеруі керек: азық-түлік өнімдері үшін қаптамаларды өндіргенде әр түрлі қаптамаларға материалдардың қолданылуы жөніндегі тәжірибелік жұмысты. Ұғуы керек: пәннің дәрістік және методикалық материалдарын. Істеуі керек: азық-түлік өнімдерінің маманы қаптамалық материалдармен жанасуы барысында әр азық-түлік өнімдерінің сезімталдалығын анықтау. Ойлау керек: азық-түлік өнімдерінің қазіргі таңдағы жағдайын, өндірістік өнімдердің сапасын және олардың бақылауын қадағалауын, сақтау барысындағы туындаған химиялық, ферментативтік, микробиологиялық және физикалық азық-түлік өнімдеріне әсері. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Өндіріс технологиясы; 1.6.2 Сертификаттау; 1.6.3 Биохимия, 1.6.4 Микробиология және вирусология. 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Тағам гигиенасының негізі; 1.7.2 Сапа менеджменті жүйесі, 1.7.3 Стандарттарды және нормативтік құжаттарды жасау технологиясы. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАР БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ ҮЛЕСТІРУ 1 кесте |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны | | |дс |стс |сөжо |сөж | | |(сағ)|(сағ) |(сағ) |(сағ) | |1 |2 |3 |4 |5 | |МОДУЛЬ 1. КІРІСПЕ. ТАРАНЫ ПАЙДАЛАНУ | |Кіріспе. Тағам өнімдерін буып-түюдің |1 | |1 |1 | |маңыздылығы. Тараның негізгі түрлерінің | | | | | |жіктелуі және сипаттамалары | | | | | |МОДУЛЬ 2. БУЫП-ТҮЮ МАТЕРИАЛДАРЫ | |Буып-түю материалдары. Қағаз. Картон |2 | |1 |2 | |Буып-түю материалдары. Ағаш. Шыны. |2 | |1 |2 | |Керамика | | | | | |Буып-түю материалдары. Пластмасса. |2 | |1 |2 | |Пластмасса түрлері | | | | | |МОДУЛЬ 3. БУЫП-ТҮЮ ҚҰРАЛДАРЫ | |Буып-түю құралдары. Қағаз және картоннан |3 | |1 |2 | |жасалған тара | | | | | |Буып-түю құралдары. Ағаштан жасалған |3 | |1 |2 | |тара. | | | | | |Буып-түю құралдары. Шыны тара. |3 | |1 |1 | |Буып-түю құралдары. Матадан жасалған |2 | |1 |2 | |тара. | | | | | |Буып-түю құралдары. Металдан жасалған |3 | |1 |2 | |тара. | | | | | |Металды банканың конструкциясы. |2 | |1 |1 | |Буып-түю құралдары. Пластмассадан |3 | |1 |2 | |жасалған тара. Пакеттер, қаптар, | | | | | |орамалар. Банкалар, чашкалар, стақандар, | | | | | |қорабтар. | | | | | |Транспорттық-өндірістік тара. |2 | |1 |1,5 | |МОДУЛЬ 4. ТАРАНЫ УТИЛИЗАЦИЯЛАУ | |Полимерлік тараларды утилизациялау |2 | |1 |2 | |МОДУЛЬ 2. БУЫП-ТҮЮ МАТЕРИАЛДАРЫ | |Тәжірибелік сабақ №1. Картон және қағаз | |1 |1 |3 | |тараларының негізгі түрлерінің жіктелуі | | | | | |және сипаттамалары. | | | | | |МОДУЛЬ 3. БУЫП-ТҮЮ ҚҰРАЛДАРЫ | |Тәжірибелік сабақ №2. Полимерлік тараның | |1 |1 |3 | |сапасын бақылау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ №3. Полимерлік тараның | |1 |1 |3 | |сапасын бақылау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ №4. Полимерлік тараның | |1 |1 |3 | |сапасын бақылау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ №5. Полимерлік тараның | |1 |1 |3 | |сапасын бақылау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ № 6. Полимерлік тараның| |1 | |3 | |сапасын бақылау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ №7. Полимерлік тараның | |1 | |3 | |сапасын бақылау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ № 8. Полимерлік тараның| |1 | |3 | |сапасын бақылау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ № 9. Полимерлік тараның| |1 | |3 | |сапасын бақылау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ № 10. Полимерлік | |1 | |3 | |тараның сапасын бақылау. | | | | | |МОДУЛЬ 4. ТАРАНЫ УТИЛИЗАЦИЯЛАУ | |Тәжірибелік сабақ № 11. Полимерлік | |1 |1 |3 | |қаптаманы утилизациялау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ №12. Полимерлік | |1 |1 |3 | |қаптаманы утилизациялау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ №13. Полимерлік | |1 | |3 | |қаптаманы утилизациялау. | | | | | |Тәжірибелік сабақ №14. Металдан жасалған | |1 |1 |3 | |таралар. | | | | | |Тәжірибелік сабақ №15. Шыны таралар. | |1 |1,5 |3 | |Барлығы: |30 |15 |22,5 |67,5 | 3 ПӘНДІ МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Өздік жұмыс «Тара мен орауыштардың қазіргі заманғы түрлері» пәнінде маңызды бөлігі болып табылады және де басқа аудиториялық дайындықпен толтырылады. Өздік жұмыста бөлек әр түрлі теориялық бөлімдерді оқуда, тақырыптар бойынша есептерді шығарғанда, сонымен қатар есептік-графикалық тапсырмаларды және жеке сұрақ қатарларын ғылыми оқыту кірістіріледі. Өздік жұмысқа бақылау ауызша түрде және жазбаша сұрау, коллоквиум, тест, есептік- графиктік жұмыстарды қорғау, сұхбаттасу, сонымен қатар талқылау және рефераттарды қорғау арқылы жүзеге асады. Әр түрлі жұмыстарды орындау барысында міндетті түрде жүйеде берілген әдебиеттермен шектелмеу керек. Каталог қарау барысында қарастырылып отырған тақырыпқа келетін аттарға жолығуымыз мүмкін. Міне, сол жолықтырғандарымызды бірнешеуі жарап қалуы әбден мүмкін. Сонымен қоса, тақырыппен байланысқан немесе сол тақырыпқа келетін кітаптағы библиографиялық нұсқаулықтарға қарайласуымыз керек. Онда біз керек тақырыптың басқа қандай кітапта бар екендігі туралы ақпарат алуымыз мүмкін. Құнды ақпаратты нұсқаушы мақалалардан сызып алуымызға болады. Ол нұсқаулықтан керекті, қызықтыратын мақалаларды шыққаны туралы ақпарттарымен алуымызға және содан кейін керекті номерларымызға тапсырыс беруімізге болады. Басты көмекші ретінде компьютерлік жүйе Internet атқарады. Онда ешқашан мақала болып шықпаған ақпарттарды кездестіруімізге болады. Тез және дұрыс керекті әдебиетті таңдау үшін ғылыми және студенттік кітапханаларды және кітап іздеу механизмін жақсы білу қажет. Керекті әдебиет тізімі университет кітапханасында болмаған жағдайда ғылыми- техникалық немесе қалалық кітапханаға жүгіну керек. Тағы бір жұмыс түрі реферат болып табылады. Студенттердің рефератында сол тақырып бойынша бірнеше көздерден алынып жинақтырылған негізгі мазмұнын тиянақты жеткізу жеткілікті. Мәтінде тақырыпқа келмейтін артық ақпараттар болмауы шарт. Рефераттың мазмұнының сәйкестігі негізгі бағалаудың критериінің бірі болып табылады. Рефераттың құрылуы алдына қойылған мақсаттар есебінен жүреді. Реферат титулды бет, мазмұны, кіріспе, негізгі бөлік, қорытынды және қолданылған әдебиеттер тізімінен тұрады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Семестр кезінде студенттерге оқу жоспарына сәйкес 15 тәжірибелік сабақтар және курсқа сәйкес 30 дәріс оқылады. Курстағы өзіндік жұмысты былай жүргізу ұсынылады. Курстың әрбір тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді оқып, оның теориялық негіздеріне көп тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек. Содан кейін материалды толығымен меңгеруге көшу керек: теориялық жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске сақтау үшін жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс. Курсты меңгеру кезінде студент өткен материалдарды жақсы меңгеру үшін реферат түріндегі СОӨЖ және СӨЖ алынады. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Осы курсты меңгеруде студент жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Әрбір студент қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек. Ұпайдың максималды саны: 1-7 апталардағы бірінші рейтинг қорытындысында -300 ұпай, 8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына- 300 ұпай, Пән бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны -600. «Тара мен орауыштардың қазіргі заманғы түрлері» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 аптаға дейн барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |2 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | |3 |ТС қорғау |30 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |15 | | |4 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ |20 | | | |СӨЖ | | | |5 |ТС қорғау |30 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |30 | | |6 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ |25 | | | |СӨЖ | | | |7 |ТС қорғау |30 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |30 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |8 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | |9 |ТС қорғау |30 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 | | |10 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ |15 | | | |СӨЖ | | | |11 |ТС қорғау |30 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 | | |12 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ |15 | | | |СӨЖ | | | |13 |ТС қорғау |30 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |15 | | |14 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ |15 | | | |СӨЖ | | | |15 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі 7.1.1 Производство упаковки из ПЭТ / Д.Брукс.-СПб, 2006. 7.1.2 Современное оборудование для упаковки пищевых продуктов / Ю.В. Бурлея. - М., 1978. 7.1.3 Куликов Ю.И. Грузоведение на автомобильном транспорте.- М, 2008. 7.1.4 Олещенко Е.М. Основы грузоведения .-М., 2005. 7.1.5 Тулембаева А.Н. Логистика.-А., 2002. 7.1.6 Шалыгина А.М. Общая технология молока и молочных продуктов.-М., 2004. 7.1.7 Поморцева Т.И. Технология хранения и переработки плодоовощной продукции.-М., 2001. 7.1.8 Драгилев А.И. Оборудование для производства сахарных кондитерских изделий .-М.,2000 7.1.9 Шредер В.Л. Картон. Тара и упаковка/В.Л. Шредер К.С. Йованович. – М. : ИАЦ «Упаковка», 1999. – 192 с. 7.1.10 Ефремов Н.Ф. Тара и ее производство: учебное пособие/Н.Ф. Ефремов. – М.: МГУП, 2001. – 312 с. 7.1.11 Ларионов В.Г. Тарное производство для пищевой промышленности в АПК/В.Г. Ларионов. – М. : Агропромиздат, 1989. – 80 с. 7.1.12 Данилевский В.А. Картонная и бумажная тара / В.А. Данилевский. – М.: Наука, 1979. – 187 с. 7.1.13 Гуль В.Е. Упаковка продуктов питания: учебное пособие / В.Е. Гуль Е.Г. Любешкина Т.И. Аксёнова и др. - М.: ГАПБ, 1996.-212 с. 7.1.14 Аксёнова Т.И. Тара и упаковка: учебник / Т.И. Аксенова В.В. Ананьев, Н.М. Дворецкая и др.; под ред. Э.Г. Розанва. - М.: МГУПБ, 1999. - 180 с. 7.2 Қосымша 7.2.1 Телегин А.И. Транспортная тара: справочник / А.И. Телегин Ю.А. Балберов Н.И. Денисов. – М.: Транспорт, 1989. – 216 с. 7.2.2 Каверин В.А. Выбор, изготовление, испытания тары и упаковки: учебное пособие / В.А. Каверин К.П. Феклин - М. *1ГУП, 2002. - 125 с
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz